Daryl Dixon Skrevet 9. april 2024 Forfatter #18801 Del Skrevet 9. april 2024 Har ikke gjort så mye i dag, sov så tungt i natt og var skikkelig sliten i kroppen, sikkert etter å ha gått å grudd meg så mye. Fått slappet av mye i dag, var ute en tur når sola var fremme, nå våres det med stormskritt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. april 2024 #18802 Del Skrevet 10. april 2024 (endret) 17 hours ago, Daryl Dixon said: Har ikke gjort så mye i dag, sov så tungt i natt og var skikkelig sliten i kroppen, sikkert etter å ha gått å grudd meg så mye. Fått slappet av mye i dag, var ute en tur når sola var fremme, nå våres det med stormskritt. Fint du endelig fikk slappet av. Enig i at våren kommer nå! Var ute i sola i dag. Digg med litt sol og å få bevegd litt på seg. I tillegg nå som det begynner å bli varmere så får jeg ikke like god lufting inn i boligen min uten så merket veldig at det var langt bedre luft ute enn her inne. Så nå prøver jeg å finne ut hvor mye jeg må åpne vinduer for å få frisk luft samtidig som deg ikke blir for kaldt eller jeg ender opp med å bruke for mye strøm. Endret 10. april 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. april 2024 Forfatter #18803 Del Skrevet 10. april 2024 SVK skrev (1 time siden): Fint du endelig fikk slappet av. Enig i at våren kommer nå! Var ute i sola i dag. Digg med litt sol og å få bevegd litt på seg. I tillegg nå som det begynner å bli varmere så får jeg ikke like god lufting inn i boligen min uten så merket veldig at det var langt bedre luft ute enn her inne. Så nå prøver jeg å finne ut hvor mye jeg må åpne vinduer for å få frisk luft samtidig som deg ikke blir for kaldt eller jeg ender opp med å bruke for mye strøm. Har du så du får luftet ut kott og effektivt med litt gjennomtrekk? Blåser veldig her, men er fint ellers. Fikk bilde i dag at hagen er helt bar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. april 2024 #18804 Del Skrevet 10. april 2024 23 minutter siden, Daryl Dixon said: Har du så du får luftet ut kott og effektivt med litt gjennomtrekk? Blåser veldig her, men er fint ellers. Fikk bilde i dag at hagen er helt bar. Det burde jeg absolutt bli flinkere til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. april 2024 #18805 Del Skrevet 10. april 2024 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Har du så du får luftet ut kott og effektivt med litt gjennomtrekk? Blåser veldig her, men er fint ellers. Fikk bilde i dag at hagen er helt bar. Endelig Hvordan har du det ellers? Blir det lange dager? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. april 2024 Forfatter #18806 Del Skrevet 10. april 2024 Rumle skrev (1 time siden): Endelig Hvordan har du det ellers? Blir det lange dager? Det går egentlig veldig fint, har gått fort hittil. Går det greit hos deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. april 2024 #18807 Del Skrevet 10. april 2024 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Det går egentlig veldig fint, har gått fort hittil. Går det greit hos deg? Så bra Litt mye styr her, men ikke så mye å gjøre med det. Noen villtulipaner er i blomst på terrassen, så det er koselig 🌷 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. april 2024 Forfatter #18808 Del Skrevet 10. april 2024 Rumle skrev (22 minutter siden): Så bra Litt mye styr her, men ikke så mye å gjøre med det. Noen villtulipaner er i blomst på terrassen, så det er koselig 🌷 Får håpe du får en rolig periode snart. Koselig at noe blomstrer! Fikk en snap av en søt liten blåveistue i dag, ikke sett noe selv, men godt det kommer litt liv opp av jorda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. april 2024 #18809 Del Skrevet 10. april 2024 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Får håpe du får en rolig periode snart. Koselig at noe blomstrer! Fikk en snap av en søt liten blåveistue i dag, ikke sett noe selv, men godt det kommer litt liv opp av jorda. Takk Blåveis er nydelige, jeg har kun sett de på bilder faktisk! Er du klar for nytt forsøk i morgen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. april 2024 Forfatter #18810 Del Skrevet 10. april 2024 Rumle skrev (Akkurat nå): Takk Blåveis er nydelige, jeg har kun sett de på bilder faktisk! Er du klar for nytt forsøk i morgen? Ja, de er kjempe fine, de og hvitveis. Når hvitveisen ligger som et teppe på bakken i en bjørkeskog blir det veldig nasjonal romantisk. Har du tenkt å se den nye Ronja serien på nettflix forresten? Jeg er så klar som jeg kan bli. Må få det til nå, har fått gått igjennom alt og har en plan, så føler meg ganske rolig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. april 2024 #18811 Del Skrevet 10. april 2024 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ja, de er kjempe fine, de og hvitveis. Når hvitveisen ligger som et teppe på bakken i en bjørkeskog blir det veldig nasjonal romantisk. Har du tenkt å se den nye Ronja serien på nettflix forresten? Jeg er så klar som jeg kan bli. Må få det til nå, har fått gått igjennom alt og har en plan, så føler meg ganske rolig. Var ikke klar over at det var en ny serie, får sjekke den ut Ser du den? Det høres veldig bra ut, lykke til ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. april 2024 Forfatter #18812 Del Skrevet 10. april 2024 Rumle skrev (1 minutt siden): Var ikke klar over at det var en ny serie, får sjekke den ut Ser du den? Det høres veldig bra ut, lykke til ❤ Sett første episode, og ser veldig bra ut. Samme følelsen som av filmen foreløbig. De villvitrene gir meg litt frysninger, de minner meg om noe jeg har drømt om. Hun som spiller Ronja er så søt. Skal fortsette å se. Takk! Har time kl 10, så håper jeg ikke våkner for tidlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. april 2024 #18813 Del Skrevet 10. april 2024 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Sett første episode, og ser veldig bra ut. Samme følelsen som av filmen foreløbig. De villvitrene gir meg litt frysninger, de minner meg om noe jeg har drømt om. Hun som spiller Ronja er så søt. Skal fortsette å se. Takk! Har time kl 10, så håper jeg ikke våkner for tidlig! Synes de er søte, jeg! Kanskje de nye er mer skremmende? Veldig lenge siden jeg så filmen da, mulig de er mer skremmende enn jeg husker, men det pleier sjelden å gå den veien med meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. april 2024 Forfatter #18814 Del Skrevet 10. april 2024 Rumle skrev (11 minutter siden): Synes de er søte, jeg! Kanskje de nye er mer skremmende? Veldig lenge siden jeg så filmen da, mulig de er mer skremmende enn jeg husker, men det pleier sjelden å gå den veien med meg På filmen var de fine, nesten litt fossekall aktig siden de hadde litt hvitt på seg. På serien er de også vakre på en måte, men allikevel mer heksete da, spesielt den ene i åpningsscenen. Minnet meg om mareritt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. april 2024 Forfatter #18815 Del Skrevet 10. april 2024 Jeg setter pris på nattevakter, at noen orker å gå på jobb mens vi sover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 10. april 2024 #18816 Del Skrevet 10. april 2024 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Jeg setter pris på nattevakter, at noen orker å gå på jobb mens vi sover. Ja de gjør en veldig god jobb. Nattevakt passer ikke meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. april 2024 Forfatter #18817 Del Skrevet 11. april 2024 Purple_Pixiedust skrev (16 timer siden): Ja de gjør en veldig god jobb. Nattevakt passer ikke meg. Jeg har så vidt prøvd som veldig ung, men hadde nok ikke gått nå tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. april 2024 #18818 Del Skrevet 11. april 2024 I dag hadde jeg skikkelig vårvær. Sol og varme. Første gang i år hvor jeg har måttet ta av meg jakka fordi det ble for varmt å ha den på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. april 2024 Forfatter #18819 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg overlevde dagen, og faktisk gjennomførte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. april 2024 Forfatter #18820 Del Skrevet 11. april 2024 SVK skrev (Akkurat nå): I dag hadde jeg skikkelig vårvær. Sol og varme. Første gang i år hvor jeg har måttet ta av meg jakka fordi det ble for varmt å ha den på. Deilig! Snøen borte helt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå