Rumle Skrevet 11. oktober 2021 #1701 Del Skrevet 11. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Bestemor lagde eplekake som var sååå god! Men har ikke oppskrifta. Alle eplekakene jeg baker blir tørre, så holder meg til pai.. Greit å holde seg til det som funker. Pai for meg er Twin peaks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #1702 Del Skrevet 11. oktober 2021 Rumle skrev (20 minutter siden): Greit å holde seg til det som funker. Pai for meg er Twin peaks! En sånn scary serie? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. oktober 2021 #1703 Del Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (34 minutter siden): En sånn scary serie? Har du ikke sett den? Ja, den er sprø, men helt fantastisk også! Jeg så den i tenårene og ble så redd at jeg aldri har kommet over det! Takler ikke å høre kjenningsmelodien en gang, den dag i dag! Men, jeg elsket den når jeg så den da, men var livredd også! Ene politietterforsjeren der var veldig glad i pai, og spiste mye pai gjennom serien. Slik som jeg husker det i alle fall. Hadde ikke sett serien på nytt om jeg fikk en million for det en gang Endret 11. oktober 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. oktober 2021 #1704 Del Skrevet 11. oktober 2021 De var ikke så verst de lakrisdadlene altså, bedre enn forventet i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #1705 Del Skrevet 11. oktober 2021 Rumle skrev (1 time siden): Har du ikke sett den? Ja, den er sprø, men helt fantastisk også! Jeg så den i tenårene og ble så redd at jeg aldri har kommet over det! Takler ikke å høre kjenningsmelodien en gang, den dag i dag! Men, jeg elsket den når jeg så den da, men var livredd også! Ene politietterforsjeren der var veldig glad i pai, og spiste mye pai gjennom serien. Slik som jeg husker det i alle fall. Hadde ikke sett serien på nytt om jeg fikk en million for det en gang Har ikke sett, enten fikk vi vel ikke lov eller så gikk den på en kanal vi ikke hadde. Vet ikke om jeg hadde klart å se den nå, ser vel litt gammelt ut i formatet. Men mulig jegv hadde likt den.. Rumle skrev (1 time siden): De var ikke så verst de lakrisdadlene altså, bedre enn forventet i alle fall Syntes det hørtes knall godt ut!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. oktober 2021 #1706 Del Skrevet 11. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (12 minutter siden): Har ikke sett, enten fikk vi vel ikke lov eller så gikk den på en kanal vi ikke hadde. Vet ikke om jeg hadde klart å se den nå, ser vel litt gammelt ut i formatet. Men mulig jegv hadde likt den.. Syntes det hørtes knall godt ut!! Kjøp og prøv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #1707 Del Skrevet 11. oktober 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Kjøp og prøv! Hvor kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. oktober 2021 #1708 Del Skrevet 11. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Hvor kjøpte du? Meny, fra den Grønn&frisk serien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #1709 Del Skrevet 11. oktober 2021 Rumle skrev (5 minutter siden): Meny, fra den Grønn&frisk serien Skal prøve. 😁😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. oktober 2021 Forfatter #1710 Del Skrevet 12. oktober 2021 Jeg har hatt besøk av psyk.spl og vært på IKEA! Av alle steder. Ikke med han da, men en kompis og SB. Jeg og SB var kjøre og bærehjelp. Jeg er aldri på ikea, så det var litt gøy. Tror jeg endevendte alle skap, satt i alle sofaer og stoler. Og når vi kom til den hallen så måtte jeg jo ta sats og stå på de flate tallene mens de trillet. Jeg og kompisen som jeg nå forkorter til bare K, hadde hver vår, så vi hadde det gøy. Mens SB kom bak og kjeftet på oss. Man må jo ha det litt gøy, og var ikke folk der nesten! K handlet for flerfoldige tusen og to fulle biler og en henger, og jeg kjøpte meg tre gresskar. De står nå til pynt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. oktober 2021 #1711 Del Skrevet 12. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (På 11.10.2021 den 20.10): Skal prøve. 😁😁 De tørkede bananene er veldig gode også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. oktober 2021 Forfatter #1712 Del Skrevet 13. oktober 2021 Rumle skrev (18 timer siden): De tørkede bananene er veldig gode også Er tørket banan virkelig godt? I dag har jeg vært ute og klipt av noen solsikker og tatt med inn. Noen av de er så søte og små, ikke som de store monsterene som står langs vegen. Og noen er det litt rødt i! De er kjempe fine, men er mange knopper på så ville ikke klippe. I morgen skal jeg grave opp knollene til georginene, de er på hell. Og bære inn de i potter som jeg skal prøve å overvintre. Er frost like rundt hjørnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. oktober 2021 #1713 Del Skrevet 13. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (33 minutter siden): Er tørket banan virkelig godt? I dag har jeg vært ute og klipt av noen solsikker og tatt med inn. Noen av de er så søte og små, ikke som de store monsterene som står langs vegen. Og noen er det litt rødt i! De er kjempe fine, men er mange knopper på så ville ikke klippe. I morgen skal jeg grave opp knollene til georginene, de er på hell. Og bære inn de i potter som jeg skal prøve å overvintre. Er frost like rundt hjørnet. Ja, det er kjempegodt! Har du virkelig aldri smakt det? Det er ikke seigt eller har sånn konsistens som annen tørket frukt, det er sprøtt og søtt og altfor godt, 100% i snopekategorien for min del (noe som betyr at jeg ikke kan ha det liggende) Så fint at du stadig har blomster å ta inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. oktober 2021 Forfatter #1714 Del Skrevet 13. oktober 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Ja, det er kjempegodt! Har du virkelig aldri smakt det? Det er ikke seigt eller har sånn konsistens som annen tørket frukt, det er sprøtt og søtt og altfor godt, 100% i snopekategorien for min del (noe som betyr at jeg ikke kan ha det liggende) Så fint at du stadig har blomster å ta inn Blir ikke banan sånn brun og ekkel? 🙈 Aldri smakt. Men jeg får prøve det og da. 🤣 Må vel begynne å finne litt sunnere snop så godt med tips. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. oktober 2021 #1715 Del Skrevet 13. oktober 2021 Jeg har masse modne bjørnebær, er ikke alltid de når å bli modne, men i år har de virkelig slått til, både ved at det er mye og at de har modnet. De er også veldig fine å bruke i buketter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. oktober 2021 #1716 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Blir ikke banan sånn brun og ekkel? 🙈 Aldri smakt. Men jeg får prøve det og da. 🤣 Må vel begynne å finne litt sunnere snop så godt med tips. Nei, de er nok dyppet i noe som gjør at de holder seg fine https://www.bama.no/gronnogfrisk/produkter/dryss-pa/bananchips/ Kokosolje/sukker/aroma står det. Jeg føler jeg burde jobbe for Bama Endret 13. oktober 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. oktober 2021 Forfatter #1717 Del Skrevet 13. oktober 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Nei, de er nok dyppet i noe som gjør at de holder seg fine https://www.bama.no/gronnogfrisk/produkter/dryss-pa/bananchips/ Kokosolje/sukker/aroma står det. Jeg føler jeg burde jobbe for Bama De så ikke så ille ut, kan trygt prøve de da. Du burde vært sponset hverfall. Blitt en Bamablogger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. oktober 2021 #1718 Del Skrevet 13. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): De så ikke så ille ut, kan trygt prøve de da. Du burde vært sponset hverfall. Blitt en Bamablogger. Ja! Det hadde vært noe, de kunne sendt meg varer og så kunne jeg mast om det sånn som jeg pleier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. oktober 2021 Forfatter #1719 Del Skrevet 13. oktober 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja! Det hadde vært noe, de kunne sendt meg varer og så kunne jeg mast om det sånn som jeg pleier Høres ut som en god plan! Ganske sunn plan og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. oktober 2021 #1720 Del Skrevet 13. oktober 2021 Er det meldt frost hos deg altså? Nå får jeg litt noia, for jeg har ikke begynt på noe enda Tiden har gått så fort i høst, må inn på yr og sjekke langtidsvarsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå