Daryl Dixon Skrevet 12. juni 2021 Forfatter #1001 Del Skrevet 12. juni 2021 Armen min er så stygg at jeg skvatt av den når jeg våknet! Så blå og lilla. 🤣 Ser ut som en død kroppsdel som er i full forråtnelse. 😂🙄🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juni 2021 #1002 Del Skrevet 12. juni 2021 Daryl Dixon skrev (22 timer siden): Pappa ringte i dag og har veldig lei seg. Det han hadde kjøpt for å pynte på graven til bestemor var borte. Sikkert stjålet. En fin lykt og blomster var borte. Sånn stjeler folk ja... Det er modent gjort. Så forferdelig leit å oppleve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juni 2021 #1003 Del Skrevet 12. juni 2021 Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Armen min er så stygg at jeg skvatt av den når jeg våknet! Så blå og lilla. 🤣 Ser ut som en død kroppsdel som er i full forråtnelse. 😂🙄🤢 Hva har skjedd med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juni 2021 Forfatter #1004 Del Skrevet 12. juni 2021 Rumle skrev (41 minutter siden): Hva har skjedd med den? Ble bitt og klort av Robin mandag kveld. Han er jo så stor og sterk så klarer å gjøre litt skade, og jeg som tar blodfortynnende blir ekstra blå. Tror i grunn alle hadde vært blå etter den kampen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juni 2021 Forfatter #1005 Del Skrevet 12. juni 2021 Rumle skrev (44 minutter siden): Så forferdelig leit å oppleve Det er så unødvendig. Men hørt om flere som opplever det samme, og heller tjuveri av løse gjenstander ell full ramponering av graven. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juni 2021 #1006 Del Skrevet 12. juni 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Ble bitt og klort av Robin mandag kveld. Han er jo så stor og sterk så klarer å gjøre litt skade, og jeg som tar blodfortynnende blir ekstra blå. Tror i grunn alle hadde vært blå etter den kampen. Oi, var det så voldsomt ja, og med blodfortynnende blir det nok ekstra ille, ja .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juni 2021 #1007 Del Skrevet 12. juni 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Det er så unødvendig. Men hørt om flere som opplever det samme, og heller tjuveri av løse gjenstander ell full ramponering av graven. Unødvendig og totalt uforståelig. Skal en egen variant av empatiløshet og likegyldighet til for å stjele fra en grav 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juni 2021 #1008 Del Skrevet 12. juni 2021 Hvis det kun er enkle ting som er borte, lys osv, så er det ofte kråker og andre store fugler som har flydd av gårde med det. Har sett et par reportasjer om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juni 2021 Forfatter #1009 Del Skrevet 12. juni 2021 Rumle skrev (21 minutter siden): Unødvendig og totalt uforståelig. Skal en egen variant av empatiløshet og likegyldighet til for å stjele fra en grav Helt merkelig at noen kommer på det en gang. Det som står på kirkegården er fredet i mitt hode hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juni 2021 Forfatter #1010 Del Skrevet 12. juni 2021 Vaskedamen min sa i går at hun skulle gi seg. Første tanken min var Og at jeg klarer meg uten deg! Men det gjør jeg jo nå. Blir så klart litt rart uten henne, men må jo bare respektere det. Hun har vært veldig grei, og kan takke henne for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #1011 Del Skrevet 13. juni 2021 Søndagstur i dag og. Ble en fin tur, litt mildere enn forrige, men startet veldig bratt, var ikke helt det jeg planla, men det flatet seg ut og ble en god tur i skog på stø og grusveg. Nydelig utsikt, og niste i skogen. Beste nisten jeg vet er bagetter med mye ost og skinke, tomater, agurk og mye majones. Og, min favoritt på tur, en pose smågodt. På lengre turer er jeg glad om jeg har med realturmat og kakao. Har gitt den ene palmen min ny jord i dag, den så litt stusselig og matt ut. Satte den litt ut i sola, så får vi se om den kommer seg. Nå kommer det litt fra alle georgineknollene, alle unntatt en av hostaene er nå synlig, geraniumen min kommer. Men begge alunrotene lar vente på seg. Det gror i hverfall godt med det meste nå, venter på at første knoppen på rosene popper og. Koselig å gå seg en runde og kikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. juni 2021 #1012 Del Skrevet 13. juni 2021 Daryl Dixon skrev (22 timer siden): Vaskedamen min sa i går at hun skulle gi seg. Første tanken min var Og at jeg klarer meg uten deg! Men det gjør jeg jo nå. Blir så klart litt rart uten henne, men må jo bare respektere det. Hun har vært veldig grei, og kan takke henne for mye. Du har ikke tenkt å skaffe deg en ny? Er alt for ofte innom vaskebyrå- sider selv og sjekker. Går så mye tid og energi vekk man kan bruke på andre ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #1013 Del Skrevet 13. juni 2021 Sola de skrev (2 timer siden): Du har ikke tenkt å skaffe deg en ny? Er alt for ofte innom vaskebyrå- sider selv og sjekker. Går så mye tid og energi vekk man kan bruke på andre ting. Tanken slo meg. Men vet ikke, er ikke så lett å bli vant med folk som skal inn i hjemmet. Var ikke overlykkelig når jeg måtte ha hjelp til det før, men hun var helt super så etter noen dager var det helt greit og trygt å la henne drive på. Jeg klarer jo mye selv, er jo ikke i vanlig jobb for øyeblikket, så mulig jeg får tak i noen til å ta golv, overflater og sånn de normalt tar, så kan jeg ta andre ting selv. Får se og kjenne litt på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. juni 2021 #1014 Del Skrevet 13. juni 2021 Daryl Dixon skrev (33 minutter siden): Tanken slo meg. Men vet ikke, er ikke så lett å bli vant med folk som skal inn i hjemmet. Var ikke overlykkelig når jeg måtte ha hjelp til det før, men hun var helt super så etter noen dager var det helt greit og trygt å la henne drive på. Jeg klarer jo mye selv, er jo ikke i vanlig jobb for øyeblikket, så mulig jeg får tak i noen til å ta golv, overflater og sånn de normalt tar, så kan jeg ta andre ting selv. Får se og kjenne litt på det. Det forstår jeg godt. Derfor jeg ikke har skaffet meg selv enda. Er jo kjekt når man får god tone med dem man har i hus. Da føler man seg mer komfortabel med å ha dem der. Og man slipper selv å ta jobben de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #1015 Del Skrevet 13. juni 2021 Sola de skrev (1 time siden): Det forstår jeg godt. Derfor jeg ikke har skaffet meg selv enda. Er jo kjekt når man får god tone med dem man har i hus. Da føler man seg mer komfortabel med å ha dem der. Og man slipper selv å ta jobben de gjør. Alltid godt å slippe husarbeid, er ikke det artigste akkurat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. juni 2021 #1016 Del Skrevet 13. juni 2021 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Alltid godt å slippe husarbeid, er ikke det artigste akkurat. Nei, det skal være sikkert og visst! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #1017 Del Skrevet 13. juni 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juni 2021 #1018 Del Skrevet 13. juni 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Er han på'an igjen?! 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #1019 Del Skrevet 13. juni 2021 Rumle skrev (3 minutter siden): Er han på'an igjen?! 😳 Nei nei, heldigvis ikke. Jeg er forsiktig. Han er grei nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juni 2021 #1020 Del Skrevet 13. juni 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Nei nei, heldigvis ikke. Jeg er forsiktig. Han er grei nå. Bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå