AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #161 Skrevet 23. mars 2021 wanderer skrev (19 minutter siden): Jeg personlig som tidligere i tråden presiserte så var jeg ikke imot åpne forhold tror det faktisk kan være sunt for noen. Men du presser han inn i det og det kan fort få sterke konsekvenser, hva skal du si til ham jeg har allerede knullet en kar i flere år men takk for at du synes det er greit nå hva pokker skal han si til det. Det jeg reagerte på var de som nærmest satt å lo av partnerne sine som ei her som knulla kameraten til mannen og nærmest gjorde ektemannen til latter. Det er ikke sexen men det dere ydmyker ett annet menneske og prøver å rettferdigjøre det jeg reagerer på. Hvis mannen din går med på åpent forhold så greit men du ga vel ham ikke noen annen mulighet enn å bli enig i det heller da. Med mindre han faktisk skiller seg fra deg Tror du forveksler meg med noen andre nå. Jeg har ikke vært utro, ikke presset mannen min inn i noe han ikke ønsker, ikke gjort narr eller ledd av noen. Jeg skrev under et innlegg - «endelig noen som tenker akkurat slik jeg gjør» Det igjen refererte til en som sa sin mening om monogami og at vi ikke er skapt for det. Anonymkode: 00dd8...710
bullehurk Skrevet 23. mars 2021 #162 Skrevet 23. mars 2021 Råååsa skrev (På 21.3.2021 den 17.14): Den er grei. Men jeg argumenterte for mitt synspunkt. Du kan da ikke for alvor mene at et sidesprang i fylla f. eks. kan sammenlignes med pedofoli og voldtekt. (!) I så fall trenger du hjelp 😮 1
Gjest Råååsa Skrevet 23. mars 2021 #163 Skrevet 23. mars 2021 (endret) bullehurk skrev (44 minutter siden): Du kan da ikke for alvor mene at et sidesprang i fylla f. eks. kan sammenlignes med pedofoli og voldtekt. (!) I så fall trenger du hjelp 😮 Denne tråden handler ikke om sidesprang i fylla. Denne tråden er opprettet fordi en del brukere ønsker å dele historier om bevisst utroskap. Å tenne på historier om bevisst utroskap - som kan være svært skadelig for den som blir utsatt for det - kan sammenlignes med å tenne på vold og overgrep. Løgn og bedrag er selve drivkrafta i denne typen kåtskap. Jeg er ikke den som trenger hjelp her. Endret 23. mars 2021 av Råååsa
bullehurk Skrevet 23. mars 2021 #164 Skrevet 23. mars 2021 Råååsa skrev (26 minutter siden): Denne tråden handler ikke om sidesprang i fylla. Denne tråden er opprettet fordi en del brukere ønsker å dele historier om bevisst utroskap. Å tenne på historier om bevisst utroskap - som kan være svært skadelig for den som blir utsatt for det - kan sammenlignes med å tenne på vold og overgrep. Løg og bedrag er selve drivkrafta i denne typen kåtskap. Jeg er ikke den som trenger hjelp her. Nå er det ikke jeg som er TS, men jeg synes du overtolker og overreagerer noe helt vanvittig. At noen karer evt. sitter å runker, har verken du, jeg eller TS kontroll på. Tror nå helst at du er bedratt og er så bitter at du ser spøkelser ved høylys dag. 2
Gjest Råååsa Skrevet 23. mars 2021 #165 Skrevet 23. mars 2021 bullehurk skrev (2 timer siden): Nå er det ikke jeg som er TS, men jeg synes du overtolker og overreagerer noe helt vanvittig. At noen karer evt. sitter å runker, har verken du, jeg eller TS kontroll på. Tror nå helst at du er bedratt og er så bitter at du ser spøkelser ved høylys dag. Jeg har aldri blitt bedratt.
Uredd Skrevet 23. mars 2021 #166 Skrevet 23. mars 2021 2 hours ago, Råååsa said: Denne tråden handler ikke om sidesprang i fylla. Denne tråden er opprettet fordi en del brukere ønsker å dele historier om bevisst utroskap. Å tenne på historier om bevisst utroskap - som kan være svært skadelig for den som blir utsatt for det - kan sammenlignes med å tenne på vold og overgrep. Løgn og bedrag er selve drivkrafta i denne typen kåtskap. Jeg er ikke den som trenger hjelp her. Hmm. Ung? Sett konsekvensene av alle disse alternativene? Eller bare utroskapen kanskje? Utroskap gjør ofte vondt, men ikke alltid. Det kan være skadelig, men svært sjelden. I de tilfellene hvor det er skadelig, er det som oftest underliggende årsaker som gjør at det ikke lar seg bearbeide for hva det er. Dette er temmelig likt et brudd tør jeg å påstå. Vold og overgrep er alltid skadelig. Uansett, og skadene or som oftest mye større. Dette synes du er helt identiske problemstillinger? 2
Gjest Råååsa Skrevet 23. mars 2021 #167 Skrevet 23. mars 2021 Uredd skrev (1 time siden): Hmm. Ung? Sett konsekvensene av alle disse alternativene? Eller bare utroskapen kanskje? Utroskap gjør ofte vondt, men ikke alltid. Det kan være skadelig, men svært sjelden. I de tilfellene hvor det er skadelig, er det som oftest underliggende årsaker som gjør at det ikke lar seg bearbeide for hva det er. Dette er temmelig likt et brudd tør jeg å påstå. Vold og overgrep er alltid skadelig. Uansett, og skadene or som oftest mye større. Dette synes du er helt identiske problemstillinger? Nei, godt voksen. Nei, det har jeg ikke sagt - at det er identiske problemstillinger. Les min første kommentar igjen. Du skriver at utroskap OFTE GJØR VONDT. Hvis vi kan være enig om at det er slik, har ikke en slik tråd som dette noe her å gjøre. Å tenne på utroskap blir da å tenne på en voldelig handling. Er det så vanskelig å forstå dette?
Bamseklemmer Skrevet 24. mars 2021 #168 Skrevet 24. mars 2021 Jeg er blitt bedratt, aldri vært utro, og jeg har mange ganger blitt "lurt" av kvinner som sa de var single... Med "lurt" mener jeg kvinner som løy for å få meg lettere til sengs. Dagen derpå innrømmet de fleste å ikke tenne lengre på mannen sin, eller at han ikke brydde seg om sex. Totalt mangel på kjærlighet og kyss, så forholdet var som så godt som dødt... Jeg tror faktisk ikke det er så lett å motstå fristelsen av et sidesprang, når de endelig føler seg lykkelig, med oppmerksomhet og har en gøy kveld på byen. Uten tvil er jeg glad og takknemelig, men samtidig synes jeg litt synd at de skal opplevde et forhold uten null kjærlighet og sex🧡
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #169 Skrevet 2. mai 2021 Jeg som hadde et crush på kompisen til mannen min.. Nå flørtet jeg veldig tydelig på snapchat denne uken. Så tydelig at jeg tror ikke det kan misforståes. Hvordan nå få til å foreslå å møtes? Anonymkode: 88694...3ca
Master1 Skrevet 2. mai 2021 #170 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 1.49): Skulle ønske jeg turte det samme. Hilsen K43 over her som aldri har sex pga lite villig samboee Anonymkode: f56a0...1f9 Test det ut HUSK du lever bare en gang vettu M@ster
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #171 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 20.52): Hvordan traff dere hverandre? Hvor lenge har dere holdt på ? Merker selv etter å ha vært i gift i 4 år og vært i sammen i 13 år så er sexen total død. Anonymkode: f7829...abe Jeg traff elsker via en dating app. Vi holdt på i noen måneder. Men fikk så dårlig samvittighet over mannen at jeg ikke treffer elsker lengre. Er mange ganger jeg savner elsker for å ha den fantastiske sexen som vi hadde med slikking,suging,fingring, masering av brystene, suging av brystene og analsex. 😍 Sexen er også dødt hos oss og vi har vært i sammen i 12 år. Anonymkode: db7bd...92c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #172 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-3-15 den 22.35): Dette burde jeg ikke lest nå.. har en crush på mannens kompis (som også er gift), og vet jeg hadde gjort hva som helst med han om jeg fikk sjansen. Mannen min har ville hatt sex to ganger siste halvåret, jeg er så lei av å bli avvist. Takket være korona og stengt uteliv at jeg ikke har vært utro.. Anonymkode: 88694...3ca AnonymBruker skrev (På 2021-5-2 den 16.27): Jeg som hadde et crush på kompisen til mannen min.. Nå flørtet jeg veldig tydelig på snapchat denne uken. Så tydelig at jeg tror ikke det kan misforståes. Hvordan nå få til å foreslå å møtes? Anonymkode: 88694...3ca Tar med et par tidligere innlegg av meg selv for kontekst. Jeg er nå singel, og trives godt med det! Har både hintet og flørtet en del, men plutselig nå i forrige uke fikk jeg skikkelig respons, og nå er det en vag avtale om neste gang jeg er alene hjemme. Så det tok godt og vel et halvt år fra jeg skrev her først om den lille forelskelsen min 🙈 Fikk også inntrykk av at han hadde vært utro før, uten at det er så altfor viktig. Han har bedt om dirty bilder innimellom nå, så vi har definitivt krysset grensen for hva som er ok! (Og jeg hører vel kanskje ikke til denne tråden lenger når jeg selv er singel?) PS. Har hatt mer sex på tre måneder som singel enn alle årene med mannen til sammen! Er så sykt fornøyd med den avgjørelsen, innså nesten ikke hvor mye jeg hadde savnet det før jeg fikk det tilbake. Anonymkode: 88694...3ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå