AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #61 Skrevet 17. mars 2021 bullehurk skrev (På 15.3.2021 den 15.47): Hørtes vanvittig deilig og spennende ut. Ble dere aldri oppdaget, eller fikk ikke noen av de mistanke ? Har vært så klart liv redd for å bli oppdaget. Ingen vet om dette. Det har jeg gitt beskjed om til han at dette skal være våres hemmelighet. Anonymkode: f7829...abe 1
Gjest Tranma Skrevet 17. mars 2021 #62 Skrevet 17. mars 2021 Utroskap her ser skikkelig pirrende ut, men tenk på den stakkars parten som sitter hjemme og venter med full tillit... Det er ikke innafor spør du meg, men mye deilige historier her om man ser bort fra det 😊
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #63 Skrevet 17. mars 2021 Lurer på hvor man finner en med samme intensjoner som en selv? Bruker en tinder o.l sider eller hva? Skulle gjerne hatt en på si, men vil ikke ha kollegaer eller felles venner. Må være en som ikke har noe i livet mitt å gjøre utenom sex😁 Anonymkode: f4813...9e2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #64 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurer på hvor man finner en med samme intensjoner som en selv? Bruker en tinder o.l sider eller hva? Skulle gjerne hatt en på si, men vil ikke ha kollegaer eller felles venner. Må være en som ikke har noe i livet mitt å gjøre utenom sex😁 Anonymkode: f4813...9e2 Jeg lurer på akkurat det samme 🤔 Anonymkode: b44de...d5f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #65 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lurer på hvor man finner en med samme intensjoner som en selv? Bruker en tinder o.l sider eller hva? Skulle gjerne hatt en på si, men vil ikke ha kollegaer eller felles venner. Må være en som ikke har noe i livet mitt å gjøre utenom sex😁 Anonymkode: f4813...9e2 Brukte badoo og twoopremium app Anonymkode: f7829...abe
Uredd Skrevet 17. mars 2021 #66 Skrevet 17. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Lurer på hvor man finner en med samme intensjoner som en selv? Bruker en tinder o.l sider eller hva? Skulle gjerne hatt en på si, men vil ikke ha kollegaer eller felles venner. Må være en som ikke har noe i livet mitt å gjøre utenom sex😁 Anonymkode: f4813...9e2 Victoriamilan er vel stedet for slike ting Det tok fort av her må jeg si...
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #67 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg lurer på akkurat det samme 🤔 Anonymkode: b44de...d5f Brukte badoo og twoopremium app Anonymkode: f7829...abe
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #68 Skrevet 17. mars 2021 Nå må dere ikke ødelegge tråden med masse kontaktsøk, det finnes flere andre og bedre arenaer for slikt. Kom heller med flere historier! Selv har jeg vært gift mann i 10 år, og kan vel ikke skryte av et voldsomt sexliv akkurat, men det er langt fra helt dødt. Noe som fungerer fint for oss, er å dele alle fantasier med hverandre, uansett hvor spesielle de måtte være og hvem de måtte inholde. Så hadde kona en dag kommet og foreslått å realisere en av disse som ikke inneholder meg, så kan det nok hende hun skulle ha fått tillatelse til det. Man må liksom komme dit at et slikt forslag ikke kommer som lyn fra klar himmel, tenker jeg. Anonymkode: ffdb0...f1c 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #69 Skrevet 17. mars 2021 Gjenferdet skrev (2 timer siden): Jeg er sjokkert over at voksne mennesker sitter og forsvarer og til og med oppfordrer til utroskap. Helt fantastisk:-). Det er gode tider:-) Anonymkode: 0d7f7...da3 3
Gjest wanderer Skrevet 18. mars 2021 #70 Skrevet 18. mars 2021 (endret) Det virker som det er en fellesnevner for de som liker å være utro her og det er en totale mangel på empati og respekt for partneren sin. Det å holde partneren sin for narr på denne måten er det som jeg reagerer på, hvis du ikke trives i forholdet så slå opp eller skill deg. Er du singel så er det helt greit kinkshamer ingen og da er det bare å kjøre på. Noe av dette virker som rein sosiopatisk oppførsel og da snakker vi ikke om de som lever i åpne forhold de har avklart dette med partner og det er helt okei bare for å gjøre det helt klart. Men det å holde en person som elsker deg for narr på denne måten er jævlig dårlig gjort og som mann som har blitt bedratt selv så har jeg selv kjent på hvor vondt dette er. Endret 18. mars 2021 av wanderer
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #71 Skrevet 18. mars 2021 Jeg ville ikke vært utro mot min partner i dag, men hadde flere eventyr i 20-årene. Jobbet på anlegg som kokk og har ett ganske akseptabelt utseende vil jeg mene. En gang, noe jeg forsatt tenker på, la en av de andre kokkene på nattskift ann på meg. Diger fyr fra Brasil, endte med at han knulla meg opp ett garderobeskapene. Han var meget godt utstyrt, men jeg var så klar da han endelig dro ned buksa mi at han bare trengte seg rett inn. Så at han hadde dame som plukka han opp, men da var det for sent. Jeg var klar i sekundet han sendte melding, og ankom brakka der jeg sov før vi begynnte på jobb. Han var sterkt dominerende, å det var så deilig å opphissende hvordan han tok for seg. Anonymkode: 3ba63...d3a 6
Hannabanna Skrevet 18. mars 2021 #72 Skrevet 18. mars 2021 Jeg hadde ett forhold til en gift mann som var 20 år eldre enn meg. Klarte ikke å la være. Jeg var 21 år og han var vell 42. Han var en kollega, og familien hans bodde ikke i samme by, så han pendlet. Vi møttes tilfeldig på byen og han spurte rett ut og jeg sa ja. Første gangen var fantastisk, helt annet enn med mindre gjenaldrene. Han var dominant og hardhendt til tider, å jeg tente så vanvittig på det. Da han etterhvert begynnte å bli vanskelig og sjalu, så kollegaen hans dette som også var en gift mann. Det endte med at da jeg ble pissed lot jeg kollegaen hans knulle meg og å ta meg analt. Jaja, jeg vet at det ikke er riktig osv. Men den sinnsyke tenningen, det deilige med å være så skitten og å gi disse mennene spenning de ønsker seg.. Det gjør meg så kåt. 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #73 Skrevet 18. mars 2021 Sykt fasinerende tråd. Dobbeltmoralen skinner gjennom så det synger her... Kvinner er utro: You go girl! Du fortjener det, skulle ønske jeg turte det samme... Menn er utro: Brenn i helvete! Håper dere dør alene, møkkamenn. Fasinerende... Anonymkode: 7d915...a5b 11
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #74 Skrevet 18. mars 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Blir dere jenter klare med en gang noen vil ha dere? Anonymkode: ef603...2ee Nå en mann man finner ekstremt sexy og attraktiv viser intetesse så begynner iallfall jeg å bli klar, når det er tydelig hvor det går. Anonymkode: 3ba63...d3a 4
Margo Skrevet 18. mars 2021 #75 Skrevet 18. mars 2021 Helt sprøtt å lese om hvor mange som gir fullstendig faen i barna sine, og ikke minst partneren sin..og ikke kom her med tullsnakket «det er ikke svart/hvit»..bullshit. Det handler KUN om egoistiske behov. Dere mangler impulskontroll og følelseskontroll, DET er det virkelige problemet her. Ingen går gjennom livet på rosa skyer og har et problemfritt langvarig forhold - men man velger selv om man skal løse problemet der man er, eller plusse på enda flere problemer. Å spille russisk rullet med familien sin..jeg mangler ord! Bli voksne, og ta ansvar for familien DERE har produsert. 12
mannfolket Skrevet 18. mars 2021 #76 Skrevet 18. mars 2021 On 3/16/2021 at 3:16 PM, AnonymBruker said: 1. Sexliv blir ikke dødt i langvarige forhold, selv om det kanskje er tilfellet her 2. Alle er ikke enige om at kjappis er digg . Nå funker jo dette for dere to, men aldri i verden om jeg personlig hadde giddet å være utro for det som for meg høres ut som dårlig sex 🤷♀️ Men fint at dere får noe ut av det altså. Anonymkode: cc689...d60 Bekreftelse vet du.
BethB Skrevet 18. mars 2021 #77 Skrevet 18. mars 2021 For det første, de som kommenterer at mannen eller dama ikke oppfyller deres behov, vell det er nokk en ganske stor sannsynlighet for at det samme gjelder andre veien. Så da håper jeg at dere vill synes det er ok om partneren er utro den også. 4
Hunmedham Skrevet 18. mars 2021 #78 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner er utro: You go girl! Du fortjener det, skulle ønske jeg turte det samme... Menn er utro: Brenn i helvete! Håper dere dør alene, møkkamenn. Veldig godt poeng. Og vi ser det i andre sex-diskusjoner også. Hvis kvinner klager over uinteressert mann, handler svarene om hans forfall og mangler og om hennes behov. Hvis menn klager over uinteressert kvinne, er han en uempatisk kåtsekk som ikke tenker over at det kanskje er hans skyld at hun ikke vil, og uansett må han respektere henne. Men det er jo Kvinneguiden og da må vi kanskje regne med at kvinner uansett tar kvinners parti. Men særlig prinispielt eller logisk eller konsekvent er det jo ikke. 11
Uredd Skrevet 18. mars 2021 #79 Skrevet 18. mars 2021 (endret) 26 minutter siden, Hunmedham said: Veldig godt poeng. Og vi ser det i andre sex-diskusjoner også. Hvis kvinner klager over uinteressert mann, handler svarene om hans forfall og mangler og om hennes behov. Hvis menn klager over uinteressert kvinne, er han en uempatisk kåtsekk som ikke tenker over at det kanskje er hans skyld at hun ikke vil, og uansett må han respektere henne. Men det er jo Kvinneguiden og da må vi kanskje regne med at kvinner uansett tar kvinners parti. Men særlig prinispielt eller logisk eller konsekvent er det jo ikke. Dette stemmer veldig bra med observasjoner over tid her på kg. Det problematiske med å "ta parti", er at det ikke løser problemet, men forsterker det... Enten det er den ene eller den andre. Skal dette løses må begge innse at de må delta. At de ikke ser dette er vel årsaken til å begynne med... Forøvrig er det utrolig fascinerende å se kontrasten i forhold til denne tråden... Jeg gjetter på at er ca 20 års forskjell på snittalderen til deltakerne på disse... Endret 18. mars 2021 av Uredd
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #80 Skrevet 18. mars 2021 Eksens utroskapshistorie: Barna var 4, 7 og 10 år. Vi hadde det bra både som familie og som par. Vi så hverandre og vi dro lasset hjemme sammen. Vi hadde til og med mye sex, og vi hadde bra sex. Vi har snakket om alt dette i terapi, så det er ikke noe jeg finner på eller noe bare jeg mener. Ting var veldig bra. Også på soverommet. Hun traff han på strekningen hun gikk hver morgen fra barnehagen til toget. I starten var det små blikk og en gryende nysgjerrighet. Etterhvert begynte de å snakke sammen og etter noen uker satt de ved siden av hverandre på toget hver dag. Spenningen lå i lufta, har hun sagt, og innerst inne visste hun hele tiden hva som var i ferd med å skje, selv om hun fortalte seg selv at hun kunne stå imot. At hun måtte stå imot. Uforklarlig kjemi, dyrisk tiltrekning. Tanker hun ikke trodde hun hadde i seg. Terapeuten har fått henne til å sette ord på disse følelsene, det er vondt å høre, men det er i hvert fall ærlig. Hun fikk så dårlig samvittighet at hun var kvalm hver dag da hun kom hjem til meg og til oss. Men da morgenen kom og den yngste var levert i barnehagen kom spenningen og forventningen tilbake. Én dag ble det for mye, hun kysset han og den dagen dro de ikke på jobb. Forholdet deres varte i tre-fire uker. De hadde sex på hotell, på jobben hans, hjemme hos oss, hjemme hos han og i naturen. En kveld dro hun tidlig for å hente eldstemann på fotballtrening, av en eller annen grunn stusset jeg ikke over at hun frivillig ville stå og fryse gjennom den siste halvtimen av treningen. Den kvelden hadde de sex i bilen. Min bil. Bilen sønnen vår satte seg inn i noen minutter etterpå. På den korte perioden skjedde det så mye som i sum burde ha gjort enhver partner mistenksom. Som fotballtreningen. Som den nye hobbyen hun plutselig skulle avgårde på to kvelder i uka. Som en Stockholmstur med jobben med kort varsel. Som alle gangene mobilen hennes lyste opp og hun tilfeldigvis måtte på toalettet rett etterpå. Som de lange kveldsturene, det plutselige behovet for luft etter at barna hadde lagt seg. Men jeg mistenkte ingenting. Avsløringen kom som en ren tilfeldighet. Alt raknet. Helt ærlig så synes jeg det bare er bra hvis noen leser dette og synes at det er "deilig", slik som TS spør om. Da var det i hvert fall godt for noe. For det jeg har holdt utenfor denne historien er alt det jævlige. Som i virkeligheten er 99 prosent av historien. En familie i oppløsning. En kvinne som vil tilbake til mannen sin og en mann som ikke klarer å ta henne tilbake. Barn som ikke forstår noenting og savner tilværelsen da alt var trygt. Som er kastet ut i strenge koronatiltak, skillsmisse og to hjem på samme tid. En mann som ikke ser for seg å kunne stole på noen igjen og som sliter så mye med selvfølelsen at å være med en kvinne igjen virker helt urealistisk. Endret noen små detaljer for at det ikke skal være gjenkjennelig for andre enn oss. Men essensen er ekte. Og det tror jeg det er mangel på i denne tråden... Anonymkode: 6b2b6...029 29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå