Labello Skrevet 18. mars 2021 #121 Skrevet 18. mars 2021 Jeg heier på alle historier! Takk for at dere lever livet! Del mer 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #122 Skrevet 18. mars 2021 Labello skrev (4 minutter siden): Jeg heier på alle historier! Takk for at dere lever livet! Del mer Har du noen historier då ? 😅 Anonymkode: f7829...abe
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #123 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en av de som skrev i starten her og ønsker å være utro (betatt av mannens kompis). Her er det tatt opp i fleng, vi har hatt to forsøk på parterapi, til og med en samtale med sexolog (kun meg, han orket ikke). Åpent forhold vet jeg at han aldri vil godta, han har jo ikke behov for sex! Og skille meg? Vi har små barn, det blir praktisk sett veldig utfordrende. Han har også vært tydelig på at han ikke ønsker at vi skal gå fra hverandre. At jeg da tar ansvar for eget behov og egen lykke kan da ikke være feil. Det skulle jo vært den som elsker meg som ønsket å gjøre meg lykkelig, men når han heller holder meg "fanget", så tar jeg ansvaret selv. Og hvilken skade gjør det om han ikke får vite det? Om han finner det ut så ryker forholdet, det hadde det gjort med tiden uansett. Jeg bare håper å trekke det ut litt pga barna, og ikke minst så ønsker jeg ikke å dø helt innvendig i mellomtiden. Anonymkode: 88694...3ca Så enig med det. Akkurat likt her. Skader ingen. Anonymkode: aac73...dca 2
Labello Skrevet 18. mars 2021 #124 Skrevet 18. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har du noen historier då ? 😅 Anonymkode: f7829...abe Allerede delt
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #125 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Løsningen kan også være å ikke reagere så voldsomt, men bare gi blaffen. Anonymkode: 0d7f7...da3 Jeg gjorde ikke det jeg bytta lås på leiligheten når jeg fant ut dama var utro pakket alle sakene hennes og satte sakene uttafor døra hun skulle jobbe til kvelden så hadde god tid ikke faen om jeg skulle bli holdt for narr på den måten. Stakk til London med seint flyet for å være en uke hos en kamerat slo på telefonen på Heathrow og da tikket meldingene inn gitt. Jeg skrev bare du kan nå natttoget til morra di hvis du drar nå GOD TUR. Anonymkode: a806d...c99 7
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #126 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så enig med det. Akkurat likt her. Skader ingen. Anonymkode: aac73...dca Signeres ! Bare fysisk, ikke emosjonelt eller økonomisk utroskap. Og sørger for å holde det skjult. Anonymkode: 5e096...4d3 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #127 Skrevet 18. mars 2021 Labello skrev (8 minutter siden): Jeg heier på alle historier! Takk for at dere lever livet! Del mer Deler en til da😇 Jeg og ei venninne var på byen og vi traff en hun holdt på med. Vi 3 ble sittende å drikke. Så ble det til at vi skulle sove over hos han. Jeg ble veldig full. Sovnet fort på gjesterommet. Våknet av at noen kysset meg, trodde først det var en drøm. Men nei, det var han. Jeg ble helt satt ut. Husker ikke helt hvordan jeg reagerte. Var full enda. Flaks for han, for jeg kunne jo klikket av en så frempå mann. På kanten å kysse ei som sover? Uansett, han så dypt på meg og kysset meg igjen. Og da hadde jeg visst i følge han kysset han igjen. Tror jeg så meg om at venninna mi ikke var der og døra var lukket. Vet ikke helt hva jeg tenkte. Men jeg ble uansett sykt kåt. Etter intens klining og litt suging, så slikket han meg lenge og knullet meg skikkelig. Jeg ba han komme på magen min. Så gikk han med et lurt smil om munnen. Og jeg sovnet nok fort igjen. Han har nok knullet henne før eller etter meg eller på morgenen. Våkner uten truse og må virkelig tenke meg om om det var en drøm eller ikke. Går ned i stua til venninna mi og han. Tørr nesten ikke se på han, men vi snakker greit alle 3 før vi går. Jeg sender han melding og lurer på hva som skjedde. Om han husker det. Han sa ja, det var sykt digg. Jeg hadde så lyst å komme inn til deg på morgenen mens venninna di sov, men turte ikke. Visste ikke om du ville. Han sa han ble sykt kåt på meg på byen, og hadde lagt seg og venninna sovnet. Så klarte han ikke å la være å komme inn til meg. Synes det er veldig våklig gjort av han da, og en smule frekt og dirty også. Og ja, dårlig gjort av meg. Men jeg var klar over at venninna mi ikke ville noe mer med han, og var på vei til å avslutte. Verste er at jeg er gift. Dette forblir en hemmelighet for meg og han. Og vi har hatt sex et par ganger etterpå også. Han er helt gira, og er 10 år yngre enn meg. Litt av en drøm for meg. Hadde andre menn turt dette da? Anonymkode: aac73...dca 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #128 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg gjorde ikke det jeg bytta lås på leiligheten når jeg fant ut dama var utro pakket alle sakene hennes og satte sakene uttafor døra hun skulle jobbe til kvelden så hadde god tid ikke faen om jeg skulle bli holdt for narr på den måten. Stakk til London med seint flyet for å være en uke hos en kamerat slo på telefonen på Heathrow og da tikket meldingene inn gitt. Jeg skrev bare du kan nå natttoget til morra di hvis du drar nå GOD TUR. Anonymkode: a806d...c99 Hva var egentlig problemet? Egentlig, altså? Anonymkode: 0d7f7...da3
Uredd Skrevet 18. mars 2021 #129 Skrevet 18. mars 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Deler en til da😇 Litt av en drøm for meg. Hadde andre menn turt dette da? Anonymkode: aac73...dca Hvorfor skulle vi ikke det mener du? Dvs det finnes sikkert mange som ikke hadde, men alle menn er jo ikke like.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #130 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg gjorde ikke det jeg bytta lås på leiligheten når jeg fant ut dama var utro pakket alle sakene hennes og satte sakene uttafor døra hun skulle jobbe til kvelden så hadde god tid ikke faen om jeg skulle bli holdt for narr på den måten. Stakk til London med seint flyet for å være en uke hos en kamerat slo på telefonen på Heathrow og da tikket meldingene inn gitt. Jeg skrev bare du kan nå natttoget til morra di hvis du drar nå GOD TUR. Anonymkode: a806d...c99 👏🏻👏🏻 Bra jobba. Skulle ønske alle utro drittsekker fikk samme behandling. De er ikke verdt mer enn det. Anonymkode: 67a94...8f1 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #131 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva var egentlig problemet? Egentlig, altså? Anonymkode: 0d7f7...da3 Hu knulla bestekameraten min hadde det vært ett engangs tilfelle ok greit muligens tilgi det men dette pågikk over lengre tid. Jeg slo ut to tenner på min nå tidligere kamerat som ikke turte å anmelde og sa han hadde falt som alle viste var bullshit fordi ryktene begynte å spre seg takket være nabokjerringa som så at dama mi bærte eskene ut av leiligheten min. Jeg bestemte meg av den grunn at jeg aldri skal inn i ett forhold noe mer og etter å ha lest denne tråden så tror jeg jaggu jeg har gjort det riktige. Jeg synes bare synd på ungene og disse karene og kvinnene som blir holdt for narr og er bare en sparegris for dere som dere kan utnytte fordi dere faen ikke er voksne nok til å skille dere og ta litt fuckings ansvar. Og det verste er at dere gjemmer dere bak barna som er toppen av feighet for å rettferdigjøre personlig nytelse. Anonymkode: a806d...c99 10
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #132 Skrevet 18. mars 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Javel, greit at du mener det Men respekter tråden, den heter utroskapshistorier ok. Skap heller deres egen tråd dere som bare skal dømme. Gi heller faen i å gå inn på tråden hvis emnet provoserer deg Ferdig snakka. Anonymkode: 5e096...4d3 Ah ok. Bare tenke siden så mange er her inne for å forvare utroskap istedenfor å fortelle sine historier at det var greit å si at jeg er uenig. Anonymkode: 56b69...5bf
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #133 Skrevet 18. mars 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hu knulla bestekameraten min hadde det vært ett engangs tilfelle ok greit muligens tilgi det men dette pågikk over lengre tid. Jeg slo ut to tenner på min nå tidligere kamerat som ikke turte å anmelde og sa han hadde falt som alle viste var bullshit fordi ryktene begynte å spre seg takket være nabokjerringa som så at dama mi bærte eskene ut av leiligheten min. Jeg bestemte meg av den grunn at jeg aldri skal inn i ett forhold noe mer og etter å ha lest denne tråden så tror jeg jaggu jeg har gjort det riktige. Jeg synes bare synd på ungene og disse karene og kvinnene som blir holdt for narr og er bare en sparegris for dere som dere kan utnytte fordi dere faen ikke er voksne nok til å skille dere og ta litt fuckings ansvar. Og det verste er at dere gjemmer dere bak barna som er toppen av feighet for å rettferdigjøre personlig nytelse. Anonymkode: a806d...c99 My man! Sånn det skal være. Man er rotte om man holder på slik «kameraten» din gjorde. Han fortjente det Anonymkode: 56b69...5bf 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #134 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hu knulla bestekameraten min hadde det vært ett engangs tilfelle ok greit muligens tilgi det men dette pågikk over lengre tid. Jeg slo ut to tenner på min nå tidligere kamerat som ikke turte å anmelde og sa han hadde falt som alle viste var bullshit fordi ryktene begynte å spre seg takket være nabokjerringa som så at dama mi bærte eskene ut av leiligheten min. Jeg bestemte meg av den grunn at jeg aldri skal inn i ett forhold noe mer og etter å ha lest denne tråden så tror jeg jaggu jeg har gjort det riktige. Jeg synes bare synd på ungene og disse karene og kvinnene som blir holdt for narr og er bare en sparegris for dere som dere kan utnytte fordi dere faen ikke er voksne nok til å skille dere og ta litt fuckings ansvar. Og det verste er at dere gjemmer dere bak barna som er toppen av feighet for å rettferdigjøre personlig nytelse. Anonymkode: a806d...c99 Greit alt dette, men hvorfor ta slik på vei? Hvorfor ikke bare ta det med et skuldertrekk? Anonymkode: 0d7f7...da3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #135 Skrevet 18. mars 2021 54 minutter siden, AnonymBruker said: Deler en til da😇 Jeg og ei venninne var på byen og vi traff en hun holdt på med. Vi 3 ble sittende å drikke. Så ble det til at vi skulle sove over hos han. Jeg ble veldig full. Sovnet fort på gjesterommet. Våknet av at noen kysset meg, trodde først det var en drøm. Men nei, det var han. Jeg ble helt satt ut. Husker ikke helt hvordan jeg reagerte. Var full enda. Flaks for han, for jeg kunne jo klikket av en så frempå mann. På kanten å kysse ei som sover? Uansett, han så dypt på meg og kysset meg igjen. Og da hadde jeg visst i følge han kysset han igjen. Tror jeg så meg om at venninna mi ikke var der og døra var lukket. Vet ikke helt hva jeg tenkte. Men jeg ble uansett sykt kåt. Etter intens klining og litt suging, så slikket han meg lenge og knullet meg skikkelig. Jeg ba han komme på magen min. Så gikk han med et lurt smil om munnen. Og jeg sovnet nok fort igjen. Han har nok knullet henne før eller etter meg eller på morgenen. Våkner uten truse og må virkelig tenke meg om om det var en drøm eller ikke. Går ned i stua til venninna mi og han. Tørr nesten ikke se på han, men vi snakker greit alle 3 før vi går. Jeg sender han melding og lurer på hva som skjedde. Om han husker det. Han sa ja, det var sykt digg. Jeg hadde så lyst å komme inn til deg på morgenen mens venninna di sov, men turte ikke. Visste ikke om du ville. Han sa han ble sykt kåt på meg på byen, og hadde lagt seg og venninna sovnet. Så klarte han ikke å la være å komme inn til meg. Synes det er veldig våklig gjort av han da, og en smule frekt og dirty også. Og ja, dårlig gjort av meg. Men jeg var klar over at venninna mi ikke ville noe mer med han, og var på vei til å avslutte. Verste er at jeg er gift. Dette forblir en hemmelighet for meg og han. Og vi har hatt sex et par ganger etterpå også. Han er helt gira, og er 10 år yngre enn meg. Litt av en drøm for meg. Hadde andre menn turt dette da? Anonymkode: aac73...dca Hadde andre menn turt dette? Hva faen? Handler ikke om mot. Handler om å ikke eie skam. Synes du menn som prøver seg på drita sovende kvinner er modige? Nasty Anonymkode: 56b69...5bf 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #136 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): My man! Sånn det skal være. Man er rotte om man holder på slik «kameraten» din gjorde. Han fortjente det Anonymkode: 56b69...5bf Jeg var faktisk ikke stolt og kjente jeg hadde lyst til å hjelpe ham etter at jeg slo ham fordi vi hadde kjent hverandre siden første klasse. Jeg er ikke den typen og hadde aldri slått til noen før og jeg hadde aldri trodd det skulle vær han hvis jeg slo til noen. Men for avslutte en kjip historie med noe postivt så fikk jeg pule ei råfin berte i London på fest med god samvittighet var tross alt nysingel i London så det måtte jo feires Så nå kan pandemien ta slutt for jeg hører London Calling igjen og hvis det åpner til sommeren så blir det nok party har allerede blitt invitert med forbehold om Corona selvfølgelig blir mye liv å røre når London åpner for fullt igjen. Anonymkode: a806d...c99 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #137 Skrevet 19. mars 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Kjenner meg igjen i det. Etter min samboer ble fersket av meg, lærte jeg en veldig viktig ting om hva som er viktig i er forhold. Det var ikke å stole på o være ærlige med hverandre, som jeg alltid hadde trodd. Det viktigste er forutsigbarhet. Alle lyver, men å vite når og hvorfor partneren lyver er langt viktigere. Anonymkode: f13db...634 Ja, det gir mening for meg det der. Sliter med å ta henne tilbake, så vi er ikke sammen nå, men med felles foreldreansvar så er hun fortsatt det næreste voksne mennesket jeg har og den som betyr mest for meg. På én måte har det vært litt beroligende å lære at hun ikke er til å stole på. Når hun nå veldig ofte bedyrer at hun ikke vil ha andre menn enn meg så er det egentlig litt fint å vite at sjansen er stor for at det er noe/noen hun da ikke forteller om. Et bedre beslutningsgrunnlag, tenker jeg.. Anonymkode: 6b2b6...029
Elaine Marley Skrevet 19. mars 2021 #138 Skrevet 19. mars 2021 Tråden er ryddet for kontaktannonse, brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #139 Skrevet 20. mars 2021 Jeg jobber offshore som kokk, og en gang ble jeg værfast i noen dager før jeg kom meg hjem. Jeg bestemte meg for å overraske mannen min med å ikke si noe om når jeg kom hjem. Var innom og kjøpte sexy undertøy på turen hjem og ringte han for å si at jeg kom hjem tidligst om et pr dager. Jeg visste jo at han var hjemme, så jeg snek meg så inn døra og gikk inn på stua for å overraske han, og blir lettere sjokkert når jeg ser midt inn i en damerumpe som sitter og rir på pikken hans i sofaen vår. Jeg ser på de lenge og hører hvordan han koser seg. De skifter til og med stilling uten at de legger merke til meg. jeg hadde lenge hatt en mistanke om at noe foregikk ettersom han alltid var på telefonen og ganske fraværende det siste halvåret. det gikk en skikkelig faen i meg, så jeg listet meg inn på badet og hadde på meg det sexye undertøyet jeg hadde kjøpt og gikk tilbake til stua der det fortsatt var action. Jeg kremtet høyt og spurte om det var plass til flere, og at de måtte passe på og ikke lage flekker i sofaen jeg hadde kjøpt. Den reaksjonen som fulgte var priceless! Hun hylte høyt og kastet et pledd rundt kroppen, rasket med seg klærne og føk ut ytterdøra. Mannen min satt igjen med et forferdet blikk i sofaen med ståkuk.. jeg ga beskjed om at han skulle få helga til å pakke med seg det viktigste, og jeg dro selv på Farris spa. i ettertid har jeg tenkt mye på at jeg faktisk hadde lyst til å bli med på akten den gangen om de ikke hadde reagert sånn, men jeg tror det var fordi at jeg egentlig var ferdig med han og uansett hadde kommet til å gjøre det slutt. Litt trist egentlig og ikke føle noe spesielt når du fersker mannen din med kuken i en annen dame.. Anonymkode: 490d1...374 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå