Gå til innhold

....


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 12.02):

Kvinner i langvarig forhold kjeder seg ofte, spenningen dør fort i et slikt forhold. Kvinner må bli sett, få bekreftelse mer enn en mann må ha. Derfor er kvinner litt mer utro enn menn. Er helt menneskelig å ha sex med andre selv om man er i forhold eller gift, Sex er de sterkeste driftene som finnes mellom mann og kvinne.

Derfor viktig å lære seg forskjellen på sex og kjærlighet, skille dette. Sex er et øyeblikk med kåthet som tilfredstilles, etterpå kan man gå tilbake til sitt forhold og A4-liv. Kanskje det blir mndr til neste gang man har sex med sin elsker.

Tipset til deg i forhold er å KUN møtes for sextreffet, ikke ha noe kontakt utenom dette. Rett på sak treff, bare gjør det. Ha sexen, så hadet bra :) Da får man utlevd den spenningen og kåtheten som må tilfredstilles. Type 1-2 ganger pr mnd.

Jeg er mann i 40-årene, orker ikke samboer/kjæresteforhold, men liker en fast sexpartner da one-nights ikke er noe for meg. Derfor velger jeg kvinner i forhold, da får de det som trengs hjemme utenom sexen. Er nok av kvinner i 20-40åra som vil ha en sexpartner utenom forholdet sitt. Gjerne de i langvarig forhold, barn som tar masse tid etc. Trenger et sted de kan koble av helt.

Kvinner som man møter på denne slipper seg MYE mer løs enn med mannen sin, da kommer orgasmen lettere også :) Nå møter jeg en kvinne på 39år, hun er gift med 2 barn. Gift med samme mann i 15år(!!), da sier det seg selv at sexlivet er ganske dødt. Men de holder jo sammen pga barna, noe som er helt vanlig. Så at hun får sex utenom forholdet 1 gang i uken er faktisk livreddende for forholdet hennes. Møtes kanskje ute mens hun er på løpetur, der hun suger meg. Når det blir vår igjen kan vi kanskje ha sex utendørs, løpetur i skogen som ender med en kjapp doggystyle. Nå har hun hjemmekontor, så kan ha raskt treff der hun er klar etter å ha kost seg selv litt, så kommer jeg og avslutter henne med en kjappis :) 

Ingenting er som en kjappis når man er skikkelig klar, tror de fleste er enige om det.

Hadde folk hatt litt mer realistisk syn på forhold hadde man sluppet typisk utroskap,  det er IKKE naturlig for et menneske å leve i et forhold slik vi gjør i dag. Et romantisk forhold der man skal eie hverandre, det er bare tull. Folk skal kjempe hardt med terapi og andre metoder for å holde sammen. Så er det ofte barne som holder de sammen.

Ikke ei et menneske, slippe deg fri. Sex er sex.

Anonymkode: 795d2...df0

 

AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 16.37):

Ja, noen kvinner i langvarige forhold kjeder seg, eller er underernærte på sex. Og er åpne for noe påfyll på si. Men selv hadde jeg ikke ønsket å gi en kjapp blowjob på løpetur. Skulle jeg først vært utro ville jeg hatt mer! Mer begjær, mer kropp, mer tid, mer utav det! Men hver sin smak, kanskje?

Anonymkode: 4e540...39f

Tror nok det er på tide å erkjenne at det mest sannsynlig finnes omtrent like mange seksuelt "frustrerte" kvinner som menn, i den forstand at det er et savn etter nærhet, spontanitet, begjær, impulsivitet og alt det som nyforelsket atferd gjerne handler om. 

Hva kvalitet er, i denne sammenhengen, kan helt sikkert diskuteres men den vil nok variere, ut fra hva man ønsker seg. Fra egen minnebok kan jeg røpe et møte med en ivrig, smått sulteforet dame som, i følge hun selv, hadde et helt suverent ekteskap, slik det oppfattes, forventes og skal være. Men etter 22 år var det noe med tralten, mangel på variasjon og spenning og det å treffe andre for hemningsløs sex (kjapp eller langvarig) ga henne både næring og lyst til å by på mer også på hjemmebane. Som for eksempel når vi møttes på en avsides parkeringsplass, entret bilen hennes (mest plass der)  og knullet henne hemningsløst med skjørtet hennes rundt midja og strømpebuksa rundt anklene. Hun tryglet meg om å fylle henne for hun skulle hjem etterpå og treffe sin mann som var på vei hjem fra tjenestereise og aktet å møte han med blussende kinn, blanke øyne, mer enn klar for å bli "tatt tilbake" (som hun ordrett kalte det) av sin kjære med en helt spinnvilt pirrende forutsetning (for både meg og henne); hun skulle be han bruke kondom mens han knullet henne med min ladning som smøring. Som han ikke visste om men skulle tro det var hennes kåthet og lyst på han som fikk det til å renne over. 

Hun fortalte meg at denne aktiviteten var noe også hennes mann fikk godt utbytte av, i form av hennes nyvunne kåthet, uten at han helt visste hvorfor, som igjen var en deilig boost for både henne og vi gutta som var så heldige å fikk dele noen stunder med henne (ja, det var nok flere enn meg). 

Kom ikke å si at kvinner ikke kan være dirty 😈😎 

Endret av Gorgonzola
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begge parter må ta vare på forholdet. Når den ene gir F i feks sexlivet. Så sier det seg selv at veien til utroskap blir lett. 
Like respektløst å ikke jobbe for forholdet/sexlivet når partner har prøvd å snakke om det. 
Og er det barn i bildet og en elsker partner, er det ikke bare å gå. 

Anonymkode: aac73...dca

Hvorfor ikke heller kommunisere, gå i parterapi, foreslå åpent forhold eller skille seg? Det finnes så mange utveier som ikke innebærer utroskap. Utroskap er bare en feig løsning som, istedenfor å løse noe, bare skaper enda flere problemer.

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke heller kommunisere, gå i parterapi, foreslå åpent forhold eller skille seg? Det finnes så mange utveier som ikke innebærer utroskap. Utroskap er bare en feig løsning som, istedenfor å løse noe, bare skaper enda flere problemer.

Jeg er en av de som skrev i starten her og ønsker å være utro (betatt av mannens kompis). Her er det tatt opp i fleng, vi har hatt to forsøk på parterapi, til og med en samtale med sexolog (kun meg, han orket ikke). Åpent forhold vet jeg at han aldri vil godta, han har jo ikke behov for sex! Og skille meg? Vi har små barn, det blir praktisk sett veldig utfordrende. Han har også vært tydelig på at han ikke ønsker at vi skal gå fra hverandre. At jeg da tar ansvar for eget behov og egen lykke kan da ikke være feil. Det skulle jo vært den som elsker meg som ønsket å gjøre meg lykkelig, men når han heller holder meg "fanget", så tar jeg ansvaret selv. Og hvilken skade gjør det om han ikke får vite det? Om han finner det ut så ryker forholdet, det hadde det gjort med tiden uansett. Jeg bare håper å trekke det ut litt pga barna, og ikke minst så ønsker jeg ikke å dø helt innvendig i mellomtiden. 

Anonymkode: 88694...3ca

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg er en av de som skrev i starten her og ønsker å være utro (betatt av mannens kompis). Her er det tatt opp i fleng, vi har hatt to forsøk på parterapi, til og med en samtale med sexolog (kun meg, han orket ikke). Åpent forhold vet jeg at han aldri vil godta, han har jo ikke behov for sex! Og skille meg? Vi har små barn, det blir praktisk sett veldig utfordrende. Han har også vært tydelig på at han ikke ønsker at vi skal gå fra hverandre. At jeg da tar ansvar for eget behov og egen lykke kan da ikke være feil. Det skulle jo vært den som elsker meg som ønsket å gjøre meg lykkelig, men når han heller holder meg "fanget", så tar jeg ansvaret selv. Og hvilken skade gjør det om han ikke får vite det? Om han finner det ut så ryker forholdet, det hadde det gjort med tiden uansett. Jeg bare håper å trekke det ut litt pga barna, og ikke minst så ønsker jeg ikke å dø helt innvendig i mellomtiden. 

Anonymkode: 88694...3ca

Gode gud er det voksne mennesker som deler disse historiene ?

Høres ut som livet ble ikke slik jeg trodde a4livet mitt med hus,barn,bil var ikke det jeg ønsket alikevel CRY ME A RIVER altså.

Det voksne å gjøre er å si du vil skille deg. gjør det mest mulig skånsomt for barna men folk oppfører seg om en gjeng egoister her.

Og mannen er også en tulling og du har det helt klart ikke bra og tro meg dette er ikke bra for barna heller skill deg for pokker.

 

Anonymkode: a806d...c99

  • Liker 6
Skrevet
Gorgonzola skrev (56 minutter siden):

 

Tror nok det er på tide å erkjenne at det mest sannsynlig finnes omtrent like mange seksuelt "frustrerte" kvinner som menn, i den forstand at det er et savn etter nærhet, spontanitet, begjær, impulsivitet og alt det som nyforelsket atferd gjerne handler om. 

Hva kvalitet er, i denne sammenhengen, kan helt sikkert diskuteres men den vil nok variere, ut fra hva man ønsker seg. Fra egen minnebok kan jeg røpe et møte med en ivrig, smått sulteforet dame som, i følge hun selv, hadde et helt suverent ekteskap, slik det oppfattes, forventes og skal være. Men etter 22 år var det noe med tralten, mangel på variasjon og spenning og det å treffe andre for hemningsløs sex (kjapp eller langvarig) ga henne både næring og lyst til å by på mer også på hjemmebane. Som for eksempel når vi møttes på en avsides parkeringsplass, entret bilen hennes (mest plass der)  og knullet henne hemningsløst med skjørtet hennes rundt midja og strømpebuksa rundt anklene. Hun tryglet meg om å fylle henne for hun skulle hjem etterpå og treffe sin mann som var på vei hjem fra tjenestereise og aktet å møte han med blussende kinn, blanke øyne, mer enn klar for å bli "tatt tilbake" (som hun ordrett kalte det) av sin kjære med en helt spinnvilt pirrende forutsetning (for både meg og henne); hun skulle be han bruke kondom mens han knullet henne med min ladning som smøring. Som han ikke visste om men skulle tro det var hennes kåthet og lyst på han som fikk det til å renne over. 

Hun fortalte meg at denne aktiviteten var noe også hennes mann fikk godt utbytte av, i form av hennes nyvunne kåthet, uten at han helt visste hvorfor, som igjen var en deilig boost for både henne og vi gutta som var så heldige å fikk dele noen stunder med henne (ja, det var nok flere enn meg). 

Kom ikke å si at kvinner ikke kan være dirty 😈😎 

Eh..du kan spare sexhistoriene til noen andre. 
Men du understreker virkelig poenget mitt; det handler om ren egoisme. Man får det ikke bedre i forholdet man allerede har, om man plusser på en utroskapshistorie. Jeg skjønner virkelig ikke logikken! 
Vil du ikke jobbe mer for forholdet ditt - neivel, så kvinn/mann deg opp til å forlate det! Ikke lusk rundt på denne måten. Men noe sier meg at mange egentlig har et bra trygt og godt forhold - de ønsker bare å booste selvtilliten (ikke at jeg skjønner at dette kan booste noe som helst..ALLE kan få et ligg hvorsomhelst, nårsomhelst). 
 

For meg blir disse utroskapshistoriene  bare nasty og trashy. Vitner om dårlig moral, empati, ansvarsfølelse og vanvittig høy grad av egoisme. 

  • Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Begge parter må ta vare på forholdet. Når den ene gir F i feks sexlivet. Så sier det seg selv at veien til utroskap blir lett. 
Like respektløst å ikke jobbe for forholdet/sexlivet når partner har prøvd å snakke om det. 
Og er det barn i bildet og en elsker partner, er det ikke bare å gå

Anonymkode: aac73...dca

Men det er bare å være utro..? Jeg skjønner som sagt ikke logikken - hva tilsier at utroskap skal forbedre et allerede dårlig partnerskap? 
 

Om man har prøvd alt, og ingenting fungerer - så gå! 

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.3.2021 den 22.35):

Dette burde jeg ikke lest nå.. har en crush på mannens kompis (som også er gift), og vet jeg hadde gjort hva som helst med han om jeg fikk sjansen. Mannen min har ville hatt sex to ganger siste halvåret, jeg er så lei av å bli avvist. Takket være korona og stengt uteliv at jeg ikke har vært utro..

Anonymkode: 88694...3ca

Skill deg da...

Anonymkode: 64f79...44f

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Vera said:

Eh..du kan spare sexhistoriene til noen andre. 
Men du understreker virkelig poenget mitt; det handler om ren egoisme. Man får det ikke bedre i forholdet man allerede har, om man plusser på en utroskapshistorie. Jeg skjønner virkelig ikke logikken! 
Vil du ikke jobbe mer for forholdet ditt - neivel, så kvinn/mann deg opp til å forlate det! Ikke lusk rundt på denne måten. Men noe sier meg at mange egentlig har et bra trygt og godt forhold - de ønsker bare å booste selvtilliten (ikke at jeg skjønner at dette kan booste noe som helst..ALLE kan få et ligg hvorsomhelst, nårsomhelst). 
 

For meg blir disse utroskapshistoriene  bare nasty og trashy. Vitner om dårlig moral, empati, ansvarsfølelse og vanvittig høy grad av egoisme. 

Psst. Nå er jo denne tråden nettopp å komme med sexhistorier...

Det du gjør kalles avsporing, og i tillegg er det spesifikt sagt i hovedinnlegget at det er uønsket. 

 Du er vel også fullt klar over at du ikke er nødt til å gå inne her å lese.

Vil tro at de fleste i denne tråden er fullt klar over alt det du skriver. Altså kommer du ikke med noe nytt eller bidrar.

Du bare følte at det var din jobb si hva du mener kanskje? 

Anonymkode: 7e750...e74

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 1.49):

Skulle ønske jeg turte det samme. 
Hilsen K43 over her som aldri har sex pga lite villig samboee

Anonymkode: f56a0...1f9

LØSNINGEN ER SKILL DEG

Anonymkode: 64f79...44f

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
cmd skrev (På 17.3.2021 den 11.03):

Kjør på jenta/dama. Sex må man nyte av. Selv i forhold eller single livet.

Det er greit å være sammen med en pga familiesituasjon etc. Men møt noen for sex. 👍

Det er ikke greit med mindre det er åpent forhold. Vil du knulle så slå opp. Enkelt og greit.

Anonymkode: 64f79...44f

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Psst. Nå er jo denne tråden nettopp å komme med sexhistorier...

Det du gjør kalles avsporing, og i tillegg er det spesifikt sagt i hovedinnlegget at det er uønsket. 

 Du er vel også fullt klar over at du ikke er nødt til å gå inne her å lese.

Vil tro at de fleste i denne tråden er fullt klar over alt det du skriver. Altså kommer du ikke med noe nytt eller bidrar.

Du bare følte at det var din jobb si hva du mener kanskje? 

Anonymkode: 7e750...e74

Ja, jeg er tross alt på et diskusjonsforum ;) 

Jeg tror kanskje flere her i tråden trenger at noen forklarer dem hvordan virkeligheten fungerer. De spiller tross alt russisk rullet med det som en gang i tiden var det viktigste i livet for dem.

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Vera said:

Ja, jeg er tross alt på et diskusjonsforum ;) 

Jeg tror kanskje flere her i tråden trenger at noen forklarer dem hvordan virkeligheten fungerer. De spiller tross alt russisk rullet med det som en gang i tiden var det viktigste i livet for dem.

Jeg tror nok helst at de fullt klar over alt som du sier.

De er bare uenig med deg.

Anonymkode: 7e750...e74

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror nok helst at de fullt klar over alt som du sier.

De er bare uenig med deg.

Anonymkode: 7e750...e74

Hva er de uenige i?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Vera said:

Hva er de uenige i?

At de ikke vet hvordan virkeligheten fungerer. Det tror jeg at de er fullt klar over.

Hvis du klarer å leve livet ditt slik du vil, så er jo det flott.

Er det ikke da greit å la andre få lov til det samme?

Anonymkode: 7e750...e74

  • Liker 2
Skrevet (endret)
Vera skrev (30 minutter siden):

Eh..du kan spare sexhistoriene til noen andre. 
Men du understreker virkelig poenget mitt; det handler om ren egoisme. Man får det ikke bedre i forholdet man allerede har, om man plusser på en utroskapshistorie. Jeg skjønner virkelig ikke logikken! 
Vil du ikke jobbe mer for forholdet ditt - neivel, så kvinn/mann deg opp til å forlate det! Ikke lusk rundt på denne måten. Men noe sier meg at mange egentlig har et bra trygt og godt forhold - de ønsker bare å booste selvtilliten (ikke at jeg skjønner at dette kan booste noe som helst..ALLE kan få et ligg hvorsomhelst, nårsomhelst). 
 

For meg blir disse utroskapshistoriene  bare nasty og trashy. Vitner om dårlig moral, empati, ansvarsfølelse og vanvittig høy grad av egoisme. 

Vel, dette er et forum benevnt "seksualitet", da må det være innafor å beskrive handlinger på en måte som avviker fra rent klinisk og objektivt perspektiv, synes jeg. For nettopp å understreke mening, kontekst og innhold. Om det blir for mye (for deg), ta noen valg om hva du vil grave i, scrolle eller lese. 

Om forholdet løftes eller ei, med noen juicy krumspring, skal ikke jeg sette meg til doms over. Her tror jeg variasjonene opererer på en skala like bred/lang som dine og mine meninger. Selvtillit er dog en egoistisk dimensjon og vi må, tror jeg, tåle at mennesker trenger å booste den, i jakten/ønsket om egen mental velvære. Så finnes det selvsagt et utall måter å gjøre det på, i tillegg til å ha sex med en annen/fremmed. 

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (14 timer siden):

Helt sprøtt å lese om hvor mange som gir fullstendig faen i barna sine, og ikke minst partneren sin..og ikke kom her med tullsnakket «det er ikke svart/hvit»..bullshit.
Det handler KUN om egoistiske behov. Dere mangler impulskontroll og følelseskontroll, DET er det virkelige problemet her.
Ingen går gjennom livet på rosa skyer og har et problemfritt langvarig forhold - men man velger selv om man skal løse problemet der man er, eller plusse på enda flere problemer.
Å spille russisk rullet med familien sin..jeg mangler ord!  
Bli voksne, og ta ansvar for familien DERE har produsert. 

Langt derifra. Den part som blir "bedratt" kan la være å reagere så voldsomt at alt dette settes i spill. Det er forsåvidt ingenting å ta sånn på vei for.

Anonymkode: 0d7f7...da3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Langt derifra. Den part som blir "bedratt" kan la være å reagere så voldsomt at alt dette settes i spill. Det er forsåvidt ingenting å ta sånn på vei for.

Anonymkode: 0d7f7...da3

Men da blir jo løsningen for deg å ha et åpent forhold? Hvorfor luske rundt, og tvinge andreparten til reaksjoner?

  • Liker 3
Skrevet
Gorgonzola skrev (3 minutter siden):

Vel, dette er et forum benevnt "seksualitet", da må det være innafor å beskrive handlinger på en måte som avviker fra rent klinisk og objektivt perspektiv, synes jeg. For nettopp å understreke mening, kontekst og innhold. Om det blir for mye (for deg), ta noen valg om hva du vil grave i, scrolle eller lese. 

Om forholdet løftes eller ei, med noen juicy krumspring, skal ikke jeg sette meg til doms over. Her tror jeg variasjonene opererer på en skala like bred/lang som dine og mine meninger. Selvtillit er dog en egoistisk dimensjon og vi må, tror jeg, tåle at mennesker trenger å booste den, i jakten/ønsket om egen mental velvære. Så finnes det selvsagt et utall måter å gjøre det på, i tillegg til å ha sex med en annen/fremmed. 

Jeg fikk opp varsel på at brukeren siterte meg..derfor svarte jeg som jeg gjorde. 
Om man ønsker å ha sex med andre - hvorfor ikke satse på et åpent forhold? Det er det jeg reagerer på. Man tvinger partneren sin inn i uholdbar posisjon når utroskapen blir oppdaget. Det er ikke mulig å gjøre det på en mer egoistisk måte. Om man er utro fordi forholdet sliter - gjør noe med forholdet, ikke pluss på enda et problem. Eller vær voksen nok til å gå om du kjenner at forholdet ikke er verdt å jobbe mer for. 

  • Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

At de ikke vet hvordan virkeligheten fungerer. Det tror jeg at de er fullt klar over.

Hvis du klarer å leve livet ditt slik du vil, så er jo det flott.

Er det ikke da greit å la andre få lov til det samme?

Anonymkode: 7e750...e74

Men de lar jo ikke partneren få samme valg..?

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (6 minutter siden):

Men da blir jo løsningen for deg å ha et åpent forhold? Hvorfor luske rundt, og tvinge andreparten til reaksjoner?

Løsningen kan også være å ikke reagere så voldsomt, men bare gi blaffen.

Anonymkode: 0d7f7...da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...