Gå til innhold

....

Fremhevede innlegg

Skrevet

æsj for et brekningsmiddel av en tråd!:kvalm:

Ironisk at dere utrosupportere blir sinte for at enkelte går imot denne tråden fordi i HI står det at om man er imot dette lar man være å kommentere. Jeg har ikke respekt for trådstarter eller noen her inne som hyper opp utroskap. Hvorfor skal jeg respektere denne tråden, når dere ikke respekterer menneskers følelser?

patetiske

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
mjaus skrev (2 minutter siden):

æsj for et brekningsmiddel av en tråd!:kvalm:

Ironisk at dere utrosupportere blir sinte for at enkelte går imot denne tråden fordi i HI står det at om man er imot dette lar man være å kommentere. Jeg har ikke respekt for trådstarter eller noen her inne som hyper opp utroskap. Hvorfor skal jeg respektere denne tråden, når dere ikke respekterer menneskers følelser?

patetiske

Det går helt fint at du ikke respekterer tråden. Det betyr faktisk mindre enn null, slik sett.

Anonymkode: 0d7f7...da3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det går helt fint at du ikke respekterer tråden. Det betyr faktisk mindre enn null, slik sett.

Kanskje for deg, men er nok mange som setter pris på at ikke alle har en slik shitty moral som de fleste i denne tråden. 

• Liker 4
Skrevet
mjaus skrev (28 minutter siden):

Kanskje for deg, men er nok mange som setter pris på at ikke alle har en slik shitty moral som de fleste i denne tråden. 

Da skjønner jeg ikke hva du som er så perfekt, og har sånn høy moral har i denne tråden å gjøre. Skap deres egen tråd for pokker.  

Skrevet
bullehurk skrev (2 minutter siden):

Da skjønner jeg ikke hva du som er så perfekt, og har sånn høy moral har i denne tråden å gjøre. Skap deres egen tråd for pokker.  

Jeg er nok ikke perfekt, men bra du tenker det da :)

Om du ikke forstår hvorfor jeg er i denne tråden, så tror jeg ikke du har forstått konseptet av kvinneguiden. Offentlige forum som kan publiseres av alle og klikkes på av alle;)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en forhold med en kollega i flere mnd. Flere ganger da jeg var ute med venninnene mine tok jeg meg en tur ut for å ta en røyk eller ta en telefon. Da plukket han meg opp og vi kjørte til en øde bakgate. Hadde alltid skjørt eller kjole på og tok av trusa på do på utesteder for lett tilgang. Så knullet vi i baksetet nesten vær helg. Før han kjørte meg tilbake til utested og slapp meg av. Venninnene mine merket aldri noe. Var borte i en halvtime + -. Men skylte på do turer og kjente som jeg ble stående å snakke med. Dessuten var det ingen som fulgte med klokka når man er godt i farta. En gang kommentere en av venninne mine at jeg så nyknullet ut. Hun trodde naturligvis ikke at jeg var det.

Den mest spennende og pirrende sexen jeg har hatt. Han var også i et forhold. 

Anonymkode: ae390...109

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 12.02):

Kvinner i langvarig forhold kjeder seg ofte, spenningen dør fort i et slikt forhold. Kvinner må bli sett, få bekreftelse mer enn en mann må ha. Derfor er kvinner litt mer utro enn menn. Er helt menneskelig å ha sex med andre selv om man er i forhold eller gift, Sex er de sterkeste driftene som finnes mellom mann og kvinne.

Derfor viktig å lære seg forskjellen på sex og kjærlighet, skille dette. Sex er et øyeblikk med kåthet som tilfredstilles, etterpå kan man gå tilbake til sitt forhold og A4-liv. Kanskje det blir mndr til neste gang man har sex med sin elsker.

Tipset til deg i forhold er å KUN møtes for sextreffet, ikke ha noe kontakt utenom dette. Rett på sak treff, bare gjør det. Ha sexen, så hadet bra :) Da får man utlevd den spenningen og kåtheten som må tilfredstilles. Type 1-2 ganger pr mnd.

Jeg er mann i 40-årene, orker ikke samboer/kjæresteforhold, men liker en fast sexpartner da one-nights ikke er noe for meg. Derfor velger jeg kvinner i forhold, da får de det som trengs hjemme utenom sexen. Er nok av kvinner i 20-40åra som vil ha en sexpartner utenom forholdet sitt. Gjerne de i langvarig forhold, barn som tar masse tid etc. Trenger et sted de kan koble av helt.

Kvinner som man møter på denne slipper seg MYE mer løs enn med mannen sin, da kommer orgasmen lettere også :) Nå møter jeg en kvinne på 39år, hun er gift med 2 barn. Gift med samme mann i 15år(!!), da sier det seg selv at sexlivet er ganske dødt. Men de holder jo sammen pga barna, noe som er helt vanlig. Så at hun får sex utenom forholdet 1 gang i uken er faktisk livreddende for forholdet hennes. Møtes kanskje ute mens hun er på løpetur, der hun suger meg. Når det blir vår igjen kan vi kanskje ha sex utendørs, løpetur i skogen som ender med en kjapp doggystyle. Nå har hun hjemmekontor, så kan ha raskt treff der hun er klar etter å ha kost seg selv litt, så kommer jeg og avslutter henne med en kjappis :) 

Ingenting er som en kjappis når man er skikkelig klar, tror de fleste er enige om det.

Hadde folk hatt litt mer realistisk syn på forhold hadde man sluppet typisk utroskap,  det er IKKE naturlig for et menneske å leve i et forhold slik vi gjør i dag. Et romantisk forhold der man skal eie hverandre, det er bare tull. Folk skal kjempe hardt med terapi og andre metoder for å holde sammen. Så er det ofte barne som holder de sammen.

Ikke ei et menneske, slippe deg fri. Sex er sex.

Anonymkode: 795d2...df0

Endelig et menneske som tenker helt lik som meg selv ! Dette var befriende lesing. 

Anonymkode: 00dd8...710

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Endelig et menneske som tenker helt lik som meg selv ! Dette var befriende lesing. 

Hvorfor ikke bare forbli single da ? hvorfor binde dere til noen i det hele tatt da, dere elsker jo ikke partnerene deres de er bare noen dere kan utnytte finansielt.

Anonymkode: a806d...c99

• Liker 4
Gjest wanderer
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 1.50):

Stolt nei. Elsker min mann, virkelig. Men jeg har mine behov, som han tydeligvis ikke bryr seg om. 
Det er kun sex, ikke kjærlighet. Alt er ikke sort/hvitt. Det får du kanskje erfare en dag selv. Slutt og døm. 
Denne tråden var ikke for slike som deg. Les overskriften! Lag din egen tråd hvis du har behov for å henge ut oss. 

Anonymkode: aac73...dca

Du elsker ikke mannen din han er bare en stakkar du utnytter ha såpass integritet at du innrømmer det.

Dere fortjener å bli hengt ut tåler dere ikke det finn ett annet forum.

Endret av wanderer
Gjest Råååsa
Skrevet

Tenk å tenne på å gamble på ens nærmeste psykiske helse. Det ligger ikke fryktelig langt bak pedofili og voldtekt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en elsker i India, en muslimsk mann. V

Anonymkode: 0e8ea...a0c

AnonymBruker
Skrevet
Råååsa skrev (2 minutter siden):

Tenk å tenne på å gamble på ens nærmeste psykiske helse. Det ligger ikke fryktelig langt bak pedofili og voldtekt. 

Det ligger langt bak ens psykisk helse!

Anonymkode: 0e8ea...a0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Råååsa skrev (2 timer siden):

Nå er jeg ikke enig i alt som blir skrevet her inne, men dette synes jeg var en dryyg påstand. Stor forskjell på ussel utroskap og pedofili og voldtekt! Ta deg for faen sammen

Anonymkode: 490d1...374

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
HannaLena skrev (På 17.3.2021 den 10.55):

Så mye deilig å lese ❤️ kom som en foss i gårkveld når jeg leste 🙈

Fortalte min venninne som jeg nevnte i første innlegg om mine lyster i går, vi har et veldig nært forhold, ingenting som overrasker ;) 

Da fortalte hun om ett av sine frekkeste knull:

Hun og typen skiftet taket på huset, og elskeren hjelpte dem med snekkeringa, siden han er snekker (og kompis med typen 😅

en dag var typen på jobb, hun var hjemme alene og elskeren jobbet på taket med sitt. Hun gikk i dusjen og sendte snap til elskeren der hun lekte seg med dusjhodet. Det tok ikke mange sekundene før han banket på døra og var i dusjen med henne. Hun ga han en BJ i dusjeog de holdt på rundt over hele badet, og akkurat når han står å tar henne doggy på gulvet ringer typen, hun tok den ikke første gangen, men andre gangen måtte hun ta den. Elskeren satte seg på dolokket og hun tredde seg neppå og red han samtidig som hun snakket i telefonen 🙈 

det gikk for begge når hun la på 😂

Fy Faen dette hørtes kjent ut...

Anonymkode: f3264...a6d

AnonymBruker
Skrevet
mjaus skrev (14 timer siden):

Jeg er nok ikke perfekt, men bra du tenker det da :)

Om du ikke forstår hvorfor jeg er i denne tråden, så tror jeg ikke du har forstått konseptet av kvinneguiden. Offentlige forum som kan publiseres av alle og klikkes på av alle;)

Ingen har forstått hvorfor du er i tråden, nei. 

Gjest Råååsa
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Nå er jeg ikke enig i alt som blir skrevet her inne, men dette synes jeg var en dryyg påstand. Stor forskjell på ussel utroskap og pedofili og voldtekt! Ta deg for faen sammen

Anonymkode: 490d1...374

Virkelig? Utroskap kan føre til traumer, som kan føre til uførhet. Det kan også føre til selvmord. Ofret for utroskap sitter nesten uten unntak skadet tilbake, i større elle mindre grad. 

Å sitte å ronke til utroskap er en dryyg ting å gjøre. Som å runke til overgrep, mot barn, dyr og mennesker. 

Jeg vet at alle fetisjer skal kunne diskuteres på KG. Men her er ikke samtykke fra alle parter hentet inn. Tenninnga ligger i å IKKE hente inn samtykke. 

AnonymBruker
Skrevet
Råååsa skrev (32 minutter siden):

Å sitte å ronke til utroskap er en dryyg ting å gjøre. Som å runke til overgrep, mot barn, dyr og mennesker. 

Du er rapportert !    Det finns grenser for hva man kan slenge ut av seg på et diskusjonsforum.

Anonymkode: 5e096...4d3

• Liker 2
Gjest Råååsa
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du er rapportert !    Det finns grenser for hva man kan slenge ut av seg på et diskusjonsforum.

Anonymkode: 5e096...4d3

Den er grei. Men jeg argumenterte for mitt synspunkt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 10.03):

Hvorfor ikke bare forbli single da ? hvorfor binde dere til noen i det hele tatt da, dere elsker jo ikke partnerene deres de er bare noen dere kan utnytte finansielt.

Anonymkode: a806d...c99

Jeg kunne sikkert vært tydeligere og skrevet at jeg referer til det nederste han skriver. 
Det er veldig sjeldent ting er svart/hvitt. 
Jeg har vært gift i 15 år. Han tilfredsstiller meg mentalt, emosjonelt, vi har et sterk vennskap, vi har samme humor, vi har to barn sammen, vi utfyller hverandre på en helt fantastisk måte. Men på den seksuelle fronten er vi «ferdige» med hverandre og det er fordi begjæret har sluknet fullstendig. 
Noen mennesker er faktisk fullstendig kapable til å skille sex fra alt det andre, selv om jeg har forstått at det er veldig vanskelig å forstå for majoriteten. 
Her er det iallfall ingen som utnytter noen. 
Vi har tidvis diskusjoner om åpen forhold og det er dit det heller for oss. 

• Liker 2
Gjest wanderer
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kunne sikkert vært tydeligere og skrevet at jeg referer til det nederste han skriver. 
Det er veldig sjeldent ting er svart/hvitt. 
Jeg har vært gift i 15 år. Han tilfredsstiller meg mentalt, emosjonelt, vi har et sterk vennskap, vi har samme humor, vi har to barn sammen, vi utfyller hverandre på en helt fantastisk måte. Men på den seksuelle fronten er vi «ferdige» med hverandre og det er fordi begjæret har sluknet fullstendig. 
Noen mennesker er faktisk fullstendig kapable til å skille sex fra alt det andre, selv om jeg har forstått at det er veldig vanskelig å forstå for majoriteten. 
Her er det iallfall ingen som utnytter noen. 
Vi har tidvis diskusjoner om åpen forhold og det er dit det heller for oss. 

Jeg personlig som tidligere i tråden presiserte så var jeg ikke imot åpne forhold tror det faktisk kan være sunt for noen.

Men du presser han inn i det og det kan fort få sterke konsekvenser, hva skal du si til ham jeg har allerede knullet en kar i flere år men takk for at du synes det er greit nå hva pokker skal han si til det.

Det jeg reagerte på var de som nærmest satt å lo av partnerne sine som ei her som knulla kameraten til mannen og nærmest gjorde ektemannen til latter.

Det er ikke sexen men det dere ydmyker ett annet menneske og prøver å rettferdigjøre det jeg reagerer på.

Hvis mannen din går med på åpent forhold så greit men du ga vel ham ikke noen annen mulighet enn å bli enig i det heller da.

Med mindre han faktisk skiller seg fra deg

Endret av wanderer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...