Gå til innhold

....


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Eksens utroskapshistorie:

Barna var 4, 7 og 10 år. Vi hadde det bra både som familie og som par. Vi så hverandre og vi dro lasset hjemme sammen. Vi hadde til og med mye sex, og vi hadde bra sex. Vi har snakket om alt dette i terapi, så det er ikke noe jeg finner på eller noe bare jeg mener. Ting var veldig bra. Også på soverommet.

Hun traff han på strekningen hun gikk hver morgen fra barnehagen til toget. I starten var det små blikk og en gryende nysgjerrighet. Etterhvert begynte de å snakke sammen og etter noen uker satt de ved siden av hverandre på toget hver dag. Spenningen lå i lufta, har hun sagt, og innerst inne visste hun hele tiden hva som var i ferd med å skje, selv om hun fortalte seg selv at hun kunne stå imot. At hun måtte stå imot.

Uforklarlig kjemi, dyrisk tiltrekning. Tanker hun ikke trodde hun hadde i seg. Terapeuten har fått henne til å sette ord på disse følelsene, det er vondt å høre, men det er i hvert fall ærlig. Hun fikk så dårlig samvittighet at hun var kvalm hver dag da hun kom hjem til meg og til oss. Men da morgenen kom og den yngste var levert i barnehagen kom spenningen og forventningen tilbake. Én dag ble det for mye, hun kysset han og den dagen dro de ikke på jobb. Forholdet deres varte i tre-fire uker. De hadde sex på hotell, på jobben hans, hjemme hos oss, hjemme hos han og i naturen. En kveld dro hun tidlig for å hente eldstemann på fotballtrening, av en eller annen grunn stusset jeg ikke over at hun frivillig ville stå og fryse gjennom den siste halvtimen av treningen. Den kvelden hadde de sex i bilen. Min bil. Bilen sønnen vår satte seg inn i noen minutter etterpå. 

På den korte perioden skjedde det så mye som i sum burde ha gjort enhver partner mistenksom. Som fotballtreningen. Som den nye hobbyen hun plutselig skulle avgårde på to kvelder i uka. Som en Stockholmstur med jobben med kort varsel. Som alle gangene mobilen hennes lyste opp og hun tilfeldigvis måtte på toalettet rett etterpå. Som de lange kveldsturene, det plutselige behovet for luft etter at barna hadde lagt seg.

Men jeg mistenkte ingenting. Avsløringen kom som en ren tilfeldighet.

Alt raknet. Helt ærlig så synes jeg det bare er bra hvis noen leser dette og synes at det er "deilig", slik som TS spør om. Da var det i hvert fall godt for noe. For det jeg har holdt utenfor denne historien er alt det jævlige. Som i virkeligheten er 99 prosent av historien. En familie i oppløsning. En kvinne som vil tilbake til mannen sin og en mann som ikke klarer å ta henne tilbake. Barn som ikke forstår noenting og savner tilværelsen da alt var trygt. Som er kastet ut i strenge koronatiltak, skillsmisse og to hjem på samme tid. En mann som ikke ser for seg å kunne stole på noen igjen og som sliter så mye med selvfølelsen at å være med en kvinne igjen virker helt urealistisk. 

Endret noen små detaljer for at det ikke skal være gjenkjennelig for andre enn oss. Men essensen er ekte. Og det tror jeg det er mangel på i denne tråden...

Anonymkode: 6b2b6...029

Setter pris på at du forteller dette. Forstår godt den følelsen med at du klarer ikke å stole på andre fordi jeg har det likt i forhold til andre. Er ikke snakk om utroskap, men med andre ting. 

Anonymkode: f7829...abe

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Setter pris på at du forteller dette. Forstår godt den følelsen med at du klarer ikke å stole på andre fordi jeg har det likt i forhold til andre. Er ikke snakk om utroskap, men med andre ting. 

Anonymkode: f7829...abe

Takk. Paradoksalt nok er hun fortsatt den jeg stoler mest på i livet, for nå har vi vært gjennom dette sammen, vært ærlige om dette, og jeg vet sånn sett hvor jeg har henne. Jeg kan stole på at jeg ikke kan stole på henne, på en måte.

Anonymkode: 6b2b6...029

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En annen historie som jeg har hørt om, men er nesten for drøy til at jeg tror på den.  Et middelaldrende ektepar, kona var plaget av at den overvektige mannen snorket så fælt. 

En løsning på det, var at hun gikk å la seg på et rom i underetasjen (med egen inngang).  Og der slapp hun av og til inn sin hemmelige elsker når gubben sov på det dypeste.

Som sagt, bare noe jeg har hørt så jeg kan ikke garantere for sannhetsgehalten i dette. 

Anonymkode: 5e096...4d3

  • Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

En annen historie som jeg har hørt om, men er nesten for drøy til at jeg tror på den.  Et middelaldrende ektepar, kona var plaget av at den overvektige mannen snorket så fælt. 

En løsning på det, var at hun gikk å la seg på et rom i underetasjen (med egen inngang).  Og der slapp hun av og til inn sin hemmelige elsker når gubben sov på det dypeste.

Som sagt, bare noe jeg har hørt så jeg kan ikke garantere for sannhetsgehalten i dette. 

Anonymkode: 5e096...4d3

Akkurat det er vel ikke så viktig tenker jeg.

Min erfaring etterhvert i livet er at virkeligheten overgår fantasien på de fleste områder.

Så om dette ikke skulle være sant, så er det i alle fall godt påkommet...

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det aller beste er jo å bare droppe å etablere et seriøst forhold. Det kommer ingenting godt ut av det uansett, etter hvert vil en av partene sannsynligvis være utro. Jeg er selv kvinne og for meg er lojalitet viktig, men jeg har aldri opplevd dette hos menn. Jeg kan absolutt være monogam og lojal mot min mann, men jeg forventer ikke det samme av menn. Løsningen har da vært å ikke la det gå for langt i forhold. Ex-en ville flytte inn med meg og gifte seg med meg, men jeg sa at det ble ikke aktuelt, for jeg visste hva som kom i fremtiden. Da er det bedre å bare være sammen i forelsket perioden, og når det roer seg, gå hver til sitt. :) 

Anonymkode: 6698c...87a

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Det aller beste er jo å bare droppe å etablere et seriøst forhold. Det kommer ingenting godt ut av det uansett, etter hvert vil en av partene sannsynligvis være utro. Jeg er selv kvinne og for meg er lojalitet viktig, men jeg har aldri opplevd dette hos menn. Jeg kan absolutt være monogam og lojal mot min mann, men jeg forventer ikke det samme av menn. Løsningen har da vært å ikke la det gå for langt i forhold. Ex-en ville flytte inn med meg og gifte seg med meg, men jeg sa at det ble ikke aktuelt, for jeg visste hva som kom i fremtiden. Da er det bedre å bare være sammen i forelsket perioden, og når det roer seg, gå hver til sitt. :) 

Anonymkode: 6698c...87a

Blir først og fremst trist av å høre det der. Du går glipp av så mye. Jeg er mann og vet med sikkerhet at det er mange der ute som aldri ville vært utro mot partneren sin.

Anonymkode: 7358e...356

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det aller beste er jo å bare droppe å etablere et seriøst forhold. Det kommer ingenting godt ut av det uansett, etter hvert vil en av partene sannsynligvis være utro. Jeg er selv kvinne og for meg er lojalitet viktig, men jeg har aldri opplevd dette hos menn. Jeg kan absolutt være monogam og lojal mot min mann, men jeg forventer ikke det samme av menn. Løsningen har da vært å ikke la det gå for langt i forhold. Ex-en ville flytte inn med meg og gifte seg med meg, men jeg sa at det ble ikke aktuelt, for jeg visste hva som kom i fremtiden. Da er det bedre å bare være sammen i forelsket perioden, og når det roer seg, gå hver til sitt. :) 

Anonymkode: 6698c...87a

I dag kan man bare glemme et seriøst forhold, det er så lett å få seg ny partner. Derfor skiftes mange lett ut, smarttelefonen og internett er skylden i dette.

Hadde man fjernet internett vil verden blitt så mye bedre.

Anonymkode: 795d2...df0

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det aller beste er jo å bare droppe å etablere et seriøst forhold. Det kommer ingenting godt ut av det uansett, etter hvert vil en av partene sannsynligvis være utro. Jeg er selv kvinne og for meg er lojalitet viktig, men jeg har aldri opplevd dette hos menn. Jeg kan absolutt være monogam og lojal mot min mann, men jeg forventer ikke det samme av menn. Løsningen har da vært å ikke la det gå for langt i forhold. Ex-en ville flytte inn med meg og gifte seg med meg, men jeg sa at det ble ikke aktuelt, for jeg visste hva som kom i fremtiden. Da er det bedre å bare være sammen i forelsket perioden, og når det roer seg, gå hver til sitt. :) 

Anonymkode: 6698c...87a

Det beste er egentlig åpent forhold, men de fleste vil jo ikke det. Hadde flere forstått at det ikke er mulig å eie et annet menneske, så hadde ikke så mange behøvd å være utro. 

Anonymkode: eef4c...cd4

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
wanderer skrev (7 timer siden):

Det virker som det er en fellesnevner for de som liker å være utro her og det er en totale mangel på empati og respekt for partneren sin.

Det å holde partneren sin for narr på denne måten er det som jeg reagerer på, hvis du ikke trives i forholdet så slå opp eller skill deg.

Er du singel så er det helt greit kinkshamer ingen og da er det bare å kjøre på.

Noe av dette virker som rein sosiopatisk oppførsel og da snakker vi ikke om de som lever i åpne forhold de har avklart dette med partner og det er helt okei bare for å gjøre det helt klart.

Men det å holde en person som elsker deg for narr på denne måten er jævlig dårlig gjort og som mann som har blitt bedratt selv så har jeg selv kjent på hvor vondt dette er.
 

👏

Anonymkode: 9fc56...976

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det aller beste er jo å bare droppe å etablere et seriøst forhold. Det kommer ingenting godt ut av det uansett, etter hvert vil en av partene sannsynligvis være utro. Jeg er selv kvinne og for meg er lojalitet viktig, men jeg har aldri opplevd dette hos menn. Jeg kan absolutt være monogam og lojal mot min mann, men jeg forventer ikke det samme av menn. Løsningen har da vært å ikke la det gå for langt i forhold. Ex-en ville flytte inn med meg og gifte seg med meg, men jeg sa at det ble ikke aktuelt, for jeg visste hva som kom i fremtiden. Da er det bedre å bare være sammen i forelsket perioden, og når det roer seg, gå hver til sitt. :) 

Anonymkode: 6698c...87a

Trist at du har et så negativt syn på et samliv og menn.

Frykten for å bli såret hindrer deg samtidig i å oppleve den store kjærligheten. Det synes jeg er synd, og jeg mener at du tar feil. Det er faktisk verdt å risikere den sorgen for å kunne oppleve den lykken i livet.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 3/16/2021 at 12:02 PM, AnonymBruker said:

Kvinner i langvarig forhold kjeder seg ofte, spenningen dør fort i et slikt forhold. Kvinner må bli sett, få bekreftelse mer enn en mann må ha. Derfor er kvinner litt mer utro enn menn. Er helt menneskelig å ha sex med andre selv om man er i forhold eller gift, Sex er de sterkeste driftene som finnes mellom mann og kvinne.

Derfor viktig å lære seg forskjellen på sex og kjærlighet, skille dette. Sex er et øyeblikk med kåthet som tilfredstilles, etterpå kan man gå tilbake til sitt forhold og A4-liv. Kanskje det blir mndr til neste gang man har sex med sin elsker.

Tipset til deg i forhold er å KUN møtes for sextreffet, ikke ha noe kontakt utenom dette. Rett på sak treff, bare gjør det. Ha sexen, så hadet bra :) Da får man utlevd den spenningen og kåtheten som må tilfredstilles. Type 1-2 ganger pr mnd.

Jeg er mann i 40-årene, orker ikke samboer/kjæresteforhold, men liker en fast sexpartner da one-nights ikke er noe for meg. Derfor velger jeg kvinner i forhold, da får de det som trengs hjemme utenom sexen. Er nok av kvinner i 20-40åra som vil ha en sexpartner utenom forholdet sitt. Gjerne de i langvarig forhold, barn som tar masse tid etc. Trenger et sted de kan koble av helt.

Kvinner som man møter på denne slipper seg MYE mer løs enn med mannen sin, da kommer orgasmen lettere også :) Nå møter jeg en kvinne på 39år, hun er gift med 2 barn. Gift med samme mann i 15år(!!), da sier det seg selv at sexlivet er ganske dødt. Men de holder jo sammen pga barna, noe som er helt vanlig. Så at hun får sex utenom forholdet 1 gang i uken er faktisk livreddende for forholdet hennes. Møtes kanskje ute mens hun er på løpetur, der hun suger meg. Når det blir vår igjen kan vi kanskje ha sex utendørs, løpetur i skogen som ender med en kjapp doggystyle. Nå har hun hjemmekontor, så kan ha raskt treff der hun er klar etter å ha kost seg selv litt, så kommer jeg og avslutter henne med en kjappis :) 

Ingenting er som en kjappis når man er skikkelig klar, tror de fleste er enige om det.

Hadde folk hatt litt mer realistisk syn på forhold hadde man sluppet typisk utroskap,  det er IKKE naturlig for et menneske å leve i et forhold slik vi gjør i dag. Et romantisk forhold der man skal eie hverandre, det er bare tull. Folk skal kjempe hardt med terapi og andre metoder for å holde sammen. Så er det ofte barne som holder de sammen.

Ikke ei et menneske, slippe deg fri. Sex er sex.

Anonymkode: 795d2...df0

Hadde du knulla kona til kompisene dine? 

Anonymkode: 56b69...5bf

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mye tull her om utroskap. Det er aldri greit. Ferdig snakka. 

Anonymkode: 56b69...5bf

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er så mye tull her om utroskap. Det er aldri greit. Ferdig snakka. 

Anonymkode: 56b69...5bf

Javel, greit at du mener det Men respekter tråden, den heter utroskapshistorier ok. Skap heller deres egen tråd dere som bare  skal dømme.   Gi heller faen i å gå inn på tråden hvis emnet provoserer deg  Ferdig snakka.

Anonymkode: 5e096...4d3

  • Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde man fjernet internett vil verden blitt så mye bedre

Glem den tanken.

AnonymBruker
Skrevet

Ble kjent med ei på et nettsted der vi ble enige om å møtes. Det ble full klaff og vi møttes regelmessig i flere år. Dro på «jobbturer» sammen, hytteturer og møttes på treningsturer i marka. Alt i fra å ha en kjappis til å være sammen i flere dager i strekk. Jeg gikk ifra min samboer like etter at jeg møtte henne, men hun var fortsatt samboer helt frem til et par år etter at vi to sluttet å møtes. Var ei digg tid😉

Anonymkode: 55934...e9b

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk. Paradoksalt nok er hun fortsatt den jeg stoler mest på i livet, for nå har vi vært gjennom dette sammen, vært ærlige om dette, og jeg vet sånn sett hvor jeg har henne. Jeg kan stole på at jeg ikke kan stole på henne, på en måte.

Anonymkode: 6b2b6...029

Kjenner meg igjen i det. 

Etter min samboer ble fersket av meg, lærte jeg en veldig viktig ting om hva som er viktig i er forhold. Det var ikke å stole på o være ærlige med hverandre, som jeg alltid hadde trodd. 

Det viktigste er forutsigbarhet. Alle lyver, men å vite når og hvorfor partneren lyver er langt viktigere. 

Anonymkode: f13db...634

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
wanderer skrev (13 timer siden):

Det virker som det er en fellesnevner for de som liker å være utro her og det er en totale mangel på empati og respekt for partneren sin.

Det å holde partneren sin for narr på denne måten er det som jeg reagerer på, hvis du ikke trives i forholdet så slå opp eller skill deg.

Er du singel så er det helt greit kinkshamer ingen og da er det bare å kjøre på.

Noe av dette virker som rein sosiopatisk oppførsel og da snakker vi ikke om de som lever i åpne forhold de har avklart dette med partner og det er helt okei bare for å gjøre det helt klart.

Men det å holde en person som elsker deg for narr på denne måten er jævlig dårlig gjort og som mann som har blitt bedratt selv så har jeg selv kjent på hvor vondt dette er.
 

Når partner ikke bryr seg om å ta vare på sex livet og en har prøvd å ta det opp flere ganger, uten nytte. Så tenker jeg at det er litt partner sin skyld om den andre part er utro da. 
Må ta vare på forholdet. 

Anonymkode: aac73...dca

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (11 timer siden):

Helt sprøtt å lese om hvor mange som gir fullstendig faen i barna sine, og ikke minst partneren sin..og ikke kom her med tullsnakket «det er ikke svart/hvit»..bullshit.
Det handler KUN om egoistiske behov. Dere mangler impulskontroll og følelseskontroll, DET er det virkelige problemet her.
Ingen går gjennom livet på rosa skyer og har et problemfritt langvarig forhold - men man velger selv om man skal løse problemet der man er, eller plusse på enda flere problemer.
Å spille russisk rullet med familien sin..jeg mangler ord!  
Bli voksne, og ta ansvar for familien DERE har produsert. 

Begge parter må ta vare på forholdet. Når den ene gir F i feks sexlivet. Så sier det seg selv at veien til utroskap blir lett. 
Like respektløst å ikke jobbe for forholdet/sexlivet når partner har prøvd å snakke om det. 
Og er det barn i bildet og en elsker partner, er det ikke bare å gå. 

Anonymkode: aac73...dca

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
BethB skrev (10 timer siden):

For det første, de som kommenterer at mannen eller dama ikke oppfyller deres behov, vell det er nokk en ganske stor sannsynlighet for at det samme gjelder andre veien. Så da håper jeg at dere vill synes det er ok om partneren er utro den også. 

Selvfølgelig. Hadde jeg visst mannen ønsker mer sex og jeg ikke jobbet for å klare å gi han det, hadde jeg forstått hvis han var utro. Men jeg hadde klart å tenkt at jeg ikke ville han skulle være utro, så jeg ville gjort alt for å gi han mer sex. Tror menn er ganske dumme der. Klarer ikke tenke slik. 
 

Anonymkode: aac73...dca

  • Liker 1
Gjest wanderer
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Når partner ikke bryr seg om å ta vare på sex livet og en har prøvd å ta det opp flere ganger, uten nytte. Så tenker jeg at det er litt partner sin skyld om den andre part er utro da. 
Må ta vare på forholdet. 

Anonymkode: aac73...dca

Så slå opp eller skill deg ingen som tvinger deg å være i ett forhold eller foreslå ett åpent forhold.

Hvis han er med på det så greit eller at han ikke har noen problemer med det da er du ikke utro.


 

Endret av wanderer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...