Gå til innhold

Oss som har vært "felleshøl"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
On 3/13/2021 at 1:32 AM, AnonymBruker said:

Wow, hvordan klarte du det? Var det en ny en , etter hver fredagskveld på byen? Shame'r ikke, spør genuint. Hva var den sykeste pulings du har hatt? om jeg kan spørre (spør da det er mye erfaring til grunn)

Anonymkode: 4cc8d...dd4

1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk for null shaming. Si at det er 120 partnere på ca 10-12 år som aktivt seksuell. Det betyr jo at man har ca 10-12 partnere i året.

Det betyr et ligg i måneden. Det er ikke mye. De fleste (både med og uten fast partner) har sex oftere enn dette. 

Et par nye "hver fredagskveld", noe dating, og generelt mye moro. 

Sykeste pulings: Har hatt noen trekanter, som er relativt spennende. Sex offentlig under åpen himmel mange ganger, sex på akrobaten i Oslo, sex med kollega på jobb, sex med tantasex-ekspert... Mye gøy og god sex! :) Og ja - jeg er ganske trygg på meg selv, høy selvtillit, høy sexappeal - men er ikke en som vil bli karakterisert som "laus" hvis man visste hvem jeg var. 

Anonymkode: 9550b...ca7

Jeg må forøvrig snu det spørsmålet. Dere som har hatt max 10 partnere (si at dere også har vært single i 10 år); hvordan klarer dere det? Har dere ikke en genuin sexdrive, eller er det rett og slett ikke ønskelig å ha sex? Eller er det vanskelig å finne partnere? 

Null shaming, lurer genuint. 

Anonymkode: 9550b...ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært en interessant tråd. Jeg har ikke lest alt, men stikkprøvekontroll har vært dugende.

Først skal jeg si det, at jeg dømmer ingen, hverken de som har vært felleshøl eller de på andre enden av skalaen. Ikke har jeg domsmakt,og ikke har jeg definisjonsrettigheter over andre menneskers liv. Og i den grad jeg har definisjonsmakt over hva andre menn skal mene: sjansen for at du kommer over (intet ordspill!) en mann som ikke ville ha pult rundt, regelrett pult seg ihjel, hvis han hadde hatt muligheten er så stor, at men kan si at menn her har ingen ting vi skulle sagt.

Med det: husk på, at den shamingen som felleshøl (gratishorer, lause, osv) blir til del fra andre kvinner og fra menn, har sitt motstykke i den forakten jenter og (unge) kvinner har for unge menn som er ukysset litt for lenge og har svenndommen i behold for lenge. Så kan man jo spørre hva som kom først, om det er at de er foraktelige som gjør at de sliter, eller om de blir foraktet fordi de sliter. Men slik er det nå. Enda godt oppi tjueårene, etter å ha klart å slå hull på byllen og kanskje omsider skjært seg 8-10 hakk i sengestolpen, så møter man mistenksomhet hvis man er dum nok til å fortelle kjæresten hvordan det er å debutere som 20- 23. åring. Man må da svare på slike ting som hvorfor det, hva var det som skjedde, - all mulig slik inkvisisjon på hva som kan være galt med en, som jentene på gymnaset oppfattet og som hun her, master i psykologi og whatnot ikke klarer å avsløre.

Det kan være dårlig selvtillit med han jomfrua på 22 og hun felleshølet på 18. Han har rett og slett ikke tro på at det er noen vits, og hvis har en gang prøver seg, så unnskylder han seg så mye for å være til at det avtenner og dermed "takk, men nei takk. Ha deg vekk!". Hun ligger under hvem det skal være for å bli bekreftet der og da. Og detr forklarer denne fordømmelsen og forakten. VI mennesker tar ikke godt vare på hverandre, og å mislike folk med dårlig selvfølelse er en nedrig, men ikke uvanlig oppførsel.

• Liker 1
Skrevet
3lis3 skrev (På 14.3.2021 den 15.08):

Hei. 
jeg har selv vært/er et felleshøl. Det hr ikke gitt meg noen dårlige tanker. Bare masse deilige opplevelser. Når jeg var russ hadde jeg meg hele tida. Treffer stadig nye fra Tinder og fetlife. Elsker å treffe nye mennesker og ha deilig sex. Hvorfor er dette så tabu? Det er jo bare deilig. 

Rå innstilling,Lev livet, Sex er spennende opplev det dere kan

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Får nesten kjønnssykdommer av å være i denne tråden. Ekkelt. 

Anonymkode: 4988d...525

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i min andre «slut» period i livet nå etter å ha vært i et forhold i åtte år og har pløyd over 4 siden nyttår! Og vet du hva? Elsker det! Trenger å føle meg levende og finne litt ut hva jeg egentlig liker og ikke etter å ha vært med en så lenge så no regrets her i gården! YOLO! 😂😏 K27

Anonymkode: 3a954...b74

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er i min andre «slut» period i livet nå etter å ha vært i et forhold i åtte år og har pløyd over 4 siden nyttår! Og vet du hva? Elsker det! Trenger å føle meg levende og finne litt ut hva jeg egentlig liker og ikke etter å ha vært med en så lenge så no regrets her i gården! YOLO! 😂😏 K27

Deilig attitude! Hvor mange har du pult totalt?

Anonymkode: 14aa2...360

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 21.55):

Dere som har fått mann og barn...

Har mannen deres noen anelse om dette?

Anonymkode: 48023...ee8

Ja mannen min vet om det. Kanskje hadde det vært en turnoff om jeg sa det tidlig. Har aldri gitt han et tall. Det vet jeg helt ærlig ikke selv 🤣 men jeg har sagt at jeg at jeg var glad i sex og har hatt mange. Flere enn han. Han har ikke noe problem med det. Holdt igjen da jeg møtte han. Det gjorde jeg med alle jeg var interessert i noe mer med. De som jeg ikke brydde meg noe om, slapp jeg til med en gang. 

Anonymkode: d1df4...294

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Deilig attitude! Hvor mange har du pult totalt?

Totalt er det vel litt over 30. Men blir jeg singel lenge nå øker vel gjerne det tallet fremover 😂🤷🏼‍♀️(Men så har jeg jo vært med kun 1 i perioden fra jeg var 19-27 og da). 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Totalt er det vel litt over 30. Men blir jeg singel lenge nå øker vel gjerne det tallet fremover 😂🤷🏼‍♀️(Men så har jeg jo vært med kun 1 i perioden fra jeg var 19-27 og da). 

Elsker damer som utforsker, vil oppleve og er litt små tøsete. Beste jeg vet

AnonymBruker
Skrevet
M Mads skrev (1 minutt siden):

Elsker damer som utforsker, vil oppleve og er litt små tøsete. Beste jeg vet

Hele meg er på kanten - egentlig 😏

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mange sexpartnere mellom 16 og 25. Noen forhold inni mellom der, men rakk over min del av menn i singeleriodene. Skammet meg litt da. Og noe ligg kunne jeg vært foruten, rett og slett fordi de var dårlig. Men jeg hadde lyst på sex og mener at vi ikke skal føle på noen større skam for det enn menn. Jeg bodde mange år borte fra hjemstedet mitt, der jeg hadde "dårlig" rykte. Men er flyttet tilbake nå og tror helt ærlig ikke folk prater mer om det nå. De er opptatt av å prate om de som holder på sånn i dag. Og jeg er godt gift, med en vellykket mann og selv i en god jobb. Så opplever at jeg har steget i gradene for mange. Overhører jeg drittsnakk om jenter/damer som har tilfeldig sex, tar jeg de alltid i forsvar. Jeg er generelt veldig lite begeistret for baksnakking (og det sier jeg) pga mitt eget rykte i ungdomsårene. Folk snakker mye om ting de vet lite om. 

Anonymkode: d1df4...294

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboer og alle kompisene har lagt med samme dame da de var yngre. Ble siden kjent at hun løy om ppille-bruk. Nå har hun to barn med to ulike fedre etter ONS og gravid med tredje, også det ny ONS. 

Anonymkode: 4ea27...ff1

AnonymBruker
Skrevet
M Mads skrev (På 11.3.2021 den 21.26):

Spørsmål til dere som har hatt mange.

hvor mange snakker vi om ? 100-200?

5... Og folk i min omgangskrets er dømmende. De føler seg så mye bedre enn meg siden de traff den rett på første forsøk og bare har hatt én. Jeg har aldri hatt behov for å ha mange partnere, men jeg ønsker heller ikke å leve alene så jeg prøver å finne noen, også fungerer det ikke, så må jeg lete etter en ny. 

Nå har jeg vært alene i mange år, er så redd for å bli dømt hvis jeg blir sammen med en ny. Mens de andre koser seg i sine langvarige forhold sitter jeg her alene... Skulle ønske jeg hadde møtt noen før koronaen satte igang. 

Anonymkode: 6e9c7...fe0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

5... Og folk i min omgangskrets er dømmende. De føler seg så mye bedre enn meg siden de traff den rett på første forsøk og bare har hatt én. Jeg har aldri hatt behov for å ha mange partnere, men jeg ønsker heller ikke å leve alene så jeg prøver å finne noen, også fungerer det ikke, så må jeg lete etter en ny. 

Nå har jeg vært alene i mange år, er så redd for å bli dømt hvis jeg blir sammen med en ny. Mens de andre koser seg i sine langvarige forhold sitter jeg her alene... Skulle ønske jeg hadde møtt noen før koronaen satte igang. 

Altså, 5 sexpartnere er ingenting. Lev livet og skap deg opplevelser. Tipper forholdene til vennegjengen din opplever mange brudd når sexen blir kjedelig og fantasiene dukker opp om hvordan sex med andre menn er. 

kjør på! Hilsen Mads. Øk antallet ditt til 100 og du er fortsatt ingen tøs i mine øyne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
M Mads skrev (2 minutter siden):

Altså, 5 sexpartnere er ingenting. Lev livet og skap deg opplevelser. Tipper forholdene til vennegjengen din opplever mange brudd når sexen blir kjedelig og fantasiene dukker opp om hvordan sex med andre menn er. 

kjør på! Hilsen Mads. Øk antallet ditt til 100 og du er fortsatt ingen tøs i mine øyne.

Jeg er 39, da, og er veldig interessert i å møte noen, og kanskje få barn. Jeg orker ikke tilfeldige partnere. Har vært singel i 16 år. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Samboer og alle kompisene har lagt med samme dame da de var yngre. Ble siden kjent at hun løy om ppille-bruk. Nå har hun to barn med to ulike fedre etter ONS og gravid med tredje, også det ny ONS. 

Anonymkode: 4ea27...ff1

Årets mor det der....og gutta er ikke hakket bedre. Damen ønsker nok trygt og godt forhold og får det ikke til, men blir ukritisk og ligger med alt og alle som gir hun litt oppmerksomhet. 

Anonymkode: 1ef86...d98

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg kan relatere til det du skriver. Jeg hadde et dårlig rykte da jeg var yngre og gjorde mye dårlige valg for å bli "populær". Jeg angrer veldig og det har ødelagt veldig mye for meg, særlig sexlivet mitt. Har blitt veldig skamfull og sjenert.. 

Likevel har jeg på en måte lagt det bak meg fordi jeg har funnet en mann som jeg elsker og jeg gjør meg pen for ham, synes vi har et fint liv sammen og det er det som tels ☺️

Anonymkode: ce1e0...5b6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært løs. Passerte vel 100 sex partnere etter russetiden. Er nå 28 og tipper jeg har pult 250 menn. Jeg angrer ikke på en eneste. Jeg lever kun en gang og sex med fremmede er spennende.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 1.11):

Jeg har vært løs. Passerte vel 100 sex partnere etter russetiden. Er nå 28 og tipper jeg har pult 250 menn. Jeg angrer ikke på en eneste. Jeg lever kun en gang og sex med fremmede er spennende.

Men hva når du blir forelsket? Klarer du å være trofast? Å finner du det intime godt med de du høvler over? Ser de deg i øynene og liker DEG? ELLER er det bare kroppen din?

Anonymkode: 1ef86...d98

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 1.11):

For ei perfekt dame du er! Just the way i like it

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...