Gå til innhold

Oss som har vært "felleshøl"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis man rakker ned på seg selv så kan man ikke forvente mer av andre.

Jeg har kost meg godt og skal ikke slutte med det på en god stund. Jeg kaller det «å leve». Ikke dermed sagt at jeg er ukritisk eller hyperaktiv. Jeg vurderer situasjoner utifra egne ønsker, ikke hva jeg tror andre vil tenke…

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rotemor skrev (6 minutter siden):

Hvis man rakker ned på seg selv så kan man ikke forvente mer av andre.

Jeg har kost meg godt og skal ikke slutte med det på en god stund. Jeg kaller det «å leve». Ikke dermed sagt at jeg er ukritisk eller hyperaktiv. Jeg vurderer situasjoner utifra egne ønsker, ikke hva jeg tror andre vil tenke…

Skriver under på den du  !    

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 2.49):

Ja mannen min vet om det. Kanskje hadde det vært en turnoff om jeg sa det tidlig. Har aldri gitt han et tall. Det vet jeg helt ærlig ikke selv 🤣 men jeg har sagt at jeg at jeg var glad i sex og har hatt mange. Flere enn han. Han har ikke noe problem med det. Holdt igjen da jeg møtte han. Det gjorde jeg med alle jeg var interessert i noe mer med. De som jeg ikke brydde meg noe om, slapp jeg til med en gang. 

Anonymkode: d1df4...294

Hvorfor holdt du igjen da du møtte mannen din? Er det vanlig å behandle potensielle kjærester dårligere en tilfeldige partnere?

Anonymkode: 079c8...7c8

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei, interessant tråd. Jeg håper det går fint at jeg kommenterer her selv om det er noen år siden den ble lagt ut. Jeg er 30 år gammel og har ligget med to stykker. Begge forhold. Jeg hadde sex for første gang som 20 åring. Allikevel har jeg også fått dette ryktet på meg. Hvorfor? Fordi jeg kysset/klinte med flere på ungdomsskolen. 15 år senere blir jeg fortsatt hjemsøkt av dette ryktet. Jeg har flyttet til en storby like ved der hvor jeg vokste opp. Har prøvd alt for å unngå folk fra hjembyen, men i dag møtte jeg tilfeldigvis på en fra ungdomsskolen og dette med rykter kom opp. Jeg er så sliten. Jeg er en voksen person som har fått til mye i livet, allikevel blir jeg oppsøkt av rykter fra ungdomsskolen(!!) Og jeg gjorde jo ingenting galt heller. Jeg skjønner ikke. Å flytte langt unna er uaktuelt pga jobb. Jeg skjønner meg ikke på samfunnet..

Anonymkode: b026d...0db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en form for selvskading. Du hadde sikkert dårlig selvtillit. Nå har du det forhåpentlig bedre ❤️

Anonymkode: b5774...a96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 22.02):

Nei, min mann vet ikke om dette, men jeg har skjønt at han heller ikke er "ukysset", for å si det sånn. Spiller jo ingen rolle. Som en annen her sier, det er jo med på å forme meg til den jeg er i dag. Jeg ligger jo ikke akkurat rundt nå som jeg er gift heller. Mannen min nyter jo godt av min erfaring nå kan man jo si ;) 

Anonymkode: 6f11d...7db

Herregud, stakkars mann. Altså, han fortjener å vite hvor mange tidligere seksualpartnere du har hatt. Og man kan gjerne gå rundt å late som om at det å ha mange seksualpartnere ikke er et uattraktivt trekk, men det er det. Spesielt hos kvinner. Verdien deres synker drastisk. Ingenting av høy verdi kan selges til en billig penge. Ingen dame med en høy verdi kan gi fra seg kroppen sin til hvem som helst. Kanskje ikke så politisk korrekt å si, men det er det menn tenker. Hvis de sier noe annet, så er det kun fordi de trykker ned følelsene sine.

Anonymkode: 09018...958

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har innsett at de periodene hvor det var…litt…mye…også var de periodene jeg hadde ett ekstremt behov for å føle meg ønsket/begjært, en form for selvbekreftelse. I retroperspektiv var det mye ymse så hva jeg fikk ut av det skjønner jeg ikke🤣 men, har ingen problemer med det i dag. 

Anonymkode: 89da8...f1d

Skrevet
Kremmeren skrev (På 11.3.2021 den 19.37):

Det er masse negativt med å ha mange sexpartnere, men hva du var før definerer ikke nødvendigvis hvem du er i dag.

Damer jeg vokste opp med som hadde dårlig rykte mistet det så fort de hadde fått seg fast type og barn

Kanskje du var en hore før, men du kan godt være nonne nå 🙂

Sykt kvalmt at slike rykter basert på sex er noe kun kvinner alltid har fått. Felles hull, felt madrass, hore liksom. Men mennene de har ligget med da? Hvor kommer deres dårlige rykte?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 19.48):

Litt kjipt å da få henne som kjæreste når hun skal forsøke å øke sin verdi med å nekte deg adgang til soverommet. Og hvis du da spiller spillet hennes så minker din verdi i hennes øyner og du blir uinteressant. Så kan man jo spørre seg om hvorfor du som er hennes elsker, hvorfor du ikke får minst like mye sex som de hun ikke engang var interessert i.

Anonymkode: 342eb...d34

Hæ?

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. 

Elaine Marley, mod. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud, stakkars mann. Altså, han fortjener å vite hvor mange tidligere seksualpartnere du har hatt. Og man kan gjerne gå rundt å late som om at det å ha mange seksualpartnere ikke er et uattraktivt trekk, men det er det. Spesielt hos kvinner. Verdien deres synker drastisk. Ingenting av høy verdi kan selges til en billig penge. Ingen dame med en høy verdi kan gi fra seg kroppen sin til hvem som helst. Kanskje ikke så politisk korrekt å si, men det er det menn tenker. Hvis de sier noe annet, så er det kun fordi de trykker ned følelsene sine.

Hvorfor fortjener han det? Hennes tidligere sexpartnere angår ikke han når det var før hun møtte han. Og hvorfor snakker du om nesten kroner og ører her? Mennesker er ikke varer. Og menn generelt tenker ikke slik bare fordi slike dom deg tenker slik. Og jeg kan jo og være like dømmende som deg og påstå at menn som tenker slik som deg synker drastisk i verdi.

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (19 minutter siden):

Hvorfor fortjener han det? Hennes tidligere sexpartnere angår ikke han når det var før hun møtte han.

Og om en mann har kjøpt prostitierte før anngår ikke hun som han er i forhold med nå... eller?

Anonymkode: 238e1...ccb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Og om en mann har kjøpt prostitierte før anngår ikke hun som han er i forhold med nå... eller?

Kunne aldri vært sammen med en som har kjøpt prostituerte.

Anonymkode: 0dcd3...d01

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kunne aldri vært sammen med et felleshøl.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men hva er da menn som ligger rundt? Superhelter? For det er en enorm forskjell i syn på kvinner og menn som ligger med mange. Og hvor er den logikken? Ang prostituerte så syntes jeg det er noe helt annet. Rett og fordi man kjøper sex av en som får betalt for å nyte. Ikke fordi hun nyter. Ofte er prostitusjon en skitten bransje også.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

En mann som har holdninger som tilsier at han synes det er ok å utnytte mennesker i nød er ikke forholdsmateriale nei, men jeg trenger ikke dokumentasjon på kjøp av prostituerte, er jo holdningen som er feil og det vises på mange måter. Samme med mennesker som er mer promiskuøse enn deg selv, det vil vise seg at holdningene deres ikke passer overens uten at du vet body count.

Anonymkode: edd06...312

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg teller fem incel-markører i innlegget ditt. Gratulerer. En svært sterk prestasjon!

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det blir jo ikke det samme. Å kjøpe prostituerte er å kjøpe et menneske sin kropp. Det er menneskehandel. Det å ligge rundt er en helt frivillig to samtykkende, likestilte voksne velger å delta på. Ingen er en vare som blir kjøpt av noen. Samt å kjøpe prostituerte er en kriminell handling her i landet. Å ligge rundt er ikke det.

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Joda. Kun om du visste om dette, hadde du reagert. Om du ikke visste, hadde du levd fint med denne personen.

Derfor er taushet gull og det er blitt mye lettere av at det nå plutselig er blitt så uhørt å spørre om tidligere partnere og sex

Anonymkode: 7ebaa...651

AnonymBruker
Skrevet

Se svar over.

Anonymkode: 7ebaa...651

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...