Gå til innhold

Oss som har vært "felleshøl"

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Kremmeren skrev (På 11.3.2021 den 19.37):

Det er masse negativt med å ha mange sexpartnere, men hva du var før definerer ikke nødvendigvis hvem du er i dag.

Damer jeg vokste opp med som hadde dårlig rykte mistet det så fort de hadde fått seg fast type og barn

Kanskje du var en hore før, men du kan godt være nonne nå 🙂

Er ingen damer som er horer med mindre de tar seg betalt for sex. 

Nonner tror jeg det heller ikke er noen damer som er med mindre de går i kloster...

Vi lever i 2026. 

På tide med likeverd og respekt eller?..

Endret av Strigiformes
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Der jeg vokste opp hadde vi to jenter som hadde skitne kallenavn. De hadde laget disse selv og var tydelig stolte av det. Levde opp til det. 

Vi er nå over 40 år og jeg kommer aldri til å la være å tenke på de som det de var. Jeg shamer ikke damer som knuller rundt men det har brent seg fast.

Anonymkode: 28922...6d5

AnonymBruker
Skrevet

Damer som ikke er usikre på seg selv og klarer å skille mellom sex og følelser er de beste. 

Anonymkode: 1fee6...10b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der jeg vokste opp hadde vi to jenter som hadde skitne kallenavn. De hadde laget disse selv og var tydelig stolte av det. Levde opp til det. 

Vi er nå over 40 år og jeg kommer aldri til å la være å tenke på de som det de var. Jeg shamer ikke damer som knuller rundt men det har brent seg fast.

Og dette vet du sikkert?

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (9 minutter siden):

Og dette vet du sikkert?

Du tror aldri på noen du. Hvorfor skulle jeg lyve anonymt om noe slikt? Det var kjent over hele bydelen i årevis og de skrøt MYE av dette selv. Men kan hende de løy selv, såklart. Vet ikke hvor stor stas det er for kvinner/jenter å skryte på seg å ha knullet halve bydelens innbyggere, jeg. 

Men de gjør det de vil. Jeg blander meg ikke oppi det. Men synet mitt på de endrer seg nok ikke. Det synet er forsåvidt ikke "løse horer" men mer "det ville nok ikke jeg gjort".

Skrevet
Resignert skrev (På 11.3.2021 den 19.34):

Det er ingenting negativt med å ha hatt mange sexpartnere, iallefall så lenge kvinnen har hatt glede av det og er genuint glad i sex. En erfaren og sexglad kvinne står mye høyere i kurs hos meg, enn en prippen og kjip isdronning med "god moral"

Kunne ikke sagt meg mer enig med deg. Tror vi menn tenker enklere enn damene. Det var jo noen som var som all over når jeg vokste opp. Men jeg tenker ikke slik om de idag.  La det prelle av, ingen skam å opparbeide seg livserfaringer. Man lærer jo sin egen kropp å kjenne.  Men jeg tar sterk avstand fra alt det jeg sier om det har vært tvang og vold. Men livet er for til for å nyte, så hvorfor ikke nyte det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2021 den 19.47):

Det trenger ikke å bety all verden. Menn flest holder kjeften lukket altfor lenge 🙂Mest sannsynlig har han stengt alt inne i en liten boks i underbevisstheten. 

Da dere ble sammen, var han euforisk, og kunne ikke forstå at en som deg ville ha en som ham?

Anonymkode: 48023...ee8

Høres ut som det er du som har det største problemet her, de klarer seg nok helt fint😊

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (På 17.5.2026 den 18.55):

Men mennene de har ligget med da? Hvor kommer deres dårlige rykte?

KatyP skrev (12 timer siden):

Men hva er da menn som ligger rundt? Superhelter? For det er en enorm forskjell i syn på kvinner og menn som ligger med mange.

Hverken kvinner eller menn synes det er attraktivt at partneren har hatt mange før, og myten om at menn med mange kvinner er ‘helter’ er nettopp det, en myte. Hvorfor dere stadig gjenforteller hverandre denne myten vet jeg ikke, men det virker som dyrking av bitterheten.

Anonymkode: 64688...d31

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hverken kvinner eller menn synes det er attraktivt at partneren har hatt mange før, og myten om at menn med mange kvinner er ‘helter’ er nettopp det, en myte. Hvorfor dere stadig gjenforteller hverandre denne myten vet jeg ikke, men det virker som dyrking av bitterheten.

Vi har begge hatt det mange vil kalle for mange før, og begge elsker at den andre er promiskuøs og utforskende. Ikke uttal deg på vegne av noen av oss. Takk.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
KatyP skrev (15 timer siden):

Men hva er da menn som ligger rundt? Superhelter? For det er en enorm forskjell i syn på kvinner og menn som ligger med mange. Og hvor er den logikken? Ang prostituerte så syntes jeg det er noe helt annet. Rett og fordi man kjøper sex av en som får betalt for å nyte. Ikke fordi hun nyter. Ofte er prostitusjon en skitten bransje også.

En person som flyr nedover trange fjellsprekker i en wingsuit er en man kan se opp til å beundre fordi det er en prestasjon for et menneske å fly slik. En fugel som gjør det samme er ikke noe å beundre for den er konstruert gjennom evolusjonen til å gjøre akkurat det. På samme måte er det mer en prestasjon for en mann å ligge rundt, enn en kvinne fordi det er uendelig mye enklere for en kvinne å gjøre med dagens kjønnsroller på "kjøttmarkedet".

Alle tjenester du kjøper gjør den som leverer tjenesten bare for at den blir betalt for det. Fyren som bytter hjul på bilen din gjør det ikke fordi han har så lyst til å bytte hjul på bilen din. Frisøren som klipper håret ditt gjør det ikke fordi hun har så lyst til å klippe håret ditt. Massøren som masserer deg gjør det ikke fordi hun har så lyst til å massere deg. De gjør det alle fordi du gir de penger for tjenesten de utfører.

Maleficenta skrev (15 timer siden):

Det blir jo ikke det samme. Å kjøpe prostituerte er å kjøpe et menneske sin kropp. Det er menneskehandel. Det å ligge rundt er en helt frivillig to samtykkende, likestilte voksne velger å delta på. Ingen er en vare som blir kjøpt av noen. Samt å kjøpe prostituerte er en kriminell handling her i landet. Å ligge rundt er ikke det.

Du klarte ikke å sette sammen i hodet ditt at dette handlet om hva man skal fortelle om sin fortid til en partner?

Anonymkode: 238e1...ccb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.5.2026 den 18.33):

Herregud, stakkars mann. Altså, han fortjener å vite hvor mange tidligere seksualpartnere du har hatt. Og man kan gjerne gå rundt å late som om at det å ha mange seksualpartnere ikke er et uattraktivt trekk, men det er det. Spesielt hos kvinner. Verdien deres synker drastisk. Ingenting av høy verdi kan selges til en billig penge. Ingen dame med en høy verdi kan gi fra seg kroppen sin til hvem som helst. Kanskje ikke så politisk korrekt å si, men det er det menn tenker. Hvis de sier noe annet, så er det kun fordi de trykker ned følelsene sine.

Anonymkode: 09018...958

Glad min mann ikke er som deg. Han drar god nytte av min seksuelle erfaring, for å si det sånn. Aldri klagd, vil bare ha mer. 

Anonymkode: 501dc...93e

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 19.21):

Vet ikke om jeg legger denne i riktig kategori men..  Lurer på om det er noen her som kjenner seg igjen i dette. Som har slitt med dårlig selvtillit/tunge tanker pga det?  Og som har kommet ut av det, og har god selvtillit i dag? 

Jeg vil ikke skrive så mye om min situasjon i frykt for å få mye vonde tilbakemld. Men for meg har det vært vanskelig fordi jeg har fått et rykte etter meg og føler jeg er taperen. Jeg har isolert meg, og møter jeg på noen fra denne tiden av livet mitt så har jeg det tungt etterpå. De later som regel som de ikke kjenner meg. 

I dag tar jeg mye mer vare på meg selv enn jeg gjorde den gangen. 

Jeg føler på en skam selv om jeg ikke burde det, jeg har ikke gjort noe galt. Men føler meg som søppel likevel....

Håper noen svarer. 

Anonymkode: 9e47e...632

Jeg har forståelse for at dette er sårt. Livet blir liksom aldri helt som man skulle ønske. Det er en slags sorg. 

Men for å se det possitive. Du har levd livet! Fått mange ærfaringer og opplevelser.

Jeg er i motsatt ende av skalaen. Satt bare hjemme, og aldri opplevd noenting. Føles ikke godt det heller. 

Anonymkode: 67c35...15e

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En person som flyr nedover trange fjellsprekker i en wingsuit er en man kan se opp til å beundre fordi det er en prestasjon for et menneske å fly slik. En fugel som gjør det samme er ikke noe å beundre for den er konstruert gjennom evolusjonen til å gjøre akkurat det. På samme måte er det mer en prestasjon for en mann å ligge rundt, enn en kvinne fordi det er uendelig mye enklere for en kvinne å gjøre med dagens kjønnsroller på "kjøttmarkedet".

Alle tjenester du kjøper gjør den som leverer tjenesten bare for at den blir betalt for det. Fyren som bytter hjul på bilen din gjør det ikke fordi han har så lyst til å bytte hjul på bilen din. Frisøren som klipper håret ditt gjør det ikke fordi hun har så lyst til å klippe håret ditt. Massøren som masserer deg gjør det ikke fordi hun har så lyst til å massere deg. De gjør det alle fordi du gir de penger for tjenesten de utfører.

Du klarte ikke å sette sammen i hodet ditt at dette handlet om hva man skal fortelle om sin fortid til en partner?

Anonymkode: 238e1...ccb

Noen krever jo full avhandling 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (5 timer siden):

Vi har begge hatt det mange vil kalle for mange før, og begge elsker at den andre er promiskuøs og utforskende. Ikke uttal deg på vegne av noen av oss. Takk.

Vi snakker om generelt på gruppenivå, ikke alle individer i gruppen. Vennligst ikke avspor med egen navlebeskuing og manglende statistikkforståelse. 
Takk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne som også var ganske løs på tråden, hun tok ryktet sitt med den største selvironi, hun selv ga seg kallenavnet "LiaSklia, og Clamydia Hill" hun har alltid hatt mye humor og når man kan vitse med hvor løs man er- så blir man ganske tøff, vi i omgangskretsen hennes synes hun var moro. Hun lå med det meste så lenge hun var full nok, hun var ganske så harry, men hun digget det og kjørte stilen helt ut, helt topp!

20 år senere har hun en datter, eier hester jobber i barnehage og er gift med en mann med egen gård.

Anonymkode: 37991...c47

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi snakker om generelt på gruppenivå, ikke alle individer i gruppen. Vennligst ikke avspor med egen navlebeskuing og manglende statistikkforståelse. 
Takk.

«Hverken kvinner eller menn synes det er attraktivt at partneren har hatt mange før, og myten om at menn med mange kvinner er ‘helter’ er nettopp det, en myte. Hvorfor dere stadig gjenforteller hverandre denne myten vet jeg ikke, men det virker som dyrking av bitterheten.»

Det var din grove generalisering jeg kommenterte. Når du tar det på deg å uttale deg på vegne av alle kvinner og menn, gir jeg en rapport fra felten. 
Denne tråden er forøvrig full av anekdotiske beskrivelser og er altså IKKE begremset til beskrivelser på gruppenivå. Det ville også vært fullstendig meningsløst og kontraproduktivt, gitt at vi diskuterer et såvidt mangfoldig emne som seksualitet.

Slutt derfor å forsøke å regulere hva andre debattanter bringer inn i en ellers interessant debatt. 
Takk.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du tror aldri på noen du. Hvorfor skulle jeg lyve anonymt om noe slikt? Det var kjent over hele bydelen i årevis og de skrøt MYE av dette selv. Men kan hende de løy selv, såklart. Vet ikke hvor stor stas det er for kvinner/jenter å skryte på seg å ha knullet halve bydelens innbyggere, jeg. 

Men de gjør det de vil. Jeg blander meg ikke oppi det. Men synet mitt på de endrer seg nok ikke. Det synet er forsåvidt ikke "løse horer" men mer "det ville nok ikke jeg gjort".

Sier da ikke at du lyver men rykter er jo rykter. De sprer seg som ild i tørt gress 

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å skjemmes over hverken antall sex partnere eller hvilke jeg har valgt. Kan ergre meg over et par valg av partnere som kjæreste/ektemann ja.. men ikke sexpartnere.

Ikke alle har vært bra, og det er ikke alle jeg har vært bra med heller vil jeg tenke.. men angre.. nei 🙂

Men jeg har alltid vært glad i sex og jeg kan godt ha sex kun fordi jeg er tiltrukket av noen der og da. Så da blir det jo noen partnere i løpet av 52 år gammelt liv da 🙂

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Nikoletta skrev (58 minutter siden):

Kunne ikke falle meg inn å skjemmes over hverken antall sex partnere eller hvilke jeg har valgt. Kan ergre meg over et par valg av partnere som kjæreste/ektemann ja.. men ikke sexpartnere.

Ikke alle har vært bra, og det er ikke alle jeg har vært bra med heller vil jeg tenke.. men angre.. nei 🙂

Men jeg har alltid vært glad i sex og jeg kan godt ha sex kun fordi jeg er tiltrukket av noen der og da. Så da blir det jo noen partnere i løpet av 52 år gammelt liv da 🙂

Så fint å se. Er noen år eldre enn deg og da har det blitt noen partnere. For meg har det vært bare positivt,  Noen har vært ons andre litt over tid. Som jeg sier; det å ha sex med noen er en fin måte å omgås på 😃 Ja, jeg er gift og er åpen om både fortida og "nåtid" til kona. Ta vare på seksualiteten og nyt.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (4 timer siden):

«Hverken kvinner eller menn synes det er attraktivt at partneren har hatt mange før, og myten om at menn med mange kvinner er ‘helter’ er nettopp det, en myte. Hvorfor dere stadig gjenforteller hverandre denne myten vet jeg ikke, men det virker som dyrking av bitterheten.»

Det var din grove generalisering jeg kommenterte. Når du tar det på deg å uttale deg på vegne av alle kvinner og menn, gir jeg en rapport fra felten. 
Denne tråden er forøvrig full av anekdotiske beskrivelser og er altså IKKE begremset til beskrivelser på gruppenivå. Det ville også vært fullstendig meningsløst og kontraproduktivt, gitt at vi diskuterer et såvidt mangfoldig emne som seksualitet.

Slutt derfor å forsøke å regulere hva andre debattanter bringer inn i en ellers interessant debatt. 
Takk.

Når man snakker om ‘kvinner og menn’ snakker en gjerne om gruppenivå. Så å si alle forstår at man ikke uttaler seg om hvert eneste individ eller avvik fra normalen. Om man alltid må proppe hvert eneste innlegg med presiseringer for å tekkes minste felles multiplum blir diskusjonen veldig slitsom. Det samme når enkelte velger å kverulere og krangle på selvfølgeligheter. Det avsporer fra diskusjonen, og blir rett og slett ganske dumt. 

Kveruleringen din avsporer og kjeder, jeg er ferdig med deg nå. 
Ellers takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...