AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #161 Skrevet 13. juni 2021 Har man hatt mer enn en partner, så er man ikke et verdig menneske i mine øyne. Anonymkode: 614bb...f4d
vinterdekor Skrevet 13. juni 2021 #162 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har man hatt mer enn en partner, så er man ikke et verdig menneske i mine øyne. Anonymkode: 614bb...f4d
Hannah80 Skrevet 13. juni 2021 #163 Skrevet 13. juni 2021 vinterdekor skrev (8 minutter siden): Sitter og leser. Kvinner som har hatt 250 partnere før de har fyllt 25 år. Er det sant? Googler Rune Rudberg og trodde han var verst? Er det virkelig sant at kvinner har hatt så mange partnere? Er jeg dum, eller er det annet jeg ikke forstår? Og hvis man velger å ikke date en person med så mange sexpartnere, så er man gammeldags, kjedelig, dømmende eller sjalu. I hvertfall på Kg. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #164 Skrevet 13. juni 2021 Kvinner tar skade av å ligge med mange, og mister evnen til å danne par og meningsfulle relasjoner med menn. Det er derfor det å utagere seksuelt er en form for selvskading for unge jenter. Er nok bare de aller færreste damene som kan ta 20 pikk på et par år og fortsatt kunne være normal kjæreste. Anonymkode: 07856...c16 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #165 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 19.43): Legg det bak deg. Det er fortid. Du er en annen nå. At du kanskje lette etter kjærlighet på alle de feile stedene eller forvekslet kroppslig interesse fra menn med nærhet og omtanke er en helt klassisk felle å gå i. Typisk hvis man ikke har det så bra hjemme, er mobbeoffer eller sliter med lav selvfølelse generelt. Og veldig lett for å bli utnyttet av dem som blinker seg ut et svakt offer, litt oppmerksomhet, de rette ordene, gå deg til å tro på dem, ta seg til rette, for etterpå å dit he deg og snakke dritt. I dag er du sterk, og det er her og nå som betyr noe. At ting som var negativt har skjedd med deg er ikke din skyld. Anonymkode: 63e29...bce Takk for at du satte ord på dette! For akkurat slik hadde jeg det når jeg var i tenårene!🤧 Anonymkode: f8104...62e 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #166 Skrevet 13. juni 2021 Hva med oss stakkars menn som har pult disse felles hullene,ingen som tenker på at vi ble lurt. Anonymkode: 86bfc...5fd 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #167 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 19.21): Vet ikke om jeg legger denne i riktig kategori men.. Lurer på om det er noen her som kjenner seg igjen i dette. Som har slitt med dårlig selvtillit/tunge tanker pga det? Og som har kommet ut av det, og har god selvtillit i dag? Jeg vil ikke skrive så mye om min situasjon i frykt for å få mye vonde tilbakemld. Men for meg har det vært vanskelig fordi jeg har fått et rykte etter meg og føler jeg er taperen. Jeg har isolert meg, og møter jeg på noen fra denne tiden av livet mitt så har jeg det tungt etterpå. De later som regel som de ikke kjenner meg. I dag tar jeg mye mer vare på meg selv enn jeg gjorde den gangen. Jeg føler på en skam selv om jeg ikke burde det, jeg har ikke gjort noe galt. Men føler meg som søppel likevel.... Håper noen svarer. Anonymkode: 9e47e...632 Du er ikke alene........i en sårbar tid/situasjon er det koselig med positive tilbakemld fra gutter. Og for min del har selvtillitten bare vokst. Og ikke minst har jeg blitt en fantastisk god elskerinne iflg min nåværende kjæreste. Anonymkode: 11452...758 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #168 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kvinner tar skade av å ligge med mange, og mister evnen til å danne par og meningsfulle relasjoner med menn. Det er derfor det å utagere seksuelt er en form for selvskading for unge jenter. Er nok bare de aller færreste damene som kan ta 20 pikk på et par år og fortsatt kunne være normal kjæreste. Anonymkode: 07856...c16 Sa han, som fortsatt er jomfru. Anonymkode: ce3dd...9c7 4
milla80 Skrevet 13. juni 2021 #169 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 19.21): Men føler meg som søppel likevel.... Slutt å si slike tanker til deg selv ! 🤫 Du er like verdifull som alle andre . Drit i hva andre sier om deg. De er ubetydningfulle. Sånn helt seriøst , ikke bruk din verdifulle tid til å tenke nedsettende tanker om deg selv. Vær glad for den du er . Ikke la disse folka definere deg og hvem du er som person. Sett de på "/ignore" og lev ditt liv 💗 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #170 Skrevet 13. juni 2021 vinterdekor skrev (8 timer siden): Sitter og leser. Kvinner som har hatt 250 partnere før de har fyllt 25 år. Er det sant? Googler Rune Rudberg og trodde han var verst? Er det virkelig sant at kvinner har hatt så mange partnere? Er jeg dum, eller er det annet jeg ikke forstår? De har store issues og lar menn bruke de for å fylle et tomrom. Hadde ikke ville tatt ei sånn jente med ildtang. Ikke pga tallet i seg selv (selv om det er ekkelt), men alle issuesene sånne damer har. Anonymkode: 9a6b2...666 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #171 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De har store issues og lar menn bruke de for å fylle et tomrom. Hadde ikke ville tatt ei sånn jente med ildtang. Ikke pga tallet i seg selv (selv om det er ekkelt), men alle issuesene sånne damer har. Anonymkode: 9a6b2...666 Hei, 666. Ingen fare, ingen dame hadde tatt i deg med ildtang heller. For det er tydelig at du har noen issues. Særlig med selvstendige og frigjorte kvinner. Anonymkode: ce3dd...9c7 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #172 Skrevet 13. juni 2021 Jeg har hatt mange seksualpartnere. Var enkelt der og da, for oppmerksomhet og nærhet. Bunnet i dårlig selvtillit og dårlig selvbilde for min del. Nå er jeg 40. Dette i ungdomstiden definerer meg ikke i det hele tatt. Er ikke noe jeg tenker på en gang. Livet er stadig i forandring, og en lærer av det en gjør. En blir rikere på erfaringer. Ikke bruk tid og energi på å angre på ting du har gjort, du får ikke ugjort det. Se heller på erfaringer du har dratt ut av det, og dra det positive ut av erfaringene du har gjort. Anonymkode: 21948...b45 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #173 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, 666. Ingen fare, ingen dame hadde tatt i deg med ildtang heller. For det er tydelig at du har noen issues. Særlig med selvstendige og frigjorte kvinner. Anonymkode: ce3dd...9c7 Jeg er i forhold med ei som kunne hadde en partner før meg, og som ikke har noen issues, så det er ingen fare med meg. Jeg kjenner nok damer som holder på sånn, til å vite at samtlite har issues, dårlig selvbilde, oppmerksomhetssyke osv osv. Hvorfor skulle jeg ville ha ei sånn dame? Jeg vil ha ei som er høyt utdannet, dannet, sporty og med humor som har samme verdier som meg. De som føler seg truffet vet jeg har rett. Det er ikke sundt å ligge rundt med alt og alle, og spessielt for kvinner som knytter følelser opp mot sex. Anonymkode: 9a6b2...666 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #174 Skrevet 13. juni 2021 Lå med noen av de felles h. men ble kynisk av det ,fordi du vet de er like raskt på neste mann. Noen har faktisk tatt kontakt etter de har fått mann og barn, så noen issues har de. Anonymkode: 79a2a...f63 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #175 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 19.21): Vet ikke om jeg legger denne i riktig kategori men.. Lurer på om det er noen her som kjenner seg igjen i dette. Som har slitt med dårlig selvtillit/tunge tanker pga det? Og som har kommet ut av det, og har god selvtillit i dag? Jeg vil ikke skrive så mye om min situasjon i frykt for å få mye vonde tilbakemld. Men for meg har det vært vanskelig fordi jeg har fått et rykte etter meg og føler jeg er taperen. Jeg har isolert meg, og møter jeg på noen fra denne tiden av livet mitt så har jeg det tungt etterpå. De later som regel som de ikke kjenner meg. I dag tar jeg mye mer vare på meg selv enn jeg gjorde den gangen. Jeg føler på en skam selv om jeg ikke burde det, jeg har ikke gjort noe galt. Men føler meg som søppel likevel.... Håper noen svarer. Anonymkode: 9e47e...632 Føler med deg. Folk kan være ekstra slemme mot kvinner. Bedre å være mann, ingen som bryr seg. Anonymkode: 6e9c7...fe0 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #176 Skrevet 14. juni 2021 Jeg var uheldig å ligge med 5 stk mellom jeg var 19-39. Jeg er snart 40. Pga dette har jeg et veldig dårlig rykte. Som kvinne skal man helst ikke ha et sexliv. I min omgangskrets har alle bare én som de har vært sammen med hele tiden. Jeg har uheldig for det fungerte ikke med noen av de. Anonymkode: 6e9c7...fe0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #177 Skrevet 14. juni 2021 Og jeg som aviste så og si alle menn ble kalt isdronningen hev deg over det ts, det er tydligvis et stempel for alle uansett hvordan du oppfører deg, du trenger ikke tenke på deg selv som et felleshøl for det er bullshitt. Hev deg, det er mye rart i fordomsfulle Noreg. .. Anonymkode: 0dcff...d6c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #178 Skrevet 14. juni 2021 20 hours ago, AnonymBruker said: Hei, 666. Ingen fare, ingen dame hadde tatt i deg med ildtang heller. For det er tydelig at du har noen issues. Særlig med selvstendige og frigjorte kvinner. Anonymkode: ce3dd...9c7 Anonymkode: 6b348...2d6 2
K.A. Skrevet 14. juni 2021 #179 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg var uheldig å ligge med 5 stk mellom jeg var 19-39. Jeg er snart 40. Pga dette har jeg et veldig dårlig rykte. Som kvinne skal man helst ikke ha et sexliv. Anonymkode: 6e9c7...fe0 5 stykk er da ikke mange over et så bredt tidsrom. Det er vel på den nedre siden av gjennomsnittlig, vil jeg tro. Om du fikk dårlig rykte på grunn av dette vil jeg tro det har mer å gjøre med mennene du lå med, og slett ikke for at du har ligget med "så mange". Sitat I min omgangskrets har alle bare én som de har vært sammen med hele tiden. Jeg har uheldig for det fungerte ikke med noen av de. Virkelig? Er dette en religiøs omgangskrets, kanskje? Selv vet jeg bare om et par-tre stykker blant bekjente som bare har hatt én som de har vært sammen med hele tiden. Greit nok, det er ikke noe å skryte av at man har hatt mange sex-partnere, men det er ikke noe å skryte av å bare ha hatt én, heller - da virker det jo som at man slo seg ned med den første og beste.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #180 Skrevet 20. juni 2021 Jeg har vel hatt 45 Anonymkode: 4def3...ec6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå