AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #81 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva får du ut av å være spydig? Føler du deg bedre nå? Liker du å tråkke folk ned? Lurer på hva som ligger bak det at du føler du må oppføre deg slik. Ble du mye avvist kanskje? Anonymkode: e1bfa...91e Spydig? Snakker for min egen del og skammen jeg ville følt om jeg hadde ligget rundt. At du tok deg nær av det får jeg gjort lite med. Men vi er på et diskusjonsforum, så da må man tåle å høre sannheten fra folk som ikke tenker det samme som deg. Anonymkode: 9a6b2...666 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #82 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For det du beskriver, er en mann som har gitt opp, like gjerne som en som ikke bryr seg. Anonymkode: 48023...ee8 Tror du jeg (eller de) er født sånn? 🙂 Nesten alle gir opp når de er knust lenge nok. Psykisk tortur funker også. På Guantnamo spiller de death metal på 130 decibel flere døgn i strekk, med lyset på. Det må ikke gjøre fysisk vondt for at folk skal knuses. Anonymkode: 48023...ee8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #83 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Spydig? Snakker for min egen del og skammen jeg ville følt om jeg hadde ligget rundt. At du tok deg nær av det får jeg gjort lite med. Men vi er på et diskusjonsforum, så da må man tåle å høre sannheten fra folk som ikke tenker det samme som deg. Anonymkode: 9a6b2...666 Ingen spurte det om hvordan DU ville opplevd DIN skam. Ingen. Anonymkode: e1bfa...91e 3
atropos Skrevet 12. mars 2021 #84 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det trenger ikke å bety all verden. Menn flest holder kjeften lukket altfor lenge 🙂Mest sannsynlig har han stengt alt inne i en liten boks i underbevisstheten. Da dere ble sammen, var han euforisk, og kunne ikke forstå at en som deg ville ha en som ham? Anonymkode: 48023...ee8 Nei. Han var helt vanlig 😂 siden jeg har han ved siden av meg i sofaen her spurte jeg han. Han sier ; nei, han plages ikke med det, men mener han har noen til gode 😂 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #85 Skrevet 12. mars 2021 atropos skrev (30 minutter siden): Nei. Han var helt vanlig 😂 siden jeg har han ved siden av meg i sofaen her spurte jeg han. Han sier ; nei, han plages ikke med det, men mener han har noen til gode 😂 Hvis du er enig i det, har dere funnet balansen 👍 Ønsker dere alt godt 🙂 Anonymkode: 48023...ee8
Majer Skrevet 13. mars 2021 #86 Skrevet 13. mars 2021 Antallet i seg selv sier ikke så mye mer enn at man har genetiske anlegg for spontanitet og risikovillighet eller vært utsatt for sosiale forhold som gjør at man har ligget med mange. Det viktigste er å unngå å smitte andre med hpv, herpes og andre ting som kan ta livet av dem eller ødelegge livskvaliteten. Vi styrer våre egne liv 🙂
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #87 Skrevet 13. mars 2021 Majer skrev (6 minutter siden): Antallet i seg selv sier ikke så mye mer enn at man har genetiske anlegg for spontanitet og risikovillighet eller vært utsatt for sosiale forhold som gjør at man har ligget med mange. Det viktigste er å unngå å smitte andre med hpv, herpes og andre ting som kan ta livet av dem eller ødelegge livskvaliteten. Vi styrer våre egne liv 🙂 Jeg vil gjerne legge til at det ikke er kult å lure seg innpå uskyldige/uerfarne menn. Gi dem sjansen til å møte en på sin egen bølgelengde. Når man er inni forholdet er det ofte for sent, men vi klarer aldri å slappe av om vi ikke er drita. Anonymkode: 48023...ee8 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #88 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 22.11): Rundt 120. Anonymkode: 9550b...ca7 Wow, hvordan klarte du det? Var det en ny en , etter hver fredagskveld på byen? Shame'r ikke, spør genuint. Hva var den sykeste pulings du har hatt? om jeg kan spørre (spør da det er mye erfaring til grunn) Anonymkode: 4cc8d...dd4 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #89 Skrevet 13. mars 2021 Folk som har flere partnere enn 100, har et problem. Anonymkode: f2fe7...9db 5
Dionysos 53 Skrevet 13. mars 2021 #90 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Folk som har flere partnere enn 100, har et problem. Anonymkode: f2fe7...9db Hva legger du til grunn for den påstanden? Finnes det noe forskning på det? 2
Mjessa Skrevet 13. mars 2021 #91 Skrevet 13. mars 2021 Jeg leste i en artikkel nylig, at kvinner i i snitt har 7-8 sexpartnere i løpet av livet, og jeg tenkte at enten så må de ha vært nøye med utvalgsgruppen sin til denne undersøkelsen, eller så er det en del som trekker snittet veldig ned. Jeg tviler på at så mange kvinner har under 10 partnere når de har nådd 30årsalderen iallefall Jeg skammer meg ikke over dette, men gidder ikke å snakke høyt om det heller. Jeg har hatt over 40 partnere i livet mitt. De fleste har jeg ligget med flere en Èn gang. Skal jeg bry meg om hva andre mener om det? Næh... 2
herzeleid Skrevet 13. mars 2021 #92 Skrevet 13. mars 2021 Mjessa skrev (1 time siden): Jeg leste i en artikkel nylig, at kvinner i i snitt har 7-8 sexpartnere i løpet av livet, og jeg tenkte at enten så må de ha vært nøye med utvalgsgruppen sin til denne undersøkelsen, eller så er det en del som trekker snittet veldig ned. Jeg tviler på at så mange kvinner har under 10 partnere når de har nådd 30årsalderen iallefall Jeg skammer meg ikke over dette, men gidder ikke å snakke høyt om det heller. Jeg har hatt over 40 partnere i livet mitt. De fleste har jeg ligget med flere en Èn gang. Skal jeg bry meg om hva andre mener om det? Næh... Som postet tidligere har medianen for antall partnere hos kvinner pleid å ligge mellom 5 og 6 så de fleste har nok godt under 10 partnere. Jeg tror nok forestillingen om at det er så vanlig å ha så mange partnere handler mye om hvem som er mest synlige og hvilke idealer en har hatt. 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #93 Skrevet 13. mars 2021 Dionysos 53 skrev (4 timer siden): Hva legger du til grunn for den påstanden? Finnes det noe forskning på det? Ja det gjør faktigst det, og det er lite hyggelig lesning. Jeg mener alle som ligger så mye rundt har underliggende problemer og derfor ligger rundt for å fylle livet med noe. Akkurat som de som spiser for mye eller drikker for mye. Alt med måte er en bra ting sies det. Anonymkode: 9a6b2...666 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #94 Skrevet 13. mars 2021 herzeleid skrev (2 timer siden): Som postet tidligere har medianen for antall partnere hos kvinner pleid å ligge mellom 5 og 6 så de fleste har nok godt under 10 partnere. Jeg tror nok forestillingen om at det er så vanlig å ha så mange partnere handler mye om hvem som er mest synlige og hvilke idealer en har hatt. Og hva man forteller seg selv 🙂Gjenta noe lenge nok, og det blir ikke bare en sannhet, men en standard. Anonymkode: 48023...ee8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #95 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 19.21): Vet ikke om jeg legger denne i riktig kategori men.. Lurer på om det er noen her som kjenner seg igjen i dette. Som har slitt med dårlig selvtillit/tunge tanker pga det? Og som har kommet ut av det, og har god selvtillit i dag? Jeg vil ikke skrive så mye om min situasjon i frykt for å få mye vonde tilbakemld. Men for meg har det vært vanskelig fordi jeg har fått et rykte etter meg og føler jeg er taperen. Jeg har isolert meg, og møter jeg på noen fra denne tiden av livet mitt så har jeg det tungt etterpå. De later som regel som de ikke kjenner meg. I dag tar jeg mye mer vare på meg selv enn jeg gjorde den gangen. Jeg føler på en skam selv om jeg ikke burde det, jeg har ikke gjort noe galt. Men føler meg som søppel likevel.... Håper noen svarer. Anonymkode: 9e47e...632 Hva er felleshøll? Anonymkode: d0bb7...ccf
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #96 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva er felleshøll? Anonymkode: d0bb7...ccf Skjønner at du vil gjøre et poeng av noe, men du skjønner nok hva det er snakk om. I korte trekk er det de færreste menn som synes det er supert å ende opp som mannen til noen med en sånn fortid, men beggars can’t be choosers. Hadde jeg kunnet velge fritt, hadde jeg ikke endt opp der. Men når alternativet er å bli gammel alene, blir man etter hvert en patetisk mann. Anonymkode: 48023...ee8 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #97 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner at du vil gjøre et poeng av noe, men du skjønner nok hva det er snakk om. I korte trekk er det de færreste menn som synes det er supert å ende opp som mannen til noen med en sånn fortid, men beggars can’t be choosers. Hadde jeg kunnet velge fritt, hadde jeg ikke endt opp der. Men når alternativet er å bli gammel alene, blir man etter hvert en patetisk mann. Anonymkode: 48023...ee8 Men lykkelig er man ikke. Kanskje små glimt av glede, men man føler seg aldri unik eller eksklusiv. Anonymkode: 48023...ee8 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #98 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men lykkelig er man ikke. Kanskje små glimt av glede, men man føler seg aldri unik eller eksklusiv. Anonymkode: 48023...ee8 Enig. Jeg dater en med over 100 ligg. Det er ikke gøy å tenke på. Tenker ofte på at jeg bare er ei i rekken. Det er usexy faktisk. Og noen av disse damene sender fortsatt mld om å møtes for ligg. Blir helt paranoid av det. Tror det er best jeg forblir alene. Anonymkode: 1ef86...d98 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #99 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Enig. Jeg dater en med over 100 ligg. Det er ikke gøy å tenke på. Tenker ofte på at jeg bare er ei i rekken. Det er usexy faktisk. Og noen av disse damene sender fortsatt mld om å møtes for ligg. Blir helt paranoid av det. Tror det er best jeg forblir alene. Anonymkode: 1ef86...d98 Ja han hadde jeg kuttet ut isåfall Anonymkode: d0bb7...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #100 Skrevet 14. mars 2021 Har man ligget med flere enn 100 bør man søke hjelp. Anonymkode: f2fe7...9db 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå