AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #21 Skrevet 11. mars 2021 Hadde min hoe periode, angrer ikke på noe, men absolutt flere jeg kunne vært foruten. Ikke ta livet så innmari seriøst 🤷♀️ i stedet for å tenke så mye på fortiden, fokuser heller på nå og fremtiden. Hvorfor kaste bort tid på noe annet enn positivitet og optimisme 💛 Anonymkode: 172ae...3aa 14
atropos Skrevet 11. mars 2021 #22 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dere som har fått mann og barn... Har mannen deres noen anelse om dette? Anonymkode: 48023...ee8 Mannen vet at jeg har ligget med flere enn han. Han har ligget med tre før meg. Jeg har ligget med... tja... aner ikke egentlig. Mellom 50-100 et sted. Jeg hadde det gøy. Harva over halve Oslo😅 Det plager meg ikke i dag, og mannen min lar temaet ligge. Det er jo fortid. 9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #23 Skrevet 11. mars 2021 Jeg har ikke hatt sex med så mange, men omtrent halvparten er i samme (utvidede) omgangskrets. Det er sykt ubehagelig hvis jeg ser den gjengen på byen og det er 2-3 jeg har ligget med som er der sammen. Da føler jeg at de snakker om meg og ler, eller forteller til andre jeg ikke kjenner 😔 Anonymkode: 9ca1d...546 5
Gjest Syngemann Skrevet 11. mars 2021 #24 Skrevet 11. mars 2021 Som du selv sier - Du har ikke gjort noe galt, og du tar bedre vare på deg selv nå. Du har kommet deg videre, har evne til å reflektere og gjort deg noen erfaringer. Høres ut som du er et spennende verdifullt menneske som utvikler seg til ditt eget beste. Blandt min favoritt-type menneske i hvert fall. Kanskje din og, om du tenker deg om?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #25 Skrevet 11. mars 2021 M Mads skrev (1 time siden): Spørsmål til dere som har hatt mange. hvor mange snakker vi om ? 100-200? Tja, en plass mellom 40-60. For å være helt ærlig husker jeg ikke alle engang. Når vi damen snakker om det og skal telle blir det litt sånn «Han der med det rare håret? Han småfeite? Ååå hva het han igjen? Han der med biljardbord på stua, ååå HENRIK. Han hadde jeg helt glemt av» Alle jenter har hatt en slutty phase, ingenting å skamme seg over ts ♥️ Anonymkode: 3bbc6...e36 8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #26 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tja, en plass mellom 40-60. For å være helt ærlig husker jeg ikke alle engang. Når vi damen snakker om det og skal telle blir det litt sånn «Han der med det rare håret? Han småfeite? Ååå hva het han igjen? Han der med biljardbord på stua, ååå HENRIK. Han hadde jeg helt glemt av» Alle jenter har hatt en slutty phase, ingenting å skamme seg over ts ♥️ Anonymkode: 3bbc6...e36 Haha, elsker dette, ja sånn er det. Vi legger nok ikke så mye i det som menn skulle tro 🤣 ONS er ofte dårlige opplevelser man helst vil glemme eller bare le av uansett 🙈 Anonymkode: e21eb...fa4 9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #27 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dere som har fått mann og barn... Har mannen deres noen anelse om dette? Anonymkode: 48023...ee8 Ja, mannen min vet alt. Det forandret ikke hans følelser for meg. Anonymkode: 69d01...4b6 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #28 Skrevet 11. mars 2021 Kjære TS, du eier din sjøl-skam og det skal du være stolt av. Du har innsett at du tenker ned om deg selv og insinuerer til og med at andre later som at de ikke kjenner deg pga det du engang gjorde. Mye av det du skriver om i tråden handler i bunn og grunn om din selvfølelse, hva du tenker og «føder» din hjerne med. Har du noen gang tenkt over at du faktisk ikke kan vite hva andre tenker om deg? For det kan du nemlig ikke. Kjære TS, jeg er en kvinne i tidlig 30 årene, jeg har hatt litt over 100 partnere. Mange av de i ung alder, og i perioder hvor jeg ikke hadde det bra. Ei det. Jeg tenker typ: jeg har pult 106, og det kunne vært fler enn det antallet. Antall partnere degraderer ikke meg, det gjør meg ikke mindre verdt eller mindre ønsket/bra. Og jeg håper at du en dag kan komme dit, jeg håper du kan oppsøke hjelp sånn at du får det bedre med deg sjøl for akkurat nå gir du uttrykk for å ha det vondt. Og, sånn skal det ikke være. Anonymkode: 9a8d9...a9d 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #30 Skrevet 11. mars 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Tja, en plass mellom 40-60. For å være helt ærlig husker jeg ikke alle engang. Når vi damen snakker om det og skal telle blir det litt sånn «Han der med det rare håret? Han småfeite? Ååå hva het han igjen? Han der med biljardbord på stua, ååå HENRIK. Han hadde jeg helt glemt av» Alle jenter har hatt en slutty phase, ingenting å skamme seg over ts ♥️ Anonymkode: 3bbc6...e36 Selv om det er vanligere blant kvinner enn menn er det da slett ikke sånn at alle har det. Det finnes da seriøse folk blant begge kjønn. Hadde påstanden vært sann hadde jeg ikke giddet å date, men det gjør jeg jo. Anonymkode: d42c8...3a5 7
herzeleid Skrevet 11. mars 2021 #31 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selv om det er vanligere blant kvinner enn menn er det da slett ikke sånn at alle har det. Det finnes da seriøse folk blant begge kjønn. Hadde påstanden vært sann hadde jeg ikke giddet å date, men det gjør jeg jo. Anonymkode: d42c8...3a5 I en annen tråd kom det frem at medianen for antall partnere til kvinner ligger på mellom 5 og 6, så en utpreget "slutty" fase er det nok et fåtall som har hatt. Det betyr ikke at en skal skamme seg over å ha hatt det, men vi bør samtidig ikke late som "alle har det". Da er jeg redd flere vil ende opp med en fortid de ikke er komfortable med. https://www.fhi.no/globalassets/dokumenterfiler/rapporter/2009-og-eldre/rapport-fra-seksualvaneundersokelsene-i-1987-1992-1997-og-2002-pdf.pdf 17
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #32 Skrevet 11. mars 2021 Hatt mange sexpartnere. Spesielt da jeg var yngre. Hvor mange vet jeg ikke, men garantert tre sifret antall. Angrer ikke på noen måte. Hadde vel ikke vært meg om jeg ikke hadde hatt de opplevelsene. Mannen min vet alt om min fortid. Hadde ikke orket å være gift med noen som jeg ikke kun være helt meg selv med. Har et godt ekteskap, barn og et privilegert liv med god økonomi og lederstilling. Hva jeg har gjort seksuelt har ingen betydning for min verdi. Selv om jeg som ung nok i blant hadde sex for helt feil grunner og derfor har kastet bort en del tid på dårlig sex. Heldigvis har det også vært mye bra! Anonymkode: 0750a...668 6
sicario Skrevet 12. mars 2021 #34 Skrevet 12. mars 2021 Er jo ingen ting å føle skam over. personlig hadde jeg aldri ville vært med en som har ligget med så mange og levd et så «utsvevende» liv. For meg er det en skikkelig turn off. men mange driter i det, så ikke stress med det. Viner alle forskjellige og har forskjellige preferanser. 6
MMonroe Skrevet 12. mars 2021 #35 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selv om det er vanligere blant kvinner enn menn er det da slett ikke sånn at alle har det. Det finnes da seriøse folk blant begge kjønn. Hadde påstanden vært sann hadde jeg ikke giddet å date, men det gjør jeg jo. Anonymkode: d42c8...3a5 Enig her, svært få av kvinnene jeg kjenner har hatt en "slutty phase". Personlig har jeg bare hatt 1 før min mann, og der var ikke akkurat samtykke inni bildet. Men så klarer jo ikke jeg å ha sex med noen jeg ikke har ett sterkt og emosjonelt forhold til da. Så nei, ikke alle har en sånn fase.🤷♀️ Men når det er sagt synes jeg ikke det er noe én skal skamme seg over TS. 13
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #36 Skrevet 12. mars 2021 Kul tråd. Jeg har levd livet og opplevd det jeg vil. Hatt sex med ca 200 menn. Mannen har spurt og jeg har svart ca 50. Gift og 39 år nå. Gjorde mye vilt i russetiden og på jenteturer til syden. Dro sjelden hjem alene fra byen hver helg også. Glad for dette nå, tenker ofte tilbake på minner når jeg koser med meg selv. Anonymkode: 14aa2...360 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #37 Skrevet 12. mars 2021 Jeg hadde ikke klart å holde på sånn.. Anonymkode: 0dcd3...d01 4
Gjest O.G. Skrevet 12. mars 2021 #38 Skrevet 12. mars 2021 M Mads skrev (6 timer siden): Spørsmål til dere som har hatt mange. hvor mange snakker vi om ? 100-200? Ikke så mange som 100 nei.
Høyeheler Skrevet 12. mars 2021 #39 Skrevet 12. mars 2021 Kleopatra tok godt for seg. Er du fri og frank, get it while you can 8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #40 Skrevet 12. mars 2021 Ser ikke problemet med å ha opparbeidet seg sexerfaringer. Selv så har jeg noe i boken min som jeg ikke snakker om og det er fordi de tilhører fortiden og ikke nåtiden. Anser ikke meg som noe "felleshøl" eller andre negative ord for det. Jeg er glad for at jeg har fått den erfaringen innenfor sex, og det har gitt meg en større trygghet på min egen seksualitet å for hva jeg liker innenfor sex. Som ung flest så har man sine perioder ift sex. Noen har mye sex mens andre har lite. Noen liker helst ONS mens andre vil ha den tryggheten og emosjonelle delen ift sex. Det er ingen fasit på hva som er rett og gartner det kommer til hvor mange man hat ligget med. Det er heller ikke noe skam i det. Skammen tar plass om du tillater det. Anonymkode: 68555...366
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå