Gå til innhold

Anser du transekvinner som ekte kvinner?


AnonymBruker

Anser du transekvinner som ekte kvinner?  

272 stemmer

  1. 1. Anser du transekvinner som ekte kvinner?

    • Ja
      54
    • Nei
      203
    • Vet ikke
      15


Anbefalte innlegg

Mange transer er jo kvinner på innsiden og forkledd i mannekropp. Disse er jo kvinner som forsøker å se ut på utsiden slik hode forteller dem at de er. Tenk så grusomt å være fanget av sin egen kropp i feil kjønn😣 Så ja transer som selv føler seg som 100% kvinne på innsiden og forsøker å se ut som det på utsiden vil jeg kalle en kvinne. Men mannlige transer som  har en forkjærlighet i å kle seg ut som en dame. Og/eller er bifil og tenner på (å være) begge kjønn, er jo ikke det. De liker bare å bytte roller og eksperimentere. Finnes ikke mer fargerike personer enn transer. Men det er noe skrekkblandet fryd ved dem syns jeg, selv om de fascinerer meg veldig☺️

Anonymkode: c3c05...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange transer er jo kvinner på innsiden og forkledd i mannekropp. Disse er jo kvinner som forsøker å se ut på utsiden slik hode forteller dem at de er. Tenk så grusomt å være fanget av sin egen kropp i feil kjønn😣 Så ja transer som selv føler seg som 100% kvinne på innsiden og forsøker å se ut som det på utsiden vil jeg kalle en kvinne. Men mannlige transer som  har en forkjærlighet i å kle seg ut som en dame. Og/eller er bifil og tenner på (å være) begge kjønn, er jo ikke det. De liker bare å bytte roller og eksperimentere. Finnes ikke mer fargerike personer enn transer. Men det er noe skrekkblandet fryd ved dem syns jeg, selv om de fascinerer meg veldig☺️

Anonymkode: c3c05...a7e

Blander du transe og drag her? Og en har da King og 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. De er ikke fra naturens side en kvinne. De er ikke XX, men XY. Om de opererer seg, så kan jeg gjerne kalle dem en kvinne. Men de blir aldri en "ekte" kvinne for min del. Vi er dyr. Det finnes hun- og hannkjønn i de aller fleste arter. Kommer bare på sjøhest som et unntak nå. Planter er hun - og hannkjønn - men for det meste tokjønnet (som er noe annet).

Men alle kan oppføre seg som en kvinne eller mann eller katt eller hund om dem ønsker det. Det er samfunnet som har satt regler for hva som er feminint og maskulint, og at om man er kvinne skal man være feminin. Det er bare tull. Sånn sett er jeg litt fluid når det kommer til det mentale og emosjonelle. Vi er ikke så forskjellig. Vi blir dem vi blir oppdratt/formet til å bli. Det er bare kjønnet som skiller. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om en transkvinne er født i «feil kropp» å gjør overgangen er realiteten at h*n ikke er en «ekte kvinne». H*n er jo korrigert. Det er dessverre slik realiteten er og mange tenker likedan. De vil dessverre alltid havne i en annen boks. Man er vel pliktig til å fortelle om sin transformasjon til nye partnere også kanskje? Usikker på akkurat det. 

De har heller ikke en livmor og eggstokker for å bære et barn. Alt dette gjør en kvinne til en kvinne. De vil være transseksuelle. Hvertfall i mine øyne. 

De er født menn å det er realiteten. Har faktisk vist mannen min utrolig vakre transkvinner. Han ble overrasket over hvor bra de så ut, men det at de var født menn satte en demper. Uansett hvor bra de ser ut vil de fleste menn alltid avvike. 

Anonymkode: c36d9...c16

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selv om en transkvinne er født i «feil kropp» å gjør overgangen er realiteten at h*n ikke er en «ekte kvinne». H*n er jo korrigert. Det er dessverre slik realiteten er og mange tenker likedan. De vil dessverre alltid havne i en annen boks. Man er vel pliktig til å fortelle om sin transformasjon til nye partnere også kanskje? Usikker på akkurat det. 

De har heller ikke en livmor og eggstokker for å bære et barn. Alt dette gjør en kvinne til en kvinne. De vil være transseksuelle. Hvertfall i mine øyne. 

De er født menn å det er realiteten. Har faktisk vist mannen min utrolig vakre transkvinner. Han ble overrasket over hvor bra de så ut, men det at de var født menn satte en demper. Uansett hvor bra de ser ut vil de fleste menn alltid avvike. 

Anonymkode: c36d9...c16

Jeg har operert vekk disse kroppsdelene, pga sykdom. Tro meg. Jeg er likevel en kvinne, selv om jeg ikke kan føde flere barn.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 19.13):

KG får ofte hang up i perioder. En stund var det ME, så gikk det over til autisme, ADHD og de siste ukene har det florert med uføretråder. Nå er det tydeligvis trans som er det neste store.

Anonymkode: a6950...1b7

Jeg dør av latter!!! 

Kvinneguiden i et nøtteskal. Det er rett og slett mer underholdende å være vitne til alt som foregår her inne enn å se på en komedie serie. Godt trollene har noe de kan leve for 😂😂🥲

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 17.08):

Interessant at du sammenlikner dem med dyr....

Anonymkode: 31ab2...a8d

Sammenligne med dyr, altså GIKK DU IKKE PÅ SKOLEN?

Vi er dyr, mennesker er OGSÅ DYR. PATTEDYR. Sånn, da har du lært det. 

Anonymkode: a87d3...f12

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne og mann er ikke kultur. Det er ikke en følelse.

Det er biologi. Kvinner er det kjønnet som går gravide og føder barn. Menn er det kjønnet som har sæd. 

Mann og kvinne er beskrivelse på hvordan vi formerer oss. 

Hvorfor er det så viktig å sette kvinner og menn inn i bokser? Hvorfor skal det å være mann eller kvinne være redusert til  "følelser"?

Hva er greia med den sterke trangen til å sortere folk etter hvilke interesser de har, hva de føler seg som og hvem de er tiltrukket av?

Er det ikke fornærmende i seg selv at det å være kvinne er redusert til sminke, kjoler og langt hår? Når man først har bosatt seg i krenkeland tenker jeg på.

Tror dere kvinner i andre deler av verden kan kle seg som en mann og dermed slippe ut av ukulturen de er tvunget til å leve under? 

Anonymkode: e613b...66f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 16.49):

Anser du transekvinner som ekte kvinner?

Anonymkode: 1785d...102

Hvis du føler deg som en kvinne så er du det, også for meg 😊 Kjønn er urelevant. Man er det man føler seg som 😊

Anonymkode: d24f6...0fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man penis, er man pr. definisjon mann, uansett hva man føler seg som. 

Anonymkode: a070b...e6a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette hatet mot en mikroskopisk gruppe er helt sinnsykt!!! Hva feiler det dere!!!

Dette er mennesker som bare vil være den de er og ikke gjør noen fortred!! Skam dere herfra og inn i evigheten!

Anonymkode: 48024...bf8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke. De er jo menn

Anonymkode: 86dba...5d0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kvinne og mann er ikke kultur. Det er ikke en følelse.

Det er biologi. Kvinner er det kjønnet som går gravide og føder barn. Menn er det kjønnet som har sæd. 

Mann og kvinne er beskrivelse på hvordan vi formerer oss. 

Hvorfor er det så viktig å sette kvinner og menn inn i bokser? Hvorfor skal det å være mann eller kvinne være redusert til  "følelser"?

Hva er greia med den sterke trangen til å sortere folk etter hvilke interesser de har, hva de føler seg som og hvem de er tiltrukket av?

Er det ikke fornærmende i seg selv at det å være kvinne er redusert til sminke, kjoler og langt hår? Når man først har bosatt seg i krenkeland tenker jeg på.

Tror dere kvinner i andre deler av verden kan kle seg som en mann og dermed slippe ut av ukulturen de er tvunget til å leve under? 

Anonymkode: e613b...66f

Hva er denne greia med å sette folk i bås etter hva slags dingser som dingler mellom beina deres? Haha å gi meg styrke.

Anonymkode: 80f67...6c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Råååsa

Ja, selvsagt gjør jeg det. 

Og jeg anser de som kvinner selv om de ikke har fjernet penis også. Da har vi med å gjøre en jente-penis. Jeg synes det er helt vidunderlig at folk er forskjellige og endelig tørr å være det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/9/2021 at 5:15 PM, Nuith said:

Hvis noen sier de er en kvinne så vil jeg behandle dem som kvinner i alle sammenhenger som er relevante for meg. Jeg vil ikke date dem, men det er fordi jeg er gift. Men kalle dem for deres ønskede navn, la dem bruke damegarderoben, bruke dem som kvinner ved bordplassering i bryllup? Absolutt. Ellers er det sjelden jeg har behov for å skille mellom kvinner og menn.

Enig! Nå er jeg også gift, men om jeg ikke hadde vært det så skal jeg ikke se bort ifra at jeg også kunne datet og giftet meg med en. Umulig å si egentlig. Jeg respekterer andre sine valg og ønsker så sant de ikke gjør skade på en uskyldig tredjepart. Uforståelig for meg at så mange har problemer med hvilket kjønn andre vil være. Hva har det egentlig å si for deg og ditt liv??

Anonymkode: 9e1ec...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råååsa skrev (6 minutter siden):

Ja, selvsagt gjør jeg det. 

Og jeg anser de som kvinner selv om de ikke har fjernet penis også. Da har vi med å gjøre en jente-penis. Jeg synes det er helt vidunderlig at folk er forskjellige og endelig tørr å være det. 

Penis heter det. Ikke jente-penis. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Råååsa
Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Penis heter det. Ikke jente-penis. 

Når penis sitter på ei jente kan vi godt kalle det en jentepenis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råååsa skrev (2 minutter siden):

Når penis sitter på ei jente kan vi godt kalle det en jentepenis. 

Jentepenis og guttevagina, tenker du? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penis. 

penis

 
standard_compressed_iStock-467664188.jpg
Illustrasjon av mannens urinveisystem og reproduksjonssystem som begge munner ut i penis.
Av Nerthuz.
standard_3_penis.png

Penis. Tverrsnitt gjennom penis, som viser de strukturene den er sammensatt av.

Penis er det mannlige kjønnsorgan. Penis består av penisroten, penisskaftet og penishodet, og er dekket av tynn, hårløs hud som er rikelig forsynt med glatt muskulatur og ligger løst i forhold til de underliggende vevene. På undersiden er det en langsgående «søm» i huden (raphe penis) som har en embryonal opprinnelse. Urinrøret går gjennom undersiden av penis og munner ut i en spalteformet overflateåpning i spissen av penishodet

Kilde: snl.no

 

Anonymkode: 86dba...5d0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...