Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. august 2005 #21 Del Skrevet 26. august 2005 Lykke til på jobbintervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 27. august 2005 #22 Del Skrevet 27. august 2005 Heisann Jeg har fått meg jobb!!! Weeeeh!!!! :enig_anim: Begynner på opplæring på torsdag, forhåpentligvis får jeg jobbe mye! Samantha: Kjekt å se deg igjen!! Har ikke vært så aktiv inne hos deg heller... Av samme grunn, egentlig, har blitt fryktelig lite KG i sommer! Utrolig artig at du havnet på samme hybel som #Spidergirl#, hehe. Jeg kjenner jo henne Dark Angel: Hehe, jepp, selv har jeg vel shoppet litt i overkant av budsjettet nå... Trenger klær! Går jo fremdeles med en del av de samme klærne jeg kjøpte for 5 år siden. Føler meg alltid som en slask som går i utslitte klær, vil ha nye Her er det forresten veldig fint høstvær akkurat for øyeblikket, håper det holder seg sånn resten av helgen. Unchained Melody er fin, ja ¤Escada¤: Har lyst å gå med en millitærmønstret slags kjole (ser litt selebukseaktig ut oppe og skjørt nede). (Har lett etter bilde på nettet, men finner ikke). Og så en eller annen topp under denne da. Kanskje Kommer vel til å skifte hundre ganger før jeg bestemmer meg.. har jo planlagt å treffe drømmemannen i kveld Hjemmekos er bra!! Så får vi håpe E. kommer hjem fra ferien snart Mrs. potter: Thank you Får vel sette igang med oppvask og sånt styr jeg nå da. Er mye kjekkere å ha helg når hybelen er ren og ryddig Er bare såååå glad for at jeg fikk den jobben!! Trenger jo ikke jobbe så forferdelig mye en gang, bare det å ha en ekstrajobb å gå til føles bra. Å finne seg jobb i Bergen er ikke verdens enkleste sak. Han som ansatte meg fikk faktisk telefon fra en søker bare da jeg var der. Må huske: Skaffe nytt skattekort (evt. det fra sommerjobben) og ta med på torsdag. God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 27. august 2005 #23 Del Skrevet 27. august 2005 ****Sniff**** Mmmmm.... Det lukter taco Sitter her, kledd til fest. Med STOORE øredobber og alt for kort kjole *hjeeelp*. Kooooser meg forderva med trance musikken min, brisen og i jævlig godt humør GLAD I DERE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. august 2005 #24 Del Skrevet 27. august 2005 Grattis med jobben!! Og brisen er bra... Jeg liker å være brisen,herlig følelse. Kort kjole og topp humør,dette lover bra for en tur på byen Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. august 2005 #25 Del Skrevet 27. august 2005 Gratulerer med jobben!!!!!!!!!!!!!!!!! (hadde allerede glømt at du sku på sånt intervju eg... ) Blir kjekt med litt ekstra penger i lommeboka då...!! :blunke: Hørtes stilig ut den kjolen din då!!!!!!! Er det den millitermønstrete kjolen du har valgt deg idag eller?? :rosasmil: Får håpa du møte noe snacksy ute på byn idag då vettu...!!!! Håpe du har det kjekt og er ute å gjør Bergen by skikkelig uttrygg!!!!!!!!!!!!!!!!1 Ellers vil eg bare si at eg er kjempe glad i deg! Sitte forøvrig her med min kjære og tar gumse på snop.. og tar meg en smirnof ice... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 28. august 2005 #26 Del Skrevet 28. august 2005 Hehe, sovet i 11 timer....! Herlighet Kom hjem litt tidlig i går, halv fire. Er ikke fyllesyk i dag, deilig... Var gøy i går da Vi fikk sitte på med noen inn til byen, hadde egentlig tenkt å gå... Ble skvist inn i en bil med fire bergensgutter vi ikke kjenner. Hihi, kjekt å slippe å gå innover med de skoene Var på Mood først, etterpå Cafè Clue (favorittplassen min ). Traff vanvittig mange folk, noen jeg kjente til og med, og det var jo litt gøy Koste meg, dansa og drakk, men traff ikke the man of my dreams i går heller I dag blir det rydding og vasking, mamma kommer på besøk til oss i morgen, skal overnatte til tirsdag... Ble ikke militærkjole i går, ¤Escada¤. Hehe.. Fant ut at den var way too short... Gikk med skjørt heller, kort det og, men ikke sånn at halve baken viser når jeg sitter meg ned Kjempeglad i deg og, håper du har hatt en fin helg så langt! Ja, brisen er supert, Mrs. Potter! Glad jeg ikke ble gørrfull i går, er litt ekkel da God søndag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 28. august 2005 #27 Del Skrevet 28. august 2005 wow ny dagbok D visste ikkje eg heller. Håper du hadde det kjekt ute d hadde iallefall eg. Du må føra t målet om hybel at du må finna deg ein hybel som eg kan besøka deg i..... Og at du må ta deg råd te ein tur opp t volda. gla i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 28. august 2005 #28 Del Skrevet 28. august 2005 Heia...!! Så bra at du koste deg igår då!! Du snakte om at d var en fyr som kom bort og prata litt med deg... og som begynte å peka på 2 kompisar av han og spurte om du kunne væra intresert i noen av de... og blitt sammen med ein av de.....! Er d dummaste eg har hørt!! At d går ann å væra SÅ tragisk!!!! :grine2: Tenk å få en kompis t å spørra for seg sånn då.... he he he..!! Då er passe teite då!! Bra du bare sa.. ehhh.... nei....!!! Noen folk er til å.. ut av... lure på ka de tenke med hjernen sin når de finne på sånt eg... Nei noen menn er bare tragiske altså... Veit du foresten... eg har aldrig sett dg bruka skjørt når vi har vært ute! Har sikkert med at eg aldrig er ute med deg i Bergen... og bare her heima... Og då er d vel ikke lika mye å pynta seg opp for... :klø: Er vel noe anna i byen.. Bra at du ikkje drakk så mye at du blei fyllasjuk idag då... Noe anna sist vi var ute... TRor d hjelpe å ikkje drikka for mye brennevin... Håpe du får en fin start på uko då imåro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 30. august 2005 #29 Del Skrevet 30. august 2005 Hei... Trøtt i trynet dag Sitter på datarommet på skolen, nettopp ferdig med en oppgave i basisgruppa... Lurer på om vi kan gå klokken 13..? :klø: Lyst hjem og zzzove....! Mamma var på besøk i går, reiser i dag. Ble til at vi gikk på kinarestaurant og spiste nydelig middag... Elsker kinamat, særlig sweet'n'sour. Er ikke ofte jeg lager det lenger heller, hun jeg bor med liker ikke skummel, utenlandsk mat, hehe. Skal du ut i Blueshelga, ¤Escada¤? Jeg tenkte jeg skulle hjem den helga Kan ikke gå glipp av Hellbillies, vet du Og klart jeg skal komme på besøk til deg, #Spidergirl#!! Fly er bra Vil skaffe ny hybel etterhvert og, men akkurat nå får jeg det ikke til. Har nok utgifter som det er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 30. august 2005 #30 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Noen hopper med lette steg over taket mitt *tasle, tasle, tasle*. Fugler Det er så lytt her... Nettopp lastet ned ny musikk til mp3-spilleren. *Avhengig*. Merker det f.eks. når jeg skal ta buss, klarer ikke slappe av uten musikk på øret (bortsett fra hvis jeg har selskap av andre). Er det sunt? Det verste er at volumet så og si er på topp, er liksom de høye lydene som gir meg mest utbytte. Jeg kommer til å miste hørselen før jeg fyller 40... Uansett elsker jeg musikk. Kan bli rolig og avslappet, eller full av energi... Musikk er medisin. Må lese litt mer fra pensum i dag. Lese ut boken om Småbarnspedagogikk (kjempefin bok, særlig fordi jeg har nevøer i denne alderen!!), og begynne og lese I bevegelse (bl.a. om sansemotorikk). Har fått skikkelig flyt på lesingen nå :lese: Barnehagepraksis i oktober - here I come! *Klar til dyst*! Gleder meg over å få mer og mer ansvar og styring for hver praksis. Første gangen var jeg dritnervøs når jeg skulle ha opplegg, nå liker jeg det. Går i riktig retning, m.a.o. Endret 30. august 2005 av ¤Chanela¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 31. august 2005 #31 Del Skrevet 31. august 2005 De 7 dødssynder SINNE 1. Hvem var den siste personen du ble sint på? - Meg selv! Fordi jeg forsov meg i dag 2. Hva er ditt favorittvåpen? - Ehm.. Kommer an på.. Sinte blikk, kanskje? 3. Ville du slått en person av det motsatte kjønn? - Ja, hvis han hadde vært slem nok mot meg, så. 4. Hva med en av samme kjønn? - Ser det ikke helt for meg?! 5. Hvem var den siste personen som ble sint på deg? - Søstra mi blir ofte litt sur når jeg okkuperer hennes PC til alle tider. 6. Hva blir du mest sint på? - Folk som er slem mot mennesker eller dyr jeg liker. 7. Er du langsint? - Nei, heldigvis ikke LATSKAP 1. Er det noen faste gjøremål du sluntrer unna om dagen? - Er flink til å ''glemme'' å lese fag.. 2. Hva er det seneste du har stått opp? - Har stått opp i 16-tida dagen etter en fylle. 3. Nevn en person du har tenkt å kontakte, men som du har utsatt? - En person i banken.. 4. Hva var den siste dårlige unnskyldningen du kom med? - Sove 5 minutter lenger fordi badet er opptatt.. 5. Pleier du å se hele reklamepausen? - Ja, gjør ofte det. Liker reklamer.. 6. Når var sist gang du trente skikkelig? - Tok meg en real løpetur forrige uke 7. Hvor mange ganger trykket du på snooze-knappen på vekkerklokka di i dag tidlig? - To, tre ganger ble det visst FRÅTSING 1. Hva er den dyreste favorittdrikken din? - Strawberry daiquiri 2. Hvor mye alkohol er det meste du har drukket på en kveld? - En hel halvflaske sprit, og en hel del samme kveld som jeg ikke husker... 3. Har du noen gang deltatt på et slankekurs? - Nei, synes ikke jeg trenger det. 4. Har du problemer med vekta di? - Nei. I så fall måtte det vært fordi jeg er tynn.. 5. Foretrekker du søtsaker, salte ting eller krydret mat? - Kommer an på humøret. Liker det meste 6. Har du noen gang kikket bort på et barn eller et lite dyr og tenkt "mat"? - Nei, er det noen som gjør det????! BEGJÆR 1. Hvor mange mennesker har du sett nakne, utenom familie? - Det vet jeg ikke. har jo dusjet endel ganger i fellesgarderober før gym og svømming. 2. Hvor mange mennesker har sett deg naken, utenom familie? - Samme som forrige spørsmål. 3. Har du noen gang tatt deg selv i å stirre på skrittet til noen, under en vanlig samtale? - Ja, men ikke med vilje 4. Har du hatt sex? - Ja. 5. Hva er din favorittkroppsdel på noen du har lyst på? - Øyne, munn og litt til. 6. Har du noen gang blitt tatt for å være en prostituert? - Får virkelig ikke håpe det 7. Har du noen gang måttet teste deg for graviditet eller kjønnssykdommer? - Aldri for kjønnssykdommer, men for graviditet. GRÅDIGHET 1. Hvor mange kredittkort har du? - Har VISA, men regner ikke det som et kredittkort. 2. I hvilken butikk bruker du alltid for mye penger? - Overalt 3. Hvis du hadde en million, hva ville du brukt den på? - Leilighet, førerkort og bil. 4. Ville du helst vært rik eller berømt? - Rik 5. Ville du tatt en veldig kjedelig jobb, dersom du kunne tjene sinnsyke mengder penger på den? - Kommer an på hvilken jobb det er snakk om. 6. Har du noen gang stjålet noe? - Stjal leker av bestisen nå jeg var liten. Men hun stjal av meg og, så vi var vel like gale begge to! 7. Hvor mange MP3-filer har du på harddisken din? - Alt for mange!! HOVMOD 1. Hva har du gjort som du er mest stolt over? - Vanskelig å si. Er stolt over de (få) GODE karakterene som jeg har fått tidligere. 2. Hva har du gjort som dine foreldre er mest stolt over? - Jeg tror de er litt stolt av at jeg går på høgskole, ingen av dem har høyere utdannelse selv. 3. Hva ønsker du å fullføre her i livet? - Fullføre utdannelsen min. 4. Blir du irritert dersom du blir nummer to? - Litt.. 5. Har du noen gang deltatt i en konkuranse hvor du var sikker på å vinne? - Ja, var veldig glad i konkurranser og spill da jeg var liten, hatet og tape. 6. Har du noen gang jukset i ett spill? - Ja, verden gikk jo under hvis noen vant over meg! 7. Hva har du gjort i dag som du er stolt av? - Lite... MISUNNELSE 1. Hvilken ting (eller person) som en av vennene dine har, har du mest lyst på? - Er litt misunnelig på de som har baby, hehe. Vil ikke ha deres baby, men håper jeg får min egen en gang. 2. Hvis du kunne vært hvem som helst i hele verden, hvem ville du valgt? - En eller annen pen og rik modell, film- eller popstjerne. Men hadde sikkert ikke vært fornøyd da heller.. 3. Har noen vært utro mot deg noen gang? - Tror ikke det, vet ikke... 4. Har du noen gang ønsket at du så annerledes ut? - Mange ganger. 5. Hvilket medfødt talent skulle du ønske at du hadde? - Skulle ønske jeg hadde et talent innenfor dans eller turn. 6. Skulle du ønske det var du som hadde funnet på denne listen med spørsmål? - Nei, egentlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 31. august 2005 #32 Del Skrevet 31. august 2005 Hey.... Litt av noen lister du har.. Skal du heim til blueshelga eller? Eg kunne tenkt meg ut... Selv om d ik e heilt min type musikk så skjer d værtfall litt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 31. august 2005 #33 Del Skrevet 31. august 2005 Hallais ¤Escada¤ Ska nok heim, ja Blueshelga må vi få med oss, veit du!! Komme nok med bussen fredags kveld. Ka dag hadde du tenkt deg ut då? Veit du kem fleir som ska spilla enn Hellbillies? Eg ha kje peiling - I morgen skal jeg få opplæring i ny jobb Gleder meg, gruer meg. Tenk hvis jeg BARE gjør feil, eller om ingen av kollegaene liker meg? *hjelp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 31. august 2005 #34 Del Skrevet 31. august 2005 Hmmm.... har ikkje anelse... men eg kan vel alltids finna meg ein brosjyre et sted.. Lykke til imåro på nye jobben då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 31. august 2005 #35 Del Skrevet 31. august 2005 lykke til på opplæring!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. september 2005 #36 Del Skrevet 1. september 2005 Hallaisen!! Koss var d på jobben idag då?? Håpe d gikk bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 2. september 2005 #37 Del Skrevet 2. september 2005 Heisann Opplæringen på ny jobb gikk fint det, jeg lærte veldig masse nytt bare i går. Gikk litt treigt i kassen i begynnelsen, men sånn er det vel med alle, hehe. Spesiell butikk og. Skulle slå inn en pakke med sugerør, f.eks., og koden står for en hel kartong, så denne vesle pakken kom på over 1300 kroner, hehe. Nett litt dyrt Foreløpig skal jeg jobbe hver torsdag, 10.30-18.30. I går kveld lynte og tordnet det noe innforjævlig her i Bergen. Var ikke bare et par små nedslag heller, det gikk i ett i timesvis. Jeg satt sammenkrøket i sofaen med pledd over meg, synes tordenvær er skikkelig skummelt, særlig når det er nærme. Tellte sekundene, nærmeste var 700 meter fra oss Skal sikkert feste litt i morgen også, en venninne skal til byen og besøke den nye kjæresten sin, hun er sååå forelska. Jeg er driiitnysgjerrig Må finne ut hvem denne typen er At det er fredag i dag, er bare herlig! I morgen tidlig skal jeg ligge og dra meg til jeg er helt våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2005 #38 Del Skrevet 2. september 2005 Heisann, og grattis med ny dagbok! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 3. september 2005 #39 Del Skrevet 3. september 2005 Titter innom den nye boken din med en hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 3. september 2005 #40 Del Skrevet 3. september 2005 Hei og god helg til dere Testet meg: Your Inner European is French! Smart and sophisticated. You have the best of everything - at least, *you* think so. I kveld blir det sikkert en liten tur ut på et utested. Har kommet til en desperat fase av singeltilværelsen, hehe. Må ut og lete etter mannfolk før det er for seint Ellers skal jeg slappe av og kose rumpa av meg (les: sofasliting og godterispising) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå