Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 17. desember 2005 #241 Skrevet 17. desember 2005 Om en uke er det: JULAFTEN Weeee! Var og trasket i byen i dag, har kjøpt masse rart, sett på enda mer. Er nesten ferdig med alle, kun smått igjen Det ordner seg i år og! God tanke. Er alltid redd for å slippe opp for penger eller glemme noen.
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 17. desember 2005 #242 Skrevet 17. desember 2005 Julegavene til familien: Pappa: Får konfekt med rom + ? Mamma: Håndmixer og smått til scrapbooking som hun driver med. Søster N (26 år): Sengetøy og en ting til. Søster G (25 år): Snacksy undertøy og elgsmykke (har brosje i samme serie). Nevø O (3.4 år): Bok om Byggmester Bob + Nevø J (snart to år): Boka ''Alle får sitte på'' +. ← Så er jeg (så og si) ferdig med alle vennene
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 18. desember 2005 #243 Skrevet 18. desember 2005 Begynner å bli ferdig med julegavane du og ja... godt d..... pipa når du komme heimm snart då.. så eg får nett møtt deg og sånn...
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. desember 2005 #244 Skrevet 21. desember 2005 Må ha ei kjempe flott jul då.. snallast no imåro og foresten..
Gjest Meteora Skrevet 22. desember 2005 #245 Skrevet 22. desember 2005 Hei vennen God jul & godt nyttår Håper du får kost deg en masse!
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 23. desember 2005 #246 Skrevet 23. desember 2005 Koser du deg heima el? Sitter her på jobben og lurer... måtte nett bare kikke innom.... Håper du får en fin julaften imorra då...
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 26. desember 2005 #248 Skrevet 26. desember 2005 Takk for fine julehilsninger :klem: Har det kjempefint jeg nå. Koser meg skikkelig, med god mat, TV og familien min. Litt senere i dag kommer også tantebarna mine fra Stavanger. De skal være her hos oss i romjula Fikk masse kjekt til jul! DVD-spiller, cowboysboots, undertøy, deilige såper og kremer, to fine hjemmestrikkede skjerf, sminke, telysholdere, snop, penger, sengetøy, ansiktsmaske.. mye gøy. Så jeg er fornøyd
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. desember 2005 #249 Skrevet 26. desember 2005 Kos at du har d kjekt heima då.. Må ha en kjempe flott romjul då!
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. januar 2006 #250 Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår vennen!!!!! Håpe du hadde det fint igår! :sjarmor:
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 5. januar 2006 #251 Skrevet 5. januar 2006 Hallaisen... kor blir d av deg for tida då..? Var d godt å komma tilbake til Bergen då? Kan no tenka meg d då... Ut til helga el? Misunne deg som er der borte... kunne SÅÅÅÅÅ tenkt meg å gått ut der no altså...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå