Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 17. desember 2005 #241 Del Skrevet 17. desember 2005 Om en uke er det: JULAFTEN Weeee! Var og trasket i byen i dag, har kjøpt masse rart, sett på enda mer. Er nesten ferdig med alle, kun smått igjen Det ordner seg i år og! God tanke. Er alltid redd for å slippe opp for penger eller glemme noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 17. desember 2005 #242 Del Skrevet 17. desember 2005 Julegavene til familien: Pappa: Får konfekt med rom + ? Mamma: Håndmixer og smått til scrapbooking som hun driver med. Søster N (26 år): Sengetøy og en ting til. Søster G (25 år): Snacksy undertøy og elgsmykke (har brosje i samme serie). Nevø O (3.4 år): Bok om Byggmester Bob + Nevø J (snart to år): Boka ''Alle får sitte på'' +. ← Så er jeg (så og si) ferdig med alle vennene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 18. desember 2005 #243 Del Skrevet 18. desember 2005 Begynner å bli ferdig med julegavane du og ja... godt d..... pipa når du komme heimm snart då.. så eg får nett møtt deg og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. desember 2005 #244 Del Skrevet 21. desember 2005 Må ha ei kjempe flott jul då.. snallast no imåro og foresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 22. desember 2005 #245 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei vennen God jul & godt nyttår Håper du får kost deg en masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 23. desember 2005 #246 Del Skrevet 23. desember 2005 Koser du deg heima el? Sitter her på jobben og lurer... måtte nett bare kikke innom.... Håper du får en fin julaften imorra då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 #247 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 26. desember 2005 #248 Del Skrevet 26. desember 2005 Takk for fine julehilsninger :klem: Har det kjempefint jeg nå. Koser meg skikkelig, med god mat, TV og familien min. Litt senere i dag kommer også tantebarna mine fra Stavanger. De skal være her hos oss i romjula Fikk masse kjekt til jul! DVD-spiller, cowboysboots, undertøy, deilige såper og kremer, to fine hjemmestrikkede skjerf, sminke, telysholdere, snop, penger, sengetøy, ansiktsmaske.. mye gøy. Så jeg er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. desember 2005 #249 Del Skrevet 26. desember 2005 Kos at du har d kjekt heima då.. Må ha en kjempe flott romjul då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. januar 2006 #250 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår vennen!!!!! Håpe du hadde det fint igår! :sjarmor: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 5. januar 2006 #251 Del Skrevet 5. januar 2006 Hallaisen... kor blir d av deg for tida då..? Var d godt å komma tilbake til Bergen då? Kan no tenka meg d då... Ut til helga el? Misunne deg som er der borte... kunne SÅÅÅÅÅ tenkt meg å gått ut der no altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå