heavyheart Skrevet 24. mars 2021 #581 Del Skrevet 24. mars 2021 Bettys skrev (2 timer siden): Jeg likte veldig godt Rachel i «Suits,» men det er selvsagt en fiktiv karakter. På meg virker det som at Meghan er litt av en diva som krever å være i sentrum, og at Harry lar henne gjøre som hun vil. Jeg så på en engelsk blogg videoer av Meghan og Harrys møter med diverse prominente folk, b.la statsleder i Marokko. Meghan bante seg vei for å hilse på dem før Harry og noen ganger omtrent puffet han av veien. Ja, virker som hun har viklet seg inn ien drama-verden der hun spiller offeret? Litt kjipt at Harry blir omtrent ydmyket av henne, stakkarn er jo for godtroende... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 24. mars 2021 #582 Del Skrevet 24. mars 2021 MaleficentAurora skrev (3 minutter siden): Når du googler henne så finner du svært lite positivt om henne. Måten hun har opparbeidet seg mot rollen i Suits var ikke på den ærlige måten. Hun innrømmte selv i cast intervjuet at hun løy på audition for å kapre rollen. Ikke en gang Suits klarte å sette navnet hennes høyt på Hollywood plakaten. Da de var på løvens konge premieren så fikk hun en som forteller stemmer i filmen Elefantene jobb pga Harry, noe som floppet etter som det ikke gikk den veien som Disney hadde håpet på ift høyt streamings mål. Hadde ikke hun hatt Harry så ville hun aldri fått en såkalt "kontrakt" med Disney. Hun er såkalt attraktivt pga Harry og ikke pga sin egen arbeid innefor diverse områder. De dørene hun har gått gjennom siden 2018 ville hun aldri hatt muligheten til om hun ikke var gift med en svært høyt profilert person som har en tittel som svært få er født med. Oy det om Suits øg løgnene visste jeg ikke. Men overrasker meg ikke. Det jeg ikke forstår er hvordan en snart 40 år gammel dame kan fortsette å lyve, uten å tenke over at hun vil bli avslørt. Selv tenker jeg skal du først lyve, så vær smart nok til å lyve om noe som ikke blir gjennomskuet. Det er jo kjent at daten med Harry var en planlagt blind date fra Meghans side. Også dette løy hun om i forlovelse intervjuet. Jeg sitter med inntrykket av at selv Oprah var skeptisk til Meghan sine uttalelser i intervjuet. Ansiktsuttrykket til oprah sa litt synes jeg. Har sett oprah intervjue andre, for.eks foreldrene til Madeleine Mccann, og da observerte jeg samme ansiktsuttrykk. Synes også oprah fikk et annet uttrykk i ansiktet når Harry kom inn i intervjuet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 24. mars 2021 #583 Del Skrevet 24. mars 2021 (endret) LysOgVarme skrev (11 minutter siden): Oy det om Suits øg løgnene visste jeg ikke. Men overrasker meg ikke. Det jeg ikke forstår er hvordan en snart 40 år gammel dame kan fortsette å lyve, uten å tenke over at hun vil bli avslørt. Selv tenker jeg skal du først lyve, så vær smart nok til å lyve om noe som ikke blir gjennomskuet. Det er jo kjent at daten med Harry var en planlagt blind date fra Meghans side. Også dette løy hun om i forlovelse intervjuet. Jeg sitter med inntrykket av at selv Oprah var skeptisk til Meghan sine uttalelser i intervjuet. Ansiktsuttrykket til oprah sa litt synes jeg. Har sett oprah intervjue andre, for.eks foreldrene til Madeleine Mccann, og da observerte jeg samme ansiktsuttrykk. Synes også oprah fikk et annet uttrykk i ansiktet når Harry kom inn i intervjuet. Det er bare å ta dette eksemplet da hun fortalte at hun kjente prinsesse Eugenie som er kusinen til Harry lenge før hun møtte Harry selv og ante ikke hvem han var. Hvor ligger løgnen hen da? Jo løgnen er da den at hun visste hvem Harry var og visste at hun hadde en utmerket mulighet i å komme kontakt med han gjennom hans kusine. Min personlig tanke av dette er at det er kusinen som er den "hemmelige" personen bak deres "blind" date. For hvordan er det mulig å ha et godt vennskap til ei som er barnebarn av Englands monark, niese av avdøde prinsesse Diana og kusine til Harry uten å vite hvem han er? Meghan visste nøyaktig hva hun gjorde og hva hun la ut på. William og Harry er de mest populære å profilerte prinser som finnes. Den som ikke vet hvem de er bor under en svær fjell langt ut i kokk. Endret 24. mars 2021 av MaleficentAurora 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gardinella Skrevet 24. mars 2021 #584 Del Skrevet 24. mars 2021 (endret) Woho Endret 24. mars 2021 av Gardinella 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 24. mars 2021 #585 Del Skrevet 24. mars 2021 Ganske pussig å lyve om at de giftet seg tre dager før bryllupet. Forsto hun ikke at det var lett å ettergå 😊 Med sånne løgner ville alle mistet troverdigheten. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 24. mars 2021 #586 Del Skrevet 24. mars 2021 MaleficentAurora skrev (3 minutter siden): Det er bare å ta dette eksemplet da hun fortalte at hun kjente prinsesse Eugenie som er kusinen til Harry lenge før hun møtte Harry selv og ante ikke hvem han var. Hvor ligger løgnen hen da? Jo løgnen er da den at hun visste hvem Harry var og visste at hun hadde en utmerket mulighet i å komme kontakt med han gjennom hans kusine. Min personlig tanke av dette er at det er kusinen som er den "hemmelige" personen bak deres "blind" date. For hvordan er det mulig å ha et godt vennskap til ei som er barnebarn av Englands monark, niese av avdøde prinsesse Diana og kusine til Harry uten å vite hvem han er? Meghan visste nøyaktig hva hun gjorde og hva hun la ut på. William og Harry er de mest populære å profilerte prinser som finnes. Den som ikke vet hvem de er bor under en svær fjell langt ut i kokk. Ja alle skjønner Meghan lyver når hun sier hun ikke visste hvem Harry var. Finner hele dama skremmende. Huset de har kjøpt er visstnok satt i Meghans navn, og det er det nok en baktanke med. Når det kommer til Harry, vet han nok veldig godt hvem han har gått inn i et forhold med. Problemet hans er det blir umulig å gå fra henne, da med tanke på ydmykelsen han må føle på ved å innrømme han valgte feil dame. Det andre problemet er sønnen, vanskelig å gå fra en dame npr de nettop har fått barn, og de venter barn nr 2. En ting jeg derimot er sikker på, er at kongefamilien tar imot Harry med åpne armer den dagen han returnerer til de. Årsaken til problemene er jo nettop Meghan, noe kongefamilien gjennomskuet FØR bryllupet. Skilsmisse blir det, spørsmålet er bare når Harry vil finne styrke til å ta det steget. Håper bare han er smart nok til å gjemme bort hans andel av arv og formue, før Meghan har fått satt fingrene sine i de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 24. mars 2021 #587 Del Skrevet 24. mars 2021 Hvorfor fremstiller dere Harry som om han ikke eier sine egne meninger, er svak og forsvarsløs, underdanig, myk, og som en hund som logrer og bøyer og bukker under? 🤔 kanskje han er sjalu på broren sin, kanskje han egentlig ikke liker familien sin, kanskje han «bruker» kona si like mye som kona «bruker» han. Han er jo tross alt en prins, og jeg vil jo tro at en prins er oppdratt til å ha en viss skepsis med de han omgås for ikke å bli utnyttet og slikt 🤔 hvorfor skulle han være redd for en fremtidig skilsmisse? Han har foreldre som skilte seg... det er tross alt ikke SÅ uvanlig for de kongelige. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 24. mars 2021 #588 Del Skrevet 24. mars 2021 (endret) Leonaen skrev (22 minutter siden): Hvorfor fremstiller dere Harry som om han ikke eier sine egne meninger, er svak og forsvarsløs, underdanig, myk, og som en hund som logrer og bøyer og bukker under? 🤔 kanskje han er sjalu på broren sin, kanskje han egentlig ikke liker familien sin, kanskje han «bruker» kona si like mye som kona «bruker» han. Han er jo tross alt en prins, og jeg vil jo tro at en prins er oppdratt til å ha en viss skepsis med de han omgås for ikke å bli utnyttet og slikt 🤔 hvorfor skulle han være redd for en fremtidig skilsmisse? Han har foreldre som skilte seg... det er tross alt ikke SÅ uvanlig for de kongelige. Kjærlighet gjør en blind. På alle bilder vi ser av Harry ser han veldig lei seg og nedbrutt ut. Jeg tenker også at de som har vært gjennom en skilsmisse, hvor det er barn involvert, vet hvor vanskelig det er å bryte ut av ekteskapet. Endret 24. mars 2021 av LysOgVarme Tilføyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 24. mars 2021 #589 Del Skrevet 24. mars 2021 LysOgVarme skrev (33 minutter siden): Ja alle skjønner Meghan lyver når hun sier hun ikke visste hvem Harry var. Finner hele dama skremmende. Huset de har kjøpt er visstnok satt i Meghans navn, og det er det nok en baktanke med. Når det kommer til Harry, vet han nok veldig godt hvem han har gått inn i et forhold med. Problemet hans er det blir umulig å gå fra henne, da med tanke på ydmykelsen han må føle på ved å innrømme han valgte feil dame. Det andre problemet er sønnen, vanskelig å gå fra en dame npr de nettop har fått barn, og de venter barn nr 2. En ting jeg derimot er sikker på, er at kongefamilien tar imot Harry med åpne armer den dagen han returnerer til de. Årsaken til problemene er jo nettop Meghan, noe kongefamilien gjennomskuet FØR bryllupet. Skilsmisse blir det, spørsmålet er bare når Harry vil finne styrke til å ta det steget. Håper bare han er smart nok til å gjemme bort hans andel av arv og formue, før Meghan har fått satt fingrene sine i de. Her må jeg si at du traff spikeren 100% og jeg er så enig med deg. Leonaen skrev (15 minutter siden): Hvorfor fremstiller dere Harry som om han ikke eier sine egne meninger, er svak og forsvarsløs, underdanig, myk, og som en hund som logrer og bøyer og bukker under? 🤔 kanskje han er sjalu på broren sin, kanskje han egentlig ikke liker familien sin, kanskje han «bruker» kona si like mye som kona «bruker» han. Han er jo tross alt en prins, og jeg vil jo tro at en prins er oppdratt til å ha en viss skepsis med de han omgås for ikke å bli utnyttet og slikt 🤔 hvorfor skulle han være redd for en fremtidig skilsmisse? Han har foreldre som skilte seg... det er tross alt ikke SÅ uvanlig for de kongelige. Framstillingen av han blir gjort av hans handlinger ift Meghan og fordi han alltid lar Meghan var den som føre an ordet i det forholdet uft intervjuer og podcasten deres. Man ser klart å tydelige at han er under kuet av henne til en viss grad. Harry er ikke en sterk å selvstendig person slik som hans storebror William er, så det er mye sjalusi der og gå fra harry. Det har aldri skjedde løpet at William å Kates historie at han har føret hele intervjuet eller gitt bemerkninger på hva hun skal si eller ikke. De er samkjørt å forstår sine roller i det offentlige rom. Bare for å legge til en tilegg litt ekstra så omtalte Meghan Harry som prins da hun snakket med faren sin, og ikke som drømmemannen. Meghan var allerede i et forhold med en kjendiskokk fra Canada når hun gikk på "blind date" med Harry. Hun hadde to egg i kurven sin til hun valgte gullegget med Dianas diamant på. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 24. mars 2021 #590 Del Skrevet 24. mars 2021 MaleficentAurora skrev (11 minutter siden): Meghan var allerede i et forhold med en kjendiskokk fra Canada når hun gikk på "blind date" med Harry. Hun hadde to egg i kurven sin til hun valgte gullegget med Dianas diamant på. @MaleficentAurora Hun var også på date med Piers, samme kveld som hun traff Harry. Piers har jo uttalt han satte Meghan i en taxi etter de hadde tatt et par drinker. Her har Meghan gått fra en kjendis som er mange millionær, til slutt å gå for Harry som er prins og gir henne mer oppmerksomhet og penger. Kanskje det var en vennskapelig drink, men selv tror jeg Meghan var på jakt etter en kjendis millionær som kunne få henne opp og fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 24. mars 2021 #591 Del Skrevet 24. mars 2021 LysOgVarme skrev (2 minutter siden): @MaleficentAurora Hun var også på date med Piers, samme kveld som hun traff Harry. Piers har jo uttalt han satte Meghan i en taxi etter de hadde tatt et par drinker. Her har Meghan gått fra en kjendis som er mange millionær, til slutt å gå for Harry som er prins og gir henne mer oppmerksomhet og penger. Kanskje det var en vennskapelig drink, men selv tror jeg Meghan var på jakt etter en kjendis millionær som kunne få henne opp og fram. Det stemmer som du sier. For Meghan kuttet kontakten med Piers etter den drinken. Så jeg forstår hvorfor Piers er forbanna på henne. Han ble brukt slik at hun kunne få et forsøk på og komme lengre opp i kjendis verden. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 24. mars 2021 #592 Del Skrevet 24. mars 2021 Justlooking skrev (52 minutter siden): Ganske pussig å lyve om at de giftet seg tre dager før bryllupet. Forsto hun ikke at det var lett å ettergå 😊 Med sånne løgner ville alle mistet troverdigheten. Som jeg har skrevet tidligere tenker jeg dette, i alle fall delvis, handler om kulturforskjellene mellom USA og Storbritannia. Mens det i Storbritannia er regler for hvor og hvordan en vielse skal foregå, er det langt friere i USA. Lovene varierer fra stat til stat, men i mange stater kan nærmest hvem som helst bli ordinert for å utføre vielser, det er bare å bestille via nett, og det er lov å gifte seg der man ønsker. På stranda, hjemme i hagen, i en park... En annen faktor er jo at det kan være at den private seremonien der de utvekslet løfter var der Meghan følelsesmessig ble gift. At det for henne er sekundært at de faktisk ikke ble juridisk gift før i den overdådige bryllupsseremonien hele verden fulgte med på. Et vennepar av meg ble gift på stranda i India for noen år siden, men fikk ikke godkjent søknaden om å få det anerkjent i Norge pga at formalitetene ikke var i henhold til norske regler. De giftet seg på tinghuset noen måneder senere bare for å få det juridiske på plass i hht norsk lov, men de ser på seremonien på stranda som bryllupet sitt. Vielsen på tinghuset var bare en juridisk formalitet. Jeg vet ikke, det er bare tanker jeg har gjort meg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 24. mars 2021 #593 Del Skrevet 24. mars 2021 (endret) Madame Butterfly skrev (5 timer siden): Jeg forstår ikke poenget med å lyve, om helt idiotiske ting. Jeg liker heller ikke begrepet “our truth”, have er galt med “the truth”? Hva er poenget med disse løgnene? Hvorfor? Forstår det virkelig ikke. Det handler om mange ting. For det første trenger de en grunn som rettferdiggjør hvorfor de brøt med kongehuset. Ved å fremstille seg selv som offer for rasisme og dårlig behandling vil mange få sympati med valget. Deretter handler det om omdømme. Meghan sitt omdømme er negativt. Hun fikk skylden for bruddet med kongefamilien, og også det kjølige forholdet mellom brødrene. Ryktene om henne som har tilflytt offentligheten hjelper heller ikke. Det falt mange briter tungt for brystet at Harry, Dianas sønn, har vendt Storbritannia ryggen. De trengte et narrativ som renvasket Meghan. Historien om det private bryllupet var ment å vise at de ikke søker offentlighet, at de er nøysomme folk og at det er ekte kjærlighet; rette opp i inntrykket om at Meghan er en golddigger. I samme slengen får de nok en gang svertet kongefamilien som ubøyelige og lite lydhøre. Diana har en alltid hatt en spesiell plass i britenes hjerter, og det er rimelig kynisk å dra paralleller mellom henne og Meghan. På den måten låner de noe av hennes glans. Samtidig blir det vaskeligere å kritisere Meghan (og Harry) fordi det da lett kan se ut som kritikk av Diana. De har nok gode rådgivere som hjelper dem med taktikk. De prøver å finne en balansegang der de har tilknyttingen til kongehuset (som er det som gjør dem attraktive) og samtidig kutte båndet til alt som lukter av plikt og tradisjon. Siste ord er nok ikke sagt her. Endret 24. mars 2021 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 24. mars 2021 #594 Del Skrevet 24. mars 2021 LysOgVarme skrev (2 timer siden): Kjærlighet gjør en blind. På alle bilder vi ser av Harry ser han veldig lei seg og nedbrutt ut. Jeg tenker også at de som har vært gjennom en skilsmisse, hvor det er barn involvert, vet hvor vanskelig det er å bryte ut av ekteskapet. Kjærlighet gjør ikke SÅ blind hos en mann med så mange valgmuligheter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 24. mars 2021 #595 Del Skrevet 24. mars 2021 MaleficentAurora skrev (1 time siden): Det stemmer som du sier. For Meghan kuttet kontakten med Piers etter den drinken. Så jeg forstår hvorfor Piers er forbanna på henne. Han ble brukt slik at hun kunne få et forsøk på og komme lengre opp i kjendis verden. Piers er en drittunge i en voksen manns kropp. Ingen voksen mann med integritet og klokskap slenger dritt om andre på den måten for å få oppmerksomhet. Så nei at noen har forståelse for hvordan han holder på uansett grunn er for meg et mysterium. Om man liker Meghan eller ikke burde man ta avstand fra slik drittslenging som fremstår som mobbing. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 24. mars 2021 #596 Del Skrevet 24. mars 2021 Leonaen skrev (2 minutter siden): Kjærlighet gjør ikke SÅ blind hos en mann med så mange valgmuligheter. Mener du det er lettere å ta ut skilsmisse hvis du er kongelig? Tvertimot jeg mener det må være vanskeligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 24. mars 2021 #597 Del Skrevet 24. mars 2021 (endret) Leonaen skrev (14 minutter siden): Piers er en drittunge i en voksen manns kropp. Ingen voksen mann med integritet og klokskap slenger dritt om andre på den måten for å få oppmerksomhet. Så nei at noen har forståelse for hvordan han holder på uansett grunn er for meg et mysterium. Om man liker Meghan eller ikke burde man ta avstand fra slik drittslenging som fremstår som mobbing. Da får det være en "mysterium" for deg🙂 Drittslenging son fremstår som mobbing er noe som allerede nok "står" i den skjulte CV til Meghan. Alt Piers har sagt om henne har faktisk stemt på alle punktene. Det har bare tatt tid før brikkene om henne har begynt å falle på plass. Endret 24. mars 2021 av MaleficentAurora 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 24. mars 2021 #598 Del Skrevet 24. mars 2021 Leonaen skrev (11 minutter siden): Kjærlighet gjør ikke SÅ blind hos en mann med så mange valgmuligheter. Feil. Som kongelig så er det desidert vanskeligere å ta ut separasjon og skilsmisse enn hva ordinære ektepar gjør. Som kongelig så har du ikke bare ditt eget navn å tenke på, men et sabla familie historikk, kongelige protokoller og ikke minst at det kommer til stå for alltid i historie bøkene. Dette er noe vanlige folk slipper unna. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 24. mars 2021 #599 Del Skrevet 24. mars 2021 Jøyemeg. For et virvar av spekulasjoner, teorier og galskap! Dere vet at dere sitter og diskuterer ut fra opplysninger i taboloidpressen? Dere skaper MM til en ondskapsfull heks, når dere faktisk ikke aner noen ting om hva som er sant. Dette er noe av det mest absurde jeg har lest. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 24. mars 2021 #600 Del Skrevet 24. mars 2021 Hallepalle2 skrev (9 minutter siden): Jøyemeg. For et virvar av spekulasjoner, teorier og galskap! Dere vet at dere sitter og diskuterer ut fra opplysninger i taboloidpressen? Dere skaper MM til en ondskapsfull heks, når dere faktisk ikke aner noen ting om hva som er sant. Dette er noe av det mest absurde jeg har lest. Akkurat der sa du det, HEKS. Det var på KG vi leste det først 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå