Wit Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter #781 Del Skrevet 23. oktober 2023 Takk 🙂 Hadde en flott helg med venninner på besøk fredag og ellers en rolig og avslappende helg. Nå er det ny uke og nye gode matvaner 🙂 Fikk forresten svar på blodprøvene mine fra jeg var på vanlig sjekk hos legen, og alle er fortsatt kjempefine 👍 Blodsukker er helt normalt og under full kontroll. Så der tok jeg grep i tide 😉 Ønsker alle en fin uke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. oktober 2023 #782 Del Skrevet 23. oktober 2023 Så bra med fine målinger på god helse 🤗 ingenting er bedre enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 23. oktober 2023 #783 Del Skrevet 23. oktober 2023 Gratulerer med fine blodprøver! 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 27. oktober 2023 Forfatter #784 Del Skrevet 27. oktober 2023 Dagens veiing unnagjort, og det er ned 0,5 kg fra for to uker siden. Går jo ikke akkurat veldig fort 😜 I dette tempoet er jeg i mål om litt over ett år, så jeg håper virkelig det går litt raskere også etterhvert 😒 MEN, får jo trøste meg med at det går nedover og ikke oppover og at kroppen min sånn ellers har det bra....... Ønsker alle en god helg 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 27. oktober 2023 #785 Del Skrevet 27. oktober 2023 Grattis med nedgang! God helg! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 27. oktober 2023 Forfatter #786 Del Skrevet 27. oktober 2023 Luka_S skrev (21 minutter siden): Grattis med nedgang! God helg! 😎 Takk 😊 Og i tillegg har jeg kommet meg ut på tur i skogen i dag. Det var utrolig deilig 👌 Lenge siden sist egentlig for jeg har jobbet veldig mye i det siste. Det var friskt og litt kaldt, men med riktige klær på så ble det en fin tur. Skal faktisk gå litt ekstra i kveld også for jeg skal på besøk, og da velger jeg å gå istedenfor buss. Her må jeg bruke de mulighetene jeg har for å få rørt meg litt 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. oktober 2023 #787 Del Skrevet 27. oktober 2023 God helg Wit! Tur i skogen høres utrolig deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #788 Del Skrevet 30. oktober 2023 Dette har vært en helg med mye sosialt. Gøy, men blir kanskje litt mye mat i forhold til planen 😉 Ja, ja. Vi får se hvordan det går med vekta på fredag. MEN, jeg fikk faktisk to turer på fredag, og jeg har planlagt flere fine turer denne uka også. Kanskje ikke i skogen på grunn av snøen, men ihvertfall langs veien. For nå må jeg bare komme igang med turene mine igjen. Tror det er eneste måten å få litt fart på vektnedgangen igjen. Sliter med motivasjonen når vekta går så sakte ned. Føler at det går like sakte de ukene jeg er flink som de ukene jeg ikke holder meg helt til planen. Bittelitt frustrerende, men bare det går nedover så........ Målet mitt får være å komme under 90 (IGJEN!!!) før jul. Så tar vi det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. oktober 2023 #789 Del Skrevet 31. oktober 2023 Ja resultater har jo så utrolig mye å si for motivasjonen! Hvis man jobber og ikke får belønningen, så blir det såå fristende "å gi opp". Men vi vet jo alle hva som skjer da 😶 Og det er kanskje enda mindre fristende... man vil jo ikke være der man var før. Så da er det veldig fint og riktig å gjøre som du gjør. Kanskje øke et gir, gjøre noen små endringer Så må det bare løsne!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 31. oktober 2023 Forfatter #790 Del Skrevet 31. oktober 2023 Amatariel skrev (6 timer siden): Ja resultater har jo så utrolig mye å si for motivasjonen! Hvis man jobber og ikke får belønningen, så blir det såå fristende "å gi opp". Men vi vet jo alle hva som skjer da 😶 Og det er kanskje enda mindre fristende... man vil jo ikke være der man var før. Så da er det veldig fint og riktig å gjøre som du gjør. Kanskje øke et gir, gjøre noen små endringer Så må det bare løsne!! Ja nå er jeg skikkelig i underskudd på kalorier gjennom ukedagene. Jeg har et "spisevindu" på 6 timer der jeg spiser lunsj (ofte salat eller 2 knekkebrød) og middag (som er kalorifattig og sunn). Det betyr at jeg egentlig skal ha en del å gå på i helga. MEN, sånn fungerer det visstnok ikke med min kropp. Uansett, jeg gir ikke opp altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 3. november 2023 Forfatter #791 Del Skrevet 3. november 2023 OK, ned 0,2 kilo sist uke. Dette går jo ikke akkurat så veldig fort 😒 MEN, det går heldigvis nedover da....... Nå nærmer det seg en periode med mye som skjer i helgene, så det kommer vel ikke akkurat å gå så mye fortere frem til jul. Heldigvis bruker jeg ikke å legge på meg så veldig mye i forbindelse med julefeiringen, så får håpe jeg snart er under 90 kilo for gang nummer...... ja, nei det husker jeg snart ikke lenger....... Denne helga fyller datteren min 20 år, så vi skal ut og spise for å feire henne i kveld 🥂 Rart å faktisk ha en så voksen datter, men heldigvis så har hun blitt en fantastisk flott jente som nå er voksen 🎉 MEN, jeg skal holde meg til de litt mer sunne alternativene på restauranten, og kake spiser jeg ikke, så det bør gå bra. I morgen skal jeg fikse en liten "champagne-frokost" til henne siden det er den faktiske dagen. Planen er å bake ostehorn og lage frokost-muffins med egg og spinat (hun er vegetarianer) som jeg serverer med et glass "bobler". Så det blir tidlig opp for å fikse alt før hun våkner 😉 God helg alle sammen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. november 2023 #792 Del Skrevet 3. november 2023 Så koselig med feiring! Jeg har også en datter som snart fyller 20 år! ♥️ Skjønner derfor veldig godt hva du mener med at det er rart å ha et barn som er så voksent. Spesielt siden vi ikke blir noe eldre?? 😅 Snart tar de oss jo igjen. Gratulerer med ukas nedgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 3. november 2023 Forfatter #793 Del Skrevet 3. november 2023 Amatariel skrev (19 minutter siden): Så koselig med feiring! Jeg har også en datter som snart fyller 20 år! ♥️ Skjønner derfor veldig godt hva du mener med at det er rart å ha et barn som er så voksent. Spesielt siden vi ikke blir noe eldre?? 😅 Snart tar de oss jo igjen. Gratulerer med ukas nedgang! 😂 Ja, om noen år så er de "like gamle" som oss 😂 Og nå når hun fyller 20 så er hun jo liksom skikkelig voksen. Syntes egentlig ikke helt hun var det når hun fylte 18, men nå er hun jo ferdig med tenårene også 😉 Og det verste er at jeg ikke synes det er så lenge siden jeg var på "nybakt mamma" og andre nettsteder når hun var bitteliten. MEN, hun er en fantastisk flott jente, så jeg er jo stolt av den hun har blitt, og ikke minst at ungdomstiden har gått veldig fint. Nå var jo jeg "heldig" siden perioden hennes mellom 16 og 18 stort sett var preget av "lockdown" og korona 😂 Så vi slapp noen bekymringer der. Takk for gratulasjoner om nedgang, selv om jeg nok skulle ønske det var litt mer 😉 MEN, så lenge det ikke går oppover får jeg være fornøyd.... Og så får denne helgen bli det den blir. Må jo lage litt ekstra godt når datteren fyller runde år 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 3. november 2023 #794 Del Skrevet 3. november 2023 Gratulerer med datter og med vektnedgangen denne uken Vi må tenke at ned er ned. Noe riktig gjør vi jo siden det ikke går opp i hvert fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 3. november 2023 #795 Del Skrevet 3. november 2023 Gratulerer med lille, store datter og vektnedgang! Håper helgen blir fin! 🩷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillasliv Skrevet 3. november 2023 #796 Del Skrevet 3. november 2023 Gratulerer med 20 år gammel datter🥳 Så herlig det må være å se barnet sitt vokse opp å bli en flott voksenperson❤️ Gratulerer med nedgang også!😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. november 2023 #797 Del Skrevet 3. november 2023 Wit skrev (3 timer siden): Og det verste er at jeg ikke synes det er så lenge siden jeg var på "nybakt mamma" og andre nettsteder når hun var bitteliten. Der var jeg også! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 6. november 2023 Forfatter #798 Del Skrevet 6. november 2023 Amatariel skrev (På 3.11.2023 den 13.38): Der var jeg også! 😂 Jeg var jo i novemberklubben der siden datteren min jo er født i november 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. november 2023 Forfatter #799 Del Skrevet 14. november 2023 Har ikke fått skrevet her på et par uker for det har vært litt hektisk. MEN, jeg henger fortsatt i stroppen og jobber meg nedover håper jeg. Var stillstand på fredag forrige uke, men jeg har et håp om at det kun var på grunn av vann i kroppen, og at jeg får en litt større nedgang denne uka. Ser ihvertfall sånn ut på vekta så langt 😉 Nå er det mye som skjer både på jobb og privat, så dagene flyr av gårde. Gleder meg til jul og til vi er på den andre siden sånn at dagene blir lysere igjen. Kjenner jeg blir sliten og slapp nå når det er mørkt både om morgenen og ettermiddagen. I tillegg har jo ikke været akkurat vært det beste (med unntak av i går). Vel, lover å oppdatere litt mer på fredag, og håper virkelig det blir positive tall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 14. november 2023 #800 Del Skrevet 14. november 2023 Det er tungt med mørketid, alt ser bedre ut når det blir nytt år og det igjen går mot vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå