Gå til innhold

Noen som spår som er treffsikre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

O.G. skrev (På 4.3.2021 den 21.40):

Hvilke kombinasjoner mener du betyr graviditet?

Ryddet for avsporinger og brukerdebatt. 

Perelandra, mod. 

Da slår jeg deg. Kombinasjonene får du ikke vite. Da du ikke har lov!!!!

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lawyam skrev (Akkurat nå):

Da slår jeg deg. Kombinasjonene får du ikke vite. Da du ikke har lov!!!!

He, he, he, jeg har nok mine egne kombinasjoner, sånn sett. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange hemmeligheter jeg også. Flere jeg er voksen nok å ikke dele da det er etiske lover å følge. 

Du kan lese død i kortene også, beryr det at du skal dele kombinasjoner slik at det kan deles med klienter også - eller helsemessige betydninger? Fritt frem fordi du har '30 års erfaring'? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du tenke deg å kikke i kortene for meg? :)  Får jeg utgitt bok?

Anonymkode: b6248...611

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde en variant av "pick a card" på forumet her i årevis, trådene ligger inne på singelforumet. Det var ei artig tid.

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (1 minutt siden):

Jeg gjorde en variant av "pick a card" på forumet her i årevis, trådene ligger inne på singelforumet. Det var ei artig tid.

De husker jeg vet du... jeg ba deg om å trekke et kort for meg i en av de, jrg hadde noe på gang med en og spurte deg om det var liv laga. Du svarte at det var det, men at begge måtte gi like mye innsats i det eller noe sånt. Det gjorde han ikke så jeg ditchet ham. Den dag i dag får jeg meldinger fra ham, så jeg vet hvor jeg finner det ensidige forholdet om jeg vil ha ett haha. 

Anonymkode: 3c9c9...987

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan du tenke deg å kikke i kortene for meg? :)  Får jeg utgitt bok?

Anonymkode: b6248...611

Legger ikke kort på et forum,  beklager.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De husker jeg vet du... jeg ba deg om å trekke et kort for meg i en av de, jrg hadde noe på gang med en og spurte deg om det var liv laga. Du svarte at det var det, men at begge måtte gi like mye innsats i det eller noe sånt. Det gjorde han ikke så jeg ditchet ham. Den dag i dag får jeg meldinger fra ham, så jeg vet hvor jeg finner det ensidige forholdet om jeg vil ha ett haha. 

Anonymkode: 3c9c9...987

Jeg bruker metoden jeg viste for meg her nå, utrolig spennende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (12 minutter siden):

Jeg bruker metoden jeg viste for meg her nå, utrolig spennende.

 

Det ser virkelig spennende ut! Jeg liker måten du tolker kortene på, jeg ser det på en måte. Du har en behagelig måte å se på. 

Anonymkode: 3c9c9...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det ser virkelig spennende ut! Jeg liker måten du tolker kortene på, jeg ser det på en måte. Du har en behagelig måte å se på. 

Anonymkode: 3c9c9...987

1. Jeg noterer meg om det er mange kort fra MA i legget pga det betyr at klienten har lite kontroll over eiga liv.

2. Hvor er balansen mellom suitene, blir det for mye av en sort eller det mangler kort fra en suitte, så blir alt bare vas, man må ha balanse. 

Deretter leser jeg kombinasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (8 timer siden):

Jeg er treffsikker, men jeg lager ikke de der tarottrådene mine lengre.

Kan du se om vi vil klare å bli gravide snart? 

Det er jeg som startet denne tråden 

Anonymkode: 06f7c...46f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (8 timer siden):

Jeg er treffsikker, men jeg lager ikke de der tarottrådene mine lengre.

Hvordan må man gå fram for å bli lest/trukket kort av deg nå da? ☺️ 

Anonymkode: 9243d...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og avsporinger

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/4/2021 at 3:11 PM, AnonymBruker said:

Takk for at du så på meg❤️ Ja du har rett i at jeg trenger å tenke på andre ting en stund nå. Men ser du er forhold senere i livet? Eller blir jeg alene resten av livet?

Anonymkode: cc2f0...563

Det er helt opp til deg og hva du ønsker å bruke energien din på. Og en ting til, du må slutte med å gå på kompromiss med dine egne ønsker.

Anonymkode: f8d01...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/4/2021 at 2:19 PM, AnonymBruker said:

Kan du spå meg iforhold til kjærlighet? ☺️ kvinne 29, løven.

Anonymkode: 79d52...314

Det er en du ikke er ferdig med. Det er ekte og dypt.

Anonymkode: f8d01...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/4/2021 at 8:46 PM, Anonymous 91 said:

Det er jo ikke lov å spå om man kan se graviditet.   Det har jeg lært og jeg holder meg ved det. Du kan gjøre som du vil så gjør jeg som jeg har lært. Det er ikke noe jeg gidder å diskutere. 

Dette er tull.

Det står ingen steder i noen av de 100 bøkene jeg har lest om temaet. Gamle, nye, engelske, norske og svenske utgaver.

Man anbefaler kun at man er forsiktig når det gjelder død. Og det temaet har jeg heldigvis ikke fått opp i kortene noen gang, men jeg har fått "besøk" som vil at jeg formidler beskjeder.

Som nå, til deg. Ikke glem det jeg lærte deg. Ta pauser, og gå ut i naturen. Havet er vakkert.

Anonymkode: f8d01...a8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er tull.

Det står ingen steder i noen av de 100 bøkene jeg har lest om temaet. Gamle, nye, engelske, norske og svenske utgaver.

Man anbefaler kun at man er forsiktig når det gjelder død. Og det temaet har jeg heldigvis ikke fått opp i kortene noen gang, men jeg har fått "besøk" som vil at jeg formidler beskjeder.

Som nå, til deg. Ikke glem det jeg lærte deg. Ta pauser, og gå ut i naturen. Havet er vakkert.

Anonymkode: f8d01...a8e

Og en ting til. Jeg sluttet med å bruke tatot og vanlige spillkort til å spå med for flere år siden. Jeg får mine "syn" og beskjeder til de som skal ha det, der og da, uansett.

Kortene er fine til å lære å kjenne seg selv, men utover det er de ikke nødvendige. De er bare et middel, da kanalen ligger inni deg selv.

Anonymkode: f8d01...a8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er tull.

Det står ingen steder i noen av de 100 bøkene jeg har lest om temaet. Gamle, nye, engelske, norske og svenske utgaver.

Man anbefaler kun at man er forsiktig når det gjelder død. Og det temaet har jeg heldigvis ikke fått opp i kortene noen gang, men jeg har fått "besøk" som vil at jeg formidler beskjeder.

Som nå, til deg. Ikke glem det jeg lærte deg. Ta pauser, og gå ut i naturen. Havet er vakkert.

Anonymkode: f8d01...a8e

Tar pauser på kortlegg ja. Jeg må ha energi til å legge dem også.   Bor ved havet så går ofte tur rundt der.  Som sagt så har jeg lært man ikke skal legge på graviditet,helse og død. Og da unngår jeg å gjøre det.   Selvom jeg av og til skulle ønske jeg kunne(noe stopper meg i å legge om slikt ).  Skulle visst litt om graviditet på meg selv😅 men får vell bare vente å se. Men takk takk. Ha en flott kveld

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det graviditet dere ønsker dere, eller er det barn? 

Jeg mener at siden graviditet er noe som ofte kan gå galt er det uetisk, som jeg forklarte over. Du beveger deg i et landskap hvor du ikke kan svare om det går galt eller ikke.

Ved å se på om dere/andre får barn unngår dere problemstillingen med det uetiske aspektet og blir riktigere da de fleste - om ikke alle - ikke går gjennom livet direkte for å oppleve selve graviditen, men fordi de ønsker seg barn.

Jeg forstår derfor ikke hvorfor det skulle være vanskelig for en spådame å si at denne ikke ønsker å svare på noe  - eller for klient å ikke respektere en spådames etiske grenser uansett hva det handler om.  

Går det ikke an å være såpass seriøs at en kan tørre å si 'jeg vil ikke se på graviditet, men jeg kan se om jeg ser et barn'. 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tarotisten jeg traff for noen uker siden så en graviditet og ikke fortalte meg om det, så blir jeg  pisst. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...