Gå til innhold

Noen som spår som er treffsikre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 19.37):

Jeg er en kvinne på 27 år som så sårt ønsker meg barn.. Vi har prøvd i et halvt år nå uten hell... Er det noen som virkelig er treffsikre som klarer å spå meg og se om jeg kommer til å bli gravid? 

Trenger virkelig et håp🙏

Anonymkode: 06f7c...46f

Jeg er treffsikker, men jeg lager ikke de der tarottrådene mine lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymous 91 skrev (4 timer siden):

Vi som driver med kortlegg og spådom har faktisk ikke lov til å spå om graviditet 

Det er lov å spå at du ser barn, som jeg gjorde. Det er ikke lov å se på svangerskap og foster. Jeg har ikke lov å fortelle om et svangerskap går godt eller ikke eller hva som skjer med det. Jeg har lov å fortelle at jeg ser et barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (21 minutter siden):

Det er lov å spå at du ser barn, som jeg gjorde. Det er ikke lov å se på svangerskap og foster. Jeg har ikke lov å fortelle om et svangerskap går godt eller ikke eller hva som skjer med det. Jeg har lov å fortelle at jeg ser 

Er jo det jeg sier? At graviditet som da er et svangerskap ikke er lov å se på. Må du lese det jeg skriver da

Endret av Anonymous 91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (5 timer siden):

Vi som driver med kortlegg og spådom har faktisk ikke lov til å spå om graviditet 

Hvor er den forskriften nedfellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (Akkurat nå):

Hvor er den forskriften nedfellet?

Spår du om helse,død eller graviditet og dette viser seg og ikke stemme, så kan andre få et stygt utfall. Hva andre gjør bryr meg ikke.  Men jeg gjør det bare ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang må folk lære seg at det ikke finnes synske mennesker som kan spå framtiden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymous 91 skrev (3 minutter siden):

Spår du om helse,død eller graviditet og dette viser seg og ikke stemme, så kan andre få et stygt utfall. Hva andre gjør bryr meg ikke.  Men jeg gjør det bare ikke. 

Hvis man er redd for å bli saksøkt så tenker man som du, men for meg blir det defensiv cartomancy, og jeg er ikke den personen som kan være tarotista på den måten. Jeg tar min klient seriøst og jeg leser det kortene sier til dem. Er jeg i tvil om klienten på et eller annet vis, så sier jeg heller nei takk til å gjøre en lesning  og gir pengene tilbake istedenfor å ikke fortelle hva kortene sier. 

Hvorfor?

Kortene kan fortelle noe klienten skal vite uten at klienten selv spør dem om det. Jeg ærer kortene, jeg er bare kanalen de kommer med sitt budskap igjennom. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (1 time siden):

Hvis man er redd for å bli saksøkt så tenker man som du, men for meg blir det defensiv cartomancy, og jeg er ikke den personen som kan være tarotista på den måten. Jeg tar min klient seriøst og jeg leser det kortene sier til dem. Er jeg i tvil om klienten på et eller annet vis, så sier jeg heller nei takk til å gjøre en lesning  og gir pengene tilbake istedenfor å ikke fortelle hva kortene sier. 

Hvorfor?

Kortene kan fortelle noe klienten skal vite uten at klienten selv spør dem om det. Jeg ærer kortene, jeg er bare kanalen de kommer med sitt budskap igjennom. 

 

Har da ingenting med saksøking å gjøre. Vet det er fler som aldri spår om slike temaer og jeg er en av de. Hva du gjør er opp til deg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (3 timer siden):

Er jo det jeg sier? At graviditet som da er et svangerskap ikke er lov å se på. Må du lese det jeg skriver da

Jeg forsøkte ikke å si deg i mot, men jeg ville bare forklare hvorfor jeg sa barn og ikke sa graviditet da jeg svarte, slik at det ikke ble misforstått. Er helt enig med deg, jeg!!! :) Derfor ville jeg si meg enig også ved å siter DEG!!!

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (Akkurat nå):

Jeg forsøkte ikke å si deg i mot, men jeg ville bare forklare hvorfor jeg sa barn og ikke sa graviditet da jeg svarte, slik at det ikke ble misforstått. Er helt enig med deg, jeg!!! :)

Da er vi enige 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (2 timer siden):

Har da ingenting med saksøking å gjøre. Vet det er fler som aldri spår om slike temaer og jeg er en av de. Hva du gjør er opp til deg..

Men du skrev jo at det ikke var lov å spå om disse temaene på side en, det er ingen som kan hindre noen i å gjøre det med hjemmel i lov....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (6 minutter siden):

Men du skrev jo at det ikke var lov å spå om disse temaene på side en, det er ingen som kan hindre noen i å gjøre det med hjemmel i lov....

Det er jo ikke lov å spå om man kan se graviditet.   Det har jeg lært og jeg holder meg ved det. Du kan gjøre som du vil så gjør jeg som jeg har lært. Det er ikke noe jeg gidder å diskutere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke lov å spå om man kan se graviditet.   Det har jeg lært og jeg holder meg ved det. Du kan gjøre som du vil så gjør jeg som jeg har lært. Det er ikke noe jeg gidder å diskutere. 

Det står ingenting noe sted om at det ikke er lov, men det er helt greit å ikke gjøre det hvis man føler seg ubekvem om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O.G. skrev (10 minutter siden):

Det står ingenting noe sted om at det ikke er lov, men det er helt greit å ikke gjøre det hvis man føler seg ubekvem om det. 

Vet hvertfall at flere proffe på kortlegg ikke gjør det. Jeg starta ifjor,  og gjør bare det som jeg har blitt anbefalt og gjøre. Spør aldri om graviditet,  men viser kortet dette så får de jo såklart vite. Men da har jeg ikke spurt om tema, om du skjønner 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (37 minutter siden):

Det står ingenting noe sted om at det ikke er lov, men det er helt greit å ikke gjøre det hvis man føler seg ubekvem om det. 

Desverre; det er ikke lov å spå i liv og død. Hvis du ikke forstår at et svangerskap ofte blir avbrutt, spontanabortet, osv og ikke forstår konsekvenset hvis det skjer i tillegg har du heller ikke kunnskap nok til å gå inn på det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (32 minutter siden):

Vet hvertfall at flere proffe på kortlegg ikke gjør det. Jeg starta ifjor,  og gjør bare det som jeg har blitt anbefalt og gjøre. Spør aldri om graviditet,  men viser kortet dette så får de jo såklart vite. Men da har jeg ikke spurt om tema, om du skjønner 

Kort alene viser ikke graviditet. Flere kort antyder graviditet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lawyam skrev (2 minutter siden):

Kort alene viser ikke graviditet. Flere kort antyder graviditet.

Noen mnd? 1år heter det. Jeg legger kort gratis. Da jeg øver slik. La meg gjøre ting på min måte så kan dere gjøre ting på deres måte. Takk og ha det bra. Jeg gidder ikke bruke tid på å diskutere med deg ang dette 

Endret av Anonymous 91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (5 minutter siden):

Kort alene viser ikke graviditet. Flere kort antyder graviditet.

Den skulle ikke til deg. Men til hun over

Endret av Anonymous 91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Desverre; det er ikke lov å spå i liv og død. 

Hvor står det`?

Lawyam skrev (2 minutter siden):

 Hvis du ikke forstår at et svangerskap ofte blir avbrutt, spontanabortet, osv 

Hvordan er dette tarotisten som fortalte om et fremtidig svangerskaps skyld?

Lawyam skrev (4 minutter siden):

 og ikke forstår konsekvenset hvis det skjer i tillegg har du heller ikke kunnskap nok til å gå inn på det. 

konsekvenset?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 4.3.2021 den 21.34):

Kort alene viser ikke graviditet. Flere kort antyder graviditet.

Hvilke kombinasjoner mener du betyr graviditet?

Ryddet for avsporinger og brukerdebatt.

Perelandra, mod. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...