Gå til innhold

Noen som spår som er treffsikre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 27 år som så sårt ønsker meg barn.. Vi har prøvd i et halvt år nå uten hell... Er det noen som virkelig er treffsikre som klarer å spå meg og se om jeg kommer til å bli gravid? 

Trenger virkelig et håp🙏

Anonymkode: 06f7c...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt med det der!? Det kommer barn, men går raskere ved å få hjelp/rådgiving, så konsulter legen.

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du blir det. Men ikke med han.

Og du må stole mer på deg selv heretter.

Anonymkode: f8d01...a8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om noen tuller med deg her og sier "nei du får ikke noe barn?" eller hva om jeg vil trøste deg og sier "jeg ser et barn ja!" du må finne håp andre steder. Et halvt år er ikke så lenge! Hvorfor skulle det ikke gå bra? 😊 

Anonymkode: 8cbac...0a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser barn ! Så når spurte når så jeg trær uten løv og mye vind. Vet ikke om det er i år, da blir du gravid eller føder.

Anonymkode: 6e353...342

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere klarsynte😊

Opp gjennom årene har jeg blitt spådd av flere klarsynte at jeg skulle få barn, men nå er jeg singel og midt i 40-årene, og barnet/barna kom aldri. Ser dere hvorfor dette aldri skjedde? 
Og ser dere om jeg kommer til å møte en mann igjen som blir en langvarig kjæreste og samboer? Hadde blitt glad for hjelpen😊

Anonymkode: cc2f0...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som driver med kortlegg og spådom har faktisk ikke lov til å spå om graviditet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonymous 91 said:

Vi som driver med kortlegg og spådom har faktisk ikke lov til å spå om graviditet 

Dette.

Delvis fordi sjelene som skal komme til deg venter på at du er klar for det spirituelt sett. Det hender ofte at man er sammen med en person som man egentlig vet ikke er den rette, men man forsøker å få barn uten hell, og deretter gjør man slutt og begge to får barn veldig raskt med neste partner. Eller at du har noen lærdommer, traumer etc du må jobbe deg gjennom først, eller selvutvikling som er nødvendig. Ta en evaluering av disse tingene. Kanskje er det noe du kan gjøre for å gjøre fortgang i prosessen. 

Anonymkode: 1b5c9...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette.

Delvis fordi sjelene som skal komme til deg venter på at du er klar for det spirituelt sett. Det hender ofte at man er sammen med en person som man egentlig vet ikke er den rette, men man forsøker å få barn uten hell, og deretter gjør man slutt og begge to får barn veldig raskt med neste partner. Eller at du har noen lærdommer, traumer etc du må jobbe deg gjennom først, eller selvutvikling som er nødvendig. Ta en evaluering av disse tingene. Kanskje er det noe du kan gjøre for å gjøre fortgang i prosessen. 

Anonymkode: 1b5c9...107

Interessant. Jeg er ikke ts, jeg er hun som skrev rett over her. Jeg fikk høre jeg skulle få ei nydelig jente som lenge hadde ventet på å bli unnfanget hos meg. Denne lille jenta har jeg ventet på siden den gang, og nå er det for sent. Jeg kan skjønne logikken i det du skriver, at man kanskje ikke er klar, eller at man kanskje har noen lærdommer man skal gjennom, som du sier. Men har ikke alle det? Barn kommer til verden overalt, også til svært unge foreldre, eller foreldre som absolutt ikke er klar til å ta seg av et barn, foreldre som har store problemer med seg selv de ikke har funnet ut av, osv osv. Men det stemmer at jeg er i en lang læringsprosess, jeg har fått masse utfordringer i mitt voksne liv som nok helt sikkert har kommet fordi jeg skal lære noe av det. Så kanskje ligger det noe i det, ja. Men jeg prøver og prøver å finne ut av hva jeg skal lære, og ofte føler jeg at jeg er på god vei, har og funnet mange gode svar. Likevel står utfordringene i kø, og blir bare verre og verre. Hva er det som skjer? Hvorfor er det så mange der ute som tydelig også burde ha lært et og annet, men hvor alt de ønsker kommer til dem likevel? Mann, barn, god helse, kjærlighet, stabilitet, lykke.. hvorfor er noen heldige her og andre stadig må kjempe?

Anonymkode: cc2f0...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Dette.

Delvis fordi sjelene som skal komme til deg venter på at du er klar for det spirituelt sett. Det hender ofte at man er sammen med en person som man egentlig vet ikke er den rette, men man forsøker å få barn uten hell, og deretter gjør man slutt og begge to får barn veldig raskt med neste partner. Eller at du har noen lærdommer, traumer etc du må jobbe deg gjennom først, eller selvutvikling som er nødvendig. Ta en evaluering av disse tingene. Kanskje er det noe du kan gjøre for å gjøre fortgang i prosessen. 

Anonymkode: 1b5c9...107

Jeg er ikke Ts. Så vil heller ikke ha en spådom om graviditet 

Endret av Anonymous 91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (1 time siden):

Jeg er ikke Ts. Så vil heller ikke ha en spådom om graviditet 

Er du klarsynt? Har du lyst å spå meg? Lurer på kjærlighet, om jeg finner en god kjæreste❤️

Anonymkode: cc2f0...563

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er du klarsynt? Har du lyst å spå meg? Lurer på kjærlighet, om jeg finner en god kjæreste❤️

Anonymkode: cc2f0...563

Legger kort. Men det gjør jeg via navn og på melding som regel da jeg sender bilde av korte og hva kortet sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet i tittel: "Noen som spår som er treffsikre?"

Svar: Nei, det er det ingen som gjør.

Anonymkode: 987d8...63f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (6 minutter siden):

Legger kort. Men det gjør jeg via navn og på melding som regel da jeg sender bilde av korte og hva kortet sier

Skjønner😊

Anonymkode: cc2f0...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skjønner😊

Anonymkode: cc2f0...563

😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du spå meg iforhold til kjærlighet? ☺️ kvinne 29, løven.

Anonymkode: 79d52...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, dere klarsynte😊

Opp gjennom årene har jeg blitt spådd av flere klarsynte at jeg skulle få barn, men nå er jeg singel og midt i 40-årene, og barnet/barna kom aldri. Ser dere hvorfor dette aldri skjedde? 
Og ser dere om jeg kommer til å møte en mann igjen som blir en langvarig kjæreste og samboer? Hadde blitt glad for hjelpen😊

Anonymkode: cc2f0...563

Du tok andre valg. Eller det vil si, mennene ville noe annet.

Du trenger tid til å tenke på andre ting enn menn nå. Kast det ut med vinden.

Anonymkode: f8d01...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du tok andre valg. Eller det vil si, mennene ville noe annet.

Du trenger tid til å tenke på andre ting enn menn nå. Kast det ut med vinden.

Anonymkode: f8d01...a8e

Takk for at du så på meg❤️ Ja du har rett i at jeg trenger å tenke på andre ting en stund nå. Men ser du er forhold senere i livet? Eller blir jeg alene resten av livet?

Anonymkode: cc2f0...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...