Gå til innhold

Noen som spår som er treffsikre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen har plikt å si alt de ser. Spådamer har plikt å trå varsomt i sensitive saker.

Jeg er nok noe eldre enn deg da for jeg er altfor gammel til å få en slik beskjed. Det har ikke likevel ikke vært mangel på graviditetsspådommer etter fylte 40 for meg heller. NÅ tror jeg de fleste ville bablet i vei om barnebarn....

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lawyam skrev (10 timer siden):

Ingen har plikt å si alt de ser. Spådamer har plikt å trå varsomt i sensitive saker.

Jeg er nok noe eldre enn deg da for jeg er altfor gammel til å få en slik beskjed. Det har ikke likevel ikke vært mangel på graviditetsspådommer etter fylte 40 for meg heller. NÅ tror jeg de fleste ville bablet i vei om barnebarn....

Jeg også er over førti år, men jeg har regelmessig mens og kan antageligvis bli smelt på tjukken fremdeles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 19.37):

Jeg er en kvinne på 27 år som så sårt ønsker meg barn.. Vi har prøvd i et halvt år nå uten hell... Er det noen som virkelig er treffsikre som klarer å spå meg og se om jeg kommer til å bli gravid? 

Trenger virkelig et håp🙏

Anonymkode: 06f7c...46f

Er helt normalt at det tar ett år når man er i den alderen😊 Et halvt år er ikke mye. Tror nok dette ordner seg :) 

Anonymkode: fc2f1...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen spå meg? Kvinne 37 år, kjærlighet.

Anonymkode: 2b7f6...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har ringt en spådame noen ganger på Synskonline.no. Hun er faktisk bra - jeg har ringt en annen også  på en eller annen side som virkelig var helt på jordet. Jeg vet ikke men virker som det er mange ulike der ute. Mye skit! 

Endret av Malle2021
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 21.53):

Er helt normalt at det tar ett år når man er i den alderen😊 Et halvt år er ikke mye. Tror nok dette ordner seg :) 

Anonymkode: fc2f1...8b4

Jeg er ikke noen spådame, men jeg tror du får barn og ting tar som det skrives her tid! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 4.3.2021 den 21.55):

Jeg har mange hemmeligheter jeg også. Flere jeg er voksen nok å ikke dele da det er etiske lover å følge. 

Du kan lese død i kortene også, beryr det at du skal dele kombinasjoner slik at det kan deles med klienter også - eller helsemessige betydninger? Fritt frem fordi du har '30 års erfaring'? 

Jeg kan lite om spådom og tarotkort, men betyr ikke död ofte en ny start, det sa hun jeg pratet med på spålive.no? Klem

Endret av Malle2021
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malle2021 skrev (1 time siden):

Jeg kan lite om spådom og tarotkort, men betyr ikke död ofte en ny start? Klem

 Du må se ting i sammenheng. Det er lov å spå om nye starter.  Det er ikke lov å snakke om død.

Snakker du om kortet DØD så avhenger det av sammenhengen, det er tilfeller hvor det forteller om noe som avsluttes - gode eller dårlige ting. Selve kortet betyr ikke ny start. Nye starter kommer etter at noe er lagt 'dødt'. En konsekvens av død/avslutning. 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 11.4.2021 den 22.04):

 Du må se ting i sammenheng. Det er lov å spå om nye starter.  Det er ikke lov å snakke om død.

Snakker du om kortet DØD så avhenger det av sammenhengen, det er tilfeller hvor det forteller om noe som avsluttes - gode eller dårlige ting. Selve kortet betyr ikke ny start. Nye starter kommer etter at noe er lagt 'dødt'. En konsekvens av død/avslutning. 

Takk for svaret! Det er så mye å lære og tenke på. En gang møtte jeg en synsk dame, eller la oss si hun påsto hun var synsk og den hadde NULL grenser, hun snakket om at folk skulle dø osv og det skremte meg, er ikke slikt jeg vil vite. Så da skal de i alle fall ikke si slikt til en selv om de ser det? Men som jeg skrev så var hun på spålive helt anderledes.

Endret av Malle2021
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Lawyam skrev (På 11.4.2021 den 22.04):

 Du må se ting i sammenheng. Det er lov å spå om nye starter.  Det er ikke lov å snakke om død.

Snakker du om kortet DØD så avhenger det av sammenhengen, det er tilfeller hvor det forteller om noe som avsluttes - gode eller dårlige ting. Selve kortet betyr ikke ny start. Nye starter kommer etter at noe er lagt 'dødt'. En konsekvens av død/avslutning. 

Jeg ringte til en på spålive og hun la tarotkort for meg, og da kom döden osv opp - hun sa akkurat det samme som deg! Jeg tenkte jeg ville fortelle det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så klart lov å "spå" om død. Men mange som driver med dette har innsett at folk blir veldig opprørte når spådommer om alvorlige ting slår feil.

Så siden de fleste(?) vet at de ikke egentlig kan se fremtiden i det hele tatt (selv om mange lurer seg selv til å tro litt på det), så skjønner de at det er lurt å ikke spå om alvorlige emner.

Anonymkode: 642ed...479

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på spåtelefon for et selskap, og der stod det i kontrakten vi signerte at vi ikke har lov til å spå om død når vi jobber for dette selskapet.

Anonymkode: 546d2...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er så klart lov å "spå" om død. Men mange som driver med dette har innsett at folk blir veldig opprørte når spådommer om alvorlige ting slår feil.

Så siden de fleste(?) vet at de ikke egentlig kan se fremtiden i det hele tatt (selv om mange lurer seg selv til å tro litt på det), så skjønner de at det er lurt å ikke spå om alvorlige emner.

Anonymkode: 642ed...479

Det er ikke lov - PUNKTUM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malle2021 skrev (12 timer siden):

Jeg ringte til en på spålive og hun la tarotkort for meg, og da kom döden osv opp - hun sa akkurat det samme som deg! Jeg tenkte jeg ville fortelle det :)

Fint jeg gav deg anledning til å 'tilfeldigvis' nevne dem igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 13.34):

Kan noen spå meg? Kvinne 37 år, kjærlighet.

Anonymkode: 2b7f6...eed

Jeg ser faktisk stor kjærlighet på deg. Sjeldent stor. Om han: Jeg ser han hadde en fin lykkelig barndom. Virker som han jobber med å måle ting, sørge for at det rett i vater. også ser jeg noe med tak. Kanskje bygg. Virker som han er fra en del av landet med fjell og sjø. Ser han på et fjell speider utover havet. En stor bukt ser jeg også. Ps. Ikke spør om tid. Det pleier jeg ikke å få opp.

Anonymkode: 6e353...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lawyam skrev (47 minutter siden):

Det er ikke lov - PUNKTUM!

Du har gjennom hele tråden sagt det "det er ikke lov", men hvem er det som bestemmer det? Hvem er det som laget den loven og hva skjer om man bryter den loven? 

Jeg spår ikke om død, men jeg ser ikke hva som er problemet med å spå om graviditet og barn. *trekker på skuldra*
(Ble forresten spådd av Hai Lee Yang en gang på 90-tallet om barn. Han hadde ikke noe problem med å spå om det i hvert fall. Jeg har aldri hørt om noen lov som sier at man ikke kan spå om hva man vil.)

Og igjen: hva for en lov er det du snakker om? Norges lover er den man forholder seg til her i Norge, og der står det vel ingenting om slike ting såvidt jeg vet... 

Anonymkode: e7b11...716

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 1.19):

Jeg ser faktisk stor kjærlighet på deg. Sjeldent stor. Om han: Jeg ser han hadde en fin lykkelig barndom. Virker som han jobber med å måle ting, sørge for at det rett i vater. også ser jeg noe med tak. Kanskje bygg. Virker som han er fra en del av landet med fjell og sjø. Ser han på et fjell speider utover havet. En stor bukt ser jeg også. Ps. Ikke spør om tid. Det pleier jeg ikke å få opp.

Anonymkode: 6e353...342

Hei til deg som skrev innlegget jeg siterer😊 Hadde du kunnet se på meg i forhold til kjærlighet og lykke generelt i livet? Hadde blitt glad om du kunne se hva som kommer opp, om det dukker opp en kjæreste til meg og evt hva du ser om han😊 Jeg er en kvinne på 46 år.

På forhånd tusen takk❤️

Anonymkode: cc2f0...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 12/24/2021 den 0.43):

Det er ikke lov - PUNKTUM!

Jeg tror ikke at du vet hva ordet "lov" betyr.

Anonymkode: 642ed...479

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...