Gå til innhold

Jeg vil ikke slikke henne. Hun kan ikke tvinge meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt rimelig at du ikke ønsker det. Ikke føl deg presset.

Anonymkode: 683fd...f4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 18.22):

Dette er feil. Se f. eks. på Tony Soprano. Der var det klart at det ikke var mandig og de gjorde narr av Junior som gjorde det, han likte "sushi".

Anonymkode: d0807...23d

Gud, jeg dør av latter. Er dere tolv år, eller. Sopranos!!! 😂🤣

Anonymkode: fd072...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 16.00):

Altså... jeg er rett og slett ikke komfortabel med å gå ned på dama. Jeg synes det er noe umandig og underdanig ved det. Jeg får jo ingen stimuli ved å slikke henne. Jeg sa det til henne forleden og da virket hun skuffet og nesten lei seg. Det er jo dumt, jeg vil jo ikke gjøre jenta mi lei seg, men hva annet kan jeg gjøre? :sad:

Jeg er en maskulin og selvsikker mann. Det passer liksom ikke min stil og mitt rykte å være så myk og puslete som slik aktivitet innebærer.

Hvordan kan jeg få henne til å forstå at dette rett og slett er et blindspor i vårt seksuelle samliv? Herregud, jeg sørger ellers for at hun uler av orgasme flere ganger i uken. Dette må kunne løses. ;)

Anonymkode: e66e5...324

Du skal selvfølgelig ikke gjøre noe som du ikke er komfortabel med. Det gjelder det samme for deg som alle andre som skriver her inne. Forskjellen er at du ikke opplever press eller mas som man ofte hører at en del jenter og kvinner blir utsatt for.  Nå fikk du et seriøst svar først. Og så kan vi gå over til hvorfor du ikke vil gi oral sex. Begrunnelsen får meg til å tro at du troller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Gud, jeg dør av latter. Er dere tolv år, eller. Sopranos!!! 😂🤣

Anonymkode: fd072...07b

Sopranos var en prisbelønnet og veldig populær tv serie. Sånt går ikke ut på dato. Og Sopranos serien var ikke beregnet for 12 åringer, så du har mest sannsynlig ikke greie på hva du snakker om. 

Men tilbake til poenget til brukeren som nevnte Sopranos. Jeg husker også den problemstillingen. Det stemmer at i enkelte kulturer/miljøer det at menn som gir oralsex til kvinner blir sett ned på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Expandable86 skrev (12 timer siden):

Så hvis kvinner ikke vil suge, er de ikke selvsikre, feminine kvinner?

Jeg trodde selvsikkerhet hadde noe med å ikke gjøre det som forventes av andre. Det bør være greit å ikke være noen tilhenger av oralsex, uten at det betyr usikkerhet og/eller mangel på maskulinitet/femininitet.

Leste du hi? 
Det er OP selv som sier at det å gi oralsex, gjør ham myk og puslete. 

Mange sier seg enig i at ingen kan tvinge ham til å utføre oralsex, men at begrunnelsene hans er idiotiske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (24 minutter siden):

Leste du hi? 
Det er OP selv som sier at det å gi oralsex, gjør ham myk og puslete. 

Mange sier seg enig i at ingen kan tvinge ham til å utføre oralsex, men at begrunnelsene hans er idiotiske. 

Det fins sikkert de kvinnene som ikke utfører oralsex fordi de mener det er underdanig og strider mot feministiske prinsipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Expandable86 skrev (1 minutt siden):

Det fins sikkert de kvinnene som ikke utfører oralsex fordi de mener det er underdanig og strider mot feministiske prinsipper.

Og jeg ville nok gitt dem samme respons, som jeg gav op. 
Men det er ikke temaet her, temaet er HI. Hvor op mener at det å slikke gjør ham mindre maskulin. Og at det vil svekke hans rykte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 16.07):

Nå handler det og gi kvinner oralsex om å gi kvinnen stimuli. 

En maskulin selvsikker mann vil ikke ha noe problem med å utføre oralsex på kvinner.

Er grunnen til at du ikke vil gi henne oralsex fordi du ikke greier å gi henne orgamse med tunga ?

Anonymkode: f1374...d96

En maskulin og selvsikker mann som sitter på KG og klager på dama. Vennligst lever inn «mann» kortet ditt umiddelbart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/2/2021 at 12:22 PM, AnonymBruker said:

Det er fordi flertallet av kvinner ikke har lært hvordan de oppnår orgasme ved kun penetrering, ikke fordi de ikke er i stand til det. 

Hvilket grunnlag har du for å påstå dette? Og hvordan skal kvinner «lære seg» dette? 
Jeg kan komme av g-punktsstimuli, og har vært i nærheten av å komme vaginalt en gang i mitt liv, da med en med bøy på penis. Så det handler mer om hvor han treffer og i hvilket tempo/mønster. Jeg kan også komme uten noe stimuli, i søvne, eller av kniping. Hva er det så jeg gjør feil, når jeg ikke kommer av penetrering? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...