Gå til innhold

Jeg vil ikke slikke henne. Hun kan ikke tvinge meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke slikket. Mannen liker det ikke, jeg liker det ikke. Det betyr da ikke at vi ikke har et godt sexliv? Har aldri kommet av å bli slikket. Jeg suger han ofte til han kommer. Vi gjør det vi liker, og ingen presser den andre til å gjøre noe den ikke vil. Denne tråden er ekkel. Hadde det vært en jente som ikke vil suge, så hadde dere oppfordret henne til å anmelde ham dersom han prøvde å få henne til å gjøre det. 

Anonymkode: 5e29a...57c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud.... folk er ulike, og synes det et kvalmende å lese at en mann må slikke eller bli vant til å slikke ei dame. Mens når ei dame ikke liker å suge, så er det liksom greit. Jeg tror på deg, ts.  Kvinner og kroppslig funksjon er veldig forskjellig om om hun kommer bare ved penetrering og andre ting så er det goood nok...! Jeg likte selv ikke å bli gått ned på en periode pga dårlig erfaring, med liker det nå med mannen min og har eller aldri likt å suge pga press, men med mannen min elsker jeg det da han aldri ber eller har presset meg. Vi har brukt mang tid før å finne ut av dette og jobbet iherdig med det. Og vi elsker alt vi ikke likte tidligere ! 

Anonymkode: 314e8...0ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det må være greit. Jeg blånekter å suge mannen min da kjønnsorganer i munn er det mest nasty jeg vet om, og han aksepterer det.

Anonymkode: f0fb4...372

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså... jeg er rett og slett ikke komfortabel med å gå ned på dama. Jeg synes det er noe umandig og underdanig ved det. Jeg får jo ingen stimuli ved å slikke henne. Jeg sa det til henne forleden og da virket hun skuffet og nesten lei seg. Det er jo dumt, jeg vil jo ikke gjøre jenta mi lei seg, men hva annet kan jeg gjøre? :sad:

Jeg er en maskulin og selvsikker mann. Det passer liksom ikke min stil og mitt rykte å være så myk og puslete som slik aktivitet innebærer.

Hvordan kan jeg få henne til å forstå at dette rett og slett er et blindspor i vårt seksuelle samliv? Herregud, jeg sørger ellers for at hun uler av orgasme flere ganger i uken. Dette må kunne løses. ;)

Anonymkode: e66e5...324

Du skal ikke gjøre noe du ikke vil og føler du ikke er komfortabel med.  Det er ingen menneske rett og bli slikket .

Snakk med henne så hun skjønner hva som er problemet ditt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (1 time siden):

Forresten.. en maskulin og selvsikker man har ikke noe problem med å slikke. Da er man så selvsikker at man ikke bryr seg om et «rykte». En myk og puslete mann har problemer med det!

Teit kommentar. Man kan selvfølgelig være både maskulin og selvsikker som mann selvom man ikke liker å slikke 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er helt greit at du ikke vil slikke henne. Og det må du heller ikke. Mange kvinner som ikke bryr seg noe særlig med det, men om hun liker det, blir det nok et savn for henne. Det finnes jo så mange andre måte å tilfredsstille henne på, er du flink med fingrene, kan det ofte kompensere for tungen. 

Anonymkode: db124...c7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spicymami skrev (1 time siden):

Forresten.. en maskulin og selvsikker man har ikke noe problem med å slikke. Da er man så selvsikker at man ikke bryr seg om et «rykte». En myk og puslete mann har problemer med det!

Dette er feil. Se f. eks. på Tony Soprano. Der var det klart at det ikke var mandig og de gjorde narr av Junior som gjorde det, han likte "sushi".

Anonymkode: d0807...23d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det finnes jo så mange andre måte å tilfredsstille henne på, er du flink med fingrene, kan det ofte kompensere for tungen.

Jeg er raus med fingrene, ja. Normal prosedyre at jeg fingrer henne for å få fittesaftene til å renne før jeg setter gullkjeppen inn. Stimulerer også klitoris med hånden, men akkurat det foretrekker hun dog oftest å gjøre selv.

Anonymkode: e66e5...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen MÅ noe, hverken du eller dama. Samliv skal være frivillig, og den slags passer ikke for alle.

Anonymkode: c6476...929

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns det må være greit. Jeg blånekter å suge mannen min da kjønnsorganer i munn er det mest nasty jeg vet om, og han aksepterer det.

Anonymkode: f0fb4...372

Støtter denne!

Anonymkode: c6476...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fri og bevare meg - å tilfredstille kjæresten og være en god elsker er sinnsykt lite mandig, så det må du ikke finne på!

 

 

Jeg håper du tøyser.

Anonymkode: 6d1b7...52c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså... jeg er rett og slett ikke komfortabel med å gå ned på dama. Jeg synes det er noe umandig og underdanig ved det. Jeg får jo ingen stimuli ved å slikke henne. Jeg sa det til henne forleden og da virket hun skuffet og nesten lei seg. Det er jo dumt, jeg vil jo ikke gjøre jenta mi lei seg, men hva annet kan jeg gjøre? :sad:

Jeg er en maskulin og selvsikker mann. Det passer liksom ikke min stil og mitt rykte å være så myk og puslete som slik aktivitet innebærer.

Hvordan kan jeg få henne til å forstå at dette rett og slett er et blindspor i vårt seksuelle samliv? Herregud, jeg sørger ellers for at hun uler av orgasme flere ganger i uken. Dette må kunne løses. ;)

Anonymkode: e66e5...324

Jeg hadde i grunn tenkt å svare, at du selvfølgelig ikke skal gjøre noe i senga som du selv ikke er komfortabel med, men så leste jeg hva du skrev og tenker at du får skjerpe deg!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må selvsagt ikke, men du går glipp av noe skikkelig digg altså. 

Anonymkode: 60bc0...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig helt greit hvis du ikke vil det. Ingen skal tvinges! Dog trenger det ikke være umandig. Du kan jo se om du ser det på en annen måte etter hvert, men dette er uansett ditt valg. Liker du det så dårlig at du ikke vil, så er det greit. Kanskje forklar kjæresten din at det ikke er henne det står på, men at du ikke liker det generelt.

Anonymkode: 9d9a1...675

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ein maskulin og sjølvsikker mann, og det å kjenne den eg er glad,  rykke saman i ekstase, stønne og utrykke vellyst på min evne til å gje ho total tilfredstillelse uten å fysisk penetrere ho, og deretter klatre opp, og fortsette med stimuleringa til me kan finne klimaks saman, er noko av det som får meg til å føle meg mest som ein mann.

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for brukerdebatt,latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som flere her at en mann som er virkelig trygg på seg selv og sin mandighet føler ikke sin mandighet truet ved å utføre handlinger som viser mykere sider. Et slikt argument for å ikke slikke slår seg derfor selv ihel. 

Å ikke like, eller synes at enkelte seksuelle ting er ekkelt, er derimot legitim grunn for å være ærlig om at man ikke takler det, og sammen med partner finne ut hvordan dette kan løses, enten på andre måter eller ved å få tid og tålmodighet til å lære seg å sette pris på det. 

Det kommer jo litt an på hvilke faktorer som gjør at man ikke liker oralsex. Om man er utrygg på hvordan det skal gjøres, om man har hatt dårlige opplevelser med smak og lukt, eller om man er redd for at det kan være "urent og ekkelt", så er dette faktorer som kan fjernes, om man er ærlig med partner om det, og partner tilrettelegger for at man får tid, trygghet, være helt nyvasket, eller hva som skal til for å bidra til å bli tryggere på dette. 

De fleste er også innstilt på å innimellom gi partner opplevelser som ikke nødvendigvis gir dem selv så mye, utover gleden ved å glede sin partner. Det er også en naturlig og god innstilling, så lenge man ikke presser seg til seksuelle handlinger som oppleves direkte negativt og ekkelt. Å oppleve glede ved at den andre nyter bør jo være noe man synes er fint og deilig. 

Oralsex er nemlig noe de fleste gir og har nytelse av å gi fordi det er herlig å se, høre og føle hvordan partner nyter det. Det er liksom hele poenget med det. Oralsex ER å gi. 

Jeg hadde nok ikke straffet en mann som ikke ville slikke med å ikke suge, men det hadde nok likevel gjort noe med hvor innstilt jeg ble på å være imøtekommende på ting han ønsket. 

Det mest avtennende hadde imidlertid vært om han påsto at det er umandig å slikke. Mest latterlig også. Det er ikke særlig yndig og kvinnelig å suge kuk heller. Eller å stønne og vri seg, grynte og skrike av nytelse, mens kroppen blir svett og håret bustete. 

Sex er primitiv nytelse. En situasjon hvor det å være opptatt av hvordan man fremstår bare blir ødeleggende for poenget. Å nyte det skamløst. 

Vi ville trolig fått "imaget" vårt ødelagt alle og enhver, om folk generelt visste hvor primitivt nytende vi kan være i senga, og hva vi finner på der. 😂

Anonymkode: 053d1...8c8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Altså... jeg er rett og slett ikke komfortabel med å gå ned på dama. Jeg synes det er noe umandig og underdanig ved det. Jeg får jo ingen stimuli ved å slikke henne. Jeg sa det til henne forleden og da virket hun skuffet og nesten lei seg. Det er jo dumt, jeg vil jo ikke gjøre jenta mi lei seg, men hva annet kan jeg gjøre? :sad:

Jeg er en maskulin og selvsikker mann. Det passer liksom ikke min stil og mitt rykte å være så myk og puslete som slik aktivitet innebærer.

Hvordan kan jeg få henne til å forstå at dette rett og slett er et blindspor i vårt seksuelle samliv? Herregud, jeg sørger ellers for at hun uler av orgasme flere ganger i uken. Dette må kunne løses. ;)

Anonymkode: e66e5...324

Enig. I tillegg er det ekstremt uappetittelig å ha munn og ansikt oppi skrittet på et annet menneske. Jeg sier konsekvent nei til  sånne ønsker, og det blir nesten alltid akseptert og forstått.

Anonymkode: 1011c...d2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan ikke du forvente bj's... Om det bare skal handle om din nytelse. 

En slik holdning er ikke spesielt sexy - det som er sexy er noen som virkelig tenner på en - som har lyst til å spise opp partner og bare ta for seg. Som nyter å tilfredstille og se partner ha det deilig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...