Gå til innhold

Jeg vil ikke slikke henne. Hun kan ikke tvinge meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt greit. 

(Folk som mener at å man har plikt til å motta eller utføre oral-sex er helt ute å sykler)

Anonymkode: 7cfd2...fb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Da kan ikke du forvente bj's... Om det bare skal handle om din nytelse. 

En slik holdning er ikke spesielt sexy - det som er sexy er noen som virkelig tenner på en - som har lyst til å spise opp partner og bare ta for seg. Som nyter å tilfredstille og se partner ha det deilig. 

Vi må kunne skille mellom sex og griseri. Det siste er etter mitt syn veldig lite sexy.

Anonymkode: 1011c...d2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er raus med fingrene, ja. Normal prosedyre at jeg fingrer henne for å få fittesaftene til å renne før jeg setter gullkjeppen inn. Stimulerer også klitoris med hånden, men akkurat det foretrekker hun dog oftest å gjøre selv.

Anonymkode: e66e5...324

Nå tøyser du bare 😆

Anonymkode: 03728...553

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi må kunne skille mellom sex og griseri. Det siste er etter mitt syn veldig lite sexy.

Anonymkode: 1011c...d2a

Griseri er da digg det. Squirt i ansiktet er digg. 

Anonymkode: 60bc0...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Altså... jeg er rett og slett ikke komfortabel med å gå ned på dama. Jeg synes det er noe umandig og underdanig ved det. Jeg får jo ingen stimuli ved å slikke henne. Jeg sa det til henne forleden og da virket hun skuffet og nesten lei seg. Det er jo dumt, jeg vil jo ikke gjøre jenta mi lei seg, men hva annet kan jeg gjøre? :sad:

Jeg er en maskulin og selvsikker mann. Det passer liksom ikke min stil og mitt rykte å være så myk og puslete som slik aktivitet innebærer.

Hvordan kan jeg få henne til å forstå at dette rett og slett er et blindspor i vårt seksuelle samliv? Herregud, jeg sørger ellers for at hun uler av orgasme flere ganger i uken. Dette må kunne løses. ;)

Anonymkode: e66e5...324

Hadde du vært maskulin, hadde du gjort det. 

Anonymkode: 34370...016

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er raus med fingrene, ja. Normal prosedyre at jeg fingrer henne for å få fittesaftene til å renne før jeg setter gullkjeppen inn. Stimulerer også klitoris med hånden, men akkurat det foretrekker hun dog oftest å gjøre selv.

Anonymkode: e66e5...324

Gullkjeppen. 🙄 Innmari sexy,du. 

Anonymkode: 34370...016

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Altså... jeg er rett og slett ikke komfortabel med å gå ned på dama. Jeg synes det er noe umandig og underdanig ved det. Jeg får jo ingen stimuli ved å slikke henne. Jeg sa det til henne forleden og da virket hun skuffet og nesten lei seg. Det er jo dumt, jeg vil jo ikke gjøre jenta mi lei seg, men hva annet kan jeg gjøre? :sad:

Jeg er en maskulin og selvsikker mann. Det passer liksom ikke min stil og mitt rykte å være så myk og puslete som slik aktivitet innebærer.

Hvordan kan jeg få henne til å forstå at dette rett og slett er et blindspor i vårt seksuelle samliv? Herregud, jeg sørger ellers for at hun uler av orgasme flere ganger i uken. Dette må kunne løses. ;)

Anonymkode: e66e5...324

Høres virkelig ikke slik ut. Faktisk virker det som det totale motsatte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke kjæresten min slikket, hadde jeg ikke bare sluttet med BJs, jeg hadde gått. Kunne aldri levd med tanken på å kanskje aldri oppleve det igjen.

Anonymkode: 57c26...5b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du TROR du ikke vil like det?

Anonymkode: c943f...8ba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde vært så maskulin og selvsikker som du sier, så hadde du ikke mista manndommen din av å gå ned på henne. 

Anonymkode: 18208...27c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Altså... jeg er rett og slett ikke komfortabel med å gå ned på dama. Jeg synes det er noe umandig og underdanig ved det. Jeg får jo ingen stimuli ved å slikke henne. Jeg sa det til henne forleden og da virket hun skuffet og nesten lei seg. Det er jo dumt, jeg vil jo ikke gjøre jenta mi lei seg, men hva annet kan jeg gjøre? :sad:

Jeg er en maskulin og selvsikker mann. Det passer liksom ikke min stil og mitt rykte å være så myk og puslete som slik aktivitet innebærer.

Hvordan kan jeg få henne til å forstå at dette rett og slett er et blindspor i vårt seksuelle samliv? Herregud, jeg sørger ellers for at hun uler av orgasme flere ganger i uken. Dette må kunne løses. ;)

Anonymkode: e66e5...324

Hvis det å gi dama nytelse knekker maskuliniteten din står det dårlig til 😅

Klart, ingen kan tvinges, og hadde du vært en kvinne som ikke likte oralsex hadde du nok fått mye støtte, men man høster som man sår og så videre.

Det er ikke nødvendigvis noe underdanig med å gi oralsex, det går fin an å "være sjefen" der også om du har det i deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umandig og underdanig? What. Bare ikke gjør det på en umandig og underdanig måte? 
 

For å sitere Samuel L. Jackson i True Romance. «I eat the pussy, I eat the butt, I eat every mother fuckin’ thing»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spicymami skrev (20 timer siden):

Ingen har sagt at du er unormal. Men fakta er at flertallet av kvinner kan ikke komme ved kun penetrering

jeg kan også komme av penetrering men ikke uten annen stimuli

Det er fordi flertallet av kvinner ikke har lært hvordan de oppnår orgasme ved kun penetrering, ikke fordi de ikke er i stand til det. 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er raus med fingrene, ja. Normal prosedyre at jeg fingrer henne for å få fittesaftene til å renne før jeg setter gullkjeppen inn. Stimulerer også klitoris med hånden, men akkurat det foretrekker hun dog oftest å gjøre selv.

Anonymkode: e66e5...324

Hun foretrekker å gjøre det selv fordi du ikke gjør det sånn hun ønsker. 

Du virker veldig lite opptatt av hennes behov her. Det er helt ok å ikke like å slikke, men du kan ikke si at det er umandig. Når du fabrikerer unnskyldninger for å slippe, og tydeligvis ikke gidder å lære hvordan hun trenger stimuli på klitten, så er konklusjonen at du er en egoistisk elsker. Du finner ikke engang glede i å stimuler henne. 

Anonymkode: 4a35b...dda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Altså... jeg er rett og slett ikke komfortabel med å gå ned på dama. Jeg synes det er noe umandig og underdanig ved det. Jeg får jo ingen stimuli ved å slikke henne. Jeg sa det til henne forleden og da virket hun skuffet og nesten lei seg. Det er jo dumt, jeg vil jo ikke gjøre jenta mi lei seg, men hva annet kan jeg gjøre? :sad:

Jeg er en maskulin og selvsikker mann. Det passer liksom ikke min stil og mitt rykte å være så myk og puslete som slik aktivitet innebærer.

Hvordan kan jeg få henne til å forstå at dette rett og slett er et blindspor i vårt seksuelle samliv? Herregud, jeg sørger ellers for at hun uler av orgasme flere ganger i uken. Dette må kunne løses. ;)

Anonymkode: e66e5...324

Syntes det høres ut som du kanskje ikke er så mandig og maskulin som du gir utrykk for. Kanskje det er en fasade. Kanskje du må jobbe litt med deg selv. 

Anonymkode: ef3cf...845

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 17.22):

Jeg blir ikke slikket. Mannen liker det ikke, jeg liker det ikke. Det betyr da ikke at vi ikke har et godt sexliv? Har aldri kommet av å bli slikket. Jeg suger han ofte til han kommer. Vi gjør det vi liker, og ingen presser den andre til å gjøre noe den ikke vil. Denne tråden er ekkel. Hadde det vært en jente som ikke vil suge, så hadde dere oppfordret henne til å anmelde ham dersom han prøvde å få henne til å gjøre det. 

Anonymkode: 5e29a...57c

Jeg tror det går mer på at han ikke slikker fordi det ikke stimulerer han. Altså reageres det på at han er en sånn type mann som er mest opptatt av egen nytelse. Mange skriver at han er i hans fulle rett til å la være å gjøre ting han ikke ønsker. Men han har rare begrunnelser, og derfor får han reaksjoner. 
 

Anonymkode: efd0c...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ulike preferanser og det er greit. Håper bare damen din også synes det er ok.
Selv har jeg valgt bort en mann som ikke ville ha et åpent, utforskende og morsomt sexliv. Jeg orket ikke å se for meg et langt samliv i misjonæren ;)

Anonymkode: 3efa2...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 16.07):

Nå handler det og gi kvinner oralsex om å gi kvinnen stimuli. 

En maskulin selvsikker mann vil ikke ha noe problem med å utføre oralsex på kvinner.

Er grunnen til at du ikke vil gi henne oralsex fordi du ikke greier å gi henne orgamse med tunga ?

Anonymkode: f1374...d96

Så hvis kvinner ikke vil suge, er de ikke selvsikre, feminine kvinner?

Jeg trodde selvsikkerhet hadde noe med å ikke gjøre det som forventes av andre. Det bør være greit å ikke være noen tilhenger av oralsex, uten at det betyr usikkerhet og/eller mangel på maskulinitet/femininitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 16.00):

Jeg er en maskulin og selvsikker mann. Det passer liksom ikke min stil og mitt rykte å være så myk og puslete som slik aktivitet innebærer.

To rare setninger å ha etter hverandre. Omtrent så motstridende man kan få det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett, ts. Ingen kan tvinge deg- hverken  din partner eller vi som skriver og leser her på kg. 

Anonymkode: e1a5f...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...