Gå til innhold

Jeg vil ikke slikke henne. Hun kan ikke tvinge meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså... jeg er rett og slett ikke komfortabel med å gå ned på dama. Jeg synes det er noe umandig og underdanig ved det. Jeg får jo ingen stimuli ved å slikke henne. Jeg sa det til henne forleden og da virket hun skuffet og nesten lei seg. Det er jo dumt, jeg vil jo ikke gjøre jenta mi lei seg, men hva annet kan jeg gjøre? :sad:

Jeg er en maskulin og selvsikker mann. Det passer liksom ikke min stil og mitt rykte å være så myk og puslete som slik aktivitet innebærer.

Hvordan kan jeg få henne til å forstå at dette rett og slett er et blindspor i vårt seksuelle samliv? Herregud, jeg sørger ellers for at hun uler av orgasme flere ganger i uken. Dette må kunne løses. ;)

Anonymkode: e66e5...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså... jeg er rett og slett ikke komfortabel med å gå ned på dama. Jeg synes det er noe umandig og underdanig ved det. Jeg får jo ingen stimuli ved å slikke henne. Jeg sa det til henne forleden og da virket hun skuffet og nesten lei seg. Det er jo dumt, jeg vil jo ikke gjøre jenta mi lei seg, men hva annet kan jeg gjøre? :sad:

Jeg er en maskulin og selvsikker mann. Det passer liksom ikke min stil og mitt rykte å være så myk og puslete som slik aktivitet innebærer.

Hvordan kan jeg få henne til å forstå at dette rett og slett er et blindspor i vårt seksuelle samliv? Herregud, jeg sørger ellers for at hun uler av orgasme flere ganger i uken. Dette må kunne løses. ;)

Anonymkode: e66e5...324

Nå handler det og gi kvinner oralsex om å gi kvinnen stimuli. 

En maskulin selvsikker mann vil ikke ha noe problem med å utføre oralsex på kvinner.

Er grunnen til at du ikke vil gi henne oralsex fordi du ikke greier å gi henne orgamse med tunga ?

Anonymkode: f1374...d96

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir henne nok ikke flere orgasmer i uka.. de færreste kvinner kommer av penetrering

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (1 minutt siden):

Du gir henne nok ikke flere orgasmer i uka.. de færreste kvinner kommer av penetrering

Da tilhører jeg "de færreste". 

Og jeg som trodde jeg var normal. 

Anonymkode: b830b...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er jo i din fulle rett til å ikke gjøre ting i senga som du ikke vil. Siden du opplever at du er så mandig, skjønner jeg ikke at du har problemer med å fortelle henne det?

Anonymkode: 27348...840

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da tilhører jeg "de færreste". 

Og jeg som trodde jeg var normal. 

Anonymkode: b830b...2b9

Jeg kan også komme av penetrering, men det er likevel sånn at de feste kvinner trenger mer stimuli enn bare penetrering for å få orgasme. Det betyr ikke at man er unormal om man kommer av penetrering vel? 

Anonymkode: bfbca...7d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter faktisk i om jeg ikke blir oppfattet som mann. Dama mi blir slikket morgen, middag og kveld punktum

Jeg tenker at du som mann må finne deg ei dame som ikke vil bli slikket. Tror det er bedre. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da tilhører jeg "de færreste". 

Og jeg som trodde jeg var normal. 

Anonymkode: b830b...2b9

Ingen har sagt at du er unormal. Men fakta er at flertallet av kvinner kan ikke komme ved kun penetrering

jeg kan også komme av penetrering men ikke uten annen stimuli

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du at det er helt innafor om hun ikke suger deg da? Eneste kvinnen får ut av det er gleden ved å gi partneren nytelse. Noen tennes av å gi andre nytelse også. Men om hun ikke gjør det så må det være like greit for deg? 

Anonymkode: bfbca...7d2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Passer ikke din stil og rykte", "være så myk og puslete"..?? Hehehehe;D 

Dere må enten ha vært sammen veldig kort, eller du har veldig lav selvtillit. Hvis du må passe på stil og rykte i et forhold, høres det ut som et forhold med veldig mye usikkerhet i. Myk og puslete? Jeg tror de aller fleste damer vil si en kar som gir oralsex, og i tillegg vet hva han driver med, er alt annet enn myk og puslete, men det motsatte. Høres ut som sex for deg er å kjøre henne som ei maskin, rått og brutalt. For meg vitner det om lite virkelig maskulinitet, lite selvsikkerhet og lite skills. Også kalt "veldig usexy".

Anonymkode: bd601...b86

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun gir meg BJ, men det er hennes valg. Jeg har aldri presset henne. Og hun sier hun blir våt av å se meg ha det bra, så da får hun jo noe tilbake. Men jeg tror rett og slett jeg ikke vil fått samme tilfredstillelsen av å slikke henne.

TS

Anonymkode: e66e5...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten.. en maskulin og selvsikker man har ikke noe problem med å slikke. Da er man så selvsikker at man ikke bryr seg om et «rykte». En myk og puslete mann har problemer med det!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex handler om veldig mye forskjellig, og det er faktisk ikke alltid man skal få noe særlig fysisk ut av det selv, men man gjør noe for partneren liker det, og kan få den godfølelsen inni seg av å tilfredsstille partneren. 

Men om du ikke vil, så kan ingen tvinge deg, bare håper at hun gir deg samme behandling tilbake.

Anonymkode: 47f24...797

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Altså... jeg er rett og slett ikke komfortabel med å gå ned på dama. Jeg synes det er noe umandig og underdanig ved det. Jeg får jo ingen stimuli ved å slikke henne. Jeg sa det til henne forleden og da virket hun skuffet og nesten lei seg. Det er jo dumt, jeg vil jo ikke gjøre jenta mi lei seg, men hva annet kan jeg gjøre? :sad:

Jeg er en maskulin og selvsikker mann. Det passer liksom ikke min stil og mitt rykte å være så myk og puslete som slik aktivitet innebærer.

Hvordan kan jeg få henne til å forstå at dette rett og slett er et blindspor i vårt seksuelle samliv? Herregud, jeg sørger ellers for at hun uler av orgasme flere ganger i uken. Dette må kunne løses. ;)

Anonymkode: e66e5...324

Du virker ikke som en selvsikker mann. En selvsikker mann hadde kunne slikket partneren sin uten å føle seg umandig. Forventer du at hun suger deg? Du trenger ikke gjøre noe du ikke vil, men å si at det ikke er noe poeng fordi DU ikke får noe ut av det er jo tåpelig. Tror du kvinner flest suger kjæresten sin fordi de syns det er så ufattelig deilig? Det er jo mest for partneren de gjør det.  

 

Endret av Chiyo
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS.

Så lenge du ikke maser på dama om alle mulige slags seksuelle tjenester hun egentlig ikke vil til du er blå i trynet, så ser jeg ikke problemet. Dog er min observasjon at menn som ikke vil tilfredsstille dama og forventer forståelse for det, ikke er forståelsesfull når dama ikke vil tilfredsstille dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har seff lov å sette grenser for deg, of ditt sexliv. 

Men å se det å tilfredsstille dama, som noe puslete og mykt? Humrer.. Det er vel noe av det mest maskuline jeg vet om. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Altså... jeg er rett og slett ikke komfortabel med å gå ned på dama. Jeg synes det er noe umandig og underdanig ved det. Jeg får jo ingen stimuli ved å slikke henne. Jeg sa det til henne forleden og da virket hun skuffet og nesten lei seg. Det er jo dumt, jeg vil jo ikke gjøre jenta mi lei seg, men hva annet kan jeg gjøre? :sad:

Jeg er en maskulin og selvsikker mann. Det passer liksom ikke min stil og mitt rykte å være så myk og puslete som slik aktivitet innebærer.

Hvordan kan jeg få henne til å forstå at dette rett og slett er et blindspor i vårt seksuelle samliv? Herregud, jeg sørger ellers for at hun uler av orgasme flere ganger i uken. Dette må kunne løses. ;)

Anonymkode: e66e5...324

Jeg tenker du kanskje er veldig ung? I sexlivet må man gi og ta. Det handler ikke om hva som passer for deg, men hva som gir nytelse for henne. Om du ikke vil, er det selvsagt greit. Men da kan du ikke forvente at hun skal gjøre det samme for deg. Å si det til henne er dessuten litt dumt. Med noen år til på baken, vil du forstå kvinner bedre. Da vil du skjønne at hun ikke ble lei seg fordi du ikke ville gå ned. Men heller fordi hun tror det er noe galt med henne/hennes underliv. Sånn er kvinner laget desverre. 

Anonymkode: cf192...f70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...