Gå til innhold

Sminke og hudpleie fra Secrets by Synnøve Sorthe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilke gaver blir gitt? 

Anonymkode: 919e1...077

Jeg fikk med en sånn vott til å fjerne sminke med.

Anonymkode: 0e794...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg fikk med en sånn vott til å fjerne sminke med.

Ok

Anonymkode: 919e1...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som gavene ofte er testere som hun sikkert får sammen med produktene. 

Anonymkode: 72c6d...71d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

No catfights 😀

Anonymkode: d8f72...bc5

Det er jo Synnøve selv som starter alle diskusjoner. Ingen andre meninger enn 100% beundrelse er ok i den gruppa. 

Anonymkode: e70db...e3d

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er jo Synnøve selv som starter alle diskusjoner. Ingen andre meninger enn 100% beundrelse er ok i den gruppa. 

Det er nesten slik at det er en sykelig beundring av henne for enkelte. Og mange skriver gruppa har forandret livet deres og gitt selvtillit. 
Har litt vansker med å forstå at en får selvtillit kun basert på utseende og legge ut bilde av seg selv for å få applaus. 
Men det er mine tanker da. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er nesten slik at det er en sykelig beundring av henne for enkelte. Og mange skriver gruppa har forandret livet deres og gitt selvtillit. 
Har litt vansker med å forstå at en får selvtillit kun basert på utseende og legge ut bilde av seg selv for å få applaus. 
Men det er mine tanker da. 

Mine også. Det er også et sted å fortelle om egen tilværelse, sykdom m.v. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er fint at gruppen er et sted hvor folk uavhengig av vekt og utseende kan dele bilder og få positive tilbakemeldinger. 

Når det er sagt, så synes jeg at dette fokuset på utseende kan ta litt over for enkelte. At 100 stk kommenterer du er fin etter å ha kjøpt nye produkter for xxxx antall kroner, gjør ikke at du får det bedre med deg selv. 

Jeg får også inntrykk av at for noen er det å poste nye bilder av nye produkter noe de gjør svært ofte. Da spør jeg meg selv hvor sunt et så ensidig fokus er?

Nå er jeg også en del yngre enn målgruppen, men jeg tenker at heller enn å fokusere på å sminke og maskere, er det greit å se til de yngste. Veldig mange jeg kjenner som er rundt 20 bruker nesten ikke sminke, og det synes jeg er en fin trend. Jeg tenker også at det er mer i tiden å tenke miljø rundt forbruk.

Endret av Mirrormirror
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Virker som gavene ofte er testere som hun sikkert får sammen med produktene. 

Jeg har handlet der flere ganger og gavene har vært ansiktsmasker (selges i nettbutikken for kr 95,-) og vanter. 

Andre steder jeg har handlet har jeg fått åpenbare prøveprodukter. 

Anonymkode: 8a165...d49

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere slutte. Jeg er verken positiv eller negativ til den gruppen. De gangene jeg har handlet har jeg fått det jeg skal ha. 

Dette er en (av tusenvis) av FB grupper der folk deler ting, og ja - det er selvfølgelig også en markedsføringskanal - akkurat som andre influensere.

Skjønner ikke hvorfor dere skal sitte å slenge dritt og være overbærende overfor voksne damer som tar egne valg og vet hva de gjør når de poster noe i gruppen. Dette er for det meste ikke hjelpeløse damer som ikke skjønner hva de gjør. De over 50 er da ikke automatisk demente!

Og som en over kommenterer at voksne damer skal se til den yngre generasjonen, så vet jeg nå ikke... Det er jammen det mye forskjellig hos unge som hos eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har handlet der flere ganger og gavene har vært ansiktsmasker (selges i nettbutikken for kr 95,-) og vanter. 

Andre steder jeg har handlet har jeg fått åpenbare prøveprodukter. 

Andre steder får en ofte prøveprodukter uten å handle for så mye. Hos SS er det først for kjøp over kr 1200, hun har aldri tilbud og har høyeste porto i klassen.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå må dere slutte. Jeg er verken positiv eller negativ til den gruppen. De gangene jeg har handlet har jeg fått det jeg skal ha. 

Dette er en (av tusenvis) av FB grupper der folk deler ting, og ja - det er selvfølgelig også en markedsføringskanal - akkurat som andre influensere.

Skjønner ikke hvorfor dere skal sitte å slenge dritt og være overbærende overfor voksne damer som tar egne valg og vet hva de gjør når de poster noe i gruppen. Dette er for det meste ikke hjelpeløse damer som ikke skjønner hva de gjør. De over 50 er da ikke automatisk demente!

Og som en over kommenterer at voksne damer skal se til den yngre generasjonen, så vet jeg nå ikke... Det er jammen det mye forskjellig hos unge som hos eldre.

Det det i stor grad reageres på er at SS driver utstrakt sensur av innlegg, sletter kommentarer som kan ha et snev av kritikk og hun tåler intet som ikke er 100% digging av henne. På den måten blir det et uriktig bilde i denne markedsføringskanalen som i realiteten er en «venninneklubb».

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Har ofte reagert på prisene og spesielt på skjerfene hun selger. Svindyre. Men folk handler. Lurer på om ikke mange handler over evne også. Tror det blir litt gruppepress der inne 

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende hvordan hun gang på gang reklamerer for smykkemerket hun selger med at noe har blitt brukt av en eller annen rollefigur i Sex And The City. Gjør det de finere? Nå med bilder fra skjermen.  Personlig legger jeg sjelden merke til øredobber, halssmykke etc skuespillere har på seg, da skal de være spesielt flotte  

Og denne egne fargen hun har fått laget til damene i gruppa si på linklær. Om man møter noen i samme kjole, så er det sånn «jøss, en medsøster fra Secrets by Synnøve, hun har på seg secret rose fargen».  Som noen sa over, blir som en «venninneklubb». 

Det jeg sliter mest med er det at kritiske innlegg ikke kommer igjennom, og at om man har fått skrevet noe som ligner kritikk i SS øyne i en annen tråd, så blir det slettet. Dermed gir gruppen et feil bilde, siden bare overstrømmende fornøyde kunder slipper igjennom. 

Anonymkode: 1aef2...726

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.1.2022 den 22.01):

Jeg har vært medlem av gruppa der lenge. Jeg har hatt 2. bestillinger derfra, sendte bilde av ansiktet mitt i dagslys - og hun anbefalte farge på fondation, som matchet hudfargen min perfekt.

Ikke opplevd annet enn god service derfra. 

Men, pga sytingen når hun får negativ kritikk, så har jeg meldt meg ut derfra - meldte meg inn i gruppa for inspirasjon, ikke for dårlig stemning.

Jeg rakk aldri å handle der før jeg meldte meg ut av samme grunn. Ble lei av lange og stadige innlegg om hvor misunnelige og urimelige kritikerene hennes er og hvor fantastisk hun selv er. Så toppet hun det med å utestenge en venninne av meg fordi hun nevnte en farge som ikke fantes i Sorthes sortiment. Håpløs oppførsel :(

Anonymkode: 8078e...f72

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg rakk aldri å handle der før jeg meldte meg ut av samme grunn. Ble lei av lange og stadige innlegg om hvor misunnelige og urimelige kritikerene hennes er og hvor fantastisk hun selv er. Så toppet hun det med å utestenge en venninne av meg fordi hun nevnte en farge som ikke fantes i Sorthes sortiment. Håpløs oppførsel :(

Anonymkode: 8078e...f72

Ja har handlet der noen ganger jeg å . Har vært fornøyd men pga oppførsel til SS kommer jeg ikke til å legge igjen 1 krone mer i den butikk . Dette er for dum oppførsel . Rett og slett flau på hennes vegne . 

Anonymkode: 4f86b...669

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 26.1.2022 den 18.21):

Det har vært lite «drittslenging» her i forhold til hvordan SS sine disipler omtaler KG.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne bestilte et smykke fra henne (ganske dyrt, vi snakker rundt 1500) og opplevde at det ble ødelagt i postgangen. Det trodde SS ikke på, og sa at det isåfall måtte være skade på pakken og at hun burde reklamert til posten. Maken til ansvarsfraskrivelse og dårlig service. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En venninne bestilte et smykke fra henne (ganske dyrt, vi snakker rundt 1500) og opplevde at det ble ødelagt i postgangen. Det trodde SS ikke på, og sa at det isåfall måtte være skade på pakken og at hun burde reklamert til posten. Maken til ansvarsfraskrivelse og dårlig service. 

Er det mulig🙄 Håper venninnen din fikk igjen pengene eller nytt smykke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja har handlet der noen ganger jeg å . Har vært fornøyd men pga oppførsel til SS kommer jeg ikke til å legge igjen 1 krone mer i den butikk . Dette er for dum oppførsel . Rett og slett flau på hennes vegne . 

Anonymkode: 4f86b...669

Samme her. Handler produktene andre steder. Tror mange gjør det , forståelig nok. Både iht pris og kundebehandling. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...