AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #21 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke feil å bare være litt hyggelig, ta kontakt på en høflig måte. Det er ikke metoo. Klåing fra ukjente menn, derimot. Jeg er kvinne og tør ikke ta initiativ av frykt for å bli avvist. Det er dumt, egentlig. Men sånn er det når man tror man ikke er pen nok eller god nok. Hva slags krav har menn til en kvinne, egentlig? Det har jeg aldri skjønt. Anonymkode: ab7c0...6f8 Puls, fnugg av vakkerhet. Anonymkode: 720c3...2af
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #22 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner får menn etter seg hvor enn de er? De har kontakt med 5-10 menn til enhver tid. De har 300+ match på tinder. Blir de derfor noen gang avvist? Hvis de blir så velger de det selv når de kunne valgt en som var interessert i dem. Anonymkode: 720c3...2af Nå er det en del år siden jeg var på datingmarkedet, men da jeg var det ble jeg avvist flere ganger. Nå snakker jeg forhold, kunne sikkert lett fått meg et ligg på by’n. Anonymkode: d1829...dd8 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #23 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har ei venninne. Oppegående, bra jobb,godt humør, søt, sprek, bittelitt overvektig. Hun har vært singel i 15 år!! Ikke fordi hun vil det, men fordi det aldri blir mer enn litt chatting, evt snakk om å møtes... så fisler det ut. Er så lei av å lese om at det er et manneproblem å bli avvist 🤯🤯🤯 Anonymkode: 58b2b...2dc 16
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #24 Skrevet 26. februar 2021 Vel, jeg sjekket akkurat opp en mann ble blokkert og slettet. Så joda, vi blir avvist. Har og opplevd å bli ghosted. Snakket masse, god kjemi, så hørte jeg aldri noe mer. Anonymkode: 44199...059 12
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #25 Skrevet 26. februar 2021 Klart det, vi er ikke alle som er blendende vakre nemlig. Men de helt vanlige damene, de ser ikke dere menn. Eventuelt kan dere nedverdige dere til å brukes oss som tømmestasjon, men det er ikke interessant for meg. Sist jeg ble sjekket opp var av en mann som satt ved siden av meg på et fly, han snakket hjertelig om å bli pensjonist og endelig få tid til å reise. Jeg var i midten av 30-årene. Min siste kjæreste var det jeg som sjekket opp, han var ikke interessert i utgangspunktet. Når jeg tenker på det nå er det nesten litt flaut hvor på jeg var den gangen. Anonymkode: 11209...1e8 11
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #26 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klart det, vi er ikke alle som er blendende vakre nemlig. Men de helt vanlige damene, de ser ikke dere menn. Eventuelt kan dere nedverdige dere til å brukes oss som tømmestasjon, men det er ikke interessant for meg. Sist jeg ble sjekket opp var av en mann som satt ved siden av meg på et fly, han snakket hjertelig om å bli pensjonist og endelig få tid til å reise. Jeg var i midten av 30-årene. Min siste kjæreste var det jeg som sjekket opp, han var ikke interessert i utgangspunktet. Når jeg tenker på det nå er det nesten litt flaut hvor på jeg var den gangen. Anonymkode: 11209...1e8 Vær helt ærlig. Du liker bare de kjekke mennene som vil bruke deg som tømmestasjon. Du har avvist nok av menn som hadde gjort alt for å være med deg. Anonymkode: 720c3...2af 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #27 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vær helt ærlig. Du liker bare de kjekke mennene som vil bruke deg som tømmestasjon. Du har avvist nok av menn som hadde gjort alt for å være med deg. Anonymkode: 720c3...2af Nei! Vi kvinner er nemlig ikke like opptatt av utseende som dere menn er. Det virker som det for mange av dere er det eneste som spiller noen rolle, men for de fleste kvinner er det veldig mange andre ting som også er viktig. Min siste kjæreste hadde et helt normalt utseende og litt lavere enn gjennomsnittet, men han var morsom og intelligent, bereist og belest. Og det var nettopp de kvalitetene som gjorde meg interessert, ikke antall centimeter over havet eller andre rent overfladiske faktorer. Anonymkode: 11209...1e8 14
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #28 Skrevet 26. februar 2021 Ja! Hele tiden! Jeg har vært singel et år nå. Litt «oppe i årene», men veltrent. Normalt utseende, men menn i alle aldre liker kroppen min... Er så drittlei. Vet jeg ikke er «vakker», men en trent kropp i denne alderen (48) tiltrekker folk _for sex_. Men ellers? Nada! Avvist, igjen og igjen. Har gitt opp nå. De jeg faller for vil bare ha sex. Anonymkode: dd688...03e 9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #29 Skrevet 26. februar 2021 Ikke like ofte seksuelt, men for forhold, ja. Anonymkode: 55aef...683 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #30 Skrevet 26. februar 2021 Jeg blir heller aldri sjekka opp. Nå må menn på KG seriøst slutte med det sutretullet sitt om at de har det så mye verre enn kvinner. Anonymkode: c0880...22f 15
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #31 Skrevet 26. februar 2021 Tviler på at selv de aller peneste damene opplever det du beskriver. Single kvinner har helst kontakt med 0 eller 1 mann, i verste fall 2 i en følelsesmessig kaotisk tid. Anonymkode: 02ef5...ca7 2
Hr. Aktiv Skrevet 26. februar 2021 #32 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er tull! Vi tar initiativ vi også. Kanskje ikke like mye, fordi vi ikke er like desp, det er ikke vår feil 😄 Anonymkode: af390...467 Av 100 så er det kansje to som tar kontakt først. Så ja dere er i et veldig sterkt mindretall.
Hr. Aktiv Skrevet 26. februar 2021 #33 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja! Hele tiden! Jeg har vært singel et år nå. Litt «oppe i årene», men veltrent. Normalt utseende, men menn i alle aldre liker kroppen min... Er så drittlei. Vet jeg ikke er «vakker», men en trent kropp i denne alderen (48) tiltrekker folk _for sex_. Men ellers? Nada! Avvist, igjen og igjen. Har gitt opp nå. De jeg faller for vil bare ha sex. Anonymkode: dd688...03e Du må gjøre det jeg alltid får beskjed om. Du må senke kravene dine. Så må du la de menn som knoter litt få innpass og ikke bare de som sier alt riktig første gangen. For de er bare pulerundtfyrer.
Gjest TheCatLady Skrevet 26. februar 2021 #34 Skrevet 26. februar 2021 (endret) Alle blir vel avvist, men menn opplever det sikkert oftere siden det oftere er menn som tar det første skrittet. Kvinner blir nok kanskje oftere avvist lenger ut i prosessen. Dette med at kvinner har mange menn som er interessert i dem er vel en sannhet med modifikasjoner. De færreste opplever nok å ha mange de chatter og dater til enhver tid. Så det er bare tull og hvorfor man alltid skriver som om det gjelder alle kvinner når det egentlig bare gjelder de veldig pene det synes jeg alltid er merkelig. Vanlige og mindre pene kvinner opplever ikke dette, men de fleste kvinner opplever å flere matcher enn menn. Da er vi igjen på det med hva man ser etter. For min del er kvalitet viktigere enn kvantitet. Det hjelper ikke å ha 300 matcher om 98% av dem ønsker seg sex og selv så ønsker man seg forhold. Å ha 300 matcher betyr ikke at man har 300 menn å velge i. Jeg synes også det at menn skriver at de ønsker at kvinner skal ta kontakt, men hvorfor er det da slik at kvinner opplever at menn ikke er så interessert om man gjør det? Tar menn kontakt først så er de alltid mer interesserte og samtalen varer lenger og de ønsker å møtes. Kun fåtall av de gangene jeg har tatt kontakt så virker de interesserte. Så da er det jo lettere å vente på at menn tar kontakt siden kvinner kan gjøre det. Endret 26. februar 2021 av TheCatLady
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #35 Skrevet 26. februar 2021 Blitt avvist mange ganger. Kan godt ta initiativ også, men har fått mange nei når jeg har spurt menn om å danse på byen, eller avvisning fra menn når jeg forsøker å slå av en prat. Merker at mange menn er uinteressert i bare å være hyggelige hvis de ikke ser for seg å ta meg med hjem. Dater har det blitt med bare en av. De få gangene jeg har faktisk fått en date... Nå har jeg sjekket nettdating i senere år. Veldig få likes og matcher, og gjerne fjerner de seg (sletter) når de har fått matchen. Virkelig ikke lett. Jeg velger aldri de kjekke, føler de ikke er noe for meg, men går for de vanlige. Overvektige, skallede, det går fint om de ser hyggelige ut og ellers virker som om vi har noe felles. Men likevel.... Masse avvisning. Derfor har jeg lange perioder hvor jeg ikke prøver, for det bryter jo på selvtilliten. Anonymkode: 0e5f3...c8a 9
Tekopp1 Skrevet 27. februar 2021 #36 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du kunne jo matchet med menn om du ville, menn som ikke får likes kan bare gå og legge seg. Eller forbedre profilen sin, slik at man fremstår mer interessant Eller logge av Tinder og møte damer IRL Eller gjøre et tenkearbeid og prøve å skjønne hvorfor man ikke får likes- øvelsen kan gjøres mer utfordrende ved at det ikke er lov å komme opp med noe man *ikke* kan gjøre noe med. 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #37 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vær helt ærlig. Du liker bare de kjekke mennene som vil bruke deg som tømmestasjon. Du har avvist nok av menn som hadde gjort alt for å være med deg. Anonymkode: 720c3...2af Jeg er ikke den du svarer, men jeg må bare få si at her avslører du hvor ufattelig dobbeltmoralsk hele incelkulturen er og hvor mye den forakter kvinner. Noen kvinner (den du siterer) ønsker seg ikke uforpliktende sex. Noen kvinner vil gjerne ha uforpliktende sex, med menn de er tiltrukket av. Hvilket er nøyaktig det samme som du ønsker deg. Hvorfor skal det være annerledes for oss? Hvorfor skal du påføre kvinner skam for at de har sex med menn de er tiltrukket av? Igjen og igjen oppfører dere som at sex er noe vi kvinner «gir» til menn (som dere mener ikke fortjener det), ikke noe vi har fordi vi har sammen med noen når vi har lyst. Så kommer det påføring av skam og skyld: «Jeg hadde gjort alt for deg, hvorfor gir du meg ikke sex kvinne!!» Og den underliggende logikken er at du på en eller annen måte fortjener det eller har rett på det, og at kvinner på et eller annet nivå skylder deg det. Hør: kvinner er like forskjellige som menn, og har forskjellige preferanser, ønsker og behov. Kvinner har et like rikt følelsesliv som menn, og opplever avvisning, sorg, skam, ensomhet osv. På gruppenivå trives vi lite med å bli behandlet som en handelsvare, eller å bli snakket til med generell forakt. Anonymkode: f678a...9c7 21
Hr. Aktiv Skrevet 27. februar 2021 #38 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke den du svarer, men jeg må bare få si at her avslører du hvor ufattelig dobbeltmoralsk hele incelkulturen er og hvor mye den forakter kvinner. Noen kvinner (den du siterer) ønsker seg ikke uforpliktende sex. Noen kvinner vil gjerne ha uforpliktende sex, med menn de er tiltrukket av. Hvilket er nøyaktig det samme som du ønsker deg. Hvorfor skal det være annerledes for oss? Hvorfor skal du påføre kvinner skam for at de har sex med menn de er tiltrukket av? Igjen og igjen oppfører dere som at sex er noe vi kvinner «gir» til menn (som dere mener ikke fortjener det), ikke noe vi har fordi vi har sammen med noen når vi har lyst. Så kommer det påføring av skam og skyld: «Jeg hadde gjort alt for deg, hvorfor gir du meg ikke sex kvinne!!» Og den underliggende logikken er at du på en eller annen måte fortjener det eller har rett på det, og at kvinner på et eller annet nivå skylder deg det. Hør: kvinner er like forskjellige som menn, og har forskjellige preferanser, ønsker og behov. Kvinner har et like rikt følelsesliv som menn, og opplever avvisning, sorg, skam, ensomhet osv. På gruppenivå trives vi lite med å bli behandlet som en handelsvare, eller å bli snakket til med generell forakt. Anonymkode: f678a...9c7 Hvorfor skal ikke kvinnen ha sex med mannen når de er sammen? Hvorfor skal hun plutselig slutte med det selv om dere gikk inn i forholdet med det at sex faktisk var viktig?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #39 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Herregud for et oppspinn. Har du drukket noe rart?? At sånne myter får leve er helt forkastelig. Det er mange damer rundt omkring som ikke får en eneste match, som aldri får svar på meldinger og som ikke har en eneste mann som henger på slep. ja, kvinner blir avvist akkurat som menn - det er ingen forskjell på kjønnene der. Anonymkode: e29fd...28b Bortsett fra at damer kanskje blir avvist oftere etter sex... Anonymkode: f025c...613 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #40 Skrevet 27. februar 2021 Jeg har aldri opplevd å ikke kunne få den jeg ville,selvom de har hatt dame, men kanskje bare flaks at de har likt meg også? Får ofte kommentar fra venner, søsknene mine og samboeren min at gutter / menn ofte glaner på meg. Jeg ser og merker at jeg blir sett på men velger å ignorere det. Jeg har nok ganske seksuell utstråling men er ikke noe wow pen. Anonymkode: 141c7...ec7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå