Gå til innhold

Blir kvinner avvist?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner får menn etter seg hvor enn de er? De har kontakt med 5-10 menn til enhver tid. De har 300+ match på tinder. 

Blir de derfor noen gang avvist? Hvis de blir så velger de det selv når de kunne valgt en som var interessert i dem. 

Anonymkode: 720c3...2af

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange kvinner blir avvist. Bare tøys å tro noe annet 

Anonymkode: c999e...819

• Liker 45
Skrevet

Selvsagt blir kvinner avvist, men det er naturligvis ikke så vanlig som for menn. Menn blir stort sett avvist, kvinner blir stort sett ikke avvist

Anonymkode: f6295...6db

• Liker 1
Skrevet

Så klart kvinner blir avvist

Anonymkode: 8bbea...b5a

• Liker 18
Skrevet

Har blitt avvist flere ganger før, ja. 

Anonymkode: 2a73d...60f

• Liker 12
Gjest Jaconandersen
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selvsagt blir kvinner avvist, men det er naturligvis ikke så vanlig som for menn. Menn blir stort sett avvist, kvinner blir stort sett ikke avvist

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kvinner får menn etter seg hvor enn de er? De har kontakt med 5-10 menn til enhver tid. De har 300+ match på tinder. 

Blir de derfor noen gang avvist? Hvis de blir så velger de det selv når de kunne valgt en som var interessert i dem. 

Litt av en gjeng vi har på Kvinneguiden...

Kvinner får lettere sex-partnere enn menn flest. Når det kommer til forhold, er det noe likere. Men for menn som ikke tør ta kontakt eller ikke er så sosiale, blir det svært vanskelig. Siden kvinner sjeldent tør å ta initiativet med menn.

Endret av Jaconandersen
Skrevet
Jaconandersen skrev (5 minutter siden):

Siden kvinner sjeldent tør å ta initiativet med menn.

Dette er tull! Vi tar initiativ vi også. Kanskje ikke like mye, fordi vi ikke er like desp, det er ikke vår feil 😄

Anonymkode: af390...467

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Herregud for et oppspinn. Har du drukket noe rart??  At sånne myter får leve er helt forkastelig. Det er mange damer rundt omkring som ikke får en eneste match, som aldri får svar på meldinger og som ikke har en eneste mann som henger på slep. 

ja, kvinner blir avvist akkurat som menn - det er ingen forskjell på kjønnene der. 

Anonymkode: e29fd...28b

• Liker 23
Skrevet

Kvinner blir avist 1 av 1000.

Menn blir avist 999 av 1000

Anonymkode: 34642...da0

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinner blir avist 1 av 1000.

Menn blir avist 999 av 1000

Anonymkode: 34642...da0

I realiteten har norske menn blir avvist 2 ganger, også tør de ikke mer 😅

• Liker 22
Skrevet

Blir aldri sjekka opp engang 🤣 er typ 4 år siden sist gang... Var En en stupfull mann på 1.50 i cowboy hatt! 

Så kan ALDRI bli slutt mellom meg og min samboer for da blir jeg aldri å treffe en ny mann tydeligvis 😆 

Så jeg må være forferdelig stygg tenker jeg ,når jeg leser slike tråder om at mannfolk kaster seg etter damer i hopetall 🤭 

Anonymkode: f5779...7d1

• Liker 14
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er mange damer rundt omkring som ikke får en eneste match,

Det å aldri få match kan ikke sammenlignes med å aldri få likes.

Du kunne jo matchet med menn om du ville, menn som ikke får likes kan bare gå og legge seg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir aldri sjekka opp engang 🤣 er typ 4 år siden sist gang... Var En en stupfull mann på 1.50 i cowboy hatt! 

Så kan ALDRI bli slutt mellom meg og min samboer for da blir jeg aldri å treffe en ny mann tydeligvis 😆 

Så jeg må være forferdelig stygg tenker jeg ,når jeg leser slike tråder om at mannfolk kaster seg etter damer i hopetall 🤭 

Anonymkode: f5779...7d1

Menns definisjon på initiativ i 2021 er at de tør å si hei på tinder. All den energien de putter inn på de tre bokstavene på en app, også får de ikke hei tilbake 😡😡😡😡 det er det som er problemstilling her. Det er et hardt hardt liv når mann mangler sjarm og kreativitet, og det er kvinner sin skyld (visstnok) 

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Menns definisjon på initiativ i 2021 er at de tør å si hei på tinder. All den energien de putter inn på de tre bokstavene på en app, også får de ikke hei tilbake 😡😡😡😡 det er det som er problemstilling her. Det er et hardt hardt liv når mann mangler sjarm og kreativitet, og det er kvinner sin skyld (visstnok) 

Herregud for noe bittert oppgulp...

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trenger kvinner å gjøre en innsats over hodet? Nei. De kan bare stå som en pinne og få alt servert. 

• Liker 5
Skrevet

Menn sjekker ikke opp damer ute lengre. Det er fakta. #metoo fikk de mennene som var litt interessante til å slutte å sjekke. Nå er det bare ekle utlendinger med null selvinnsikt og full playere som holder på, og de holder jeg meg langt unna. Heldigvis er jeg gift, men da vi var ute på byen (før korona) var det stor forandring etter #metoo. De #metoo bevegelsen gjaldt for fortsetter, så det hjalp ikke. 

Anonymkode: 5e00d...4bd

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Herregud for noe bittert oppgulp...

Er det meg som er bitter eller er det menn som konstant griner over dette? 

• Liker 12
Skrevet

Ja, kvinner blir avvist, kvinner kan oppleve å ikke få svar fra match på tinder. Veldig få som har en kø med beilere som står utenfor døren. Innsats en legger i meldinger man sender bør ikke være avhengig av kjønn, og man kan kun svare ut fra seg selv, den varierer både på det jeg får og det jeg sender🤷‍♀️
Men et lite tips er å gjøre profilen sin litt interessant, få hjelp av en venn til å se på bilder og tekst.

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I realiteten har norske menn blir avvist 2 ganger, også tør de ikke mer 😅

Det sier vel mer om hvordan de blir avvist enn om mennene tenker jeg?

Anonymkode: 8a8b1...76b

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Menn sjekker ikke opp damer ute lengre. Det er fakta. #metoo fikk de mennene som var litt interessante til å slutte å sjekke. Nå er det bare ekle utlendinger med null selvinnsikt og full playere som holder på, og de holder jeg meg langt unna. Heldigvis er jeg gift, men da vi var ute på byen (før korona) var det stor forandring etter #metoo. De #metoo bevegelsen gjaldt for fortsetter, så det hjalp ikke. 

Anonymkode: 5e00d...4bd

Det er ikke feil å bare være litt hyggelig, ta kontakt på en høflig måte. Det er ikke metoo. Klåing fra ukjente menn, derimot. Jeg er kvinne og tør ikke ta initiativ av frykt for å bli avvist. Det er dumt, egentlig. Men sånn er det når man tror man ikke er pen nok eller god nok. Hva slags krav har menn til en kvinne, egentlig? Det har jeg aldri skjønt. 

Anonymkode: ab7c0...6f8

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...