Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Anbefalte innlegg

Skrevet
Babushka skrev (12 minutter siden):

Uff da, har hun helt misforstått i ett forsøk på fuck janteloven? Man skryter da ikke av materielle goder på denne måten🤮

Skal hun vise hvor suksessfull og flink hun er i jobben sin som kynisk selger bør det da gjøres mer subtilt. Hvorfor velger dere å følge denne dama egentlig? Får hun flere følgere av å stille opp med sleskt flir i avisen?

Synes også journalisten må være en av de dårlige. For en overskrift. Avslutte med HAHA. Er det fjortisser?

• Liker 16
Skrevet
Babushka skrev (13 minutter siden):

Uff da, har hun helt misforstått i ett forsøk på fuck janteloven? Man skryter da ikke av materielle goder på denne måten🤮

Skal hun vise hvor suksessfull og flink hun er i jobben sin som kynisk selger bør det da gjøres mer subtilt. Hvorfor velger dere å følge denne dama egentlig? Får hun flere følgere av å stille opp med sleskt flir i avisen?

Det jeg ikke forstår er hva hun tjener penger på.

Om vi ser på denne artikkelen alene så synes jeg hun stryker på kommunikasjonsferdigheter. Og hun stryker på empati og selvinnsikt. Ironisk, siden hun skryter av å være god på begge deler.

Og om vi og ser på det engasjementet hun hadde for noen dager siden rundt jul og mange med dårlig økonomi så har hun jo ikke fått til noe enda. Hun viser null gjennomføringsevne. Nok en ting hun skryter av å ha massevis av.

• Liker 9
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Synes også journalisten må være en av de dårlige. For en overskrift. Avslutte med HAHA. Er det fjortisser?

Åpenbart. Kanskje en lærling. Er jo helt håpløs setning/tittel om vi ser på det språklige.

• Liker 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (16 minutter siden):

Om vi ser på denne artikkelen alene så synes jeg hun stryker på kommunikasjonsferdigheter. Og hun stryker på empati og selvinnsikt. Ironisk, siden hun skryter av å være god på begge deler.

Og om vi og ser på det engasjementet hun hadde for noen dager siden rundt jul og mange med dårlig økonomi så har hun jo ikke fått til noe enda. Hun viser null gjennomføringsevne. Nok en ting hun skryter av å ha massevis av.

Hun tjener vel penger på å reklamere for alt mulig vas hun som alle andre influencere. Drøyt at man tjener bedre som influencer enn som statsminister i Norge.
Virker lite ydmyk overfor de som følger henne når skryter av materielle goder på det viset. Litt forundret over at ikke mister mange følgere, men all pr er tilsynelatende god pr. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er den greia med tunga når hun lader bilen 🤔 

Teit

Skrevet

Er det virkelig nødvendig å dra på ett skisenter med covid?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
mumrikk1 skrev (12 timer siden):

Er det virkelig nødvendig å dra på ett skisenter med covid?

For BH er det viktig! 

Skrevet

Hun er virkelig ekspert på snikskryt 😅 Forteller at det er så kaldt i dag og at kjæresten hennes er ute og måker verandaen for snø. «Dere syns kanskje det er unødvendig å måke verandaen, men vi har gitt bort en del av kjøkkenet vårt til noen som virkelig trengte det så derfor må han måke litt på verandaen skjønner dere🙂» 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Først «gi bort noe dere ikke trenger til folk som trenger det❤️» også rett på «fornøyd med nyinnkjøpt Dyson støvsuger(som koster mangfoldige tusen), og til fredag har vi leid inn profesjonelle folk til å vaske huset(fordi vi er late)». Snakk om å skryte, og hevde seg selv🙄

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet

Også spørre om en elektriker kan komme hjem til de da når de har covid ihus…😒😒

• Liker 11
Skrevet

BH sa for ikke så lenge siden når alle spekulasjoner var angående graviditet at hun er like langt på vei som SE.

SE er over 30 uker og B skrev på snap i dag uke 28 i dag.

Den graviditet hennes går mye frem og tilbake .

Skrevet
Juhu25 skrev (2 timer siden):

BH sa for ikke så lenge siden når alle spekulasjoner var angående graviditet at hun er like langt på vei som SE.

2 uker forskjell🤷‍♀️ de er da ganske likt på vei vil jeg si..

• Liker 4
Skrevet
Juhu25 skrev (14 timer siden):

Rett skal være rett, hun skrev at hun var rett bak SE.

• Liker 3
Skrevet

Hva er egentlig greia med å ha kline og tafse video på introen din i voksen alder?!

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå skriver vi den 20 desember. Hvordan gikk det egentlig med engasjementet til BH rundt de som har det vanskelig rundt jul? Er jo bare fire dager igjen nå.

Og nå har hun begynt med en ny rant mot helsejournalen. Skal hun engasjere seg like mye i deg problemet og?

• Liker 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Nå skriver vi den 20 desember. Hvordan gikk det egentlig med engasjementet til BH rundt de som har det vanskelig rundt jul? Er jo bare fire dager igjen nå.

Og nå har hun begynt med en ny rant mot helsejournalen. Skal hun engasjere seg like mye i deg problemet og?

Det skrikes mye om mye, men bare for 1 dag... 

• Liker 5
Skrevet
Bibbi_ skrev (5 minutter siden):

Det skrikes mye om mye, men bare for 1 dag... 

Gjennomføringsevne = 0.

• Liker 10
Skrevet
Snublefot62 skrev (14 timer siden):

Hun skrev jo ganske tidlig at hun heller valgte å dele spleisen til Mads Hansen fremfor å fremme sin egen.

• Liker 2
Skrevet
DenMaskerteHevner skrev (1 minutt siden):

Hun skrev jo ganske tidlig at hun heller valgte å dele spleisen til Mads Hansen fremfor å fremme sin egen.

Så bra. Det gikk meg hus forbi. Hadde kanskje vært verdt en repetisjon eller tre :)

• Liker 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (På 7.12.2022 den 20.05):

All min livserfaring tilsier at de som skryter på seg slike ting er nettopp de som mangler det

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...