Fru Fomle Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #161 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Søndagsklem til deg og Ballerina! De fleste postene er lette, skal være familietilpasset. Men av og til roter vi oss litt bort også . Og det er ikke alltid vi klarer å få opp like stor entusiasme hos de søte små. Vi pleier å ha kart for 2 o-klubber i området, dvs totalt 7-8 kart med varierende antall poster og poeng vi skal rekke gjennom fra april til en gang uti oktober. Så vi begynner (som vanlig) å få litt dårlig tid. Satser på et par fine helger til, så klarer vi forhåpentligvis gullmerke begge steder i år også. Fremdeles litt stiv i ryggen, men gikk helt fint på tur i dag. Må få gjort noen øvelser i kveld også så jeg kommer igang. Kostholdet har som vanlig vært en katastrofe i helgen, stapper i meg. Forhåpentligvis så blir jeg litt stressa av ny jobb så jeg glemmer godtesuget en stund framover... Endret 2. oktober 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #162 Del Skrevet 2. oktober 2005 9 sider allerde - jøss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. oktober 2005 #163 Del Skrevet 2. oktober 2005 Næmmen, nå må du huske at helg er helg. Da er det lov å kose seg litt ekstra Jeg har en lei tendens til å se feil på kart, og havne gjerne på andre siden av fjellet (og ofte på feil fjell), før jeg endelig kommer fram til posten.. Men det er gøy da! (og takk og lov for mobiltelefoner.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #164 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det orientering for hele familien? I så fall, så hørest jo det kjempegøy ut! Har spist godt i helgen, jeg også, så jeg må nok skjerpe meg litt i ukedagene (eller så må jeg slenge meg på et Grete Roede kurs, og det tror jeg virkelig at jeg ikke gidder) Får satse på å trene litt ekstra heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 3. oktober 2005 #165 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det må være lov med litt ekstra i helga hvis du er flink ellers i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #166 Del Skrevet 3. oktober 2005 Marillia skrev: Er det orientering for hele familien? I så fall, så hørest jo det kjempegøy ut! ← Ja, det er hele familien ut på tur! Vi styrer opplegget etter dem, så en av oss stikker gjerne en tur og henter noen poster mens resten har pause osv. Sånn blir det ikke alt for langt, så han på 4 holder også som regel ut. Sitter med ganske blandede følelser etter første dag på ny jobb... Bra mottakelse, ble med rett på møte og etterpå så lå allerde et prosjekt klart og ventet på meg. Men en del andre ting er jeg litt usikker på hvor godt vil fungere. Får satse på at det ordner seg, men det er ingen tvil om at det kommer til å bli ganske travelt framover... Ser vel allerede litt fram til 6 mnd er gått, det er tross alt ikke så lenge til. Jada, er litt defensiv. Høstferie neste uke blir det dårlig med. Som forventet, men jeg håper jeg skal klare å mase meg til fri fredagen ihvertfall. Vi sender nok ungene til besteforeldrene, så kan vi få jobbet litt ekstra + gjort ferdig diverse maling av gulv som er vanskelig å gjøre når de er hjemme.. Lurer på hvordan jeg skal få tid til trening framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #167 Del Skrevet 3. oktober 2005 Orientering hørest mer enn bare litt spennende, tror det hadde vært noe for oss. En kjempeflott familieaktivitet for folk som liker å være ute i naturen. Må surfe litt på nettet, vet at det er et idrettslag, med egen orienteringsgruppe, like i nærheten. Det ordner seg sikkert på jobb, det er enklere når man blir litt mer "husvarm" Det er forøvrig ikke bare meg altså som må jobbe en del i høstferien? Har fått to dager fri, og skal krangle meg til en halv dag til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. oktober 2005 #168 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er lov til å kose seg litt da det er helg vettu Da jeg er aktiv slanker, pleier jeg å ha fredag og lørdag som jeg kan kose meg på, for ellers går jeg på veggen! Det ordner seg sikkert med jobb... Er vel alltid slik på en ny arbeidsplass. Går nok så bra skal du se STÅ PÅ, vet at du klarer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #169 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Det blir nok litt for mye kos i ukene også, men... En hektisk uke er over, deilig med helg! I morgen reiser jeg med ungene til foreldrene mine, de skal være hos dem i neste uke på høstferie. Var ute og spiste med mine nye kollegaer på onsdag, det var koselig! Greit og bli med på sånne ting i starten for å bli litt mer kjent. De har endel sosiale samlinger utenfor jobb, og jeg blir invitert med på alt. En av dem sa på onsdag at det måtte jo være en stund siden jeg hadde studert diverse relevante fag. Ble nesten litt fornærmet jeg, føler jeg alltid blir tatt for å være eldre enn jeg er. Men så må jeg faktisk innse at det er over 6 år siden jeg avsluttet studiene.. Kosthold har vært veldig opp og ned. Trening blir det ennå ingenting av, ryggen tåler fryktelig lite før den protesterer. Har vært hos fysio og fått øvelser, ny time om 2 uker. God helg til alle "kjente"!! Endret 7. oktober 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 7. oktober 2005 #170 Del Skrevet 7. oktober 2005 God helg Fru Fomle og pass på ryggen din . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 8. oktober 2005 #171 Del Skrevet 8. oktober 2005 GOD HELG, Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2005 #172 Del Skrevet 8. oktober 2005 Titter innom for å ønske deg god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #173 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei! Gjort noe spennede i helgen? Innom og oppdaterer meg, og slenger ut en stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #174 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Sniker meg inn et øyeblikk, selv om jeg har lovet meg selv å la være.... Tusen takk for koselige hilsner!!!!! Har ikke fått tid til å oppdatere meg her inne de siste dagene, kom hjem sent søndag kveld og i går var PCen lakket inne. Var på ny visning i går, her tror jeg kanskje det kan bli noe.... Litt gammelt hus (1968), men virker godt vedlikeholdt. Tilstandsrapporten tyder på at det kan være dårlig drenering, men for våre øyne så grunnmuren innvendig veldig fin ut... I slike tilfeller skulle jeg virkelig ønske vi kjente en bygningskyndig person! Anyway, det jeg egentlig skulle fortelle var at jeg (som vanlig) røk uklar med megler... Den megga der er bare helt utrolig, og det er dessverre hun som selger de fleste hus i området... I går så kom jeg inn og sa i en hyggelig tone takk for sist. Hun kjente meg ikke igjen (hvilket er helt greit, hun treffer tross alt masse folk på sin vei), hvorpå hun presterer å si at jeg forandrer meg for hver gang jeg er på visning og dessuten virker så travel!!!! I jøssenavn da, hvem sier noe sånt til totalt fremmede folk???!!!! Hvilken kundebehandling er det???? Må si jeg gremmes over å skulle bidra til at hun tjener penger... Ut med meg!! Endret 11. oktober 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. oktober 2005 #175 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hu hørtes jo utrolig frekk ut! Fy skamme seg Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. oktober 2005 #176 Del Skrevet 11. oktober 2005 For ei f**** Hva sa du da? Klem til deg forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 11. oktober 2005 #177 Del Skrevet 11. oktober 2005 Litt av et svar du fikk, men prøv å ikke bry deg om det. Jeg tror jeg bare hadde gått med hevet hode og oversett en slik tullete bemerkning. Kanskje hadde hun en dårlig dag eller så passer hun rett og slett ikke i yrket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #178 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jøss, for en oppførsel (det er vel sånne episoder der man kommer på den skarpe tilbakekommentaren etter at man har dratt?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #179 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ble selvfølgelig helt satt ut og kom ikke på noe glupt å si.. før lenge etterpå! Har iallefall overlatt videre kontakt til gubben, håper han takler henne bedre enn jeg gjør. Begynner å bli lei av å være uvirksom... Har vel egentlig nesten helt sikkert bestemt meg for å melde meg inn igjen i treningssenteret der jeg var medlem før. Eneste som holder litt tilbake er at jeg har ei veninne som trener et annet sted og som gjerne vil jeg skal gå der. Men har aldri funnet meg til rette der, og vi kommer garantert ikke til å trene mye sammen uansett.. Tor jeg går for gamle gode SportsClub jeg! Så får jeg ihvertfall begynt å røre litt på meg igjen. I kveld var vi ute og plukket litt orienteringspoeng igjen. Ikke så lett siden det var mørkt og vi ikke hadde lykt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 11. oktober 2005 #180 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det var godt du fant veien hjem i mørket da. Kan ikke ha vært lett å finne postene når det var mørkt, nei. Nå får jeg snart tusle i seng. Natta . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå