Gå til innhold

Fomleriene


Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo:

Fint dere holder litt liv i boka mi. :klem: Jeg har tenkt å starte ny dagbok, men klarer ikke å bestemme meg om jeg skal gjøre det nå eller fra nyttår. Alt man skal gruble på. :fnise:

Ellers er alt meget bra i Fomleheimen for tiden! :) Jeg har vært litt opptatt med diverse håndarbeidesprosjekter, men når jeg ser på produksjonen så kan jeg ikke helt skjønne hvorfor det har vært så travelt. :ler: Det går stort sett i strikking, har bla strikket et ganske stort Mor Signes babyteppe (ca 90*90 cm) som skal gis bort i barselgave. Hadde også tenkt jeg skulle prøve å strikke noen julegaver (tovede votter e.l.), men tror jeg må innse at det bare blir stress. Skulle ha begynt for lenge siden, men kanskje neste år? :sjenert:

Lillegull blir 7 mnd om noen dager og hun er jo vår lille solstråle. :rødme: Hun ligger akkurat nå på gulvet og skyver seg bakover, har tatt på henne sklisokker nå for å se om det kan hjelpe litt på framdriften. ;) Natteroen er imidlertid forsvunnet litt, nå er det til tider (for) hyppig amming på natta. Så i dag skal jeg begynne med et måltid nr. 2, til nå har hun fått grøt på kvelden og ellers litt smaksprøver når det passer seg sånn. Og så har hun begynt med tøybleier, og det er aldeles strålende :tommelsmil:. Blir litt papir innimellom også, spesielt om natta, siden jeg er litt smånervøs for lekkasjer.. Men de to nettene vi har prøvd har det gått kjempebra det også.

Nå kjenner jeg at jeg har alt for mye på hjertet her, det tar på å være lenge borte. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å se at du er tilbake. Jeg har savnet deg :klemmer:

Så fort tiden går, tenk at Lillegull er 7 måneder allerede.

Ny bok eller ei, meg blir du ikke kvitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ny bok kan startes når som helst ;)

Jeg ser det. ;)

Ny bok eller ei, meg blir du ikke kvitt :ler:

Det er jeg veldig glad for! :):klemmer:

---------------------

Da blir det nok ny bok på meg ganske snart.

Lillegull er blitt skikkelig forkjølet, så i dag holder vi oss inne og dropper babysvømming og jobb-besøk. Kjenner jeg ikke er helt i toppform selv heller, har vondt i halsen og er rimelig trøtt etter (nok) en urolig natt.

Men nå er det bleieskift på gang her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...