Gå til innhold

Fomleriene


Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nattaklem til deg  :klem:  Du kan jo lage ei lita dukke av henne, og stikke litt  :grine2:

Ja, det var ikke dumt! :grine2: Men kanskje vente til etter vi har kjøpt hus??

Siste kveld "alene" hjemme, dvs. uten ungene. Og hva skjer? Jo, gubben skal til en kamerat og se landskampen!! Snakk om prioritering.. ;) Så da drar jeg også på besøk til min veninne. Så da så! :tunge:

I dag har jeg klart det store. Og glemme pin-koden til bankkortet mitt! Veeeldig lurt når lønning nettopp er på konto og bare brenner etter å bli brukt. :ler: Den er pling pling fullstendig borte fra hjernen min, jeg skjønner rett og slett null og niks og ingenting.. :klø: Heldigvis så hadde jeg Hr Fomle (som ikke er det grann fomlete sånn som meg :ler:) med på den ene butikken så han fikk bruke sitt kort. :sjarmor: Fant selvfølgelig også noen sko på salg, prøvde kode for 2.gang, men også feil.. Først gikk jeg derfra, men fant ut at jeg hadde jo penger nok på meg. Så da løp jeg tilbake. :rodme: Nok en typisk dag i Fru Fomles liv. :ler:

Kosthold: Ræva

Trening: Ræva

Vekt: Tør ikke tenke på!

Bryr jeg meg? Nei, ikke i dag! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt du fant veien hjem i mørket da. Kan ikke ha vært lett å finne postene når det var mørkt, nei.

Heldigvis var vi i (relativt) urbane strøk i Kvernevik. ;) Men må innrømme jeg fikk litt små-panikk da gubben løp fra meg inni en liten granskog der for å være morsom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Kosthold: Ræva

Trening: Ræva

Vekt: Tør ikke tenke på!

Bryr jeg meg? Nei, ikke i dag!  :sjarmor:

:ler: Det er omtrent der jeg også føler at jeg er enkelte dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med sånne dager da jeg klarer å legge "uvesentligheter" som vekt litt på hylla. :)

Til og med koden, den er dessverre fremdeles borte vekk. :overrasket:

Nå må jeg pakke, reiser og henter ungene etter jobb i morgen. Har fri fredag så vi tar en langhelg der inne. Mulig det blir hyttetur, er meldt utrolig bra vær. :danse:

Så da vil jeg bare ønske alle en rikitg GOD HELG!!!! :klem::klem::klem: Har selvpålagt KG-pause på jobb. Det holder riktignok hardt, for jeg kjeder meg til tider ganske kraftig. ;)

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte ikke å holde meg helt jeg da... ;):sjenert:

Ferdig på jobb om et kvarter, så hva ellers skal man finne på? ;) Regnet øser ned, håper virkelig at det blir bedre enn dette i helgen...

Skulle egentlig gått innom polet og kjøpt med noen flasker vin. Men hvordan gjør man det uten penger?? :ler:

På mandag skal jeg melde meg inn på treningssenteret, det har jeg bestemt meg for!! :danse: Får sånne ekle, plutselige smerter i ryggen så nå må jeg bare prøve og trene det vekk igjen.. Blir jo litt småengstelig innimellom også for at det skal være noe mer. :forvirret: Får nevne det for fysio neste gang, mulig jeg kan få en henvisning til noe mer utredning bare for å roe mine egne dumme nerver litt..

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også!  :klem:  Håper du får en nyyyyydelig helg! :kyss:

Håper dere får en en flott helg på hytta :).

Takk, det er jeg sikker på vi får. :) Regn eller sol, samme det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp* Våknet nettopp jeg ;) Skal på nattevakt om et par timer. Har du hatt en fin dag i dag? Her har det vært skikkelig herlig høstvær med sol faktisk, og hva gjorde jeg? æ søv vækk dagen :sjenert:

Kos deg i helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten hilsen fra meg  :vinke:

Så hyggelig med "nye" fjes i boka mi! :)

Litt dårlig samvittighet for manglende trening. :forvirret: Skulle ha meldt meg inn på treningssenter, men ikke kommet så langt ennå... I dag endte det med at vi ryddet kontoret her istedet. Så nå fant jeg endelig fram til PC og KG igjen. ;) Men jeg trneger et realt spark bak nå for å komme i gang igjen, rart hvor få uker man skal la være å trene før det blir et ork?

Hatt en utrolig fin helg i fjellet, været var bare helt fantastisk! :)

Ellers skjer det litt spennende også!

Lagt inn bud på et hus i dag, det står til i morgen kl 9. Er et eldre hus fra 1969 med masse å gjøre, så vi får se... Ikke sikkert selger aksepterer budet vi har gitt uansett, bød endel under prisantydning.

Den nye jobben går veldig greit, men litt kjedelig til tider fordi jeg er så avhengig av at folk har tid til å hjelpe meg. Ikke så veldig glad i å mase heller. ;) Men var veldig forberdt at sånn ville det bli i starten også.

Jeg blir "overvåket" akkurat nå, så tror jeg slutter her! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hr og Fru Fomle har klart å fomle vekk lappen vi skrev bokstav-kodene til tur-orienteringen forrige uke. Så nå blir det visst ikke gullmerke på oss likevel. :sur: Mulig vi bare tar en kvalifisert gjetning og prøver å "jukse" litt, er jo egentlig ikke det når vi vitterlig var der? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se om dere får tilslag på huset da. Jeg kommer innom i morgen for en oppdatering. Lykke til.

Ja, det er fryktelig spennende! Men som forventet så aksepterte ikke selger budet. Vi har økt med 50 000 som står ut dagen, men ut fra det megler sa så virker det som de vil ha en fellesvisning til neste mandag.. Så vi får bare smøre oss med tålmodighet. Og det er noe ikke jeg har allverdens av. ;) Kommer ikke til å øke enda mer, må prøve å være bittelitt taktiske og. :ler:

Innom å oppdaterer meg  :klem:  Blir snart sengetid for meg. Jobb i morgen tidlig  ;)

Jobb i morgen tidlig og oppe til langt på natt? :fy_fy:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...