Gå til innhold

Fomleriene


Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Lykke til med presentasjonen :klem: Hvis du ikke finner på noe (noe du garantert gjør? kan du rett og slett åpne se og hør, og lese høyt fra vitsesidene :sjenert: Det gjorde en kompis av meg da han holdt på å avgå av nervøsitet da han skulle forsvare en semesteroppgave.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hyggelige hilsner alle sammen! :)

Presentasjonen gikk ikke så veldig bra, hadde glemt å kjøre gjennom den i "skikkelig" visning, så det ble noen litt rare overganger... Men gjort er gjort, kan ikke tenke for mye på det. Har en tendens til å bli slått ut av sånt i flere dager, men jeg prøver å skjerpe meg.. :forvirret:

Var på fest på joben i går ettermiddag/kveld, litt rart å være hjemme før 23 og ha vært på fest i mange timer ;). Men en stor fordel å få sove ut i dag da, selv om jeg er litt trøtt.

Tror vi skal på kino og se Madagaskar i helgen, har hørt at den er veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Huff da... Synd at det ikke gikk så bra, men du er i alle fall ferdig med det :)

Fest på jobben ja.. Det hørtes artig ut :) Sikkert litt rart å være hjemme før 23 ja :ler:

Du får ha en kjempefin lørdag. Jeg reiser sydover snart, men skal vel innom en nettcafe så jeg får oppdatert meg litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke:

Der hadde du fått deg dagbok du også. :icon_razz:

Har kjøpt oss sykler i dag, vi. Jeg liker helt klart bedre å sykle enn å jogge... Håper på og bli litt fastere i fisken etter hvert jeg også. :ler:

Har jo godt av og gå ned noen kilo også jeg da... :sjenert:

Madagaskar er knallbra, den må du få med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker godt å sykle også, men er litt pyse og synes ikke bilistene tar så mye hensyn akkurat.. Og når jeg setter meg i bilen så irriterer syklistene vettet av meg. ;)

Har ikke vært noen slankehelg akkurat:

Grillfest m alkohol fredag. Litt trøtt og daff lørdag, orket ihvertfall ikke å trene noe.. Og i dag var vi på kino og på buffet på Akropolis etterpå. Skal på "Hold vekten"-kurs i morgen, og skal egentlig være under 72 (med klær). Det kan jeg jo bare drømme om nå. Men for å være ærlig - det bryr meg midt i ....! :ler:

Huff, i morgen skal jeg til tannlegen. Vet det er noe alvorlig galt der inne, så gruer meg til dommen (og regningen). :forvirret: Særlig regningen siden jeg reiser på jentetur på torsdag og kommer til å svi av maaasse penger... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng der. Når jeg kjører, er ikke akkurat syklistene mine favoritter heller... :ler:

Men jeg er selvfølgelig en mye mer fornuftig syklist enn de. ;):ler:

Jeg skal også til tannlegen i morgen og det verste er regningen, ja... :forvirret:

Egentlig burde man penger for og gå regelmessig til tannlege. :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hektisk for tiden, får ikke tid til å skrive så mye (som jeg skulle ønsket). ;)

Mandag var det veiedag, den stoppet på 0,4 kg ned siste uke. Som forventet etter helgas utskeielser. Men denne uka har vært helt forferdelig i utskeielser på kvelden... I går kjøpte jeg til og med smågodt som jeg proppet nedpå med stor iver. :forvirret: Og trening ble det heller ikke...

Nei, fra neste mandag blir det skjerpings ;). Skal begynne å skrive kalorier en stund og se om det ikke hjelper. Satser på å ligge rundt 1600 og se om det ikke gjør susen.. Grunnen til at jeg venter med skjerpings til mandag er at i morgen reiser jeg til

Tallinn!!

Gleder meg vanvittig!!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Gratulerer med vektnedgangen. Du er kjempeflink.

God tur til Tallin. Fortell hvordan du har hatt det når du er tilbake igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Hannen! :)

Skal ikke reise før 11.30, men jeg har tatt fri hele dagen. Skal rydde og pakke og bare ta det med ro... Måtte gjøre ferdig noe jobbting også, men nå er det i boks og det er helg. :sjarmor:

I går var det orienteringsløp og det likte ikke ryggen min helt. :forvirret: Stiv og vond i dag, så det er godt jeg skal ut og reise med en legestudent/fysioterapaut. ;)

God helg til alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur::sur::sur::sur:

Fant nettopp ut at jeg blir disket på o-løpet i går!!! :sur::sur::sur:

Sånn går det når man blir overmodig, glemte rett og slett en post!!! Arghhhhhh!!!

:sur::sur::sur::sur:

Måtte bare få det ut et sted!!! ;)

Hadde vunnet hvis jeg ikke hadde drite på draget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline
:klem: Huff da. Det var ikke moro. Spesielt surt siden du ellers ville ha vunnet. Og atpåtil har du fått vondt i ryggen. Men prøv å ikke ta det for tungt. Gled deg heller over turen du skal på. Så får du ha bedre lykke på neste o-løp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake etter en fantastisk, flott, utrolig, kjempekjekk helg!!!! :):)

Vi var utrolig heldige med været, hadde 20 grader og sol hele veien og det var visst veldig uvanlig på denne tiden. Har kost oss skikkelig! Masse god mat og drikke sammen med gode venninner, det er virkelig livet! :)

Perfekt by for jentetur, passelig stor så vi kunne skille lag og gå der vi hadde lyst og samtidig være i nærheten av hverandre så vi slapp og traske milevis når vi skulle ha felles pauser...

Det ble masse shopping også :sjarmor:. Kan vel ikke si jeg gleder meg til å sjekke kontoen, men har spart til denne turen ganske lenge så det går nok bra! ;)

Fredag ble brukt til å se på byen + masse shopping. Kvelden var vi og spiste på Olde Hansa, som var et utrolig stemningsfullt sted. Maten var ikke særlig å skryte av, men bare doen der gjorde det besøket verd! ("utedo") :ler: Lørdag var vi på spa på Pirita Hotel, det var bare helt fantastisk!!!! Absolutt verd å stå opp før 8 for. ;) Vi hadde en egen suite der vi kunne samles mellom behandlingene (alle var inne til ulike tider). Litt sånn samlebåndspreget spa, men absolutt verdt et besøk!!! Om kvelden var vi på en helt fantastisk resturant på Schløsse Hotel. Dyrt, men en opplevelse. Ikke hver dag man har to mannfolk som står rundt og passer på at du har drikke i glasset og at alt er perfekt! :ler: Søndag formiddag ble brukt til siste shoppingrunde før vi glade og lykkelige vendte hjem! :) På Gardermoen kom vi midt i landslaget-oppstyret, var jo litt gøy det også da! :ler:

Er full av ny energi (vel, litt trøtt da ;)). Nå er det tilbake med full motivasjon og klar for å telle kalorier. Veide 73,8 kg i dag morges, trodde denne helgen skulle kostet mer enn 0,2 kg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flott at du har kost deg på turen! Hørtes kjempe morsomt ut :) Her er det pakke og snart sovetid! Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg også; lille Ballerina! :)

Motivasjonen min har gjemt seg!! :roll: Jeg finner den ikke igjen!!! De siste kveldene har jeg trøkt i trynet godteri til den store gullmedalje. Og ingen trening. :forvirret: Var riktignok på o-løp i dag, men det gikk ræva igjen! ;)

I dag ble minstemann 4 år så det ble middag på McDonald. Skal ha bursdag på lørdag, blir spennende med huset fullt av 4-åringer (+ noen foreldre antar jeg..). Så da blir det enda mer kaker og godteri....

Usj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Gratulerer med sønnen din sin 4 års dag.

Jeg skjønner hvordan du har det, Fru Fomle. Motivasjonen min har også vært fraværende den siste uka. I tillegg har sønnen min hatt bursdag med alt det innebærer. Ikke har det blitt så mye trim som ønskelig pga. venting på håndtverkere. Men vi får ta oss i nakken og skjerpe oss. Det klarer vi.

Endret av Hannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord Hannen! :klem:

Ja, det er ikke lett å holde seg borte fra digg. Jeg vet av erfaring at hvis jeg er flink å trene så klarer jeg å komme inn i en god sirkel der heller ikke godteri frister så mye. Må bare klare det da.. :roll:

I morgen skal jeg opp tiiiiiidlig, skal ta fly 06.40. :sprettoy:

Natta, i morgen er en ny dag med nye muligheter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...