Gå til innhold

Babydrøm


Eira2020

Anbefalte innlegg

Eira2020 skrev (27 minutter siden):

Har ikke fått svar enda, så venter spent 😬🤞🏼 Så vet jeg ikke helt hva de kan se på disse prøvene heller. Om de kun ser på progesteron-nivåene, eller om de også kunne vært tegn der på en eventuell graviditet 🤭

Tenker at det er for sykt om det klaffer på første eggløsning da, men samtidig leser man jo om andre som opplever nettopp dette. Jeg er hvertfall veldig klar og kan mer om eggløsninger, temperatur og graviditet enn de fleste andre venninnene mine som er gravide virker det som 😅

Ååh, det blir spennende da 😁 Kjedelig å vente på svar, men er jo verdt det også 😁

Haha, jaa, det hadde jo vært utrolig heldig 🤞 Mange opplever jo å bli gravide i første PP så det er jo absolutt håp, men samtidig ikke det største nederlaget om det ikke går på første eggløsningen, men blir jo litt annerledes kanskje når man har prøvd så lenge som dere. 

Skulle gjerne ha sagt ja takk til klaff med en gang, men det positive er jo at man etterhvert lærer mye nyttig om kroppen da 😊 Merker selv på det iforhold til de vennene som fikk det til uten noe særlig prøving. Og tempingen er jo helt gull å kunne 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Atticmess skrev (20 timer siden):

Ååh, det blir spennende da 😁 Kjedelig å vente på svar, men er jo verdt det også 😁

Haha, jaa, det hadde jo vært utrolig heldig 🤞 Mange opplever jo å bli gravide i første PP så det er jo absolutt håp, men samtidig ikke det største nederlaget om det ikke går på første eggløsningen, men blir jo litt annerledes kanskje når man har prøvd så lenge som dere. 

Skulle gjerne ha sagt ja takk til klaff med en gang, men det positive er jo at man etterhvert lærer mye nyttig om kroppen da 😊 Merker selv på det iforhold til de vennene som fikk det til uten noe særlig prøving. Og tempingen er jo helt gull å kunne 😁

Ja, det føles jo virkelig ikke som første for vår del selv om dette i praksis er første syklus hvor jeg kan ha blitt gravid 😓 Hadde jeg visst alt jeg vet i dag om kroppen min hadde jeg gått av p-piller for lenge siden. Som du sier så er jo den positive siden med å vente lenge at man rekker å lære seg en hel del ja! 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP7, CD32, 8DPO.

Liten oppdatering fra meg. Har tempet som vanlig i dag tidlig og temperaturen har holdt seg relativt stabilt på mellom 36,60 - 36,70 de siste dagene. Jeg venter enda på svar på blodprøvene jeg tok mandag, regner med å høre fra gynekologen enten i dag eller i morgen.

10F059F1-5E43-4205-AF8F-694C820ABAD2.jpeg.dc509ce8a65d506cdd17d43ca7c06649.jpeg

Det eneste som er nytt er derimot mikroskopisk spotting, mer som - unnskyld språket - såvidt farget utflod. Pittebittelitt i går, og liittegrann mer i dag. Fortsatt så lite at jeg egentlig ikke ville kalt det spotting engang. Hmm, er mensen på vei, eller? Selv om det å få mensen nå nok vil være et lite nederlag, ville det også gitt meg håp om at syklusen min endelig begynner å stabilisere seg på «egenhånd». Jeg har kun hatt en eneste «ekte» mens etter pilleslutt i august, de resterende har vært fremkalt ved bruk av Provera.

- Og så tenker jeg begynne å g-teste etter jobb i dag. Nå klarer jeg ikke vente lengre 🙊 Noe sier meg jo at det kan hende jeg skulle få mensen allerede denne uka, så da vil jeg hvertfall ha prøvd 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå høy og fin tempen holder seg! :duskedame: Nå blir det virkelig spennende altså, med test etter jobb! Forstår godt at du ikke klarer å holde deg lenger nå, altså... Jeg startet jo testingen selv på 7 DPO, selv om jeg visste det ikke kom til å vise positivt🙊

Masse, masse lykke til med første testen🤞❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (1 minutt siden):

Sååå høy og fin tempen holder seg! :duskedame: Nå blir det virkelig spennende altså, med test etter jobb! Forstår godt at du ikke klarer å holde deg lenger nå, altså... Jeg startet jo testingen selv på 7 DPO, selv om jeg visste det ikke kom til å vise positivt🙊

Masse, masse lykke til med første testen🤞❤️ 

Jaa, utrolig glad for at jeg begynte med temping! Opplever at det gir mer kontroll når man vet om disse tingene 😄 

Takk for det, blir fint å bare få starter på det at this point 🙊 - selv om det jo sikkert 99% sikkert vil være negativt så tidlig da 😅 Krysser fingrene for deg også, det er jo enda tidlig for oss begge ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin temp 😍 
Farget utflod tror jeg ikke er heelt uvanlig i dpo-land, det har jeg hørt veldig mange oppleve. Kan bare være noe som er litt skjørt oppi der, slimhinnen og sånt, trenger ikke bety noe spesielt.

Blir spennende med testing nå! Jeg forstår VELDIG godt at du ønsker å få testet litt før mensen evnt. kommer. Det er nettopp av den årsaken at jeg har det så innprentet at testing skal starte 9 dpo fordi jeg i mange år slet med en lutealfase på 10 dager. Jeg syns det var såå kjedelig å få mensen før jeg rakk å ta en eneste test. Hatet å plutselig finne blod... ville være forberedt.

Lykke til for oss alle her!! Håper sååå vi kan gå inn i helgen (og livet forøvrig!) med positiv test 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (8 minutter siden):

Kjempefin temp 😍 
Farget utflod tror jeg ikke er heelt uvanlig i dpo-land, det har jeg hørt veldig mange oppleve. Kan bare være noe som er litt skjørt oppi der, slimhinnen og sånt, trenger ikke bety noe spesielt.

Blir spennende med testing nå! Jeg forstår VELDIG godt at du ønsker å få testet litt før mensen evnt. kommer. Det er nettopp av den årsaken at jeg har det så innprentet at testing skal starte 9 dpo fordi jeg i mange år slet med en lutealfase på 10 dager. Jeg syns det var såå kjedelig å få mensen før jeg rakk å ta en eneste test. Hatet å plutselig finne blod... ville være forberedt.

Lykke til for oss alle her!! Håper sååå vi kan gå inn i helgen (og livet forøvrig!) med positiv test 🤞

Hihi, kjenner jeg blir litt stolt når dere sier tempen er fin 🤭😂

Ja, det er noe med det å hvertfall ha fått prøvd det av en eller annen grunn! Tenker jeg føler meg litt snytt om mensen melder sin ankomst i løpet av de neste dagene og jeg ikke har fått tatt en eneste g-test først :bond:

Lykke til for alle oss ja, virkelig ❤️🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27

Åå håper sånn det blir en positiv test for deg denne gangen 🤞🤞❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unicorn27 skrev (1 time siden):

Åå håper sånn det blir en positiv test for deg denne gangen 🤞🤞❤️❤️

Takk for det ❤️ Som du vet var det en seier for meg å i det hele tatt få eggløsning av Letrozolen 👏🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiii spennende med første g-test i kveld! Håper sånn for alle dere som ligger likt i løypa nå!! 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (17 minutter siden):

Iiii spennende med første g-test i kveld! Håper sånn for alle dere som ligger likt i løypa nå!! 🥰

Takk for det @nilci🎊 Blir litt antiklimaks når man gleder seg til å gå hjem fra jobb for å teste - og så er resultatet hvitere enn hvitest 😅 Men hvem vet, nå skal jeg hvertfall følge med fremover her 🤞🏼

892EE6C4-5DD8-4AE9-8575-606D077E0E03.thumb.jpeg.03b0927c33b718e7ce016c29f9c41c2f.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eira2020 skrev (1 time siden):

Takk for det @nilci🎊 Blir litt antiklimaks når man gleder seg til å gå hjem fra jobb for å teste - og så er resultatet hvitere enn hvitest 😅 Men hvem vet, nå skal jeg hvertfall følge med fremover her 🤞🏼

892EE6C4-5DD8-4AE9-8575-606D077E0E03.thumb.jpeg.03b0927c33b718e7ce016c29f9c41c2f.jpeg

Kjipt med antiklimaks, men det er jo fortsatt veeeldig tidlig og til og med på ettermiddagsurin, så der er fortsatt mye håp! 🥰🙌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eira2020 skrev (1 time siden):

Blir litt antiklimaks når man gleder seg til å gå hjem fra jobb for å teste - og så er resultatet hvitere enn hvitest 😅 Men hvem vet, nå skal jeg hvertfall følge med fremover her 🤞🏼

JA! Man føler seg så spent så lenge og gleder seg til å teste. Og så er det over på bare noen minutter noia.gif.b48d79e8d5249fda5d911e6b35440cfa.gif Men - ny sjanse i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høy og fin temp! :duskedame: Jeg pleier å få spotting flere dager før mensen, men da pleier jeg også å se på temp-kurven at den sakte men sikkert tikker nedover mens spottingen øker. Tempen din er jo fremdeles høy, så det trenger jo absolutt ikke å ende med mensen av den grunn. Det kan jo også tenkes at det er festeblødning! Leste på altformamma at den kan være brun for noen, og vare i flere dager. Tenk om! 🙏 Krysser fingrene for deg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP7, CD33, 9DPO.

Takk for kommentar her @bittelillebolla (søtt navn, forøvrig🥰). Hvis beskrivelsen din stemmer for noen så kaan det jo være det jeg nå opplever - samtidig begynner jeg egentlig nå å mistenke at det er mensen som er på vei her altså 😒

Økt grad av spotting i dag, men samtidig  enda høy temperatur (36,69). Blenda g-test som ventet ved testing i dag tidlig. Dersom jeg nå skulle få mensen er det jo litt bladene følelser knyttet til det sånn egentlig: det positive vil jo være en endelig bekreftelse på at syklusen omsider har stabilisert seg 🙌🏼 Prøver å tvinge meg selv til være forberedt på å ta det som en «seier», selv om jeg egentlig ikke vil ha mensen de neste 9 mnd nå 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med blenda test på deg også i dag.

Pleier du forresten spotte rundt denne tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (4 timer siden):

Kjedelig med blenda test på deg også i dag.

Pleier du forresten spotte rundt denne tiden?

Ja, jeg tror ikke det har fungert denne syklusen for min del nå.. 

Vanskelig å svare på spørsmålet ditt egentlig fordi jeg jo har fremkalt mensen selv ved hjelp av Provera over lang tid nå, så har ingenting å sammenligne med 😅 Hvis det er mensen jeg merker opptakten til nå så er det første gang den kommer av seg selv siden oktober. Ved bruk av Provera så har jeg gjerne spottet en dag eller to i forkant som regel, så «symptomene» stemmer jo med at det er det som er i ferd med å skje nå i så fall. Tenker at lutealfasen min i så fall er litt kort? Er jo kun på 9 DPO enda. 

Endret av Eira2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke håpet er ute for deg :( Lutealfase under 10 dager regnes som defekt, men alt over skal gå helt fint. Så da blir spørsmålet akkurat når du får mensen. Spotting regnes heldigvis ikke inn i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Håper ikke håpet er ute for deg :( Lutealfase under 10 dager regnes som defekt, men alt over skal gå helt fint. Så da blir spørsmålet akkurat når du får mensen. Spotting regnes heldigvis ikke inn i den.

Jeg er stygt redd for det nå altså 😔 I dag har spottingen økt på, så mistenker at mensen nå vil kunne dukke opp allerede i morgen/i løpet av helgen. Jeg blir overrasket hvis man kan spotte så mye og samtidig være gravid hvertfall... Da synes jeg nesten TR like greit kan dukke opp nå så jeg får startet på ny syklus igjen heller 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP7, CD34, 10DPO.

Det er nå dette begynner å bli spennende! Jeg var nesten sikker på at mensen skulle komme i løpet av natten omtrent, men våknet opp til ingenting der. Tempen har gått noe ned, men ikke avskrekkende mye enda heller. 
68BA428C-144B-4EB0-A0D9-8BAAC974EE3C.jpeg.b940fa64f08b8922fb71f94effbda5d2.jpeg

Så over til det som får meg til å få opp håpet litt igjen. På dagens test skimter både jeg og mannen noe. Dette noe var så lite tydelig at jeg ikke får det helt frem på bilder engang synes jeg. Likevel, det blir spennende å se om det blir det ene eller andre som skjer i løpet av helgen nå da 🤷🏼‍♀️

B5D2A075-06F2-45B9-95CE-A2A3F97F457D.thumb.jpeg.b44e074849ca7e6d729d0cb975982927.jpeg

Endret av Eira2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...