Gå til innhold

Babydrøm


Eira2020

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Såå fint å ha disse to tingene å se frem til snart altså!! Først den ene og så den andre. Herlig! Min første ting er ikke før uke 8 - føles leeenge til. MEN når jeg får den følelsen av at dagene her snegler seg supersakte avgårde, så tenker jeg bare på tiden da jeg ventet på eggløsning. Grøss! Der går det sakte der. Glad vi ikke er der lenger! 

Godt poeng det 🙊 Eller alle de 8 mnd hvor jeg venta på eggløsning som aldri kom 🥺 Nei, det er godt å være på den andre siden. Føler meg veldig takknemlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eira2020 skrev (4 timer siden):

Helt ekstremt sakte også!! Visste nesten ikke at det var mulig 🙈 Haha, det gir mye mening! Har det blitt lettere å stå i denne venteperioden etter at dere delte nyheten med familien kanskje? Jeg er sykt spent 😳 Kjenner på meg at det kan bli veldig emosjonelt og sykt fint å skulle dele det endelig 🥺❤️

Hehe, det er kanskje litt lettere nå, vi har i alle fall flere vi kan snakke med dette om 🥰 Både blant venner og familie! Men det har også vært fint å se frem til. Ser veldig frem til å dele nyheten med brødrene mine også om to uker. Det har vært så vanvittig følelsesladd med alle avsløringene frem til nå, så jeg er veldig spent på hvordan de reagerer! 😂🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5 ❤️

Dagene tutler seg sakte avgårde. Jeg veksler mellom å glede meg over alt som skal skje fremover og bekymre meg  for at det skal være noe galt med den lille i magen. For to dager siden ble jeg derimot noe beroliget av disse testene: 

5DF98DB6-DA4F-45BA-89F7-EEEF08B020DE.thumb.jpeg.8be753bac2fcdfedf97d06a351264027.jpeg

De gjorde at jeg nå føler det er mest riktig nå å flytte dagbokskrivingen over til graviddagbøkene. 🤞🏼For de som har lyst å følge meg videre der så er den nye dagboken min her   :strix:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fhuzzy skrev (12 timer siden):

Hehe, det er kanskje litt lettere nå, vi har i alle fall flere vi kan snakke med dette om 🥰 Både blant venner og familie! Men det har også vært fint å se frem til. Ser veldig frem til å dele nyheten med brødrene mine også om to uker. Det har vært så vanvittig følelsesladd med alle avsløringene frem til nå, så jeg er veldig spent på hvordan de reagerer! 😂🥰

Det tror jeg på må være veldig deilig! Blir mye mer ekte når man deler det sikkert 🥰 Vi har jo flere vennepar nå som er gravide for første gang også, så blir gøy for dem å innse at vi blir enda flere i samme situasjon 😄 Åå, blir spennende med brødrene dine! 😅❤️ Vi er også veldig spent på hvor glad våre søsken vil bli 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...