Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel❤️


Gjest Unicorn27

Anbefalte innlegg

Gjest Unicorn27

Da er jeg på syklusdag 2.

I dag var jeg å tok blodprøver så får vel svar på de i løpet av neste uke ☺️ 

I morgen begynner jeg på letrozol så er veldig spent på det!! 

Mannen skal ta ny sædprøve som skal leveres 23 mars.. Pga mange døde sædceller når den ble levert som vi ikke vet årsaken til helt enda så måtte vi levere ny. ( visste ikke helt at vi skulle holde den varm😅). Vi er veldig ny på dette haha 😅😂

Håper så inderlig på at den vil være bra, fikk beskjed om at jeg skulle ta utgangspunkt i hvordan neste prøve han leverer blir. Satser på det beste🤞

Men blir spennede å se om faktisk letrozol gjør at spiren sitter denne PP 🙉😁🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse som skjer nå ja! 😊 Er det enkel dose letrozol du tar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Amatariel skrev (45 minutter siden):

Masse som skjer nå ja! 😊 Er det enkel dose letrozol du tar?

Ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende @Unicorn27! Følger spent med siden jeg også har fått resept på Letrozol og forhåpentligvis begynner på det om en måneds tid. Får håpe du ikke merker mye til bivirkningene 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Eira2020 skrev (23 minutter siden):

Så spennende @Unicorn27! Følger spent med siden jeg også har fått resept på Letrozol og forhåpentligvis begynner på det om en måneds tid. Får håpe du ikke merker mye til bivirkningene 🤞🏼

Ja det er spennede ☺️ 

Åå så gøy 😁 blir kjekt å følge deg også når du begynner på de 👏

Satser på at det ikke blir så veldig mye med bivirkninger 🤞🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med deg Unicorn27? :klemmer: Så spent på om du har fått EL pr. nå av letrozolen eller venter enda? Bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unicorn27
Amatariel skrev (21 timer siden):

Hvordan går det med deg Unicorn27? :klemmer: Så spent på om du har fått EL pr. nå av letrozolen eller venter enda? Bivirkninger?

Så hyggelig @Amatariel ❤️

Jeg har ikke vært så aktiv her inne siden jeg har vært mye lei av prøving i det siste.. Er ikke så enkelt når det tar så lang tid 😐

Men ja jeg fikk positiv EL test på dag 14 og 15 så ser bra ut ☺️ hadde litt bivirkninger med litt kvalme men det gikk over ganske fort! 

Jeg har også vært på undersøkelse det de sjekket om egglederne mine var åpne. Den venstre var ganske tett så fikk åpnet begge helt! 

Mannen har levert sædprøve igjen i dag så nå venter vi på svar.. Veldig nervepirrende 😮😟

Hvordan går det med deg @Amatariel? ☺️

Endret av Unicorn27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så godt å høre at du fikk EL på en helt normal tid! 😊 Så du er sånn ca 4 dpo i dag da? Spennende! Også med sædprøven 🤞

Jeg er bare CD7 i dag, så dagene snegler seg avgårde... håper på EL i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Amatariel skrev (50 minutter siden):

Åh så godt å høre at du fikk EL på en helt normal tid! 😊 Så du er sånn ca 4 dpo i dag da? Spennende! Også med sædprøven 🤞

Jeg er bare CD7 i dag, så dagene snegler seg avgårde... håper på EL i neste uke.

Ja var veldig fint å se ☺️

Ja er ca 4 dpo i dag! Blir ikke så overrasket lenger om mensen kommer men får se hva som skjer fremover 🤷‍♀️ ja håper svømmerne hans er bra.. Viss ikke vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre 😮 

Ja forstår! Dagene går fryktelig sakte i denne prøvetiden 😟 håper du får EL neste uke 🤞☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med en oppdatering her, jeg var også spent 😄 Fint å høre at du ikke fikk særlig mye bivirkninger av Letrozolen da. Og veldig spennende med den sædprøven, krysser fingrene for dere 🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med oppdatering! 😄 Krysser fingrene for at sædprøven er bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Eira2020 skrev (5 timer siden):

Så bra med en oppdatering her, jeg var også spent 😄 Fint å høre at du ikke fikk særlig mye bivirkninger av Letrozolen da. Og veldig spennende med den sædprøven, krysser fingrene for dere 🤞🏼

Ja merket heldigvis ikke så alt for mye bivirkninger ☺️👏

Har du fått begynt på letrozol? ☺️

Ja jeg er veldig nervøs for at det er noe gale med prøven hans.. Men får bare vente å se hva det blir 🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Anonymapekatt skrev (4 timer siden):

Herlig med oppdatering! 😄 Krysser fingrene for at sædprøven er bra! 

Ja håper så inderlig det jeg også!! 🤞🤞

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unicorn27 skrev (36 minutter siden):

Ja merket heldigvis ikke så alt for mye bivirkninger ☺️👏

Har du fått begynt på letrozol? ☺️

Ja jeg er veldig nervøs for at det er noe gale med prøven hans.. Men får bare vente å se hva det blir 🤞🤞🤞

Så bra da, virker som det er utrolig individuelt om man får kraftige bivirkninger eller ikke. Jeg er vel egentlig i samme situasjon som du var for noen uker tilbake, på dag 25 i syklus og ventet på mensen først 😊 

Greit med alt en har fått svar på sikkert 🤞🏼. Enten så går det sikkert fint, og hvis ikke så får dere jo vite om det - som jo også er bra. Lykke til hvertfall 🥰

Endret av Eira2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Eira2020 skrev (16 timer siden):

Så bra da, virker som det er utrolig individuelt om man får kraftige bivirkninger eller ikke. Jeg er vel egentlig i samme situasjon som du var for noen uker tilbake, på dag 25 i syklus og ventet på mensen først 😊 

Greit med alt en har fått svar på sikkert 🤞🏼. Enten så går det sikkert fint, og hvis ikke så får dere jo vite om det - som jo også er bra. Lykke til hvertfall 🥰

Så spennende ☺️ veldig greit å få begynt på letrozol siden det er så mange som sier det har virket👏 håper det gjelder oss også 😍 masse lykke til ❤️

Fikk svar på prøven hans nå og den er helt normal så ble veldig lettet  🙉🙉😁 nå ser det ut som vi har større kjangs for å klare d fremover 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unicorn27 skrev (23 timer siden):

Så spennende ☺️ veldig greit å få begynt på letrozol siden det er så mange som sier det har virket👏 håper det gjelder oss også 😍 masse lykke til ❤️

Fikk svar på prøven hans nå og den er helt normal så ble veldig lettet  🙉🙉😁 nå ser det ut som vi har større kjangs for å klare d fremover 👏

Jaa, veldig klar for å starte nå jeg også! Blir spennende å faktisk ha en sjans til å få eggløsning. Det virket som det gikk fint for deg da, med EL på dag 14-15 🙌🏼 Så bra med positivt svar for hans del også - masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Unicorn27
Eira2020 skrev (1 time siden):

Jaa, veldig klar for å starte nå jeg også! Blir spennende å faktisk ha en sjans til å få eggløsning. Det virket som det gikk fint for deg da, med EL på dag 14-15 🙌🏼 Så bra med positivt svar for hans del også - masse lykke til ❤️

Ja veldig spennende ☺️👏 

Jeg har alltid hatt eggløsning men gyn ga meg letrozol for å få mer stabil syklus. Men det hjelper på å fremprovosere eggløsningen så det kunne gjøre det lettere for oss å bli gravid også. 

Tusen takk ❤️ 

Masse masse lykke til deg også 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27

Er 8 dpo i dag og ikke tegn til strek på g - test.. 

Tror ikke det gikk denne gangen heller siden jeg ikke har noen symptomer.. 

Så er rimelig lei av å prøve så hardt når det aldri skjer noe 😔💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis alt for tidlig til å konkludere ❤️ Om du er gravid så er det så vidt egget har rukket å feste seg. Må nok mer hcg til for å få utslag på test ja. Og symptomer kommer også med hcg. Jeg har ikke kjent noe før sv.uke 6 de syv gangene jeg har blitt gravid... Håper du får en spennende strek i helga! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27

Ja det er kanskje det :)

Nei jeg hører bare så ofte på de som får symptomer før mensen kommer. Men det vet jo er veldig mange som ikke får også! 

Takk for det, har et lite håp om at det kan dukke opp en til strek 🤞❤️🥺

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...