Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel❤️


Gjest Unicorn27

Anbefalte innlegg

Gjest Unicorn27

Jeg har jo en lutealfase på ca 10 - 12 dager hatt de siste mnd.. Er det noen som vet om det er for lite til å klare å bli gravid? Har ikke fått noe beskjed om at det kan være et problem 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unicorn27 skrev (33 minutter siden):

Jeg har jo en lutealfase på ca 10 - 12 dager hatt de siste mnd.. Er det noen som vet om det er for lite til å klare å bli gravid? Har ikke fått noe beskjed om at det kan være et problem 🤷‍♀️

Det er innafor :) Det er under 10 dager som kan være et problem. Jeg har flere barn unnfanget på 10 dagers lutealfase ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Amatariel skrev (30 minutter siden):

Det er innafor :) Det er under 10 dager som kan være et problem. Jeg har flere barn unnfanget på 10 dagers lutealfase ;)

Okey! Jeg har hatt 10 dagers lutealfase flest ganger men det har hendt at jeg har hatt 9 dager også.. Så det kan være for lite? @Amatariel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager regnes som defekt ja, så har man det så burde det nok sjekkes opp i. Men er tilskudd man kan ta som forlenger denne uten å gå til lege og få proresteron. F.eks wild yam eller B6-vitamin. Jeg økte min lutealfase fast fra 10 til 12 dager ved å ta sistnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Amatariel skrev (25 minutter siden):

9 dager regnes som defekt ja, så har man det så burde det nok sjekkes opp i. Men er tilskudd man kan ta som forlenger denne uten å gå til lege og få proresteron. F.eks wild yam eller B6-vitamin. Jeg økte min lutealfase fast fra 10 til 12 dager ved å ta sistnevnte.

Ok. Da skal jeg prøve det. Hvor kjøpte du b6 vitamin? Og skal man ta både wild yam og b6 vitamin hver dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt disse. Jeg ville ikke kombinert både B6 og Wild yam egentlig. Skader neppe, men greit å prøve èn ting om gangen kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unicorn27
Amatariel skrev (21 minutter siden):

Jeg har kjøpt disse. Jeg ville ikke kombinert både B6 og Wild yam egentlig. Skader neppe, men greit å prøve èn ting om gangen kanskje.

Ok skjønner ☺️

Da tror jeg at jeg prøver B6 først! Tar du de hver dag eller når skal de tas  @Amatariel? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Amatariel skrev (12 timer siden):

Ja tar én tablett hver dag hele syklusen igjennom. 

Takk for tips ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27

CD 27

Vet ikke helt hvor jeg ligger på dpo nå men rundt 10 - 11 dpo. Ingen positiv test denne gangen heller.. Venter fortsatt på mensen, men kjenner den kommer veldig snart😔

Jeg har jo vært å skylt egglederne mine og siden den venstre var ganske tett så har jeg bare hatt annenhver måned på å klare å bli gravid på de siste 6 mnd.. Jeg hadde bare et så uendelig stort håp om at det skulle gå denne gangen! Jeg er såå lei av negative tester nå at jeg kjenner det tærer veldig på meg.. Har vært noen veldig tunge dager nå. Så nå håper jeg mensen kommer snart så jeg får starte ny syklus og se fremover til pp8. Hadde aldri trodd det skulle bli så vanskelig å få det til å klaffe og jeg kjenner tålmodigheten går tom.. 

Men jeg klenger meg til det lille håpet jeg har om at det skal gå en dag med eller uten hjelp uansett 👊 

Nå legger jeg vekk mobilen resten av uka og skal prøve å nyte påskeferien med min kjære lille hund og min gode mann som har så stor tro på at vi skal klare det til slutt ❤️

GOD PÅSKE 🐥🐤🐣❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre at du har det så tungt @Unicorn27😔❤️ Håper du har fått koblet litt av i påska og fylt tankene med noen andre ting enn denne prosessen. Klart det kan være krevende å være aktiv prøver over tid. Det er vel heller ikke så rart at man får en reaksjon i etterkant av å ha stått på medisiner for å bli gravid i tillegg. Det gir oss jo et ekstra håp om at klaffer det. Håper du allerede har begynt eller snart får startet på neste syklus hvertfall. Så kan det jo hende man må gå noen runder før spiren sitter. Min gyn sa at de fleste blir gravide på tre runder med Letrozol, om det stemmer vet jeg ikke - men det er jo kanskje et håp i å vite at de fleste som tar slike kurer må gjenta de noen ganger? 🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Eira2020 skrev (4 timer siden):

Så trist å høre at du har det så tungt @Unicorn27😔❤️ Håper du har fått koblet litt av i påska og fylt tankene med noen andre ting enn denne prosessen. Klart det kan være krevende å være aktiv prøver over tid. Det er vel heller ikke så rart at man får en reaksjon i etterkant av å ha stått på medisiner for å bli gravid i tillegg. Det gir oss jo et ekstra håp om at klaffer det. Håper du allerede har begynt eller snart får startet på neste syklus hvertfall. Så kan det jo hende man må gå noen runder før spiren sitter. Min gyn sa at de fleste blir gravide på tre runder med Letrozol, om det stemmer vet jeg ikke - men det er jo kanskje et håp i å vite at de fleste som tar slike kurer må gjenta de noen ganger? 🤞🏼❤️

Takk for svar @Eira2020 ❤️

Ja jeg var mye ute på tur i finvær som hjalp litt på ☺️

Jeg er akkurat ferdig med 2 runde på letrozol så begynner el testingen om noen dager! 

Ja det er et veldig fint håp å vite det ❤️ 

Håper vrikelig det klaffer for oss begge nå veldig snart 🤞🤞❤️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unicorn27

I dag er jeg på dag 16 i syklusen uten noe positiv EL test.. Jeg pleier å ha eggløsning før det så aner ikke hva som skjer 🤷‍♀️🤦‍♀️ denne gangen tok jeg dobbel dose på letrozol så det kan vel være grunnen til at eggløsningen er forsinket. Det som er rart er at jeg har  hatt mye EL slim og livmortappen var for noen dager siden som den er når eggløsning er.. Så jeg blir veldig forvirret på om eggløsning har vært eller ikke 😟 

Nå er vi i vår 8 pp og jeg må si meg ekstremt lei. Fortsatt ikke en eneste positiv test og føles ikke som det skal gå noengang.. Føler meg motløs også pga at alle jeg kjenner har barn nå eller er gravid.. Så jeg føler meg alene og mislykket siden jeg er den eneste som ser ut til å ikke få til å bli gravid så lett..💔 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler SÅ med deg! Vi er i pp 12 nå uten en positiv test. Det føles så urettferdig! Man begynner å lure på om det kommer til å gå noen gang 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Lily92 skrev (2 timer siden):

Jeg føler SÅ med deg! Vi er i pp 12 nå uten en positiv test. Det føles så urettferdig! Man begynner å lure på om det kommer til å gå noen gang 😭

Ja det er virkelig ikke lett.. 😭💔 Blir så veeldig skuffet hver gang det ikke går og blir så motløs 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjedelig at EL lar vente på seg! Ser du skrev siste innlegg på torsdag, så kanskje den har dukket opp i mellomtiden?

Skjønner godt at du er lei. Vi er i pp7 og har testet negativ nå (11 dpo), så her bærer det også mot pp8 uten at vi har sett et snev av en babystrek på testene. Dette er en prosess som ikke er for pyser, det skal være visst! 

Håper denne PP er deres tur! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Anonymapekatt skrev (12 minutter siden):

Så kjedelig at EL lar vente på seg! Ser du skrev siste innlegg på torsdag, så kanskje den har dukket opp i mellomtiden?

Skjønner godt at du er lei. Vi er i pp7 og har testet negativ nå (11 dpo), så her bærer det også mot pp8 uten at vi har sett et snev av en babystrek på testene. Dette er en prosess som ikke er for pyser, det skal være visst! 

Håper denne PP er deres tur! ❤️ 

Jeg vet ikke om den har dukket opp, jeg orket ikke å teste mer for jeg er så lei av all testing og merker det stresser meg veldig mye! Men har hatt sex annenhver dag og livmortapppen kjennes ganske lukket ut 🤷‍♀️ har de siste dagene kjent stikking på sidene og vært litt øm rundt eggstokkene og egglederne men mest på venstre side.. Så jeg vet ikke helt hva dette kan være! Det jeg frykter er at EL ikke engang kommer denne mnd.. Men vi fortsetter å ha sex annenhver dag noen dager til for å være sikre. 

Åå det var trist å høre 😔❤️ det er virkelig ikke lett og absolutt ikke en prosess for pyser nei!! Blir veldig motløs når det tar sånn tid💔

Håper så inderlig det klaffer for oss begge veldig veldig snart 🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du letrozol for å booste eggløsningen eller få den tidligere? Så utrolig kjedelig at det ikke kom noe positiv test når du har pleid å få EL innen det tidspunktet før! Dårlig gjort når kroppen oppfører seg sånn :(  Skjønner godt du blir motløs når det blir sånn her, og alle rundt deg er gravide/har barn :troest: Vet ikke om det er noen trøst, men her inne er vi i alle fall mange som ikke har sett noe positiv test innen det første halve prøveåret og som må opp i mange pp'er... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Amatariel skrev (4 timer siden):

Tar du letrozol for å booste eggløsningen eller få den tidligere? Så utrolig kjedelig at det ikke kom noe positiv test når du har pleid å få EL innen det tidspunktet før! Dårlig gjort når kroppen oppfører seg sånn :(  Skjønner godt du blir motløs når det blir sånn her, og alle rundt deg er gravide/har barn :troest: Vet ikke om det er noen trøst, men her inne er vi i alle fall mange som ikke har sett noe positiv test innen det første halve prøveåret og som må opp i mange pp'er... 

Tar letrozol for å booste eggløsningen :) ja det var utrolig kjedelig.. Vet ikke om jeg har hatt EL i det hele tatt 🤷‍♀️

Ja jeg er virkelig redd for at vi ikke skal klare å få barn.. Føler meg veldig trist å lei for tiden så det er ikke lett å være prøver 😔 

Det hjelper veldig å være her inne så jeg vet jeg ikke er alene ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...