Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel❤️


Gjest Unicorn27

Anbefalte innlegg

Gjest Unicorn27

Hei! 

Jeg har tittet innom forumet en stund nå så tenkte jeg skulle prøve å lage min egen dagbok☺️

Jeg er 27 år og blir 28 dette året. Jeg er gift og vi prøver nå på et lite mirakel ❤️

Jeg sluttet på p piller (zeracette) i juli. Vi begynte å prøve aktivt i september. Har hatt positive eggløsningstester men litt frem og tilbake på syklusene.. Har vært hos gynekolog og alt såg fint ut, men siden jeg har hatt noe uregelmessige sykluser så skal jeg nå begynne på letrozol. Vi går nå snart inn i PP 7 og første PP med letrozol! Jeg håper så inderlig dette kan virke og at vi snart får en positiv test! 🥺❤️ 

Jeg lager en dagbok her siden jeg trenger å få lufte litt tanker rundt prøvingen. I og med at alle jeg kjenner av både venner og familie har barn og har blitt gravide kjempe kjapt så føler jeg ikke at jeg har noen å snakke med som er i samme situasjon som oss😔 

Det begynner å ta på nå siden tiden går og går uten resultat..Føler meg motløs 🥺 Så håper noen vil dele sine tanker sammen med meg og at vi alle prøvere skal få en spire som sitter veldig snart!! ❤️🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit 😊

Gleder meg til å følge deg på veien til positiv test! Håper du slipper å vente altfor lenge på det.

Hvor stor syklusvariasjon har du hatt? Kjekt å være igang med noe medisiner som kan hjelpe da, kanskje det er det som skal til for at dette skal løsne.

Motløsheten kjenner jeg på i slutten av hver syklus selv.. Da er det godt å komme inn hit og møte på andre som forstår hvordan det er. Da har man et sted hvor man slipper å skjule hvor vanskelig man har det, og det syns ihvertfall jeg er utrolig fint 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27

Tusen takk ☺️

Jeg håper du også får en positiv test ganske snart! 🤞❤️

Jeg har hatt alt fra 25 - 35. Jeg har hatt god dialog med gynekologen siden jeg har vært så bekymret for at det kan være noe galt som gjør at det blir vanskelig å bli gravid. Jeg var det sist uke og hun ville sette meg på letrozol fordi hun mente det kunne hjelpe til at spiren satt 🤞 så har et STORT håp om at det er det som skal til 🤞🤞❤️🥺

Ja det føles så motløst når vi prøver og ønsker noe så mye og det ikke går.. Synes det er veldig vondt når jeg ser at mensen kommer.. 😔

Ja det er vertfall godt å vite at vi ikke er alene selv om det kan føles sånn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut om en bra og hjelpsom gynekolog, bra at hun tok bekymringene på alvor 😊 Håper letrozol gir litt fortgang i sakene. Skal krysse fingre og tær for dere hvertfall 🤞:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27

Ja hun er kjempe flink!! 

Mannen skal levere sæd prøve også siden hun ville han skulle gjøre det pga start med letrozol. Er veldig spent på svaret på det men håper virkelig på et positivt svar. 

Men håper veldig veldig det går med letrozol 🤞🤞🤞🥺 

Hvor lenge har dere prøvd? 

Takk for det! Krysser fingrer og tær for dere også ☺️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! Er veldig greit å få sjekket at alt er som det skal 😊 Får håpe svømmerne er i god form 🤞

Vi har vært prøvere i 10PP/9mnder. Så kjenner meg godt igjen i mye du skriver.. ikke bare bare å være langtidsprøvere 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unicorn27
Atticmess skrev (4 minutter siden):

Så kjekt! Er veldig greit å få sjekket at alt er som det skal 😊 Får håpe svømmerne er i god form 🤞

Vi har vært prøvere i 10PP/9mnder. Så kjenner meg godt igjen i mye du skriver.. ikke bare bare å være langtidsprøvere 🤷‍♀️

Ja håper virkelig det ikke er noe gale med svømmerne hans! Krysser fingrene 🤞🤞🤞

Åå skjønner!🥺

Nei det er virkelig ikke bare bare.. Er tøft når det tar så lang tid!! 

Håper virkelig det går for dere snart, unner dere virkelig det!! ❤️🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

welcomwagon.gif.f40936226cee0f8cdf10278e9afe3e28.gif

Nå fikk jeg endelig tid til å ønske deg ordentlig velkommen, og finne dagboken din! :smilyblomst: Kjempelurt å starte det, for det er virkelig godt å ha et sted å skrive ned tanker og følelser (blir en del av dem gitt) i prøvetiden. Og veldig kjekt for oss andre å kunne følge med 😊

Så greit at du har fått vært hos gynekolog og i alle fall sjekket at alt ser greit ut. Men kjekt med den ekstra hjelpen i letrozol, vi er mange som har fått mer stabil syklus av dette, så krysser fingrene for at du føyer deg inn i rekken. Tenk om det bare er det som skal til for deg? 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Amatariel skrev (2 timer siden):

welcomwagon.gif.f40936226cee0f8cdf10278e9afe3e28.gif

Nå fikk jeg endelig tid til å ønske deg ordentlig velkommen, og finne dagboken din! :smilyblomst: Kjempelurt å starte det, for det er virkelig godt å ha et sted å skrive ned tanker og følelser (blir en del av dem gitt) i prøvetiden. Og veldig kjekt for oss andre å kunne følge med 😊

Så greit at du har fått vært hos gynekolog og i alle fall sjekket at alt ser greit ut. Men kjekt med den ekstra hjelpen i letrozol, vi er mange som har fått mer stabil syklus av dette, så krysser fingrene for at du føyer deg inn i rekken. Tenk om det bare er det som skal til for deg? 🤞

Tusen takk for det ☺️

Ja det er virkelig en berg og dalbane og være prøver, så er godt å ha et sted å skrive ned det vi føler!! 

Ja jeg håper så inderlig at det er letrozol som skal til for at vi endelig får det til!! 🤞❤️🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til deg også 🤗 Måtte lete meg frem til din dagbok etter kommentaren du la igjen hos meg. Vi begynte vel prøvingen omtrent samtidig faktisk, så vi får vel følge hverandre på veien 💞

Det høres ut som du har fått god hjelp, blir spennende å høre om dine erfaringer med Letrozol etterhvert! Når skal du starte opp? 🥰

Endret av Eira2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unicorn27
Eira2020 skrev (1 time siden):

Hei og velkommen til deg også 🤗 Måtte lete meg frem til din dagbok etter kommentaren du la igjen hos meg. Vi begynte vel prøvingen omtrent samtidig faktisk, så vi får vel følge hverandre på veien 💞

Det høres ut som du har fått god hjelp, blir spennende å høre om dine erfaringer med Letrozol etterhvert! Når skal du starte opp? 🥰

Takk ☺️

Ja det får vi gjøre❤️

Jeg starter opp når mensen kommer (om den kommer)🙈 er på syklusdag 23 så aner egentlig ikke når den skal komme. Har jo igjen et lite håp om at det har skjedd noe men regner med at desverre mensen kommer som den har gjort en stund nå 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, du har en spennende tid i møte da 🤞🏼🥰  Får håpe det skjer noe snart, enten på den ene eller andre måten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27

Ja 🙈 jeg må innrømme at jeg synes det er mest nervevrak og ikke så spennende lenger 🙊 men prøver virkelig å tenke positivt 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Så fint at du også har en dagbok! Det er veldig godt å ha en plass hvor man kan skrive litt fra seg, og samtidig bli møtt av mange gode ord fra folk som vet hvor tungt det kan være ❤️ 

Spennende at mannen skal levere sædprøve! Satser på gode resultater 🤞

Følger!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Anonymapekatt skrev (45 minutter siden):

Hei! Så fint at du også har en dagbok! Det er veldig godt å ha en plass hvor man kan skrive litt fra seg, og samtidig bli møtt av mange gode ord fra folk som vet hvor tungt det kan være ❤️ 

Spennende at mannen skal levere sædprøve! Satser på gode resultater 🤞

Følger!

 

Ja jeg har ingen jeg kjenner som har prøvd en stund uten å bli gravid, siden alle rundt meg har blitt det veldig fort!! Så er veldig greit å ha et sted å skrive ned følelsene i denne ber og dalbane prøvingen 🙉 vi får støtte hverandre når skuffelsen kommer❤️ 

Ja jeg håper så inderlig det kommer positivt svar på hans svømmere!! Får svar i løpet av de neste ukene så venter spent😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...