Amatariel Skrevet 10. mars 2021 #61 Del Skrevet 10. mars 2021 Blir spennende fremover! Håper det plutselig sniker seg inn en svak strek på testen din snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #62 Del Skrevet 11. mars 2021 Dpo 7, er støl/øm i magen. Måtte måke frem bilen til morran i dag, og nå er jeg helt gåen i korsryggen, våt snø er ikke lett som en fjær gitt.... 🙄 Ellers lite symptomer. Masse kviser de siste dagene da, bittesmå i både ansiktet og ryggen. Tempen holder seg fin. Ellers lite å melde. Dagene snegler seg forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. mars 2021 #63 Del Skrevet 11. mars 2021 Høres ut som vi har det ganske likt for tiden! Vente vente! Når har du tenkt å starte testingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #64 Del Skrevet 11. mars 2021 @Amatariel jeg har begynt å teste smått bare for det det kløør 🤣🤣 forventer dog ikke noe positivt svar med det første. Ligger jo én dag etter deg. 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. mars 2021 #65 Del Skrevet 11. mars 2021 Sommerfuul skrev (55 minutter siden): @Amatariel jeg har begynt å teste smått bare for det det kløør 🤣🤣 forventer dog ikke noe positivt svar med det første. Ligger jo én dag etter deg. 🤭 Herregud ja sorry, det visste jeg jo egentlig! En liten kortslutning bare Håper SÅ det plutselig dukker opp en strek hos deg altså. Trenger ikke være så mange dager til. Jeg har flere ganger sett noe fra 9 dpo, selv om det var tidligere år med andre tester. Plutselig kan det skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #66 Del Skrevet 11. mars 2021 Ja, jeg håper det kommer noe snart, hehe. I dag flyr jeg på do å tisser konstant, noe som er veldig uvanlig for meg. Alt er tegn vettu.... Men det skal sies, at akkurat det med ofte tissing er noe nytt faktisk, og ikke noe som pleier å forekomme før mensen 🙄🤭🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 13. mars 2021 Forfatter #67 Del Skrevet 13. mars 2021 (endret) Dpo 9. I går tok jeg en vaskerunde, og mens jeg vasket badet/do, kom det en bølge av kvalme helt ut av det blå, sånn at jeg var så langt unna å brekke meg/spy. Var skikkelig ubehagelig. (Hender jeg er kvalm, men da er det sånn småkvalm) Gjorde meg ferdig med badet før jeg satte meg i sofaen, spiste to brødskiver, og da roet det seg gradvis, men var småkvalm en times tid etter. Aner ikke hva det kom av, for det ble rett og slett kastet på meg. Var ikke noe kvalm eller uggen før det skjedde. Ellers, i dag er både niplene og brystene ømme. Har vært sånn "tingling"/kriblende følelse i puppene de siste dagene, vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men vært en rar følelse, men i dag er begge deler ømme, noe de ikke har vært på en stund. Fortsatt masse murringer nede i magen/livmora. Veldig gassy/oppblåst ift tidligere med samme mat. Tok test som jeg er usikker på om er skyggestrek eller bare veldig svak, så det hjalp jo ikke 🤣 tok to tester samtidig, en babyplan som var blenda, og en rfsu, så får bare smøre meg med enda mer tålmodighet. Er også småkvalm nå, siden jeg stod opp for en time siden (hvorfor sove lenge når det er helg? 🤭) Endret 13. mars 2021 av Sommerfuul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 13. mars 2021 #68 Del Skrevet 13. mars 2021 Så mange spennende signaler fra kroppen! Håper det var en svak positiv test altså! Nei, nå ble det jo veldig spennende her. Håper veldig på at streken bestemmer seg for å bli sterkere de neste dagene 🤞😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. mars 2021 #69 Del Skrevet 13. mars 2021 Ja enig, skikkelig mange spennende signaler fra kroppen altså. Her er det iiiingenting. Ikke en pitteliten øm pupp en gang Håper testen finner det for godt å gi deg en ordentlig strek snart! Kanskje i morgen? 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 14. mars 2021 Forfatter #70 Del Skrevet 14. mars 2021 Dpo 10. Jeg føler ikke at jeg er gravid. Tenker alt bare er pms. Har et stort ønske om det, men har ikke den følelsen som jeg hadde de tre første gangene. (Fortsatt murringer foran og bak, tidvise stikk i sidene. Ømme pupper og brystvorter, samt den kriblende følelsen, masse kviser i ansiktet, mye oppblåst, kick av energi, vasker og står i, mannen ler og lurer på om jeg nester 🤣🤣, men ellers føler jeg det ikke på kroppen). Selv om jeg bare er i pp1 føles det egentlig ganske slitsomt ut, kjenne etter på symptomer, tiden går fryktelig sakte. Skal ha mensen på torsdag, og kjenner allerede nå at fallhøyden er stor hvis det skjer. Tanken på en ny pp, med el jakt, temping, symptomer ect er ikke akkurat noe jeg ser frem til, uansett har jeg ikke lyst på julebaby (termin rundt 25.des), for jeg vil ikke risikere å ikke være hjemme/"ødelegge" jula for de jeg allerede har. Er kanskje en rar tanke, men jeg føler på det. Men januar hadde vært perfekt 🤭 Nei, først får ikm eller mensen komme, så får jeg ta stilling til veien videre etter det. Og ja, i dag er jeg negativ.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. mars 2021 #71 Del Skrevet 14. mars 2021 Er lov å kjenne på disse følelsene jeg er ganske lik. Håpet minsker og minsker jo lenger ut i dpo man kommer. Men vi får holde oss oppe litt til! I alle fall frem til negativ test/mensen kommer. Men krysser ALT jeg har for at det ikke skjer. Termin helt i starten av adventen hadde vært koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #72 Del Skrevet 15. mars 2021 Dpo 11, blenda tester. Kjennes egentlig ut som mensen snart er på vei. Får bare vente å se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. mars 2021 #73 Del Skrevet 15. mars 2021 Kjedelig at testen bare er negativ Men veldig fin temp da. Håper enda litt til for deg! Kan jo hende du må lenger dpo før testen vil vise riktig svar 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #74 Del Skrevet 16. mars 2021 12 dpo, fortsatt blenda test. Så føler meg sikker på at denne pp er skrotet. Skikkelig mensfølelse på vei 😕 Oh well. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 17. mars 2021 Forfatter #75 Del Skrevet 17. mars 2021 (endret) PP1 hvilepuls: 52 CD1 51 CD2 51 CD3 50 CD4 50 CD5 53 CD6 52 CD7 52 CD8 52 CD9 52 CD10 52 CD11 52 CD12 54 CD13 55 CD14 53 CD15 55 CD16 55 CD17 54 (EL) CD18 53 DPO1 52 DPO2 52 DPO3 54 DPO4 53 DPO5 53 DPO6 54 DPO7 54 DPO8 53 DPO9 53 DPO10 53 DPO11 52 DPO12 52 DPO13 52 DPO14 Endret 19. mars 2021 av Sommerfuul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 19. mars 2021 Forfatter #76 Del Skrevet 19. mars 2021 Da går vi inn i CD 1, og pp2, better luck this time around. Tempen min droppet i dag til 36.66, det er så gøy at kroppen gjør det den skal 🤭 Estimert El 05.04, ikm 20.04. De siste dagene har jeg vært hormontroll uten like, skikkelig irritabel, men det slapp helt i går, og jeg ble rolig igjen da. Ble faktisk ikke så skuffet og lei meg som jeg trodde jeg skulle bli, heldigvis! Også er det jo tross alt bare pp1, og rett av prevensjon, så skulle vel egentlig bare mangle at det ikke gikk på første. Men jeg har trua videre nå vet jeg også mer hva jeg går til, ift testing, temping osv. Vi kjører på julebaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 19. mars 2021 #77 Del Skrevet 19. mars 2021 Ååh, julebaby 🥰 Får håpe det klaffer denne gangen 🤞😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. mars 2021 #78 Del Skrevet 19. mars 2021 Vi følger hverandre temmelig likt denne gangen også Enig i at det er gøy når tempen bekrefter det den skal. Charten din er jo veldig fin! Tydelig skille på før og etter EL. Langt unna slik som mine charter så ut etter prevensjonslutt, så du kan absolutt være godt fornøyd med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #79 Del Skrevet 23. mars 2021 CD 5. Lite å melde om i grunn. Tenker jeg starter å teste etter el fra cd 10 (kom på cd 18 forrige gang), for det har faktisk hent at jeg har hatt sykluser på 27 dager tidligere, og med da 15 dager lutealfase, er det greit å sjekke. 🤭 Venter "et par" tester i posten..... Har også begynt å logge hvilepuls i FF, men aner ikke om jeg fikk det til riktig, får bare se utover i syklus. Den gikk jo faktisk opp 3-4 hakk noen dager før el, så spennende om det samme skjer denne PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. mars 2021 #80 Del Skrevet 23. mars 2021 Ja det blir interessant å se når EL kommer! Derfor lurt å teste fra CD10. Jeg ser loggingen av hvilepulsen din i FF! Så du må ha fått det til riktig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå