Sommerfuul Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #161 Del Skrevet 6. juli 2021 Er koselig å bli tenkt på, @Annabel og @Amatariel 🥰 Den var litt sterkere i går, enn 10 dpo, men er litt svakere igjen i dag (nå er jo de to første tørket inn, og litt sterkere pga det, men likevel var den i går sterkest). Så per nå er jeg fortsatt gravid, får fortsatt svake streker (venter på Babyplan testene jeg bestilte på søndag, som fortsatt ikke har blitt sendt). Og har søkt meg blå på google, og ser at det faktisk er veldig vanlig med svake streker i starten, prøver og trøste meg med det. Forrige gang ble testen negativ igjen etter 3 dager. Denne gangen har den vært positiv i en uke i det minste 🙈 Har fortsatt ømme nipler, og venstre bryst. Men ellers ingenting, ikke strekksmerter, murringer eller noe (hadde veldig menssmerter på søndag, sånn typ brennende nå kommer den straks, og hadde truseinnlegg for sikkerhetsskyld), så 🤷🏻♀️ og ja, jeg temper fortsatt🤫 og den er fortsatt over coverline 🙈 Valgte å ikke blåse av en digital i dag, siden strekene blir så svake. Men tenkte vente til helga, eller så lenge jeg eventuelt klarer å vente. 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. juli 2021 #162 Del Skrevet 6. juli 2021 Ja testen er jo sterkere, så noe er det som klamrer seg fast... men som oftest pleier testene å fremstå noe sterkere på 16 dpo. MEN som du også selv har funnet ut så er det ikke uvanlig med svake streker i starten. Vi alle produserer hcg i forskjellig tempo... Er det 1 uke i dag siden du fikk den første digitale? I teorien kunne du fått 2-3 nå, men ville nok ha ventet litt som du selv sier, ettersom strekene ikke er sterkere. Vent så lenge du klarer Så satser vi på at blødning holder seg langt unna i mellomtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #163 Del Skrevet 6. juli 2021 Ja, er redd det går mot kjemisk nettopp pga så svake streker fortsatt. Limbo.... Ja, tok digital på ettermiddag for én uke siden. Vi får se. Har sett noen få 2-3 på svake streker og 🤷🏻♀️ Skulle ønske jeg var like naiv som de tre første svangerskapene, der det var typ 2-3 tester og ferdig med det, men til gjengjeld viste de da knallpositivt, og sa, ma og kjemisk var ikke ikke tankene engang 🙈 Viser den like svakt over helga, og det ikke er noe nytt, så tenker jeg at jeg kanskje tar kontakt med legen for hcg prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 6. juli 2021 #164 Del Skrevet 6. juli 2021 Åh, så godt å høre at testen din ble litt sterkere igjen! Samtidig så frustrerende når ting ikke vil oppføre seg helt «A4»…virkelig unødvendig😔 At tempene er over coverline er jo et veeldig godt tegn! Håper så at blødningene holder seg unna og at du får 2-3 snart🤞🏻💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. juli 2021 #165 Del Skrevet 6. juli 2021 Sommerfuul skrev (4 minutter siden): Viser den like svakt over helga, og det ikke er noe nytt, så tenker jeg at jeg kanskje tar kontakt med legen for hcg prøve. Ja var det jeg også tenkte - god plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 7. juli 2021 Forfatter #166 Del Skrevet 7. juli 2021 4+4 ....... Da har jeg fått tatt Babyplan vanlig strimmel, og den viser fortsatt strek, men.. Den er like svak, eller bittelitt svakere enn den jeg fikk 10 dpo kveld. Dvs at den er mye svakere enn sterkeste streken jeg fikk 13 dpo. Så da har jeg offisielt mistet denne spiren og. Har siden i går kveld hatt mensmurringer, brennende følelse og veldig vond korsrygg, sånn brennende/øm følelse. Så nå venter jeg bare på at testen skal bli negativ, og jeg får mensen, så vi forhåpentligvis kan starte på nytt - igjen, for 3. Gang!!! Og håpe at jeg ikke opplever flere kjemiske, og at det ikke tar for lang tid. Også vil jeg bare si at dette er så ufattelig kjedelig! Hadde virkelig trua denne gangen, streken ble liksom sterkere, begynte å få litt symptomer osv. Men neida. Selvsagt var jeg ikke så heldig at den holdt. Og nå kan jeg vel regne med 50+ syklus sikkert (ble jo 40 forrige gang jeg hadde kjemisk, og blødde til vanlig ikm). 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. juli 2021 #167 Del Skrevet 7. juli 2021 Åå så forbannet urettferdig! Ekstremt kjedelig å oppleve dette, spesielt flere ganger. Blir jo virkelig en berg- og dalbane man blir helt uvel av Håper ikke du får så lang syklus neste her. Og kanskje du bør spørre en gynekolog om progesteronstøtte etter EL og utover? Med tanke på at du har hatt to befruktninger som ikke ville feste seg ordentlig så kan det jo hende du kvalifiserer for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 7. juli 2021 Forfatter #168 Del Skrevet 7. juli 2021 Ja, tenkte be legen henvise meg til gynekolog. Har time i slutten av august, så tenkte ta det opp da. Skjer garantert ikke noe nå i ferien uansett, og pleier å gå raskt fra henvisning til time, typ 1-2 uker, så enten er jeg gravid igjen, eller jeg kan få full sjekk 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 7. juli 2021 Forfatter #169 Del Skrevet 7. juli 2021 (endret) Da begynte jeg å spotte nå, og ønsker PP5 "velkommen". El er beregnet fra 27.juli-3.august. så dette blir en lang spennende syklus. Kommer også til å ta vaksina, og hørt den kanskje kan forskyve el litt. -Mannen sa ja til å starte på sink, selv om det gjerne tar 3 mnd eller hva det var for at det skal ha effekt, men da gjør han noe i det minste. Så får vi se om det er noe i "thirds the charm" 🤞🏻🤞🏻 blir nok ikke noe særlig oppdatering nå før rundt/etter el igjen. Endret 25. juli 2021 av Sommerfuul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 25. juli 2021 Forfatter #170 Del Skrevet 25. juli 2021 CD18 og positiv el test nå på morgenen. 🥳 Er første testen jeg tar denne PP. Hadde nok vært positiv i går kveld også kanskje. Tar en igjen i ettermiddag, og frem til den er negativ igjen. Bildet av testen var etter kun 5 min, ble enda sterkere til 10 min tiden. Så da satser vi på at El enten er i morgen eller tirsdag 🤞🏻 er litt overrasket, at den kommer såpass "tidlig" sist jeg hadde kjemisk kom den ikke før cd27, og da blødde jeg også til ikm, mens denne gangen blødde jeg 4+5. Jaja, glad jeg slapp å vente i 10 dager til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. juli 2021 #171 Del Skrevet 25. juli 2021 Hurra, dette er kjempebra!! Herlig med EL som ikke lar vente på seg. Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 25. juli 2021 #172 Del Skrevet 25. juli 2021 Har lest igjennom dagboken din, og for en berg og dal-banen du har vært igjennom. Så urettferdig! Veldig godt at du slipper å vente like lenge på EL denne gangen. 🙌 Håper det blir klaff nå, og at spiren holder hele løpet ut! Gleder meg til å følge deg fremover mot baby nummer fire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 26. juli 2021 Forfatter #173 Del Skrevet 26. juli 2021 @Amatariel ja, ble overrasket faktisk! Bare tilfeldig at jeg tok en el test, urutinert. Men har nok mista litt piffen bl.a. @bittelillebolla hehe, ja har vært litt frem og tilbake her de siste mnd. Frustrerende med stor F. Men gir ikke opp enda 🤞🏻🤞🏻 ------ El testen i går ettermiddag var litt svakere enn positiv, men var på lys urin, så valgte å sette + i FF. I dag til morran var den klar negativ. Hadde også el smertee, og den typiske hovne følelsen i går. Så tror kanskje el er i dag 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. juli 2021 #174 Del Skrevet 26. juli 2021 Blir spennende å følge deg i dpo-land 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 29. juli 2021 Forfatter #175 Del Skrevet 29. juli 2021 3 dpo, og FF satte kryss 🥳 El 26.07 - ikm 09.08 Stussa litt på to "lave" temp, pleier å ha én rett etter el på 36.9* også skyter den opp på 37.07 +-. Men i dag målte den plutselig 37.20, og det er 0.10 mer enn jeg pleier, så er lov å håpe at det er en ekstra boost. 🤞🏻🤞🏻 Har nå også kuttet energidrikk helt, og drikker kun én iskaffe ca annenhver dag. Mannen og jeg har fått barnefri helg neste helg, da skal vi på festival. Og det skal bli så godt! Da er jeg 11 dpo, og da har jeg svaret også, så enten blir det rolig for min del, eller 🍾. Siden jeg har fått positiv test 10 dpo de to andre gangene, så starter jeg jo selvsagt å teste fra 8 dpo 🤭 Grønn og blå var kjemiske. Ser den gule titter litt ekstra opp 🤞🏻🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 29. juli 2021 #176 Del Skrevet 29. juli 2021 Hurra for spennende dpo-land! Håper spiren sitter denne måneden her altså😍🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 31. juli 2021 Forfatter #177 Del Skrevet 31. juli 2021 5 dpo 🐌🐌 ikke én eneste murring, så er enda godt for noe. De første PP var det jo murringer og kramper halve mnd, fryktelig slitsomt. Så de siste par PP, der jeg hverken har hatt ømme nipler eller murringer før rett før ikm har egentlig vært helt ok! Jeg har begynt å tenke litt, hvis det ikke klaffer denne PP, så lurer jeg på om jeg vil ta en liten pause. Pause fra temping, prøving, tanker osv. Det er fryktelig slitsomt, altoppslukende, og føler jeg setter livet på vent i 2-3 uker hver PP, liksom holder pusten litt. Og selv om vi bare har prøvd i 5.5mnd, føles det likevel lenge, og tidvis intenst, sårt og vondt. Spesielt med tanke på to kjemiske, og dertil knuste håp og drømmer to ganger. Tar litt på psykisk dette her kjenner jeg. Og det er heller ingen jeg kan prate med om det (annet enn mannen, men føler ikke at han helt forstår meg, for han kjenner jo ikke noe av dette på kroppen, og det er jo forståelig selvfølgelig.), Men ja. Tidvis frustrerende. Ellers er tempen 🪀, som den ofte er, men så lenge den holder seg over 37g er jeg egentlig fornøyd! God helg! 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 2. august 2021 Forfatter #178 Del Skrevet 2. august 2021 7 dpo. Og har nå kikket gjennom chartene mine, og på 6-8 dpo er jeg ganske kvalm, hele dagen. Tydeligvis noe som skjer akkurat de få dagene hver syklus. Jeg sliter med kvalme i dag, hatt siden jeg stod opp, og hjelper heller ikke med mat. Har også kramper i dag, de begynte gradvis i går. Oog, jeg tok babyplan test i dag, både vanlig og tidlig, og fikk såvidt skyggestrek på begge to. Blir spennende de neste dagene. 🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. august 2021 #179 Del Skrevet 2. august 2021 Blir utrolig spennende de kommende dagene! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 4. august 2021 Forfatter #180 Del Skrevet 4. august 2021 9 dpo, blenda tester. Men er fryktelig kvalm, ingenting hjelper, ikke mat, salt potetgull, hvile, drikke osv. Har vært forferdelig i dag, og er det fortsatt. Kommer i bølger, blir plutselig kastet på liksom. Begynte 7 dpo, men ikke like ille som det er i dag. Veldig frustrerende. (Våknet i natt i ett tiden, måtte på do og holdt på å kaste opp, ble akutt kvalm). Fikk sånn støt i lysken igjen Istad da jeg gikk ut av bilen, så jeg håper jo at det er et tegn, i tillegg til den sinnssyke kvalmen (men kvalme ift svangerskap er vel for tidlig uansett). Uansett så satser jeg på endelig svar i morgen, senest fredag 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå