Gå til innhold

David Eriksen og kjæresten


norw

Anbefalte innlegg

Carabilla skrev (På 2.1.2024 den 4.12):

Tittet litt på introduksjon av nye sesongen,  stakkar mann...nå har han fått høyt blodtrykk også.

Mannen vil gå på en real smell snart om han ikke roer ned litt. Han har jo 2 umodne barn som roper etter han dagen lang både på jobb og privaten, fått seg ung dame og bonusbarn i tillegg til den stressende jobben🥴😵‍💫.

Han er rett og slett for snill å folk spiser han opp med hud og hår.

Blir en herlig sesong når Lucas også begynner i Eccentric People. Da blir det "Surrebukk United" : ()

Med klienter som Iselin Guttormsen, Tone Damli og Alexandra Joner skal de nok klare arbeidstrykket. Jordas skjebne står ikke på spill med disse tre's karrierer...

 

Endret av totti_1
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 hours ago, totti_1 said:

Blir en herlig sesong når Lucas også begynner i Eccentric People. Da blir det "Surrebukk United" : ()

Med klienter som Iselin Guttormsen, Tone Damli og Alexandra Joner skal de nok klare arbeidstrykket. Jordas skjebne står ikke på spill med disse tre's karrierer...

 

Ja, jeg tror ikke det er smart å la begge barne jobbe i Eccentric. Barna er altfor avhengige av faren sin, selv om de er voksne. De får fortsatt penger av faren sin, selv om de er i jobb? 

Og det er synd om sønnen ikke fullfører skolen og tar pause når det er så kort tid igjen. Jeg skjønner man ikke alltid er motivert og at studentlivet ikke alltid er en dans på roser, men har han ikke ett år igjen? Det året går så fort. 

Er det noen som vet hvordan Louise er i real life? Er hun morsom og livlig? Rolig og balansert? Jeg har prøvd å se på noen story av henne, men til og med det har ikke har gitt meg et særlig inntrykk av dama. Men i følge David er hun lett å snakke med og roer han ned, ref. serien. Det trenger han jo, men til og med Louises eks-mann ble overrasket over forholdet, ref. dagens intervju i Nettavisen. 

  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (16 timer siden):

Ja, jeg tror ikke det er smart å la begge barne jobbe i Eccentric. Barna er altfor avhengige av faren sin, selv om de er voksne. De får fortsatt penger av faren sin, selv om de er i jobb? 

Og det er synd om sønnen ikke fullfører skolen og tar pause når det er så kort tid igjen. Jeg skjønner man ikke alltid er motivert og at studentlivet ikke alltid er en dans på roser, men har han ikke ett år igjen? Det året går så fort. 

Er det noen som vet hvordan Louise er i real life? Er hun morsom og livlig? Rolig og balansert? Jeg har prøvd å se på noen story av henne, men til og med det har ikke har gitt meg et særlig inntrykk av dama. Men i følge David er hun lett å snakke med og roer han ned, ref. serien. Det trenger han jo, men til og med Louises eks-mann ble overrasket over forholdet, ref. dagens intervju i Nettavisen. 

Så litt av henne i "bloggerne" da hun var sammen med Jon Arne, fikk inntrykk av at hun tok kontrollen i forholdet og han betalte alt.  David er jo egentlig en sånn type også som elsker å gi og damene styrer og bestemmer alt. Hun tjener jo masse på å være sammen med David, hun får tilgang på et helt sinnsykt stort nettverk i bransjen, en snill mann som alltid betaler alt å hun og sønnen får sikkert bo gratis i hans leilighet på Frogner, der hun trives best.

Hun får være med på alt av rød løpere, masse event, reiser og frynsegoder, skjermtid og eksponering i media gjennom han.

Endret av Carabilla
  • Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy...etter siste episode hvor de er i Tønsberg  sammen😳😳 det finnes ikke naturlig kjemi mellom dem, så utrolig klein stemning og ingenting harmonere mellom dem gjennom skjermen iallefall.

Louise er så bossy og litt nebbete faktisk, hvorfor liker han sånne damer? Om man er nyforelsket så er 9 dager på ferie sammen en drøm...helt tydelig at dette er et springbrett og en stige for sosial status fra hennes side iallefall,  det kom klart og tydelig fram.

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (10 minutter siden):

Å fy...etter siste episode hvor de er i Tønsberg  sammen😳😳 det finnes ikke naturlig kjemi mellom dem, så utrolig klein stemning og ingenting harmonere mellom dem gjennom skjermen iallefall.

Louise er så bossy og litt nebbete faktisk, hvorfor liker han sånne damer? Om man er nyforelsket så er 9 dager på ferie sammen en drøm...helt tydelig at dette er et springbrett og en stige for sosial status fra hennes side iallefall,  det kom klart og tydelig fram.

100 prosent.

David virker litt interessert, men LAR ... jeg backer hvert ord du skrev.

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (4 minutter siden):

100 prosent.

David virker litt interessert, men LAR ... jeg backer hvert ord du skrev.

David er blendet av hennes utseende... Jeg tenkte å gi henne en sjanse, men den sjømat lunchen/middagen hjemme hos David ga avsmak... Han må virkelig elske utseendet hennes tenkte jeg da. 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Carabilla said:

Å fy...etter siste episode hvor de er i Tønsberg  sammen😳😳 det finnes ikke naturlig kjemi mellom dem, så utrolig klein stemning og ingenting harmonere mellom dem gjennom skjermen iallefall.

Louise er så bossy og litt nebbete faktisk, hvorfor liker han sånne damer? Om man er nyforelsket så er 9 dager på ferie sammen en drøm...helt tydelig at dette er et springbrett og en stige for sosial status fra hennes side iallefall,  det kom klart og tydelig fram.

Ja, jeg tenkte det samme. Det mest kjedelige paret jeg har sett sammen. Jeg har mer kjemi med en begravelsesagent enn de to der. De ler ikke og har det gøy sammen virker det som. Hun har det samme ansiktsutrykket konstant. Jeg synes ikke de passer sammen, men kanskje de er annerledes på tomannshånd. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Castor Troy said:

David er blendet av hennes utseende... Jeg tenkte å gi henne en sjanse, men den sjømat lunchen/middagen hjemme hos David ga avsmak... Han må virkelig elske utseendet hennes tenkte jeg da. 

Ja, hun virket utakknemlig der. Og hvem ringer for å spørre en mann om hjelp til å parkere? Jeg har hatt lappen siden jeg var 19, og jeg har da aldri ringt pappa eller kjæreste om hjelp til å parkere. Hvorfor vil han være med damer som er som barna sine? Han blir jo mast på hele tiden.  Stakkars mann.

Endret av Marihone
skrivefeil
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å si det, men jeg tror David blir manipulert av LAR etter det jeg har sett i serien hittil. Hun er veldig statisk, har få ansiktsutrykk, null utstråling og humor. Hvem er hun liksom? Hvor er dybden? Hun har ikke delt noe om seg selv nesten. Bare at hun er vokst opp med en stemor og at de har godt forhold alle sammen. Hedvig er kanskje distré og et surrehue, men hun er seg selv på godt og vondt. Hun fikk jeg faktisk et helhetlig bilde og inntrykk av. Jeg lo meg i hjel av Hedvig. Når det kommer til LAR, så føler jeg ingenting. Hun gir meg ingenting som tv-titter. Hun er rett og slett en kjedelig karakter i denne serien. 😴

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (11 timer siden):

100 prosent.

David virker litt interessert, men LAR ... jeg backer hvert ord du skrev.

Har de egen serie?🤔 Hvor.? Blir nyssjerrig. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (4 timer siden):

Beklager å si det, men jeg tror David blir manipulert av LAR etter det jeg har sett i serien hittil. Hun er veldig statisk, har få ansiktsutrykk, null utstråling og humor. Hvem er hun liksom? Hvor er dybden? Hun har ikke delt noe om seg selv nesten. Bare at hun er vokst opp med en stemor og at de har godt forhold alle sammen. Hedvig er kanskje distré og et surrehue, men hun er seg selv på godt og vondt. Hun fikk jeg faktisk et helhetlig bilde og inntrykk av. Jeg lo meg i hjel av Hedvig. Når det kommer til LAR, så føler jeg ingenting. Hun gir meg ingenting som tv-titter. Hun er rett og slett en kjedelig karakter i denne serien. 😴

Du sier noe der... Må innrømme at jeg er en av de som bare har sett utseende hennes og synes hun prater på en rolig reflektert måte,MEN hvem er hun ja.. ??

Hun er et skall av en dame. Ingen "ekte" personlighet , det er ingen mimikk eller deling av noe personlig. Et veldig lite spennende menneske med lite livserfaring. Livet har gått på skinner,og det er utseende og en tilgjort væremåte som gjelder 🙉

Jeg er også enig i at eksen Hedda virker mer sprudlende og levende ja...

Han er nok blendet av hennes utseende ja, spørs om ikke det var dypere kjærlighet på en annen måte med hun eksen Hedda..🤷

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (53 minutter siden):

Har de egen serie?🤔 Hvor.? Blir nyssjerrig. 

Alle elsker David. Hvis du sikter til JAR og LAR gikk den på vgtv for 10 år siden 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (4 timer siden):

Beklager å si det, men jeg tror David blir manipulert av LAR etter det jeg har sett i serien hittil. Hun er veldig statisk, har få ansiktsutrykk, null utstråling og humor. Hvem er hun liksom? Hvor er dybden? Hun har ikke delt noe om seg selv nesten. Bare at hun er vokst opp med en stemor og at de har godt forhold alle sammen. Hedvig er kanskje distré og et surrehue, men hun er seg selv på godt og vondt. Hun fikk jeg faktisk et helhetlig bilde og inntrykk av. Jeg lo meg i hjel av Hedvig. Når det kommer til LAR, så føler jeg ingenting. Hun gir meg ingenting som tv-titter. Hun er rett og slett en kjedelig karakter i denne serien. 😴

Hedvig var som det tredje barnet hans, men de hadde en bra kjemi og kjempe gøy sammen. Hedvig var i det minste seg selv og har en ekte personlighet. 

Får veldig Amber Heard og Johnny Depp følelse mellom Louise og David.

Leste at Jon Arne var lettet og glad for at det ikke var han😄 tipper han har fått et klarere syn på relasjonen i ettertid. Da han var blakk og urelevant så kom også skilsmissen....

 

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå sett en episode der de er i Tønsberg og hjelpes... Hun er dominerende og skikkelig arrogant. Her er det hun som kommer til å styre ALT i det forholdet ja😅🙈 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe kjedeligere å lese om enn David Eriksens kjærlighetsliv tror jeg ikke finnes. Utrolig at media fatter interesse for det i det hele tatt. Snakk om lite interessant kjendis. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Du sier noe der... Må innrømme at jeg er en av de som bare har sett utseende hennes og synes hun prater på en rolig reflektert måte,MEN hvem er hun ja.. ??

Hun er et skall av en dame. Ingen "ekte" personlighet , det er ingen mimikk eller deling av noe personlig. Et veldig lite spennende menneske med lite livserfaring. Livet har gått på skinner,og det er utseende og en tilgjort væremåte som gjelder 🙉

Jeg er også enig i at eksen Hedda virker mer sprudlende og levende ja...

Han er nok blendet av hennes utseende ja, spørs om ikke det var dypere kjærlighet på en annen måte med hun eksen Hedda..🤷

 

Det var da voldsomt til tolking? Jeg tipper hun har en mye «roligere» væremåte på tv. Hun fremstår nok også til dels stiv i maska pga Botox. Livserfaring? Har ikke hun levd i utlandet blant annet? Vil også tro at hun har styrt mye og eksen bare betalt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M.H85 skrev (1 time siden):

Har nå sett en episode der de er i Tønsberg og hjelpes... Hun er dominerende og skikkelig arrogant. Her er det hun som kommer til å styre ALT i det forholdet ja😅🙈 

Ja hun retter på David, han kan jo ikke forskjell på da og når stakkars.. 😅 Men godt å ha David til å parkere bilen sin da.

LA virker ikke dum, hun virker faktisk utrolig kald og beregnende. David har mer hodet i skyene og elsker å være sammen med med henne og synes det hele er fantastisk. 

Gir dette forholdet 2-3 år max. 

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (27 minutter siden):

Det var da voldsomt til tolking? Jeg tipper hun har en mye «roligere» væremåte på tv. Hun fremstår nok også til dels stiv i maska pga Botox. Livserfaring? Har ikke hun levd i utlandet blant annet? Vil også tro at hun har styrt mye og eksen bare betalt. 

Får man livserfaring ved å være "fotball frue" dame i utlandet?😅ok😊  Det var vel også lenge etter Rises storhetstid i Liverpool hun ble sammen med han. 

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (2 minutter siden):

Ja hun retter på David, han kan jo ikke forskjell på da og når stakkars.. 😅 Men godt å ha David til å parkere bilen sin da.

LA virker ikke dum, hun virker faktisk utrolig kald og beregnende. David har mer hodet i skyene og elsker å være sammen med med henne og synes det hele er fantastisk. 

Gir dette forholdet 2-3 år max. 

Enig😊 David virker altfor snill.....hele tiden. Litt dumsnill generelt kanskje. Mange som vil sole seg i "glansen"...

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 minutt siden):

Får man livserfaring ved å være "fotball frue" dame i utlandet?😅ok😊  Det var vel også lenge etter Rises storhetstid i Liverpool hun ble sammen med han. 

Ja, det vil jeg si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...