Gå til innhold

David Eriksen og kjæresten


norw

Anbefalte innlegg

Marihone skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg så det var slutt med kjæresten. Det er alltid trist når noen går fra hverandre, men de ønsket kanskje forskjellige ting for fremtiden. Jeg synes det skjedde veldig spontant da, da det ikke er så lenge siden hun sa at de var fortsatt var sammen og sterke.

Ikke bare det, men hun snakket jo om at han sakte, men sikkert var i ferd med å "flytte" inn hos henne og at han vurderte å leie ut sin leilighet, for en prøveperiode som samboere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (5 timer siden):

Han er jo en tøffel helt. Var lik med eksen Hedda. Vet ikke hvordan han var med ekskona,men tror hun er mer lik han iallefall i alder😅 På Hedda og Louise er jo damer som styrer skuta for å si det slik. Men dette er en voksen mann,hans valg i valg av damer. Hedda er forøvrig blitt singel lyste det i mot meg på VG... Kanskje hun savnet ha en eldre sugardaddy,for det var han virkelig i det forholdet. 🙈🙉 

Hedda? Hedvig mener du sikkert

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (14 minutter siden):

Hedda? Hedvig mener du sikkert

Eksen hans ja. Da var det Hedvig hun het ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg må si jeg er fryktelig imponert over kroppen til LAR. Hun ser meget fit ut! Hvordan er det mulig når hun spiser pizza, burger, godteri, osv? Jeg kan ikke spise en pizza en gang uten å være oppblåst i tre dager. 😄 Nå vet jeg ikke hvor mye hun trener, men noe riktig gjør henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (6 timer siden):

Jeg må si jeg er fryktelig imponert over kroppen til LAR. Hun ser meget fit ut! Hvordan er det mulig når hun spiser pizza, burger, godteri, osv? Jeg kan ikke spise en pizza en gang uten å være oppblåst i tre dager. 😄 Nå vet jeg ikke hvor mye hun trener, men noe riktig gjør henne. 

Hun tar nok bare en liten bit på pizzaen/burgeren, før hun tar bilde og ikke spiser noe mer.

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...