Gå til innhold

David Eriksen og kjæresten


norw

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke særlig opptatt av kjendiser, men kom over artikkelen til VG om aldersforskjellen. De er 53 og 29. Min første tanke er: hvor langvarig forhold ser hun for seg? Om ti år er hun 39 og han er 63. Om tjue år er hun 49 og han er 73. Kanskje han holder seg godt, men alderen vil kanskje bli et problem før eller senere? 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

norw skrev (35 minutter siden):

Jeg er ikke særlig opptatt av kjendiser, men kom over artikkelen til VG om aldersforskjellen. De er 53 og 29. Min første tanke er: hvor langvarig forhold ser hun for seg? Om ti år er hun 39 og han er 63. Om tjue år er hun 49 og han er 73. Kanskje han holder seg godt, men alderen vil kanskje bli et problem før eller senere? 

Jeg skjønner ikke hvorfor andre folk skal blande seg oppi dette. Er det et problem for deg? Nei, det er det faktisk ikke. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (36 minutter siden):

Driter i aldersforskjell,men at de får sin egen reality-serie er over min forstand! 😳 Før ser jeg heller gresset gro. 

Enig i dette 😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (21 minutter siden):

Verre at det blir TVserie.

Enig! Det var det jeg reagerte på...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han uttaler jo at det kan være smigrende med at en så mye yngre faller for en på 53...men at det har vært problemer på løpende bånd. Innpakket skryt der ja...

 Ja, han har status og penger. Uten det hadde hun garantert sett på noen yngre. 

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet skjer, så å tenke tiår framover er ikke et argument. 

Da synes jeg det er verre at man velger partner på alder med egne barn. Det synes jeg er mildt sagt spesielt. 

En fine line mellom kjærlighet og avhengighet, uten at jeg skal definere dèt. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo både en kjekk og hyggelig mann, ikke rart hun har falt for han vel? Jeg er 34 og hadde lett datet han jeg også (om jeg var singel..)

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at hun falt for han. Pen å se på, men ikke min type. 
 

Jeg stusser mer over at det lages en serie om han. Visste ikke at han var så interessant.

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (På 8.2.2021 den 11.27):

Jeg skjønner ikke hvorfor andre folk skal blande seg oppi dette. Er det et problem for deg? Nei, det er det faktisk ikke. 

Det er ingenting i mitt innlegg som tyder på at jeg mener at dette er et problem for meg personlig? 🤦‍♂️

Endret av norw
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillepersille123

Gikk inn på hans insta nå. Jeg ser faktisk ikke forskjell på henne og datteren hans. De ser ut som tvillinger. Når det blir slik, synes jeg det er litt creepy...

Endret av lillepersille123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et catch han for en singel 29-åring. Voksne barn, masse penger (?), spennende livsstil, ferirerer på rivierian og i Miami, kjendisliv på vestkantens beste restauranter. Helt til hun vil ha egne barn da.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sol79 skrev (12 timer siden):

Sikkert et catch han for en singel 29-åring. Voksne barn, masse penger (?), spennende livsstil, ferirerer på rivierian og i Miami, kjendisliv på vestkantens beste restauranter. Helt til hun vil ha egne barn da.

Da får han vel kull nr.2 som så mange menn gjør. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Sol79 skrev (13 timer siden):

Sikkert et catch han for en singel 29-åring. Voksne barn, masse penger (?), spennende livsstil, ferirerer på rivierian og i Miami, kjendisliv på vestkantens beste restauranter. Helt til hun vil ha egne barn da.

Masse penger har han nok ikke. Ser ikke sånn ut i regnskapet til firmaene hans i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (På 14.2.2021 den 19.38):

Da får han vel kull nr.2 som så mange menn gjør. 

Litt drøyt å få kull nr to når man er 55 år! Jeg er tilhenger av at folk får barn til de er max midten av 40årene. Men 55? AAALT for egoistisk!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dekker det her bra i "venner av internett", podcasten til Linnéa Myhre og Stine Melbø (tidligere kvinneguidens venner)  😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...