Gå til innhold

David Eriksen og kjæresten


norw

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Eloise12345 said:

Hehe. Har det kommet ny serie om David?  

Ny sesong ja. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Marihone said:

Ny sesong ja. 

Hehe. Jeg bør kanskje se. Jeg er jo litt nysgjerrig på denne serien etter alle skriverier i media om David og disse damene 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Eloise12345 said:

Hehe. Jeg bør kanskje se. Jeg er jo litt nysgjerrig på denne serien etter alle skriverier i media om David og disse damene 😆

Jeg vil ikke si at serien er bra, og  jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ser på selv siden reality ikke er min favorittsjanger. 😅 Men det er noe med David og alle damene hans som jeg tydeligvis finner fascinerende. Så savner jeg Oslo-livet og får minner til gamledager på Frogner. Jeg bodde der i 20-årene som student, men nå bor jeg på bygda med mann og barn. 😂

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (11 timer siden):

Hehe. Har det kommet ny serie om David?  

Aner ikke. Jeg kikket på den på tv2. Ja vi elsker David🤔

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Marihone said:

Jeg vil ikke si at serien er bra, og  jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ser på selv siden reality ikke er min favorittsjanger. 😅 Men det er noe med David og alle damene hans som jeg tydeligvis finner fascinerende. Så savner jeg Oslo-livet og får minner til gamledager på Frogner. Jeg bodde der i 20-årene som student, men nå bor jeg på bygda med mann og barn. 😂

Det er forståelig. Oslo er en spennende by. Har selv familie som bor der, og jeg elsker Oslo. :)

Hehe jeg er nysgjerrig på hva som er så populært med David. Han er en veldig flott mann. Men det at han trekker yngre vakre damer etter seg er interessant. 😆

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste episoden. Jeg ser så forskjell på David sammen Hedvig når det kommer til kommunikasjon og ansiktsuttrykk, enn når han er med Louise. Det er rett og slett mer kommunikasjon og kjemi. Noen som ser det samme? Ikke at dette er en konkurranse, men jeg liker mye bedre Hedvig som person. Jeg får aldri noe ordentlig inntrykk av Louise annet enn at hun virker å like orden og kontroll.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men barna til David Eriksen. Gud hjelpes, så bortskjemte de er...! Da sønnen får egen bil, så snakker han om at det blir et stort ansvar. Velkommen til voksenlivet, gutten min 😂  Jeg har aldri fått hjelp til hverken bil eller bolig av mine foreldre. Jeg fikk 20.000 kr på 18-års dagen og det var det. 18 år gammel satt jeg i kassa på Kiwi. Lukas dilter etter faren sin og bor fortsatt på gutterommet. Jaja.

Endret av Marihone
skrivefeil
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med LAR egentlig? Så fisefin og negativ. Aldri hørt om noen som må legge seg ned på vorspiel fordi de blir kvalm av pizzalukt. Det var vanskelig å forstå om hun var kvalm før maten kom eller om hun ble akutt ble kvalm. Og se i scene 15.53. For et ansiktsutrykk!  Jeg skjønner ikke hvorfor David mener de er en god match. Sur som en potte jo :D 

  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (1 time siden):

Hva er greia med LAR egentlig? Så fisefin og negativ. Aldri hørt om noen som må legge seg ned på vorspiel fordi de blir kvalm av pizzalukt. Det var vanskelig å forstå om hun var kvalm før maten kom eller om hun ble akutt ble kvalm. Og se i scene 15.53. For et ansiktsutrykk!  Jeg skjønner ikke hvorfor David mener de er en god match. Sur som en potte jo :D 

Kanskje hun er gravid?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tough cookie said:

Kanskje hun er gravid?

Så kort tid etter at man ble sammen? David har sagt de bruker prevensjon og at han ikke ønsker flere barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (10 timer siden):

Nyeste episoden. Jeg ser så forskjell på David sammen Hedvig når det kommer til kommunikasjon og ansiktsuttrykk, enn når han er med Louise. Det er rett og slett mer kommunikasjon og kjemi. Noen som ser det samme? Ikke at dette er en konkurranse, men jeg liker mye bedre Hedvig som person. Jeg får aldri noe ordentlig inntrykk av Louise annet enn at hun virker å like orden og kontroll.

Jeg også liker Hedvig bedre. Den søte vimsete der, mye liv i. Savner å se de sammen. Syntes Loiuise blir for kjedelig med David rett og. slett. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (8 timer siden):

Så kort tid etter at man ble sammen? David har sagt de bruker prevensjon og at han ikke ønsker flere barn. 

La også merke til dette. Merkelig hun ble kvalm sånn plutselig. Kanskje hun gruet seg til det de skulle på? Hun drakk vel heller ikke alkohol? Men det har jeg tidligere sett også at hun ikke gjør. 

Endret av 29_j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen i England bærer ikke preg av og være aleneforsørger slik hun legger ut outfit hver dag. Ser hun prøver veldig hardt å ligne LAR. Den oppblåste ducklips munnen ser helt malplassert ut. 

Forvillet meg inn på hennes instagram, ekskone 2.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (16 minutter siden):

Eksen i England bærer ikke preg av og være aleneforsørger slik hun legger ut outfit hver dag. Ser hun prøver veldig hardt å ligne LAR. Den oppblåste ducklips munnen ser helt malplassert ut. 

Forvillet meg inn på hennes instagram, ekskone 2.

John Arne Riise ? Er han alene forsørger for barnet? 

Hvem prøver å etterligne Louise? 

Endret av 29_j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 18.1.2024 den 16.10):

Ja Tone virker nesten forelsket ut i David😅 Virker som det er viktig for henne at hun er "høyt verdsatt" av han. David og damene burde serien blitt kalt!😂

Syntes også deg ser sånn ut😄 hun er nok bare veldig veldig glad i han. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (5 minutter siden):

John Arne Riise ? Er han alene forsørger for barnet? 

Hvem prøver å etterligne Louise? 

Ekskone 2, hun som bor i England. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xstrella skrev (10 timer siden):

Ekskone 2, hun som bor i England. 

Ja 2 barn med ei norsk dame bosatt i England. Hun bor i London ettersom Riise var på topp i fotball da de var gift og spilte i England. Hun likte seg vel der,og han som ikke har noe omsorg for de 2barna må nok betale skyhøyt bidrag.... Mor lever nok godt med de pengene. Men trist at han ikke tar ansvar for 2 barn😱 De har aldri bodd hos faren,tror han ser de 1 gang i året eller noe utifra det hun sa på et intervju en gang. 

 

Ellers har han også 1 voksen datter med annen eks kone i Ålesund.

Og selvfølgelig denne minste gutten med Louise..... Mange barn...mange koner😅

 

Er vel singel nå. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (6 timer siden):

Ja 2 barn med ei norsk dame bosatt i England. Hun bor i London ettersom Riise var på topp i fotball da de var gift og spilte i England. Hun likte seg vel der,og han som ikke har noe omsorg for de 2barna må nok betale skyhøyt bidrag.... Mor lever nok godt med de pengene. Men trist at han ikke tar ansvar for 2 barn😱 De har aldri bodd hos faren,tror han ser de 1 gang i året eller noe utifra det hun sa på et intervju en gang. 

 

Ellers har han også 1 voksen datter med annen eks kone i Ålesund.

Og selvfølgelig denne minste gutten med Louise..... Mange barn...mange koner😅

 

Er vel singel nå. 

Han har vel omsorgen for det minste barnet håper jeg? 

Ja hun eks kona nr 2 lever nok veldig greit på bidraget. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (50 minutter siden):

Han har vel omsorgen for det minste barnet håper jeg? 

Ja hun eks kona nr 2 lever nok veldig greit på bidraget. 😳

Han tjener ikke så mye. 900 000 fant de ut han tjente i fjor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (16 minutter siden):

Han tjener ikke så mye. 900 000 fant de ut han tjente i fjor.

Oi ikke så mye nei.. David har nok mer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...