Gå til innhold

Utfordring: Gå hver dag i 8 uker


Jaymie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt dårlig oppdatering fra med i det siste. Har vært ute på tur hver dag, ikke så lange turer, men alt mellom 15-30 minutter. I dag ble det en lengre tur på 60 minutter. 

"Mari" 

Anonymkode: d3b76...df5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/24/2021 at 5:13 PM, SVK said:

1 time i dag. Skulle egentlig ta bussen, men gikk i stedet. :trene:

Gjorde det samme i dag. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort en liten endring for min egen del, jeg har valgt å inkludere innendørs kardiotrening som alternativ de dagene jeg ikke kommer meg ut (eller turen blir veldig kort). Har vært mest ute, men på regnværsdager har jeg enten tatt noen sånne walking workouts på YouTube eller høyintensitet dance cardio. Det har hjulpet på motivasjonen for min del, og gjort at jeg har fått trent/ gått hver dag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Jaymie said:

Jeg har gjort en liten endring for min egen del, jeg har valgt å inkludere innendørs kardiotrening som alternativ de dagene jeg ikke kommer meg ut (eller turen blir veldig kort). Har vært mest ute, men på regnværsdager har jeg enten tatt noen sånne walking workouts på YouTube eller høyintensitet dance cardio. Det har hjulpet på motivasjonen for min del, og gjort at jeg har fått trent/ gått hver dag. 

Lurt! Selv har jeg noen trapper jeg går i  det er for dårlig vær til at jeg vil gå ute.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk jeg 7600 skritt på tur. Glemte å sjekke klokken så hvor lang tid jeg brukte fikk jeg ikke med meg, men det er heller ikke så nøye. Sol og skikkelig påskevær 🐥

"Mari" 

Anonymkode: d3b76...df5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Crocs_

Slenger meg på her! Når det ikke var korona var jeg mye mer ute, gikk eller syklet til skolen og merker nå at jeg nesten bare sitter inne. Så nå har jeg som mål å bare komme meg ut hver dag. Spiller ingen rolle hvor lenge jeg er ute, om jeg sykler eller om jeg går langt, men skal hvertfall ut en tur! 

Jeg liker best å gå på kvelden merker jeg, synes det er en koselig stemning da. Fikk det til i går og i dag, så da er det bare til å fortsette. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne  tråden har jeg gått glipp av så langt. 

Men når det er sagt: Jeg har som mål å gå minst 100 km/ mnd og akkurat nå mangler jeg  0,55 km, så dem skal jeg klare i løpet av dagen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble samme rute som på fredag i går. 7600 skritt. I dag har det vært vaske dag så får se om det ikke bare blir en liten tur ut i kveldinga. 

"Mari" 

Anonymkode: d3b76...df5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare spørre, da jeg vet alle er forskjellige. Hva er en langtur for deg. 

Svar gjerne i både minutter og km. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smilo skrev (55 minutter siden):

Må bare spørre, da jeg vet alle er forskjellige. Hva er en langtur for deg. 

Svar gjerne i både minutter og km. 

 

Langtur for meg er 1-2 timer. På sommeren kan jeg gå 3-6 timer på gode dager, men til vanlig blir det oftest korte turer mellom 30-60 minutter. Vinteren har alltid vært vanskelig for meg pga kulden og astma så derfor startet jeg denne tråden. 

Km tenker jeg ikke så mye på, jeg prøver å fokusere på å være ute i naturen så lenge jeg orker. 
 

Blitt 30 minutter på meg dagene i helga 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...