Gå til innhold

Utfordring: Gå hver dag i 8 uker


Jaymie

Anbefalte innlegg

Jeg kom meg ut i går 🤣 Ble to turer totalt.

19 min, 1053 skritt, 96kcal.

57 min (inkl 2 min, 11sek jogging), 6072 skritt, 371 kcal.

Skal også hive meg ut snart.

Har slitt med hodepine nå i en uke, fryktelig slitsomt, og jeg blir så lyssky, så da passer det bedre å ut nå etter mørket (selvom det egentlig er nydelig vær når sola står på).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ble det gåtur (med 2 min jogging), 42 min, 4947 skritt, 393 kcal. Jeg starta jogginga for brå, og holdt på å dø, men jeg holdt ut distansen. Hadde på meg ny vinterdress i dag, tung og veldig varm, så måtte ta av hanskene og åpne glidelåsen faktisk. Deilig å ikke fryse på tur i grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wahaj skrev (1 time siden):

I dag ble det gåtur (med 2 min jogging), 42 min, 4947 skritt, 393 kcal. Jeg starta jogginga for brå, og holdt på å dø, men jeg holdt ut distansen. Hadde på meg ny vinterdress i dag, tung og veldig varm, så måtte ta av hanskene og åpne glidelåsen faktisk. Deilig å ikke fryse på tur i grunn.

Så bra 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutt i godt tempo i dag. Det ble ingenting i går, det ble en hektisk søndag med andre ting. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å gikk en liten tur på formiddagen. Ble en snau halvtime i rolig tempo 😊 

"Mari" 

Anonymkode: d3b76...df5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tok jeg det i meg da jeg startet jogginga, starta for fort, men oppdaga det raskt, så klarte å pushe litt lenger i dag. 2 min og 38 sek, med tykk dress og tunge sko. Hjelper seg!

Gåtur med litt jogging 40 min, 4724 skritt, 341 kcal.

Har også ommøblert rommet til eldste, så er helt gåen i korsryggen, spørs om ikke det blir en varm dusj og rispose. Kjente det godt da jeg gikk tur, spesielt under jogginga.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en god timing å finne denne tråden! Jeg bestemte meg igår for å prøve å komme meg ut på tur hver dag denne uka. Det ble en times tur på morgenen idag. Veldig deilig.

Så må jeg bare holde på motivasjonen og komme meg ut i morgen også. Og resten av uka. 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk en tur i en time i dag, hilsen hun med bloggen. En og en halv time i går!

Anonymkode: e5f54...46c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sessan_ skrev (1 time siden):

For en god timing å finne denne tråden! Jeg bestemte meg igår for å prøve å komme meg ut på tur hver dag denne uka. Det ble en times tur på morgenen idag. Veldig deilig.

Så må jeg bare holde på motivasjonen og komme meg ut i morgen også. Og resten av uka. 😅

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gikk en tur i en time i dag, hilsen hun med bloggen. En og en halv time i går!

Anonymkode: e5f54...46c

Så flinke dere er 👏🏻. Godt å se litt aktivitet i denne tråden, jeg er redd for å miste motivasjon ettersom jeg sjelden går ute om vinteren til vanlig. Foreløpig har det gått ganske lett. Trodde jeg var kvitt astmaen fra barndommen også, men den kom fort tilbake i kulden så nå tror vel alle naboene at jeg har korona 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en ting som har hjulpet meg med turene de siste dagene, og vil tipse dere om interessen er der. Jeg har hørt podcast mens jeg har gått, og siden jeg gjør dette for helse og vektnedgang går det i Thinking Nutrition. Sykt bra podcast som tar for seg ernæring basert på forskning og fri for reklame og sponsorbias så hvis noen er ute etter å lære litt om ernæring så er det absolutt noe å få med seg. Start med begynnelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tur i solskinn, 35 minutt i vanlig tempo. Veldig fornøyd, og er kjempeglad for denne tråden. Den gir siste dytten ut døra! 😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter på meg. Slitt med hodepine og svimmelhet i dag så trodde det skulle bli en veldig kort tur, men det gikk seg til når jeg kom meg ut døra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaymie skrev (41 minutter siden):

40 minutter på meg. Slitt med hodepine og svimmelhet i dag så trodde det skulle bli en veldig kort tur, men det gikk seg til når jeg kom meg ut døra. 

Så bra! Har ofte samme erfaring, det hjelper å røre seg i frisk luft. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk 30 minutter i dag. Var litt for kaldt for min smak, men godt å se sola og få frisk luft. :cowboy:

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte en tur å handle noe på apoteket så jeg tok beina fatt i stedet for bilen. 55 minutter i medium+ tempo. Litt kaldt, men sykt deilig når jeg tenker på det nå 😅

"Mari" 

Anonymkode: d3b76...df5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Måtte en tur å handle noe på apoteket så jeg tok beina fatt i stedet for bilen. 55 minutter i medium+ tempo. Litt kaldt, men sykt deilig når jeg tenker på det nå 😅

"Mari" 

Anonymkode: d3b76...df5

Det er lurt. Jeg kan bli bedre på å bruke beina istedenfor bil til tider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåtur (jogget lik distanse som i går), 49 min, 5182 skritt, 361 kcal.

I dag kunne jeg faktisk jogget lengre, men valgte å ikke pushe meg, prøver å holde meg i skinnet og starte rolig, men så deilig, ikke følte jeg at jeg skulle dø heller, som i går 🤣  Sliter fortsatt med hodepine dog, har vel vart over én uke nå, slitsomt. Har også i går og i dag jobba i mange timer på rommet til barna, revet loftseng, båret opp og ned, skrudd opp pulter osv. Kjenner det godt i spesielt korsryggen, og er støl i leggene faktisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (16 minutter siden):

Har drevet på med dette hver eneste dag de siste tiårene. 

Så bra. Har du noen tips for dårlige dager eller generelt? ☺️

wahaj skrev (21 minutter siden):

Gåtur (jogget lik distanse som i går), 49 min, 5182 skritt, 361 kcal.

I dag kunne jeg faktisk jogget lengre, men valgte å ikke pushe meg, prøver å holde meg i skinnet og starte rolig, men så deilig, ikke følte jeg at jeg skulle dø heller, som i går 🤣  Sliter fortsatt med hodepine dog, har vel vart over én uke nå, slitsomt. Har også i går og i dag jobba i mange timer på rommet til barna, revet loftseng, båret opp og ned, skrudd opp pulter osv. Kjenner det godt i spesielt korsryggen, og er støl i leggene faktisk.

Så flink. 👏🏻 Jeg har også slitt med hodepine/ mild migrene i dag og sleit litt med å komme meg ut, men gikk bra når jeg først fikk på meg skoene. Tenker de neste dagene blir de tøffeste mtp stølhet og motivasjon så har det i bakhodet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...