wahaj Skrevet 12. februar 2021 #61 Del Skrevet 12. februar 2021 SVK skrev (9 timer siden): Har du snakket med fastlegen, fysioterapeut eller kiropraktor? Ikke lurt å presse seg selv om det medfører at man får enda vondere i ryggen. Nei, har ikke hatt vondt der før jeg begynte jogging for et par uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 12. februar 2021 #62 Del Skrevet 12. februar 2021 18 minutter ble det i dag, gikk fort fordi vinden var iskald. Sola varmer en smule nå, men kun en smule! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 12. februar 2021 Forfatter #63 Del Skrevet 12. februar 2021 30 minutter i dag 😁. Skal ta en sånn fitness walk inne senere i dag også for å få inn litt ekstra aktivitet i kulden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 12. februar 2021 #64 Del Skrevet 12. februar 2021 To turer idag også. 💪🏻 Veldig fornøyd med egen innsats. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar 2021 #65 Del Skrevet 12. februar 2021 Gikk 1 time i dag. Var kaldt, men jeg var kledd som en polfarer så gikk greit likevel. Gikk for sent til å se solnedgangen, men fikk i stedet beundret stjernehimmelen. ⭐ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #66 Del Skrevet 12. februar 2021 Heia alle sammen! Flinke er dere! Jeg har allrid vært glad i å gå, men skrittelleren har fått meg til å gå mer. Og korona, med stengte treningssentre... Jeg kan ikke jogge, er for tung, så både føtter og rygg blir dårlig av det, men gå kan jeg! Godt tips for vond rygg er å gå bratt oppover, lange ut og virkelig ta i med lår/rumpemuskler - fikk rådet fra kiropraktor, og det er faktisk noe som hjelper meg som av og til har korsryggtrøbbel. Jeg klarte 10 000 i snitt per dag i januar, og er ajour i februar også. Men jeg tenker at for dere som er lite vant med å gå, og synes det er litt ork, så bør dere sette målet lavt. Velg heller å skulle gå f eks en tur på 2 000 skritt per dag (ca 20 min) i stedet for «10 000 eller ingenting». Alle monner drar! Og jeg kan love at om man holder på hver dag, så blir det en vane, og man blir rastløs fordi kroppen vil ut på sin vante tur Anonymkode: 29869...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #67 Del Skrevet 12. februar 2021 Som jeg sa over, en god ting er å høre på podcast eller lydbok. Noe spennende eller morsomt eller hyggelig, noe du bare gir deg selv lov til å høre på mens du er ute! Og få gjerne med en venn! Da går skrittene unna uten at man merker det... Anonymkode: 29869...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #68 Del Skrevet 12. februar 2021 I dag har det gått i et, jeg har ikke fått tid til det rett og slett. Nå er det pakking og sengen før langtur på ski i morgen. Da blir det flere timer så at det ikke ble noe i dag ser jeg ikke på som helt krise. God helg til dere 😊 "Mari" Anonymkode: d3b76...df5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar 2021 #69 Del Skrevet 12. februar 2021 (endret) 16 hours ago, wahaj said: Nei, har ikke hatt vondt der før jeg begynte jogging for et par uker siden. Skjønner, men synes du burde sjekke med profesjonelle. Tenker det er best å løse ryggproblemene så tidlig som mulig. Ryggproblemer kan komme av ganske mye forskjellig. For meg har det hjulpet å gå i oppoverbakker slik som en AB skriver lenger oppe, men for pappa hjalp det ikke. Endret 12. februar 2021 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. februar 2021 #70 Del Skrevet 13. februar 2021 (endret) Gikk 20 minutter i dag. Var svært kaldt så ga meg tidlig. Endret 13. februar 2021 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 13. februar 2021 Forfatter #71 Del Skrevet 13. februar 2021 45 minutter i dag. Var så koselig med sol at turen ble lengre enn planlagt ☀️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #72 Del Skrevet 13. februar 2021 Det ble en 4 timers skitur i dag ☀️ Solen skinte, bål, pølser og kvik lunsj.. "Mari" Anonymkode: d3b76...df5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 14. februar 2021 #73 Del Skrevet 14. februar 2021 Lang tur både i går og i dag. Så deilig med det fine været! 🤩 Klarte også ukesmål om gjennomsnitt på 10 000 skritt per dag. Spørs om jeg klarer å opprettholde det når været snur etterhvert. 😅 Men har i hvert fall blitt veldig motivert av å skulle rapportere i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. februar 2021 #74 Del Skrevet 14. februar 2021 Gikk 40 minutter i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #75 Del Skrevet 14. februar 2021 Sessan_ skrev (51 minutter siden): Lang tur både i går og i dag. Så deilig med det fine været! 🤩 Klarte også ukesmål om gjennomsnitt på 10 000 skritt per dag. Spørs om jeg klarer å opprettholde det når været snur etterhvert. 😅 Men har i hvert fall blitt veldig motivert av å skulle rapportere i denne tråden. Jeg synes og det ble mye enklere når jeg "må" rapportere. I dag ble det en halvtime rundt i nabolaget, - 20 grader og nesten - 30 effektive ble i kaldeste laget 😅 "Mari" Anonymkode: d3b76...df5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #76 Del Skrevet 14. februar 2021 Det ble 10 minutter ute på meg i dag. Ble sent før jeg kom meg ut og jeg er ikke så fan av å gå i mørket. Men, litt cardio og yoga inne etterpå utgjorde allikevel 1 time trening i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 15. februar 2021 #77 Del Skrevet 15. februar 2021 Oioioi...kjenner motivasjonen for å komme seg ut daler i takt med at snøen laver ned. 😅 Men jeg må på butikken idag, så hvis jeg bare klarer å få inn en litt grei tur i forbindelse med det, så får jeg være fornøyd. Spørs om det blir 10 000 skritt om dagen i snitt denne uka, hvis været fortsetter som dette. 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #78 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg tok beina fatt til butikken i dag. 75 minutter i snøvær 😅 Likte det ikke mens jeg gikk, nå etter en varm dusj tenker jeg at det var ganske deilig 😂 "Mari" Anonymkode: d3b76...df5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 15. februar 2021 #79 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg kom meg ut til tross for snøen. Ble en hel time til og med. Får være fornøyd med det. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. februar 2021 #80 Del Skrevet 15. februar 2021 Ble kun 20 minutter i dag. Enig med dere som sier at tråden er motiverende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå